- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Mini PC
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Monitor hiba topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Oracle szervereket akar Musk AI-cége
it A jelentések szerint egy 10 milliárd dolláros üzlet keretében bérelnék az Oracle szervereit.
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
Fizetős formában tér vissza a Wayfinder
gp A készítők átdolgozzák a korábbi free-to-play játékot, az új korai kiadás júniusban érkezik.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #181558 üzenetére
Tőled igen. Közben kiírták az enyém is. Sajnos az enyém már figyeli..
Bement a két KYB rugó. Nagy különbséget nem érzek a gyárival hasonlítva. Talán ami különbség, hogy ez 1mm-el vékonyabb anyagból van.
Természetesen persze hogy beszakadt a gólyalábba a felső csavar. Még szerencse hogy a szomszéd talált a garázsban ugyan ilyet.../** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Kiskokó
veterán
válasz Csabadi #182024 üzenetére
MFD 1-es Navira nem létezik Magyarország térkép.
Azt, hogy a nyelvet csak akkor tudod állítani ha raksz be Disc-et azt nem hinném, de kitudja. (mármint az egész egységét, a navi nyelvét külön lehet csak CD-vel tudod de hát ugye minek...)
De szerintem netről letölthető, ebbe még sima CD kell max 700mega.T o r r e n t en nézd meg[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Csabadi #182101 üzenetére
Köszönöm! Ha tényleg jók akkor érdekelhet is.
Ezek 20"-osak és nem is akarnék nagyobbat. Már a 19re is jó volt a gumivásárlás
Nyári kibír még 2 évet nálam a téli meg 3-4 et. Keveset járokMost az az alap elgondolás, hogy hátra most teszek kerámia fékbetétet, aztán majd előre is ami alig porol. Akkor viszont kap egy full tükör polírt. (krómozás jobb lenne? Mert nem biztos.)
Ugy a hibákat is kijavítják egyúttal. Az a baj a szerelőm szerint Erre a kocsira már nem elég az Ate Kerámia.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
J&P
tag
válasz Csabadi #182794 üzenetére
Szia,
Igazad van, ránéztem és hátul az a kis kar, a jobboldali van berohadva nem áll vissza teljesen alaphelyzetbe ha kiengedem a kéziféket.
Köszönöm hogy szóltál hogy nézzek rá.Gondolom akkor csere, vagy probáljam wd 40-nel megjáratni.
molnarpeter, Zizmand, nektek is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
J&P
tag
válasz Csabadi #182805 üzenetére
Szia,
Nos, siker! Tegnapi szerelési tapasztalatod követve ismét van kézifékem. Vékony injekcióstűvel sikerült a porvédő mellett wd 40et bejuttatni. Jól átmozgattam, szuper minden.
Bár a kollégák bogarat ültettek a fülembe hogy a wd lehet több kárt okoz majd mint hasznot. De olvasom hogy szilikonzsírt használtál, akkor hétvégén csak szét kell kapni és adni neki. Jó lenne ha lehetne kapni külön csak porvédőt mert akkor kicserélném.
-
zsolt19900
őstag
válasz Csabadi #182843 üzenetére
atos19881101: köszi én is pont erre gondoltam
Csabadi: sajnos erre a cikkszámra már majd' 10kért hozza méterét mindenhol ahol megnéztem és amit mondtál ettől féltem, hogy nem pont 8mm a belső átmérő.... ez jelenthet bármi gondot azon felül, hogy nem tudom rászorítani (azt ugye a külső átmérője végett?) vettem külön kis normális minőségű ababilincshez hasonló bilincseket.... azokat is cserélném, nem a gyári kis szorítóssal raknám össze
Gondolok itt problémára arra, hogy a nagyobb belső átmérő végett több anyag megy, vagy áramlásilag valami probléma lehet? mert ha igen, akkor inkább neki sem állok ezekkel amit vásároltam.... (ezt mondjuk tőled is kérdezhetem atos)
Amennyiben nem lehet ettől probléma, úgy megejtem a cseréket és azokat is átnézem amiket még mondtál, viszont nekem elvileg hiába van hűtés/fűtés a szűrőn, elvileg ki van valahogy kötve, iktatva a rendszerből
A gyári árakra visszatérve én is láttam a hőfokjeladót azért is láttam, hogy lesz csőcsatlakozás bőven, ezért a fent nevezett bilincsből be is vásároltam
Bagatell hibának tűnik, csak olyan kínos amikor állok a lámpánál mondjuk és rugdalózik az autó
inf3rno: azóta nem sikerült az Audival foglalkozni sajnos, de tervben van még az is természetesenFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Csabadi #182847 üzenetére
jaja ezt olvastam én is, nem is tudom csoportba még miket írtak, de én is gondoltam kábelkötegre meg pdelem mizériára, csak haladnék a "könnyebbtől" a nehezebb felé elsőre
diaggal hogyan tudnám megnézni? korrekciós értékeket esetleg melegen alapjáraton és ha le-le esik 1-1 elemnél akkor azzal vagy annak a csatijával lesz valami? láttam ilyesmiről is videót, hogy csak csatit szedte le, pucolta meg és visszadugta az elemre és utána megjavult a kimaradozás abban az esetben mondjukFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Csabadi #182849 üzenetére
ATJ és 2000 évjárat, mondhatni az első pd-s motorok egyike
Videó sajnos nincs, nagyon hektikusan és ritkán jön elő a jelenség, annyit érezni, hogy "lök" egyet a kasztnin úgymond és a fordulat is beesik akkor egy pillanatra egy nagyon minimális fokkalFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Csabadi #182855 üzenetére
köszi, nem tudom hogy ennyire "nagy" baj lenne-e
kb. fél éve volt tőke meg veztengely és csapágy csere, akkor utána is lett állítva pontosan a pdelemeknek az "előtekerése, feszítése" vagy micsodája, akkor speciel nem mondta a szerelő, hogy ilyesmi probléma lenne
macilaci78: nekem nem volt sem szakadás sem semmi, csak egy kicsit ki volt ülve, egy ügyes kárpitos újraszivacsozta és ekkor speciel kértem bele fűtést is.... én a kárpitosra adok egy szavazatot, frissebbé tudja varázsolni az ülést, ha ügyes[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Csabadi #182865 üzenetére
fekete ina tőkék és ina tengely és köbelschmidt csapágyakkal lett összerakva, remélem fél év alatt azért nem megy tönkre
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Reggie0
félisten
válasz Csabadi #182895 üzenetére
Hat, sokaig vadasztam ezt a hibat, de nem jottem ra. Nekem is centirnel megoldodik, aztan neha elojon, de nalam az intenziv fekezes/lassitas is kihozza. Mostanaban mintha nem akarna elojonni, de nem tudom mi oldotta meg. En mar osszes kerekagyat, fektarcsakat csereltem es nem ezek okoztak, szoval szerintem feltengely is siman lehet.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Csabadi #184355 üzenetére
Föl /Le nem lóghat semmit, forgatásra lehet valamennyi... most cseréltem Seat-on belsőt, mert gyprsításkor szétrázta a kasztnit. Nagyon sokat lógot föl /le rángatásra, a másik oldali meg semmit.
Jó kis kálvároa volt, előbb megnéztem és a lógott az a kerék egy kicsit. Vettem lengőkart + talpast kicseréltem akkor, sokkal jobb lett, de m~g mindig megmaradt. Na akkpr menjünk tovább, a váltótartó is gyanús volt ami alul van, vettem azt is de szerencsére megnéztem a belső csuklót és egy centit kottyant.
Így lett egy belső csukló is.
Viszont elkezdtem gondolkozni, hogy igazából még a m@sik váltótartó is lóghat, szóval az egész valószínűleg onnan indul hogy a motor/váltó szétrángatja a csuklót, majd a csukló meg szétveri a futóműben a szilenteket...
Most jó, de szerintem még egy fepső váltótartó meg a motortartó is cserés lesz ( amúgyis 3 henger pd,) nem egy "egyensúly" bajnok...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
-
papg79
tag
válasz Csabadi #190210 üzenetére
Szia,köszönöm a válaszod. Most 75 ezer van a vezérlésben, de félek, hogy a vízpumpa ereszt,mert a múlt héten mentem autópályán 90 km-t, és mire hazaértem, a hűtőfolyadék a minimumon volt, előtte meg nem is folyt. A haspáncél alján látom a folyadékot, de azt nem,hogy honnan jön. Érdekes, ha rövidebb távokat megyek, akkor nem hiányzik belőle. Ma valszeg le is veszem a pajzsot, és akkormajd kiderül, hogy hol ereszt.
-
K Norbi
addikt
válasz Csabadi #190210 üzenetére
Gyári vezérlés nekem 12 évig volt fent.
Km be 80 ezret ment.A szijak hibátlanok. Feszítők meg a görgők kifosták a zsírt. Azoknak volt hangjuk.
Vizpumpa meg volt közben 1x cserélve.
Mert csepegett.
Ennek is volt már kicsi hangja.Szerencsére nem rontottam el a cserét.
Csak a hidrotőke volt leragadva.
Igaz előtte soha 1x nem adott ilyen hangot.
Nem értem mitől ragad le vezérlés cserekor
Mert kézzel áttekertem vagy 6x? És nincs olajnyomás?
Ami nyugtat annó ugyanez volt vezérlés csere után.
Csak akkor autószerelő csinálta.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Csabadi #193297 üzenetére
A ket rendszam kozott a barmi es a minden. Nekem is nagy alom a tipus, de sztem ilyen korukra mar inkabb remalom. A nagy hoterheles miatt a kabelkorbacs hatvanyozottan farad, ebbol kismillio misztikus elektronikai hiba lehet. Ha hobbiautonak veszi es nem napi jarosnak, valamint penz nem szamit, csak akkor vagjon bele. Ja meg szerezzen olyan szakit, aki keni-vagja a tipust, azzal sok pingvinezestol megkimeli magat, hogy ha olyan nyul az autohoz, aki tudja, hogy milyen hibajelensegnek milyen jellemzo oka/okai lehetnek.
-
grizlisandor
addikt
válasz Csabadi #193297 üzenetére
Aránylag olcsó ára miatt egy pillanatig gondolkoztam egy vételén én is, de Mágus2 hamar ráébresztett, hogy nem nekem való, idézem:
"Grizlisandor: 8 gyertya, 4 lambdaszonda, 8 trafó, kuplung meg a vezérlés a seatod ára. És akkor még nem cseréltél benne mindenhol olajat és a szervót sem javíttattad, ami mindegyikben ereszt." -
grizlisandor
addikt
válasz Csabadi #193302 üzenetére
Hátha erre jár Mágus2, mert én sajnos nem értek hozzá.
(#193303) 1stVikman:
Kerékcsapágy FAG ment nekem. Topikban volt mind2 ajánlva már. SKF is jó, az autóm szerelője azt szokta rakni, mikor drágállja az ügyfél a FAG-t.(#193304) f4lcon:
Kolléga is szív az új autóval, az egy Kia Sportage. -
K Norbi
addikt
válasz Csabadi #194609 üzenetére
Rugóból, lengéscsillapítóból, toronycsapágy. Támcsapágy.
Csak Sachs A többit felejtsd el.
Nekem a hátsó gátlóm a Sachs 1:1 gyári.
Rugók ma jöttek meg, kop gyári, színkód rajta minden.
Az a fos Bilstein amit itt ajánlottak, belemet kirázta kb. Döccenőnél a vesém leszakadt.
Sachs álom amilyen komfortos.Amennyi adat rendelkezésemre állt
Első 997 823Hátsó
994 414De ellenőrizz rá [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest