- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
prmcsk
addikt
A hangja miatt "gyanakszol" ? Hengerfej szerelés után a blokk kipufogó csonkjánál lévő két bilincset szokták sz@rul felrakni, mert nehéz...Elképzelhető, hogy valamelyik valahol nincs a hornyában...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
VR6-Fan
veterán
hát eredetileg 4900 ért hírdeti lemezfelnin a csóka, az 1 347 500ft + regadó az még durván 200k
gyári G2-es ABS- ha nem akarod a fél életed a szerelőnél tölteni akkor ne akad, egy embert ismerek akinek műkődik jól (ráadásul PL-es motor van az övében..), de ő picit nagy képű ha az autójáról van szó, amúgy mindenki más dobálta ki a kocsiból.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
őstag
válasz VR6-Fan #9757 üzenetére
Amúgy csak azért kérdeztem, mert tegnap esőben mentem..és 40 -ről fékeztem egy lejtőn lefelé..és meglepődve tapasztaltam, hogy hiába tekerem a kormányt nem fordul az autó...mivel egyből blokkoltak a kerekek...nagyon furcsállottam.
Sem a sebesség nem volt nagy, sem a fékezés nagysága nem volt nagyobb az átlagosnál.
Bár szerintem, a fékeim lesznek a ludasak...
Egyből arra gondoltam, hogy lehet jó lenne egy ABS-szel szerelt autót venni. -
VR6-Fan
veterán
én a gumik környékén is nézelődnék.
egyszer nekem is jól jött volna, igaz én kicsit többről fékeztem mint 40 és kicsit nagyobbat.
de egy jó gumi jó fék kombóval jobban jársz pénz ügyileg is és használhatóságban is picivel mint egy ABS-el.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
azt hogy hasznos vagy nem hasznos dolog szerintem senki nem vitatja.
csak kérdés hogy egy adott tipusnál ahol az ABS még egy kiforratlan hiba forrás meg éri e beszerelni?
viszont ha nőveled a fék átmérőjét akkor kitudod tolni a blokkolást, no meg persze ehhez kell olyan gumi ami meg tapad.
de csúszós úton leginkább a nagyobb féktáv-gyengébb fékezés segít a legjobban.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
őstag
Na. Elvitték az autót.
Bár nem olyan embernek sikerült eladni, akinek szívesen adtam..(találjátok ki mire gondolok)
Remélem nem lesz vele semmi gond és elégedett lesz.
Azért majd később rácsörgök,hogy minden rendben volt-e vele. -
rob210
nagyúr
Hát gyerekek ma nagyon megsz.ptam a kocsival.
Fehér út Kerepesi út kereszteződésénél szépen lesett a fordulat és leállt a kocsi.
Indítom beindul adok egy kis gázt és 2000ig felpörög utánna lefullad.
Na mondom frankó.
Villogó ki.Mindenki dudál mutogat, tudnám miért nekik még sose robbant le a kocsija?
Én már rengeteg autóst kerültem ki mutogatás nélkül, no és ami kihaló félben van rengeteg autósnál álltam már meg, hogy segíthetek-e.
Na de ez nem ide tartozik.Még jó hogy volt nállam szerszámkészlet, mert anyámhoz mentem volna egy két dolgot megcsinálni.
Gyertya kicsavar szikra van gyujtáselosztó fedél lepattint száraz, azért megtörölgettem.
Na mondom akkor a rosszabbik helyzet van.
Áttoltam az autót az Ár.ád elé kitettem a háremszegetNa mondom ezt barátom megszívtad.
Szakadó esőben karburátor tisztítás.
Csövek le karburátor le szét kifújkáltam, összeraktam indult használtam mentem ma vele vagy 70 kilómétert és semmi baja.
De hogy mi lehetett nem tudom, mert komolyabb koszt nem láttam benne illetve kijönni belőlle.
De hogy megfáztam az tuti.Most lehet hogy összeszereléskor bekerült valami kosz ami most okozott gondot?
Mert a mutatvány az volt, hogy autó leáll benzin összecsorog indítható majd alapjárat ledadog és lefullad, ha meg gáztadtam azonnal lefulladt.
Mint ha nem tudott volna rendesen beáramlani a benzin és ha gáztnyomtam felpörgött elfogyott leállt.
Ha meg alapjáraton hagytam akkor is leállt csak lassabban, mert ugye kevesebb benzint fogyasztott.Kéne egy alapos kompresszoros takarítás?
Benzinszűrő tiszta nem rég volt cserélve.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
reméljük, hogy nem lesz gondod belőle. főnők hogy áll?
rob210:egy tisztitást tuti meg ejtenék, lehet valami kosz került a karbiba vagy a légszűrőtől bekapott valamit, ha benzin szűrő nem rég volt cserélve akkor mást nem nagyon tudsz csinálni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
prmcsk
addikt
Mivel sosem volt benyás Golf II.-őm csak tippelek, hogy abban is úszós/tüszelepes üzemanyag szintszabályzás van. Ha igen, akkor a tűszelepet cseréld ki, mert kopásból adódóan, ragadhat. Az AC és a tank közötti összekötés (tömlő, vagy bilincsek) is szívhat időszakosan "falsot".
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
#00809728
törölt tag
Ha valakinek kell komoly ill gyengébb teljesitményü AC az kérem nekem irjon PRIVIT.
-
dragonfx
veterán
haver akar autót.
kitételek, max. 1 milla max. 8éves, min 100 ló. audi vw csak."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
kisza25
félisten
sziasztok, szerintetek egy műszaki+zöldkártya+olaj+olajszűrő csere+téligumi átrakás felniről felnire+szerelés(centír, súlyozás)mennyibe fájna egy Skoda Fábiánál kb?
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
köszönöm a választ igazából, már túl vagyok rajta, csak sokaltam 43k volt
és kiváncsi voltam menyit írtok,
26 a műszaki+zöldkártya+11 az olaj+szűrő csere 6 a gumizás
és állításuk szerint 10k-t elengedtek és nem skoda szerviz voltEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
prmcsk
addikt
válasz kisza25 #9778 üzenetére
Nem voltak "szégyenlősek"...
Műszaki = 9,7k. Zöldkártya = 8k. környéke. Egy "fabikába" nem tudom milyen olaj és szűrő kell, de én sokallom a 11k.-t.
Akkor mennyiért cseréltek olajat és rakták fel a gumikat, ha 43k.-t fizettél és még azt mondták, hogy 10k.-t engedtek ?
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
Bocs. azt elfelejtettem, hogy nem Bp.-en... És persze tudom, hogy a vizsga ára "relatív".
Cegléden ennyi az ára, de amit odaviszel, jónak is kell lennie (fék, teló, futómű), mert ebben az árban nics "okosság".
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
MPowerPH
félisten
Erről vélemény? Jónak néz ki.
Mentem a héten Audival... brutális, kényelmes, gyönyörű. Csak az auto váltója kukázni való. Nagy rakás szar az a triptronic. A BMW váltója még az E39 -ben is magasan jobb mint az a szar.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #9783 üzenetére
évjárat-rendszám páros nem stimmel.
azért ennyire nem kéne engedni az igényekből, hogy egy passzát is jó legyen.nem rossz az a tiptronic, a lábaddal tudod kontrollálni, hogy miként váltson. csak egy kicsit kell tanulni, aztán hozzászokik a stílusodhoz. az automata nem azért automata, mert kitalálja a gondolataid, hanem csak elvégzi helyetted a váltást. kuplungolni és finoman váltani is meg kellett tanulni, nem? az automatát is meg kell. csak sokkal kevesebb időbe telik.
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #9783 üzenetére
a bmw váltója az e39-ben kétféle. vagy zf, az jó német cucc, vagy gm. gm-et pakoltak az összes dízelbe (talán az 525tds-be nem, de az újabbakba, 30d-be, 25d-be biztosanI). na az azért annyira nem jó. tanul, szépen vált, de könnyen elnyírja a nagy nyomaték, ha chippelve van.
-
prmcsk
addikt
válasz MPowerPH #9783 üzenetére
tomcsi23 Nekem megéri leugrani, mert közelebb vagyok oda...
tibi666 Kéretik nem fikázni a passatot !
7. éve nyúzok egyet és mindenki csak olyan keveset költsön autóra, mint én...
Fékszerkezet tisztításon, betétcserén, felső első lengőkarok és vezérlés cserélgetésen kívül nem kellett ráköltenem. Persze úgy volt mindig "occó" és jó is, hogy mindent magam csinálok rajta. Még az is lehet, hogy a következő autóm nem A6 lesz, hanem egy jóval fiatalabb passat, persze az én kritériumaimnak megfelelően...És egy lényegesre mindig odafigyeltem ! Automatát soha ! Függetlenül, hogy ki a gyártó, mert arra mehet ing-gatya...Te se automatát vegyél.
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9784 üzenetére
Mi a gond a Passat -tal? Motorja annyira nem rossz, bár tény erősebb motorok vannak ebben a szegmensben. De abszolút fullos, szép bőrbelső, és tényleg van benne minden ínycsiklandó dolog.
Nekem se jön be az auto váltó, de a DSG -ről sok jót mondanak. Diesel autót amúgy is csak automatával vennék, márpedig most azokat nézek. A triptroniccal az volt a baj, hogy bizony elég lassan reagál, és elgondolkozik még S üzemmódban is. Manuállal gyorsabban megcsinálom a visszaváltást....Jah, és felfelé is elég lassúnak tűnt nekem, bár lehet az a probléma, hogy manuálhoz vagyok szokva, amivel olyan sebességgel kapcsolgatok, amilyennel csak akarok.
A quattro Audi meg csak automatával van, ritka a manuál. És ha manuálos, akkor általában null felszerelt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rob210
nagyúr
Na urak nagyon jó a helyzet.
Az autó megy visszakaptam a jó fajta dadogás mentes "jól" gyorsuló kiegyensúlyozott autómat.
A hiba a következő volt.
Hengerfej tömítés csere közben a karburátor leszerelésekor a hátsó vákuumszelep elcsavarodott a szigetelő gumihoz hozzáérve.
De mire erre rájöttünk az nem volt egyszerű.
Na mindegy alapjárat beállítva, benzinszint beállítva most végre meg vagyok elégedve a kocsival.Renault power
-
m3tr0
őstag
válasz VR6-Fan #9792 üzenetére
Nekem meg nincs is...
Még a végén végső elkeseredésemben veszek egy BMW-t...
Láttam egy E30-at 1 millióért...az tetszett nagyon....
Ez csak vicc vót. Bár ha lenne annyi pénzem meggondolnám.
Akkor is egy VR6 kéne leginkább. egyszer lenne egy ilyenem OMFG!!! Joker vigyorral közlekednék mindenhol -
zsmartin
újonc
Sziasztok!
Kérlek Titeket osszátok meg a tapasztalataitokat. Ajándéknak meg szeretném lepni a barátomat egy GPS_TV_Bluetooth_DVD_-stb fejegységgel és annak beszerelésével. Van-e ötlet milyet érdemes, hol és mennyiért. Octavia II 2009-es.Köszönettel a segítségért!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest