- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Így építsd a billentyűzeted!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ASUS ROG Ally
Hirdetés
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicker
senior tag
válasz Mágus2 #24946 üzenetére
Kösz mindenkinek a választ, akkor szerintem a amint lesz rá kredit, megejtem ezt a vezérlés cserét, mert valószínűleg még a gyári van benne, és jelenleg 125 e km van az autóban...
Ha van bármi tapasztalat az BSE-s motorral, kérlek osszátok meg..olvasom, hogy ismertek itt jó fényező emberkéket, tudna valaki ajánlani egy ügyeset/veszprém megyéhez közel/, egy opel tigrát kéne újjá varázsolni, a hátsó sárvédők egyenlőre enyhén rohadnak, illetve a hátsó lökösbe valami tajparaszt beletolatott vonóhoroggal, az javításra szorul... előre is köszi, privátba
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #25101 üzenetére
én is így tudom.
ez friss info szalonból...:
Hát ilyen, hogy "XS"-es előtag, ilyen nincs is..
Ha a gyári alkatrész cikkszáma után van egy "X".. akkor az tauschteile..
vagyis cserés alkatrész..
ami azt jelenti, hogy bizonyos alkatrészeknél (pl.vízpumpa) le kell adni a
régi alkatrészt
és a gyár jóváírást ad az új alkatrész árából.
régen ez tényleg azt jelentette, hogy (pl.egy vízpumpát) valóban
felújítottak és
azt kapta meg az ügyfél.
Manapság ilyen már nincs. Csak a németek nagyon komolyan veszik a
környezetvédelmet
és kohókban olvasztják újra, stb. tehát újra hasznosítják az anyagot,
nyersanyagot készítenek belőle.
Tehát ma egy "X"-es alkatrész már nem felújított.. ez tévhit.. régi öregek
terjesztik.. [:-)]
Hanem az ügyfél egyszerűen csak egy "környezetvédelmi jóváírást" kap az új
árából, hogy
érdekében álljon a gyárnak visszaadni a régi alkatrészt.
Talán, néha néha, bizonyos esetekben bevizsgálás után még pl. öntvény
házakat felhasználnak újra..
Kaphat újra szimmeringet, csapágyat, gumiharangot, stb.. De ez nagyon
kivételes már..
Maszekok még szoktak sufnituningabn olcsó pénzért felújítgatni, néhol egész
jól.
Háét ennyi..
De ez az én tudomásom szerint van így.. Ezt hallotam a tanfolyamokon.
Hogy hogy van Wolfsburgban és Ingolstadtban, esetleg Mlada
boleslavban..:-)))"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #25104 üzenetére
kéne vennem 16 tökét a szaromba (nem gecizek soroként....)
viszont ha a foschwágentől veszem 7800/dbszürke importba tudok csehet (skodát) 1500/db ért annyi hogy XS-es, kérdés a minősége, mert nem örülnék amikor mondjuk 3.-ba 7100-nál meg állna egy töke és utol érné a dugó a szelepet
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #25107 üzenetére
konkrétan tudok KR-hez rendelni, ebből a forráshoz saját cikkszámmal van.
0340109309AD
alapvetően is rotyogóan jár a töke és egy tudom hogy nem áll a helyzet magaslatán, mert hidegen max 5percig kopog és szerintem már melegen is kezd néha bekoppani....
ez nem ina hanem VIKA tán....
haver srác viszont az INA-val jól beszívta a 6e km-s több mint fél misis motorját dobhatta a kukába
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #25111 üzenetére
itt a márkára nem nagyon vagyon írva semmi, csak hogy gyári ha jól értem.
viszont ami aggasztó hogy pont ezt hozza az 1.3-1.4-hez is
sajnos volt erősebb gyengébb is, tdi-be nyilván a combosabb kell, mint ahogy nekem is az kéne a 16V-be.
akin keresztül tudnám beszerezni a motyot, adott el pár garnt addig semmi negatív vissza jelzés nem jött 1év gari is van rájaill az "INA"-val kapcs feljebb kifejtettem az ellenérzéseim.
kiváncsi leszek minden képpen a véleményedre, amin bekerült!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mágus2 #25113 üzenetére
Az enyém melegen kerepel mint egy varrógép. Meglátjuk. A csehek csak az INA-ra esküsznek, van FEBI is, de az hangos. Minden gyártónál előfordulhat selejt. Biztosan a tőke volt a hibás? Mert én már láttam átszakadt hidrotőkét, de mindig a vezérlés ugrott meg, emiatt szakadtak át(szelep görbült, , hajtókar görbült, motor kuka).
Milyen motor volt?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #25114 üzenetére
multkor hallotam valamit ami nem tetszett mint ha melegen is szólt volna, mindegy megyek majd most a géppel aztán kiadja milyen melegen.
KR, fúrva új dugok stb, minden új 6e km volt benne, igen sajnos kitámasztott egy töke és nem tudod vissza zárni a szelep a dugó meg jött fel, kb 8-8,5-et foroghatott ép....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #25281 üzenetére
Kellet véleményt kérnem
Nos annak is története van, sztem az ezüst felnim is kb így születhetett.A kupakok nálam voltak, ergo nem lettek a felnivel együtt színre fújva, volt különbség.
Mondom akkor nézzük meg van-e olyan spray, lett.Megcsiszoltam a kupakot, kiragasztottuk a közepét. Öcsém elkezdi fújni, odapróbáltuk frankó a szín. Itt még rajta volt a kiragasztás.
Erre mondom az egyik havernak, hogy "Így sem lenne olyan ronda"
Öcsém fogja szó nélkül levette a ragasztást, és elkezdi fújni a közepét...
Mondom neki mit csinálsz te nem normális.Válasz: hát azt mondtad fújjam le!
Nem, azt mondtam így sem ronda...Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #25329 üzenetére
Ahogy írtad is a súly miatt nem fogod meg.
Szerintem 140-is simán húz aztán nyel egyet és 170-ig még szépen elmegyeget.
Nekem csak 1.6-os volt de 150-ig szépen húzott ami egy 1.6-tól elvárható volt azt hozta.
Pedig az 75 paci volt csak könnyű kaszni.
Sok sihedernek okoztam vele meglepetést
Pedig én nem vadulok.
Csak furcsa volt nekik, hogy nem távolodok, akár hogy löki a füstöt a tuning gépük.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #25331 üzenetére
Igen ezzel én is találkoztam.
Mentem nőtincsre múlt hónapban van némi emelkedő szépen cammogok a magam kis spórolós üzemében felfelé erre kivég mellém egy Matiz mert mért ne mindig a Matizosokat fogom ki aztán előz szerintem 2-3 perc elteltével már kínos lehetett neki aztán feladta és behúzódott mögém amikor már a 3.-ik nagyobb kocsi érkezett meg mögé.
Én tudtam, hogy a 75 ló nem hegymászásra van kitalálva ő nem tudta a picsa 800ccm-ről hogy az még gyengébb és főleg nem fog rallyzni vele felfelé.Sok a hülye ezért nagyon észnél kell lenni az utakon.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #25331 üzenetére
multkor össze akadtam egy B4 AFN-el kombival chipes is volt tán, 110-nél meguntam a tili tolit, meg utálom ha nem látok előre.. (ugye Fober ) aztán ráelőztem, hát a tükörbe gyorsan ment össze jó addig tuti nem tolta amég én...
rob210: szokásos emelkedőm, tomcsi tudna mesélni, kaptatok felfele már húzhatam is 4.-et nőci az után futós lada mögül kivágodik 60-al a corsa-val és elkezdi előzni, akkor is sikerült húznom pár méteres gumi csíkot és nem értette miért előzőm meg nyélen jobbról miútán meg került a ladát
lassan tényleg rendszeresítek egy márék csapágy golyót is a kocsiba, bár ennek a tükrét kellett volna lerúgni...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
válasz Mágus2 #25425 üzenetére
Vagy elviszed egy hupli mentesítő céghez akik fényezés nélkül vissza huzzák de úgy halottam 2000-3500ft/db
vagy komplett újra fújás ami sima fényezésnél 20000ft a metálnál 30000ftmi is csináltattunk a fordinkára mini cascot valami 500ft/hónapra jön ki és 250.000ft-ig fizet mindent.
-
Oracle
senior tag
válasz Mágus2 #25583 üzenetére
Fenébe reméltem hogy csak szoft-ot kell cserélni Hogy lehetne még némi szuflát beleszorítani? Tegnap a 4es úton előzni kellett egy kamiont, olyan 90körül mentünk vissza raktam 4esbe padlógáz és nagyon nem volt az a dinamikus előzés úgy éreztem sose megyek el mellette, lehet 3asba kellett volna tennem
Chiptuning ér valamit?
FoBCRaistlin : Mi az a folytószelep tuning?
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #25830 üzenetére
Most csak ezt találtam de majd este ha lesz időm előkerítem a másik videót is.
Nem megy rosszul de egy benzinesből mindig könnyebb (és ilyen bizonyos szint felett olcsóbb) előcsalogatni a szunnyadó lovakat mint egy olajkályhából.
(#25833) FoBCRaistlin: kettes golfnál a rajtelektronikát és az als-t hallod a dízel ibizánál meg a durván kitolt revlimiten durrogó motort.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #25996 üzenetére
Ja, főleg, hogy nekem 5,5 az átlagfogyim.
Most Sima kagylós+Castrol TDA van benne.
Köv olajcseréig ezzel fogok menni, aztán utána próbálok másik adalékot.Basszus mindjárt megint olajcsere
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #25996 üzenetére
Kiírni kimerem csak már elegem van a sok TDI mágus bocsánat előre is nem rád célzok.
Kritikáiból meg véleményéből.
Én a fogyasztási adataimat tudom igazolni......
Az meg, hogy mennyit eszik egy Diesel pont leszarom, mert nekem benzines a kocsim azok között viszont jól fogyaszt.
No meg a fogyi csökkentő is sokat számít amit megint sokan szaroznak le, és közlik, hogy semmit nem ér.
Az baj, hogy sok a kókler az Országban és ezért a valóban hasznos dolgokban is kételkedik már mindenki.Renault power
-
AMD Power
titán
válasz Mágus2 #26004 üzenetére
Tesómnak is a 1.9TDI (150Le) Toledo II se eszik többet 5l városban. És akkor normálisan megy vele. Ha nagyon tolja neki akkor városban nagyon maximum 6l.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
AMD Power
titán
válasz Mágus2 #26007 üzenetére
Csak tankolással számolva. A fedélzeti kb 2-3dl csal. 150Le és 300Nm komputer szerint a teljesítménye. 110Le volt gyárilag.
Azért 4-5 fokos emelkedőn 225-t ment óra szerint.
Tesómé,nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bittorrent topik
- Fotók, videók mobillal
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Eredeti játékok OFF topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Mobil flották
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen