- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- HP notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi haladó szinten
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #9802 üzenetére
Ferrari: majd jön Alonso akkor királyság lesz!
Alonso szerintem már alapból félve ment a Ferrarihoz, kissé félve, hogy ismét nem lesz versenyképes autó. Sajnos most ez a helyzet megint.
Ferrari: Alonso, nincs motorféked de nyugi, te meg tudod csinálni! Tudod, sz*r az autónk, de te megoldasz mindent! -
Iron Funeral
őstag
-
ace100
csendes tag
Ha lehet akkor elfoglalnám a Toyotánál Dyno mellet, Timo Glock helyét.
-
JColee
őstag
Most kiderül, ki a hibás: [link]
különböző összeesküvés elméleteket szeretettel várok[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz akoska07 #9808 üzenetére
Miért nem raksz néha szóközt bizonyos helyekre az aláírásodba, hogy néz már ki ?!?!?!??!
inkább kopizd ezt:
¤¤¤>> www.cpu-tuning.joruska.com <<¤¤¤, tuningosoknak - kötelező *** -------¤¤¤ ÚJ AMD Tuning-lista: www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm ¤¤¤------- teszteredmény beküldés: cpu.tuning@citromail.huszétcsúszva sincs és nem 4 sor (nem nézik jó szemmel a 3 sornál nagyobb aláírásokat)
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
FSone-Facebook: We Still Working On Updates. and maybe we apply to the mod one of the lastest and advanced system Shaders pixel to be the first public mod to make it. Thats will give the maximum quality to the cars in rFactor. maybe we will test it this weekend and see the result. if the result is good we will make it.
most rFactorban az autókon nincs is semmi shader, csak az úton? Moddal erőltetik rájuk?
-
-
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #9817 üzenetére
Arra gondoltam, hogy esetleg a textúrázást shaderrel oldják meg már alapból is, de csak ennyi és nem több, és most az FSone-os fiúk előállnak valami igazán brutál shaderrel. Ha alapból nem is shaderrel rajzol az FSone, akkor viszont érdekes, ennyire bele lehet nyúlni a programba egy moddernek? Vagy már eleve így csinálták a moddolhatóságot, hogy shadereket is lehessen alkalmazni a jövőben ...
[ Szerkesztve ]
-
cila1
aktív tag
UP
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #9818 üzenetére
Szerintem vannak bizonyos határai a gMotornak amit a megjelenéskor nem használtak ki hardveres okok miatt (túl nagy gépigény) de mára már eléggé erős gépek vannak, hogy nagyobb mennyiségben használjanak shadereket. szvsz
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
JColee
őstag
nem akar valaki csinálni egy rft szerót?
-
JColee
őstag
hát az rft sem sokkal lassabb, 24.8at mentem ausztáliában (kb ugyanennyi gyakorlással 23.9et fsoneal)
[ Szerkesztve ]
-
LaCeeN
tag
Nem tudom amúgy ki emlékszik de voltak régebben gondjaim a kormánnyal hogy rángatott a pályán. Megint csinálja, de most szerintem tudom mi a probléma. Mióta feltettem az RFT-t azóta rángat ismét. Találtam a plugins könyvtárban egy realfeel és leoffb plugint, de kint volt egy realfeel a gyökérben is. Töröltem mindet, de most se tökéletes.
Ervin: Nálad milyen modok vannak fent? Azért kérdem mert Te is panaszkodtál hogy rángat a kormány.
[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #9828 üzenetére
Miért baj az, ha reálisabb a köridő? Úgyértem; Lap Record: 1:24.125 - M Schumacher (2004)
Ez egy V10-es kocsival nem holmi energiatakarékos fünyiróval jött létre úgyhogy azért van mit csiszolni És igen, a "Grip Level"-t a pálya készítői határozzák meg, és különben sem hinném, hogy műholdas pontosságúak lennének a pályákWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
JColee
őstag
válasz proof88 #9828 üzenetére
nem, ugyanazon a pályán, amin a szezont nyomtuk nagyrészt (nemtom mi a neve, de 2009es pack)
egyébként megvan a 23.9
megtankolva alig lassul a kocsi, és csak 115 l fér bele (közben 8 litert megkajál egy kör alatt)
13 kört ír ki 115 lre, de még nem próbáltam
fogalmam sincs miért volt annyi köridőben, de a szektoridők talán különböznek kicsit, ez a mostani szektoridők kb: 28.3, 22.8, 32.8
nem emlékszem, hogy fsoneál hogy jött össze[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #9830 üzenetére
nem igazán reálisabb a köridő, szerintem rftvel gyorsabbak lennénk, de legalábbis hasonló gyorsak, mint fsoneal
másrészt marhára kezelhető a kocsi, de tényleg, sínen húzzák (persze ez csak mostani felületes tapasztalatból mondom) -
JColee
őstag
mára (tegnapra) ez az utolsó, de tényleg
szóval megvan a szavazás eredménye: [link][ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #9830 üzenetére
Senki sem mondta, hogy az baj, és én is tudom, hogy a pálya készítők határozzák meg a tapadást. Én arra voltam kíváncsi, hogy miért lassabb 1 mp-cel, ha gyorsabbnak érzi. Arra voltam kíváncsi, hogy más pálya van-e benne, stb.
-
-
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #9839 üzenetére
hobby liga ahogy mondták, így nem annyira fontos a reális idő
23.571[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
attól még lehet hogy a csúszósabb pályát kéne választanunk, hogy jobban hasonlítson az igazi pályára sosem értettem, miért baj, ha csúszósabb egy pálya, mindenkinek az mindenesetre ahogy láttam fsone09 videót, végre tisztességes valencia pálya lesz benne, a rázókövek tekintetében is. Bármelyik modot is választjuk, nyáron meglessük az összes pályát, legalábbis én biztos, és ha nagyon irreális pályát találok (pl az elmúlt szezonunkban Monza), akkor keresni kell helyette másikat, ami reálisabb. Ha egy pályának csúszósnak kell lennie, akkor legyen az. Ausztrál pálya is közút, tehát lehet csúszósabb. Kanadának is tiszta fosnak kell lennie, mert élőben is fos.
szerk.: ezért nem zavart engem, hogy rázott a brazil pálya, mert élőben is folyamatosan ráz. Ez nem azt jelenti, hogy minden pályának ráznia kell folyamatosan, mivel élőben is vannak egész sima felületű pályák.
rESET: én nem azt mondom, hogy be kell lassulnunk, de ha több verzió is elérhető egy pályából, akkor a valóshoz közelebbit használjuk szerintem. Nem csak a köridőről meg a tapadásról beszélek, hanem pl a rázókövekről, van olyan amire élőben nem is mennek rá, mert veszélyes, a játékban meg máshogy is néz ki és simán rá lehet menni. Azt is remélem, hogy sikerül majd frissített Hungaroringet szerezni, ahol a sikánban már rendesen emelt rázókövek vannak.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
a kipörgésgátlót igénylik sokan, a pedálra is rá lehet fogni, hogy miért ne tiltsuk be, de egy pálya ha jobban csúszik, akkor másnak is jobban csúszik... remélem a nyári felkészülések után azért kevésbé fog nehézséget okozni a kocsik beállítása
egyébként szerintem egy csúszósabb pálya esetén azért magas a rinya-faktor, mert pl. vegyük valenciát, ott egy szürkeség volt először a pálya, ami irreálisan jól tapadt, néhány napig az volt a szerveren. Aztán fel lett rakva egy másik pálya, ami kinézetre is tisztességesebb volt, jobban hasonlított a valós pályára és csúszósabb is volt, ami a valóshoz közelebbi köridőket eredményezett. Sokan egyből mondták, hogy rakjuk vissza az előzőt, mert ez fos (=nem tapad). Miért szenvedtek? Azért mert hozzászoktak a rövidebb féktávokhoz. Amikor itt megpróbálták a pályát, a rövidebb féktáv nem vált be és amikor esetleg még be sem tudtak kanyarodni rendesen a falak meg a rázókövek előtt, még inkább frusztráltabbak lettek. Bezzeg, ha jobban tapadt volna, akkor a rövidebb féktáv kicsit sok lett volna, ugyanúgy rossz időt mentek volna, mintha a rosszabb tapadású pályán lett volna kicsi a féktáv, csak az eredeti pályához képest ez jó köridőnek számított volna. De a különbségek ugyanúgy meglettek volna az emberek között. Végül Speedg miatt az eredeti pályán maradtunk, mert azt hittük csak az új pálya akad neki.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz proof88 #9843 üzenetére
szal összegezve: mivel tényleg nem ugyanaz a pedál, ezért nem akarom erőltetni a tc betiltását. Az már egy másik kérdés, hogy tiltani kéne a tc kikapcsolását, hogy akinek jobb pedálja van, ne tudjon előnyt csiholni belőle. Ez nem az én ötletem és nem is örülnék neki. De felesleges, mert asszem TC override-ot úgysem lehet letiltani, vagy az is letiltódik ilyenkor? Nem tudom, mindenesetre nem örülnék, ha betiltanánk a tc kikapcsolását. Vagy a liga 2 szériát indít, az egyikben keményebb szabályokkal, a másikban lazábbakkal. Ha lenne több pilóta és elég felügyelő ember, aki büntet, szabályoz, magyaráz, szerver, akkor ok lenne, mert akkor ketté lehetne osztani az egészet. De én most így nem vállalnám be a dolgot. Van amikor annyira nincs kedvem foglalkozni a ligával, meg időm sincs rá, hogy ehh... szóval amikor Farkas meg Szabesz kitalálnak dolgokat meg frissítik az oldalt, meg amikor elkészült a Hotlaps, Frenky is nem egyszer besegített, ezek rajtam kívül történtek és csak öröm volt, egyrészt mert jó dolog, hogy többen is vagyunk, másrészt meg sokszor úgy vagyok vele, hogy B*SSZA MEG, nincs kedvem szervezkedni, csak versenyezni akarok és kész. Majd ha valami iszonyatosan nagy, internacionális überszimes liga leszünk, akik megengedhetik maguknak, hogy több szériát is csináljanak párhuzamosan rohadt nagy zsével a háttérben meg minden, akkor majd lehet róla szó, most egyelőre kicsit komoly, de főleg hobbi liga vagyunk, nem mindenkinek az a célja, hogy kisujjból vágja, hogyan lehet a legeffektívebben beállítani egy kocsit a pályára, persze van akinek ez célja, de a többség csak versenyezni akar, és nagy vonalakban érteni a setupoláshoz.
Egyébként, ha pl a nevezési díj nem 3 rongy lenne, hanem 5-6 rongy, mert mindenki automatikusan beszállna a fődíjba , akkor a vb-győztes 40-60 rongyos ajándékot kaphatna, pl G25-öt. Ezt persze nem várom el senkitől.szerk.: mindenesetre, lehetne keresni kezdőbb ligákat, akik most alakulgatnak és még nincs saját szerverük. Mert akkor lehetnének a leány-ligánk, a mi általunk összeállított versenynaptárral, de lehet nekik saját szabályzatuk meg minden, csak a mi versenynaptárunkhoz igazodnának. Egyébként függetlenek lennének. És akkor természetesen ők is fizetnék a szerver díjat, de így mindenkinek feleannyit kéne fizetnie. Ha belemennének olyanba, h pl ők szombatonként rendeznék a versenyeket, mi olyankor úgyse nagyon versenyzünk.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
de most azzal nem tudunk semmit sem kezdeni, hogy van akinek a pedál sokkal érzékenyebb és nehéz vele tc nélkül menni ... szóval ezért nem szabad tiltani. Mondjuk én is jobban örülnék, ha tiltva lenne a tc, dehát ez van. Én azt is bevállalnám, hogy ahogy más is, úgy én is mindig magas tc-vel mennék, mert úgy fair, viszont mivel ezt nem mindenki vállalja be, úgy nekem sem szabad használni, mert akkor lassabb leszek annál, aki nem használja.
-
Farkas23
aktív tag
Hogy függ össze a tc és a köridő? Ezt vhogy nem értem meg... Marad minden ahogy volt, semmi olyan változtatás nem lesz, ami nehezítené a pilóta dolgát. A pályát meg megnézegetjük, h melyik lenne a legjobb. Azt se értem, mi abban a jó, ha 4 seccel jobb időt mész mint életben! Én nem a valós időkhöz akarok viszonyítani, csak mégis jobban néz ki,ha pl csak1 sec a különbség. Nekem egyébként az RFT 09-es pályával semmi bajom, lehet rajta menni normálisan! Csak nem kell nyavalyogni, h jaj ez csúszik. Na mind1.
Inkább aki még nem szavazott, az szavazzon!!