- Két projektorral bővül az Acer Vero család
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- GoPro Topic
Hirdetés
-
A Microids bejelentette, hogy készül az Arsene Lupin: Once a Thief
gp A kalandjáték valamikor az év végén érkezik PC-re, PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re.
-
Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
ph A 19 dB-es zajterheléssel dolgozó, médiaszerverként is bevethető megoldás lineáris adatáteresztése elérheti a 283 MB/s-ot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #28066 üzenetére
Ez érdekes, mert linkelni sajnos már nem tudom, de én egy másik tesztet olvastam ahol a 2.-ik lett az STP és a Green fuel lett az első.
Igaz abban ez a te szered nem szerepeltNekem a Cseh is szláv.
Ha tetszik ha nem. akik magánhangzókat halmoznak azok nem emberi nyelven komunikálnak. béke.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #28072 üzenetére
Ok, azzal tisztában vagyok, hogy ha hozzá lesz nyúlva a rendszerhez, akkor változik az "erős" tartomány. Pl most elkezdődik a móka ~1900-on, de egy nagyobb rendszeren lenne minimum 2200 is akár. Bár ahogy néztem, a váltóm úgy van áttételezve, hogy ha elforgatom 4000-4500-ig, akkor 2500-3000-re esik vissza a fordulat minden váltáskor. A meg pont jó tartomány.
Morris: Micsoda nájsz avatár!
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #28101 üzenetére
az alja elég jó, ha jól emlékszem bírja a nyúzást, bár talán az 1,9 hajtókarjait átszokták még hajigálni.
GT15-nek kb meg 3 hengerrel jaja pont az a 100le a vége, nem jó csúcsra járatni, viszont váltózó geos turbot nem biztos hogy raknék rá, bár ha valaki nem csak városba használja úgy elmegy.
meg 100le a gyári befecsiknek is pont a végük ugye.
Balu: turbod elöbb utobb úgy is lepusztul, km abba is van, akár hogy vigyáznak rá nem örök életű cucc, hál isten befecsik érdekes mód az 1,4 nem szoktak döglödni az valóban feles költség, az erősebb motor belső meg saját érdek
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
matarese82
csendes tag
válasz Mágus2 #28233 üzenetére
Úgy láttam (most néztem az előbb), hogy karosszériába fut be a gömbfejű és tulajdonképpen kifordult belőle. A csavar az épp állapotban van.
Ezt visszacsavarni nem fogom, úgy néz ki, hogy fúrás lesz belőle.
Van karosszériásom, lehet meglátogatom, ha máshogy nem tudom megoldani. -
AMD Power
titán
válasz Mágus2 #28274 üzenetére
Az enyémet biztos nem. Mondjuk ritkán autópályázok vele. Ott mondjuk akkor 140 végig. Ott nem izgat ha 8l eszik. Viszont autó úton 100-110 6l környékén bőven elvagyok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #28387 üzenetére
Ha már ilyen aktív vagy.
Nincs ide valami motorvédő elem? Mert mintha helye is lenne, meg asszem konszernen belül van valahol gyárilag is, csak innen spórolták ki.
A qrva macska itt mászik fel (ja, macska (is?!) járt bent, a nyomok egyértelműen mutatták, pont amelyik kívül is összetapicskolta)....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #28390 üzenetére
ha jól emlékszem van! mert hétfön vettem két lityit (4k literje, annyira nem vészes) azt hiszem G50 és VW 501.00. de jövöhét hétfőn cserélek olajat haver srác gti váltójában akkor megnézem közelebről is hogy van e rajta g50 vagy nincs.
szét kéne húzni az én váltómat is az idén...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #28393 üzenetére
Na azért, mert az első rész az fent van, csak úgy tudtam, itt nincs is gyárilag. Akkor tényleg kispórolták (spóroltak vagy 200 Ft-ot ). Ez teljesen passzolna hozzá amúgy? Hámács lehet egy ilyen?VR6: ez lenne a castrol ajánlás. Itt nincs G50 írva, csak VW 505 50.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Mágus2 #28414 üzenetére
Van olcsó szervizesem és gondoltam én beszerzem az olajat, ő meg beleteszi olcsón. Márkaszervizbe nem szándékoztam vinni a 9000 Ft/óra díjukért, azt kenjék a hajukra. Veled se azért érthetetlenkedek, mert kötözködős a fajtám - amúgy de - hanem párhuzamosan a skoda fabia club fórumán is érdeklődtem, azok meg mást mondtak. De a vége csak az lesz, hogy felhívom valamelyik márkaszervizt,hogy milyet vegyek bele.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
petymeg
addikt
válasz Mágus2 #28407 üzenetére
Hát, én VW poloról (2005-ös, 1.4 Comfortline) váltottam Octavia-ra (2010-es 1.6 Ambiente) nem mondanám, hogy minőségben rosszabb a Skoda... Azér' az Octiba is benne van az anyag rendesen. Árban a VW drágább vagy 10-20 %-kal.
Ez a Rapid nagyon tetszik, nekem is ötajtósban jönne, be, de úgy olvastam hogy ilyen lesz mert az Európaiak ezt szeretik. A kínai-india változat négyajtós, mert azok meg azt szeretik.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
válasz Mágus2 #28419 üzenetére
Audim még nem volt, de ha így ha jól mennek a dolgok akkor 3-4 év múlva a következő kocsim egy A4 lesz.
Szerintem az 1.6 motor 102 LE+148 Nm-rel még épp, hogy elég ekkora batár alá. Úttartása az enyémnek speciel "jó" mert sportfutómű+225/45 R17 van alatta
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Uzmany
őstag
válasz Mágus2 #28428 üzenetére
Elég az 1,6-os motor? (Sok autópálya lenne, a 140 tartható?)
A garancia 4 év?
1,5-2 évesre gondoltam, minél kevesebb km-rel.
Van esetleg valami, amire különösen figyelnem kell választáskor?
(Természetesen vezetett szervizkönyv, leinformálható előzmény)[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #28453 üzenetére
Hátul lábtér? Hát...magam mögött cseppnyi, kisebb ember mögött már esetleg.
A 150 lovas az Sport-Topsport-FR, ill kezdetben volt 4 kerekes is Cupra 4, valamint Topsport 4. Szerintem a dízelesre is igaz, hogy minél későbbi példány érdemesebb venni, 2004-2005 gyártásút, ott már kicserélték a kezdeti elszámolt alkatrészeket....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #28461 üzenetére
Én is kinyitottam volna szó nélkül.
narancsnn: Majdnem reagáltam az első mondatodra, de szerencsére írtad tovább.
Hát igen, nézegetem az Ibiket néh-néha, de tényleg nem látok semmi értelmeset. Ha úgy veszem, még az 1-2 átb@zással együtt is jó vétel volt az enyém.Ennek Pl ronda a felnije, bár ez legyen a legnagyobb baj. Nekem nem tetszik sárgában.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/seat/ibiza/seat_ibiza_1.9_pd_tdi_fr-5888243[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen