- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nagy mennyiségű belső dokumentum szivárgott ki a Delltől
ph Ezek rejtik a cég útiterveit, a partnerek érkező platformjaival együtt.
-
Premier előzetesen a Homeworld 3
gp A minap végre befutott az alap kiadás is, így a készítők egy launch trailert is közzétettek.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #46150 üzenetére
Még olyan 2600 hsz itt, az offtopikokban (közösségi), vagy ~650 a szakmai közegben, ill. tetszőleges kombinációi.
Ritkán szoktam csurig tölteni, mert minek álljon benne, nem megyek olyan sokat.
Amúgy hol van ott ez az aktív szénszűrő, azt nem szokás cserélni?Remélem, senki nem vette be, hogy 3 ezresért telenyomtam a verdát. De amúgy hiányzik egy számjegy, mert átfordult, az valójában 264 liter lenne 2649,- forintért.
pomk: mikor volt rajta szerviz? Olaj, szűrők, gyertya, stb
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #46168 üzenetére
A legkultúráltabb, ami most ki tud jönni belőlem, az a nyilvános levél. Már csakazértis!
Először le akartam írni, hogy tudom ki vagy. De meglátom lesz-e eredménye, ha nem nevesítem meg az illetőt, de adok lehetőséget arra, hogy elém álljon és elnézést kérjen. Nem reménykedek, hogy elém áll, abban meg végképp nem, hogy egyből javaslatot tesz a javítás rendezésére. Tudom, hogy milyen országban élek.Na! de félre a méreggel, hogy valami jót mondjak...vasárnap sikerült beszereznem egy vezeték nélküli tolató kamerát "mobil" képernyővel (mintha tudták volna, mit keresek 2 hónapja). 12V kell a kijelzőnek, adtak hozzá tartót is, de kézben is tartható. A jeladó bármilyen szabvány 12V/100mA (pozitív, föld, adat - csatlakozású) kamerát meg tud hajtani. Jelenleg egy rendszám fölé csavarozható 2LUX-ig hitelesített kamera van hozzá (ezt adták gyárilag). Teszt alapján a tolató lámpa fénye pont elegendő lesz éjszaka is.
Amint a végleges helyére kerül, dobok fel pár képet. A tartót át kell alakítani, hogy a középbox majré kapaszkodójára fel tudjam rögzíteni. Remek helyen lesz.A buzuki a kezdetektől fogva sziszeg nyitáskor, ha szárazra vagy minimumra van járva a tank.
Torpedónál eddig egyszer szisszent, de akkor a fedélzeti 10km megtételét jósolta a meglévő üzemagyagra és ~57 liter bele is ment.
Mennyire fájdalmas költség egy ilyen szűrő csere (pl. Toledo MK3 2.0PD TDI)?
Hol van az a túltöltő szelepes bigyó a Toledo töltő nyílásán?Read only...
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #46170 üzenetére
Fasza kis igényes hang, az már biztos.
Hogy szisszenjen, ha bezárod, na meg főleg mitől?
Nyitáskor inkább érthető, vagy vákuum, vagy túlnyomás. Így viszont passz, mert mást (hibát, dadogást, stb.) nem tapasztalok.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #46174 üzenetére
Értem akkor tárgytalan...
(#46173) ßrainiac - eszem ágában nincs megdolgozni a fényezését, egyből én lennék az első számú gyanúsított. Ilyenért voltam már rendőrségen, úgy, hogy semmi közöm nem volt a történethez, csak fél órával korábban jártam abban a parkolóban, ahol a "káresemény" történt.
Read only...
-
mate0314
aktív tag
válasz Mágus2 #46199 üzenetére
Tovább kutattam és érdekes doldokat találtam, szeretném ha "elbírálnád az ötletet".
Hobbielektronikán találtam ezt:
-Letöltöttem a legújabb 11.11.4-es szoftvert, majd indítás után teszt, majd upgrade.
-miután kész, nyomtam egy tesztet,save, aztán kiléptem. Ekkor kiírta az azonosítóját d1,d2,d3.bin fájlokba és ezeket+ a vcds.cfg-t lementettem.
-Program regisztrálva és működik egy darabig, mert utána észbekap és átírja az eepromot.
-a program innentől is működik tovább annyi különbséggel, hogy a tesztre többé nem reagál.
-kis idő után unregisztered lesz, majd néha (nem mindig) elkezd szórakozni, innentől hol működik, hol nem.
-itt jön az, hogy felülírom a jelenlegi 4 fájlt, amivel lementettem.
Innentől a program ismét regisztrált lesz és működik tovább egy ideig... Igaz a tesztre többé nem, vagy csak elvétve hajlandó válaszolni, de ez kit érdekel, hiszen le van mentve a cfg.
Így törölt eeprommal másik gépre is telepítve működik a dolog, ha ezeket a fájlokat rámásolom előtte. Így olyan, mintha elvégeztem volna a tesztet, ami nem is működik
Már csak egy patch kéne, amit ha elindítok, automatikusan felülírja a fájlokat.Véleményed szerint, van értelme ezzel foglalkozni? Tehát "gyártani" egy kis programot, ami minden VCDS indulás előtt elvégzi ezt a műveletet?
(Szeretnék megoldást találni és nem létezik olyan a szótáramban hogy "nem lehet")
-
-
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #46357 üzenetére
Ez mukodik minden tipusnal? 4es golf, mk3 toledo?
...vagy a user manualban le vagyon ez irva?Tolato kamera felkerult tegnap estere az autora (pontosabban a rendszam tabla tartora). Kijelzo tarto meg epul...kepek hamarosan.
A faval valo talakozasom nyomat pedig elkezdtuk eltuntetni. Sajnos harom kicsi hupni igy is maradt. Tul sok volt a gorbulet a horpadasban.Read only...
-
mate0314
aktív tag
válasz Mágus2 #46364 üzenetére
Használtai utasítás nincs.
Olvastam a kommenteket, legtöbb embernek törött volt a cd => tehát más választásuk nem volt mint az oldalon lévő...
Ami fura, hogy sokan írták hogy a 11.2-eset használják, illetve volt akinek cseh verzió is frankón ment...
Kezdem egyre kevésbé érteni a dolgot -
alibaba78
őstag
válasz Mágus2 #46368 üzenetére
Szebb estet! Mágus2: Elsosorban a te szakertelmedre lenne szuksegem, de mindenkinek a valaszat/otletet szivesen fogadom. Tortent kedden, hogy a nemet autopalyan, kikanyarodva a pihenobol, aholis kb.: negyed orat lehettem, kigyorsitottam normalis tempoban, erre kivillant a dashboardon a kovetkezo uzenet: Engine oil pressure off, STOP the engine. Azonnal felrealltam a leallosavba, leallitottam a motort, es vartam egy percet. Megint beinditottam, hatha csak egy elektronikai hiba. Egyesben szepen gyorsult, de mikor kettesbe tettem ,es gazt adtam, erotlen volt a motor, es kivillant megint a lampa. Lealltam, es segitseget hivtam. Onnan bevontattak a legkozelebbi vw szervizbe, ahol megallapitottak, hogy az olajpumpa, es a turbo kakukk. A motort pedig szet kene bontani, hogy megnezzek, serult-e? Kaptam egy tervezett szamlat 2550 eurorol, es kb.: 2-3 het javitasi idorol. Trailert hivtam, most itthon vagyok, de az a kerdes, szerinted/szerintetek mire/mennyire szamithatok javitasi koltsegben? Elore is koszonom a valaszokat!
mod.: Bocsanat, meg mindig passat b6 2005 2.0tdi
mod2.: Vonoszem hijan sajnos a sajat laban kellett felmennem a trailerre, de teljesen normalisnak tunt a motor hangja. Azonnal hallanom kellett volna, ha megserult volna a motor?
[ Szerkesztve ]
-
alibaba78
őstag
válasz Mágus2 #46372 üzenetére
Persze, hogy erdekel, es nagyon koszonom, hogy szakitasz ram idot!
Mar kicsit erzem, hogy belenyultam ezzel az autoval, de jelenleg nincs mas lehetosegem, mint megjavittatom.
Szereztem egy zsir uj garrett turbot 100k-ert, es csak remenykedem, hogy nem kell a kiegyenlitohoz nyulni.
Sajnos a motorkodot nem tudom, hol olvassam ki az alvazszambol, de 103kW a teljesitmeny.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #46377 üzenetére
most volt egy ilyen A4- nálunk az is 300 körül állt meg, nem mindenből új cuccokkal, de ott komplett balance tengelyt ("egységet") is cserélni kellett mert az szoposodott ki igazából, valószínűleg 180 körül hozták be a kocsit, motor hibával, vágtak bele egy imbux kulcsot (valami amcsi gyártmány volt...), óra vissza 80-ra új tulaj boldogan örült neki, addig amég szét nem ment az imbux kulcs is, ki nem derült hogy az ellen darabja is ki van szoposodva.
MunezXBK: első gen 150le-s ha jól tippelek.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #46428 üzenetére
Irigyellek. Az enyémen még midig nem az igazi a fék. Voltam kötelező szervizen pénteken, de nem volt jó az ilyen légtelenítőjük és nem tudtak a fékre rálégteleníteni. Viszont átnézték a vákumcsöveket és kiderült hogy a tandem pumpából kijövő fém cső lötyög picit a házban.Itt elszökik a vákum és lehet ezért fog picit lentebb a fék. Ha lesz idő akkor kap egy kis fémragasztót. Ha nem javul a fékhatás akkor meg keresek olyan helyet ahol megoldják a Vag- Com -os légtelenítést. Az a vicc ha fékezek vele egy olyat hogy ropogjon az ABS, utána javul picit a pedál keménysége.
-
-
alibaba78
őstag
válasz Mágus2 #46438 üzenetére
"Mindegyiknek A CSOMIBAN VAN A BECSAVARHATÓ VONÓSZEM!!! Ha van olaj a motorban, és azt írja, oil pressure, akkor nem szabad húzatni, akkor ölted meg a turbót, amikor a kis várakozás után meghúzattad. "
Ezt most nekem szantad? Igen, a traileres is ott kereste, de mivel nem tudtam, hogy ez hianyzik, nem is potoltam sajnos ezt a hianyossagot.
A masodik mondatra pedig csak annyit, hogy tipikusan igy jartam, en marha. Most megfizetem a hulyesegem.
-
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #46450 üzenetére
persze hogy illik, a régi "korongos" félét is meg az újabb ("olasz") fajtát is, bár a régi tdi-kbe ill régebbi motorokba nem szoktak tönkre menni érdekes mód.
másik ki milyen kuplung tárcsát javasol? tudom sachs, viszont bárdiba és unix-ba is a sachs csak szlovák felújított van.... az meg nein danke!
(nem azért mert szlovák )"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #46465 üzenetére
annyi számot láttok amennyit Te
másik szerinted bengával feltölteni a váltót kicsit állni hagyni majd leengedni és kidobni a napra hogy ki is párologjon van értelme?
még a télen elég massza állagú cucc jött le belőle..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #46469 üzenetére
egyetlen egy darab papír ház tömítés kivételével az összes tömítés szimmering stb cserés.
hát 2l féktísztító kicsit húzós lenne bele :-)
reggle gyorsan hozok 2 lityit átlötybőlöm, kicsit hagyom állni aztán engedem is, cseréljük a tömítések egy két éket a váltóba, aztán kirakom egészen estig a napra 30-32 fokba tűző napon csak elég, de akkor nem rakom fel a váltó végét úgy azért egész szellős már, így jó lehet szerinted?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Diablo IV
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- BestBuy topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Videó stream letöltése
- Horgász topik
- RC modell földön, vízen, levegőben
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen