- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9651 üzenetére
Szerencsére levehető. Azzal kezdem, hogy lekapom.
Chipmánia nekem dieselnél van, fogyira mindenki azt mondja csökken. És ugye +59 ló és 80nm az nem elhanyagolható. Jobban megy majd az autó, mint egy 540i, ami nekem eddig az etalon.
De ismerősök mind chippelteték a diesel autóikat. És 110k helyett megcsinálják 50k -ért nekem, úgy, hogy ha nem vagyok elégedett, visszaírják és a pénz felét visszaadják.
Ez amúgy jó lenne, de nincs navi. Ebbe meg tempomat, de idegesítő. Bezzeg a navi és a tv belekerült, a szaros tempomat nem.Ez meg már szánalmas... Hátul tekerős ablaklehúzó, de a dvd ott fityeg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #9652 üzenetére
Vonóhoroggal kapcsolatban arra gondoltam, hogy biztos nem a gyereket húzta vele szánkóval. Bár olvastam egy csókáról, akinek azért rakatta fel a vonóhorgot, mert azt mondták neki, az mindentől megvéd.
Csóró első tulajok nem adtak a részletekre.Vazze, beiktatok mán én is egy csipcsirippet akkó'.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9655 üzenetére
Jah, igaz. Ezekkel el lehet húzni egy kamiont is. Remélhetőleg csak jachtot húztak vele.
Amúgy az tény, ha ott fityeg hátul, akkor a figyelmetlen autós aki nem tud megállni mögötted, nagyon csúnyán járhat, te meg megúszhatod lökös cserével.
Első tulajok meg elmehetnek a pi...-be. Nem hiszem, hogy az a tempomat vagy a hátsó elektromos ablak akkora felár lett volna, főleg a DVD -s navi mellett.Neked milyen autód van?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9661 üzenetére
Az se rossz, turbos, jó rugalmas autó. Chippelve meg egy állat lesz. Kb. 210le és 300nm nyomaték...Magáért beszél. Fogyiban hogy jössz ki vele?
Nah, látom. Akkor lehet ez alapból van, csak a képeken nem látszik, csak a multikormány van kifelejtve. Mert oda kivittek kis tekerőt, akkor az plusz kényelmi extra lehet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #9662 üzenetére
Igen, kb ennyit bírna mindenféle más módosítás nélkül. Utána meg lehet bővíteni a hardvert, IC, turbó, stb. de nem tervezem, elvagyok ezzel is, lehetett volna 225 lovas Cupra R is, de nem nagyon volt belőle normális állapotú. 7-8 lityi, várost nem szeresse, ott dugózva +4-5.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9650 üzenetére
ezt nagyon benézed teso ha leszólód a bmw dízeleit.nézd meg angyátlgban mindneki agyba főbe dícséri és azt mondja a legjobb a piacon.
A böminek csak a nagy cm3 sor6 benyásai a legjobbak meg az m.es mocik. kis cm3nél van jobb a bmw.nél. meg ugye nincs turbos benyás erőforrásuk csak 1 de mondjuk az egyből díjat is szerzett mindent elmond.
Nagyot tévedsz ha úgy érzed a vw dízelei megbízhatóbbak mint abmw.é nem tom ezt ki táplálta beléd cska mert sok bvmw ismerösöd van és bvelédnyomták ezt ez nem így van.vw.s ismerösöd hány van?? nem sok ezért nem tudnak sok negatívumot mondani feltételezem.gondolj arra mi történt apud 3.0ás audi dízeljével.pedig az még chippelve se volt[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9668 üzenetére
Annak az audinak tudod mi volt a baja? Az, hogy nem 120k km volt benne, hanem legalább 3x annyi. BMW -ből csak sor hatot érdemes venni, mindenki jól tudja. Legjobb motorok. A diesel front meg egy hányadék, tök mindegy mit mondasz.
Sok a VW -es ismim, Golf IV PD és Passat 2.5TDi -s is van nem egy. Képben vagyok, és sajnos ez a tapasztalat. Próbálom a dolgokat nem részrehajlóan nézni. De a chip nem feltétlen rongálja a motort. Tudni kell használni, lévén turbo -s.
Ne felejtsd el, a BMW az akkor BMW, a benzint tankolsz bele. Ha csúnya fekete lötyit akkor szó sincs BMW -ról. Találkozón megmondták, diesel bmw nem bmw.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9662 üzenetére
230/320 ha felrak egy K04-es csiguszt/fém csővezést/nagyobb IC-t akkor 280/380.
de ehhez már kell min erősített közepű kevlározott kuplung.
tomcsi annyira nem megy jól egy szar 1-es golf cabrio is lenyomta úgy hogy a sofőr 3-ad magával ült benne
pedig se ccm se le-ben nem volt több és nem is volt feltöltős
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #9669 üzenetére
Ezért mondom (sok km), hogy inkább fiatalabbat nézzél ~2 évest, magyarországit, onnan, ahonnan eredendően vették, jó eséllyel kaphatsz rá 1 év Weltautós garit. Ami nem feltétlen nagy szám, de azért annál több, hogy Móricka azt mondja, minden rendben a géppel.
Ezzel csökkenteném legjobban a kockázatot, anno én is így vettem.
Persze, ettől még ugyanúgy meg kell ejteni a szokásos köröket az ellenőrzéssel.
Nem tudom, mekkora a keret, de ezek alapján egy 2 év körüli RS beleférne. Jó, nem egy erőgép (ahhoz képest, amiket néztél), meg ugye fronthajtás, de ha jól sejtem, most inkább egy takarékos gép kell, ami azért tud menni is. Na ez ilyen szerintem. Persze, ha nem zavar, hogy minden sarkon van már ilyen, főleg kékben, de legfeljebb raksz rá m power matricát.VR6: azt már megint elfelejted, hogy nálam akkor ment a tükörfűtés is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9669 üzenetére
ok akkor vegyél vw dízelt és hidd azt jobb mint a bmw dízel.én azért egy vadiuj 320d.t elfogadnék.
3x annyi...jajj teso azért ne magatald már égbe a vw.t 360e km.nél egy vw dízel kocsi tudod hol van??... a bontóba.
látód ezért büntet meg az autód mert látja hogy megcsalod.érzi hogy nem szereted.vr6-fun>>nehogy már a te autod lenyomjon egy 180 lovas 1.8 20vt leont.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9670 üzenetére
Igen, az már magáért beszél. Gondolom, hogy így a nm görbe is egyenletesebb lenne, és előbb éledne a moci.
A 280/380 -as megoldás mennyibe fájna az anyagi oldalt tekintve?dragonfx: Abban az audiban kb. annyi van. És az összes ilyen diesel gépben.
tomcsi23: Akkor még egy meghatározó tényező. Diesel autót nem veszek manuál váltóval. Navit kerestem ezekben az octaviakban, de nincs. Pedig tetszik. Nem érdekel mennyi van belőle, soha nem azt nézem. De tény, józan ész azt diktálja.
Negatívumok: -kényelem, -navi-dvd, -6 henger, -quattro, -automata, és talán kicsit lomhább.
Pozitívumok: megbízhatóság, fiatalabb, ismert előélet.
El kell dönteni. Azért megnézem először az audit.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #9671 üzenetére
igen és ment a hátsó ablak fűtés és a klíma is nem ?
nem baj idén jön -200kg jobb CW 1.8->2.0l 40Weberek->45 Weberek, 13-as kerék vágott slick, nem viccel
dragonfx:nem figyelsz megint, nekem mióta van 1-es golfom, ráadásul cabriom ?
elméleti számítások alapján 140-ig valamivel előttem kéne lennem, onnantól meg a turbo véget elkéne húzni szép fokozatosan.
jah veled ellentétben én már láttam 800e km-t futott TD motort ami most is megy ép, csak már a 3. kasztniját fogyasztja, fúrva nem lett csak 2x gyűrűzve és kapot egy új turbot.
egyszer már tényleg menni kéne egy kört tomcsival
BMW001:bőlén számolva 250k a hardver és progitól fűggően 50-100k még.viszont ez a 280le már annak a mocinak nagyon a határ eset, tehát az élettartam rovására megy, ergo a 225-ös (pl TT az szokott lenni ocso ért..) dugók meg hajtó karok kellenek meg nagyobb befecsik ill a kipuft is fel kell bővíteni, mert a gyári szűk, azok bírják 300le-ig bőven mehet a móka ami nem rossz már
két hiba van hogy első kerék és én eleve egy cupraból kezdtem volna a mokát.
na már most tuti elrettentet az összeg, de nézd meg hogy mennyi egy jobb életű cupra mennyi az amit most itt leírtam és mennyiért nézel most kocsit, még mindig alá fogsz kijönni, és van egy olyan autód aminek gyak zsír új a motorja és a turboja
emlékeim szerint hétvégi kocsinak kell és nincs asszony pajtás, ha nem akarod még 5 évig az egész családot bele pakolni akkor én inkább efelé tendálnék.
egy tény nem fog annyit enni mint egy 2l-s dizel, de egy 3l V6-os hasonló szinten bekapkod majd városban, pályán meg max -1l-vel tudd jobbat ugyan olyan stilusnál a V6 PD.
jah ez a móka eljátszható a benzines RS okádiánál is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #9674 üzenetére
Én is azt mondtam. Ha csalódást okoz, megy eladóba. Több autót szeretnék megnézni, nem csak ezt az egyet az adott típusból is.
VR6-Fan: Hétvégi autó lenne, néha kiugranék vele Varsóba vagy Krakkóba. Nyaralni is ezzel mennék természetesen, ott nagyon kijön a diesel üzem előnye.
Igen, utánaszámolva nem nagy összeg, Cupra -ból kiindulva se. Csak 300lovat ráengedni első kerékre. Gyááá... Halálosztó lenne, nem? Nem tom miért van, de ódzkodom a front hajtástól, de tényleg. Az ST220 -as Mondeo is gusztustalan volt, pedig csak 226 ló volt benne. Utálom mikor rángatja a kormányt. Lehet a BMW -s évek miatt van ez, de nagyon nem akaródzik nekem...4motion -ban elgondolkodtató lenne.
Az a legnagyobb bajom az Octaviával is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #9679 üzenetére
Ezek inkább céges utak, ott van a cég, aminek jogutódja vagyunk. Krakkó amúgy gyönyörű város, én imádom. Imádok túrázni ott az erdőkben, szép patakok, eszméletlen jó levegő, talajból méterenként előtörő források, óriási hangyavárak.
Varsót annyira nem szeretem, de ahhoz már közel van az Északi tenger, és Gdansk, ami nagyon szép város. Egyik legnagyobb kikötő, érdemes megnézni. Meg arra felé olcsó a füstölt lazac, frissen. Nekem meg az a kedvencem.Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9676 üzenetére
szvsz évente 1x egyszer szerintem kibirható, nincs csattogás nem kormol (fekete füstje azért lehet, benzineseknek az soha sem árt )
cuprá-t azért mondtam mert 4X4
első kerékre 300le/480nm tudok neked egy példát hozni, semmi elektronika nincs a kocsiba se ABS se ESP se semmi lószar... 2,8 V(r)6 nem kicsi turbo, ehhez társul 1100kg FWD.
hát ilyen nyálkás időben 80 fölé nem tudsz vele gyorsulni mert kapar, nem csak meg meg csúszik folyamatosan pörög a kerék 5.-ben
viszont 170-nél a 220le-s PD-tdi borát úgy előződ 3.-ból mint ha állna, 200-ig a 343le-s S8-as tepsi folyamatosan marad le, E400-as V8-as v V10merci szintén, 280le-s bubaru 100-tól marad le....ettől persze a 250/330nm-es leon sokkal élhetőbb, meg ennél feljebb első kerékben nincs értelme menni, szerintem akkor cupra-t kell venni.
én leonba gondolkodnék ha nincs szükséged akkora hodály bodéra.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #9675 üzenetére
egyszer már tényleg menni kéne egy kört tomcsival
dragonnak vagy neked?Van 1,8 turbo leon 4x4, de az nem cupra r. 2,8-as szívóval van 4x4, az a Cupra. Viszont mindkettő ritka, s korábbi gyártásúak (asszem), ~2003-ig.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9684 üzenetére
essőben nem tök mindegy milyen gumit teszel fel egy ilyen autóra?
de az SP9000 dznlup-ot is 80-nál verő fényes napsűtésben 2-es padlon letudod vele füstöltetni (tényleg elkezd szépen füstölni a gumi), ergo slickkel tudna betapadni rendesen.
az meg utcára nem engedélyezett, és a váltó se bírná...
mire érted hogy falábú ? nálad vagy nálam vagy a szomszéd Pistinél betapadna ?
a probléma az hogy 2000 körül már légköri felett tölt a turbo 3000-nál már csúcs nyomással, ezzel szerintem nem tudsz mit csinálni, max egy speer-el lehetne javítani a helyzeten.
jah amúgy nem vr6, hanem vrt picit más
kár szegény 1-esért, de aki hülye haljon meg
BMW001:nem, four motion (1:1-be van lenyulva a porsche-tól), gazdaságosabb mint a torsen, mert csak akkor hajt amikor kell és a 4 kerék közt dinamikusan osztja el a vonó erőt.tomcsi:hát dragon mire menne vele, nem mi beszéltünk anno hogy egyszer kéne menni egyet ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9686 üzenetére
látom nem érted, eleve 4. 5. kivételével le se lehet padlózni mert csak kaparni kezd.
hiába nyomod neki lábujj hegyed ahogy meg van a csúcs nyomás kapar.
gondolom nem ültél még igazán nyers, igazán könnyű, és erős autóban ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9688 üzenetére
arról hogy Te még nem ültél/vezetél ilyen szintű autót nem jelenti azt hogy nincs
miért szerinted a Te mostani chipes dizeled milyen lenne kipörgés gátló nélkül mondjak ha 1-esben durvábban szeretnél el indulni?
nem az tud vezetni aki egy agyon kumpjuterezet autóval betud venni egy kanyart 160-al úgy hogy ki is jön belőle, hanem az aki a sok kütyü nélkül megcsinálja ezt, ha nincs igazam cáfoljatok meg!
DeadMeat:áhh azért 1-ben 3000-ig használható
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9691 üzenetére
remélem kezded már érteni, és ez a kocsi mind súlyban mint teljesítményben "picit" erősebb mint a tied, no meg 3000-8000+-ig halad
ezt se kell padlózgatni elég csak meg várni még megjön az 1baros turbo nyomás.
itt is ha ésszel van startolás semennyire meg ha elvált 3000-nél az ember mielőtt felépülne a turbo nyomás, kuplungot rárugni meg esélytelen, kétszer kipróbáltuk (két gumival) nem indult el a kocsi csak állt egy helyben, ha elveszed egy pillanatra a gázt és utána nagyon óvatosan nyomod neki akkor megmozdul...
egyszer ha esetleg lesz lehetőséged egy mk1-es escort RS-t vezetni akkor ne hagyd ki, nem nagy cucc 800kg 1,6 turbo 160lo-vel speer diifivel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #9692 üzenetére
nagyon hosszútávú terveim között szerepel egyébként egy játszós autó építése.
de most egyelőre egy öreg rom van a garázsomban, és sok alkatrész. azt sem tudom, hogy mikor fogom tudni elkezdeni. nemrég bevásároltam, de elképzelhető, hogy még évekig ott fog állni, mielőtt nekikezdek. addig az autószerelési ismereteimen fejlesztenem kell, mert most kb olajat tudok cserélni, meg szűrőket. -
VR6-Fan
veterán
válasz tibi666 #9693 üzenetére
hát az itteni "team" tudása kicsit mélyebbre terjed
ezt bizonyítja a két idén épült autó is.
nekünk is tervbe volt csak jött a válság, pedig milyen jó lett volna 450-500le-s VRT/1200kg/4X4/G2-es bodé.
elég csúnyán lehetett volna vele viccelődni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
őstag
Hi.
Olyan gondom van, hogy az autóban nem tudok rendesen párátlanítani.
Beállítok mindent, de a szélvédő alatt lévő lyukakból semmi levegő nem jön, nem fúj oda semmit a szerkezet. El lehet dugulva, vagy rosszul lehet összerakva a műszerfal?Elég gáz, mert ilyen szutykos időben kell 20 perc mire látni lehet.
Annyi idő alatt lesz olyan meleg az autóban, mindenhonnan lemegy a pára.
De amint kiszállok, majd pár perc múlva vissza.Kezdhetem elölről..és ez így nem jó -
VR6-Fan
veterán
Hy!
szét lehet csúszva a csőve a műszer falban/az állító amit csesztet nem húzza meg elégé a bowden/szar maga a fűtés doboz.
gyors párásodásra meg a beázás lehet a magyarázat.
sufni megoldás, húzd le az ablakot közben fűts mint az állat.
tibi666:[link] jobb minőség nincs sajnos.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9697 üzenetére
sajnos szar a minősége... de nem csak az elején sír fel szegény SP9000-es, hanem végig, csak fél gázon már nem ennyire.
amin meglepődtem hogy ugyan ez szívóként kb 2sec-el hosszabb (már mint amég átér ugyan így az alagúton).
kérdezősködj a seat club oldalán ott van pár felhúzot cupra, ők tuti többet tudnak róla mint én.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #9699 üzenetére
benzin soha nincs, etetni kell a lovakat mindig, most meg itt a szar idő, jővőre meg megpróbálom bebiztosítani magam, bele pakolok az orrába egy véjjer6-ost.
bár az összes cimbi elküld melegebb éghajlatra hogy egy ilyen gyári állapotú kocsit mokolni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest