Hirdetés
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #148753 üzenetére
Úgy vetted a tengelyt, hogy AVB-be való? Vagy csak találomra?
038109101R kell neked, semmi más.
Fenéket járt szépen, nem járt szépen, nem is indult szépen, nem is ment szépen, csere óta erre panaszkodsz.
Új tengelyt vegyél, ne ezeket a használt szarokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #148759 üzenetére
Akker ez szerinted szépen járt? Ok, nem vitatkozom.
Majd ha bent lesz minden, méress kompressziót, és ha maradtak a régi értékek, gyújtsd fel a pitsába.
A DPF tengelye több anyagot tol és bedolgozza az olajtöltetbe is. Biztos nem kopott szét tőle, de azért mi ha mégis. Mennyit spóroltál a használt tengelyen az újhoz képest?
Egyenlőre nem venném le a fejet, hátha.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #148769 üzenetére
Ne gondold, hogy örülök a más bajának. Azon mulatok, ahogy most megváltoztak a hozzászólásaid, mióta kiderült a probléma. Akinek csak tudok, segítek, pedig sokszor nem kis erőfeszítést igényel pontos választ adni a kérdéseitekre és sokszor még utólag én vagyok a rossz. Meg sem köszönik és meg sem fogadják a jó tanácsokat.
Sokszor érzem úgy, hogy feleslegesen tépem a billentyűzetet.
Nem véletlenül rugózok a szépen járt mondatodon, hallottál már szépen járni PD-t, ami tényleg szépen jár? Majd ha jön olajcserére az ismerős B6 paszuly, mutatok neked videót. Lezárt géptetővel olyan finom hangja van, hogy magamnak ismegvenném(BXE).
[ Szerkesztve ]
-
-
#89874944
törölt tag
válasz Csabadi #149384 üzenetére
szelepfedél tömítés 5
hengerfej t. 9
hengerfej csavar 4
szelepszár szimmering 3
gyűrű készlet 16Ha nincs repedve a hengerfej akkor csak síkolni kell, az 5. Szelepeket is becsiszolják még 5. Ha repedt a hengerfej az egy plusz 20-as.
Olaj,szűrő meg víz 15.
Vezérműszíjat nagyon ajánlott ilyenkor cserélni 6.
6 óra alatt kényelmesen megvan, ez 36 ezer munkadíj.104 - 124
Persze ha a henger hordósra kopott, akkor fúrni kell, az sokkal drágább lesz. De ez a 150 nm-es 1.6-on elég ritka...
-
-
c00per
tag
válasz Csabadi #150246 üzenetére
Nekem jelenleg Alco pontonic fdl 75w90 gl4/gl5 olaj kerult bele.Elotte akadozott a valtas amint az idojaras hidegebbre fordult.Csere utan finomabb lett a valto jarasa.Zaj elotte sem volt jellemzo es most sincs.
Felre ertesek elkerulese vegett en nem reklamozni akarok vagy felrevezetni barkit is.Nem olajmernok vagyok csak leirtam mit gondolok errol az egeszrol.A szabvanyok es specifikaciok egy olajnal nem veletlenul vannak megadva.Ha teves adatokat irnanak ra,akkor a gyar be is zarhatna.Egy motorolajnal ugyan ez a helyzet.Ha teljesiti a gyartoi specifikaciot,akkor beleteszi a user a motorba minden aggodalom nelkul.Ugyanez szol a hajtomuvekre is.pl ahol extrem nyomas van oda nem teszek sima gl4 olajat.Tehat ha betartok mindent es az eloirasok szerint valasztom meg az "utangyartott" olajat,akkor nem okozhatok hibat.Bar ezt az utangyartott szot nem igazan ertem.A vw olajat is dobozoltatjak valamelyik nagyobb olajvallalattal.
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz Csabadi #150250 üzenetére
En ugyanigy voltam ezzel.Nekem csereltette az elozo tulaj a valtot automatarol kezire.mivel ebbol indultam ki,lehet mar azert akad,mert elottem rossz olajat tettek bele.En ugy voltam vele raszanok 10ezret es ha bejon,akkor megy tovabb a gep,ha nem akkor kidobtam 10ezret meg vehetek masik valtot.Elmondanam a kornyekunkon levo szervizek mai napig azt mondjak pl egy tiptronicnal,hogy "orokeletu" benne az olaj.Meg a helyi vw szerviz is igy all hozza.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #150250 üzenetére
Ha már gondok vannak, akkor valszeg nem javítja meg az olaj, csak ha nem ment vele sokat. Én akkor is a gyárit önteném bele, azzal lehet a legkisebb eséllyel melléfogni. Mindenki azt csinál a kocsijával, amit akar. Én ezt tapasztaltam, ezt megosztottam, hogy mit kezd az infóval az olvasó, nem az én gondom. Nem vagyok mindentudó, tévedhetek is, de a tapasztalataimat meg szoktam osztani.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #154720 üzenetére
Mert tele van retekkel és nem kap levegőt. Ki kell venni az egész szelepet, kipucolni rendesen, nem szabad kapargatni, mert megkarcolódik és csak a csere segít. Szépen le lehet ról a vakarni a kox réteget.
VCDS kell hozzá.
Gyujtás rajta, motor nem jár:
Motorvezérlőben adaptation, 00 csatorna 000 értéket eltenni, majd Basic settings 098 csoport start. 20 másodpercig nem nyúlni a gázpedálhoz, meg semmihez. Utána leveszed a gyujtást és vársz 60 másodpercet. Ezután indítva jónak kell lennie.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen