Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz MunezXBK #29596 üzenetére

    Ilyen bizony. 3. block Első oszlop fordulatszám, ez szinte mindegyik block-ra igaz.
    Első oszlop az idő sáv.
    2. oszlop vezérlő által kért érték beszívot lehegő mennyiség, 3. oszlop, légtömegmérő által mért valós beszívott mennyiség. 4. oszlop EGR nyitási állapota százalékban.

    A 10. Block csak azért kell, h lássam, honnan meddig tart a padlógáz. 4. oszlop :D No, meg persze az atmoszferikus nyomás is itt van.

    11. 2. oszlop Block Turbónyomásra vonatkozó kért érték, 3. oszlop valós, IC-ben elhelyezett nyomásmérő által mért adat(abszolút érték, ki kell vonni belőle az atmoszferikus nyomást ami mindig nyomja a vállunkat). Így megkapjuk a valós turbónyomást. 4. oszlop a VGT állása százalékban, mennyire nyitja, zárja a kis lapátokat a turbóban.

    Chiptuning-nál ezeket a vezérlő által kért értékeket írjék nagyobbra, az alkatrészek meg vagy megszokják, vagy megszöknek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák