- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #209093 üzenetére
Nekem 200-nal eleg jol ki szokta egetni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz imyourfriend #209093 üzenetére
Nem kell hozzá 500 fok, sokkal kevesebb is elég, hogy meginduljon a folyamat. Kb 250 fok körül elkezd csökkenni a korom mennyisége, ha egyenletes tempót mész.
-
laabom
tag
Sziasztok! Egy újból visszatérő problémám van amiben segítségeteket kérném.
Tavaly volt egy légkondi problémám (akkoriban 2 éves autónál, az én hűtőmnél volt egy madár) nem volt benne gáz. Elvittem a Zalaegerszegi márkaszervízbe ahol elvileg nem találtak szivárgást. (feltöltötték, megszínezték a gázt 2 hét múlva visszavittem és azt mondták rendben van) Nos ez a probléma 1 év után ismét előjött mert nem hűt a klíma ahogy kellene.
Biztos valahol szökik a gáz. Vigyem vissza Zalaegerszegre és mondjam meg nekik, hogy amig nem találják meg a hiba okát és nem javítják ki nem fogom átvenni az autót vagy vigyem egy másik márkaszervízbe (Kaposváron van) hátha ott értelmesebb emberek dolgoznak?!
Kicsit vicc, hogy vettem egy új autót és az első nyarat tudtam csak klímázni azóta minden éven előjön a problémaSzerintetek mi lenne a legjobb megoldás?
Köszi előre is a segítséget -
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #209108 üzenetére
Euro 6 ilyen szempontbol egy igazi temetojarat, mer, szamol meg kalibral mindenfele dolgot.. most mikor ki volt mosva a DPF ertekek szerint ugy pakolta tele mint a fene.. most 210km-nel picit visszafogta magat, 13g-nal van az elmeleti es 13.07-nel a szamitott viszont gyanitom ez meg nem a vegleges allapot. Regeneralnia kell parszor ahhoz hogy a veglegest elerjem.
Homerseklet szempontjabol jellemzoen 250°C kornyeke amikor varosban megyek pl tempomat 50 es 3-asban akkor visszaesik 200°C korulire, ugy hiszem egeti a kormot menetkozben is mivel van post injection 3 benne es amikor nyomom a gazt akkor ott mutat erteket, hamar fel lehet kuldeni 300-320°C kornyekere a DPF bemeno homersekletet + olyan 150km/h kornyeken eri el a 420-440°C-t de ahhoz mar valami terheles kellene neki hogy ott is maradjon.
Picit megnyugtato ez, ha most nem is megy el 400km-ig 1-2 regeneralas utan elfog es tiszta DPF-el most sokkal konnyebben egeti el a kormot azert. Palyazni meg nem volt lehetosegem, holnap Szlovenia de jovo hetvegere betervezek valami Osztrak turat es megnezem ott mit produkal.
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #209109 üzenetére
Ha visszavaltasz az is segit, hiszen ugy tobbet is fogyaszt.
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #209110 üzenetére
Az a meglepő ezen talicskánál, hogy 4-ben vagy 5-ben megy pl 90 tempomattal nem igazán változik a fogyasztás. Lehet kap +1 vagy +2 decilitert 100-on meg picit jobban forog a motor, de ezzel ki is fújt a tényező ami változik.
Sikerült belepattanni egy 1.6 cr-be szintúgy, hasonlóan közlekedik ezeknél a turbó 2-3-ban egész jól húz 4-ben és 5-ben valamivel halványabb azért.
-
grizlisandor
veterán
Bosch CP4 pumpa felújításra hozták a 300k km + futásteljesítményű A6 gépjárművet, spoilerek következnek:
Dögvésznél is sokszor látott olajhűtőnél olajszivárgás, meg aktív alvázvédelem.
CP4 pumpa tengelyén látszódik a bemaródás kopás kicsit, meg a szimeringnél látványos maródás.
272 lóerősnek a tengelye másabb és macerásabb beszerezni, mint a gyengébb V6 TDI-be szerelt pumpák.Turbónak a tengelye érdekes, amit elvittek ellenőrzni és elvileg jó, de csak csere gyárira. Laikusként nekem az a tengely lógot, a TC Turbójavítóműhely-látogatásnál meg centírozta a turbót.
Vákuumszabályzó, műanyag hulladéktermelés csodája, nincs tömítés hozzá, hanem cseréld 60k forintért. Mondjuk dögvész csináltatott oda inkább tömítést.
Összelegózták az autót, de nem tudtál lelégteleníteni, mivel a kiegészítő elektromos vízpumpa elhalálozott.
-
nVIPER
senior tag
válasz grizlisandor #209112 üzenetére
2017-es 2.0 cr az alany (115e km) . Olvastam/láttam több helyen, hogy a hűtőfolyadékot érdemes G13-ról G12 evo-ra cserélni, illetve a szilikát zsákot kidobni a kiegyenlítő tartályból. Ezt valóban érdemes megcsinálni?
-
PC4200
tag
válasz grizlisandor #209112 üzenetére
A fő kérdés, miért nehezebb beszerezni a nagyobb emelésű tengelyt?
Tuti valaki belenyúlt...
OFF:
mi csak egy 1.6 CR veztengely modult szerettünk volna vásárolni,
De nincs... 3000-ik-ek vagyunk a várólistán.. És nem felhasználói hiba..
5 éves golf 7 148E-nél szakadt..[ Szerkesztve ]
CSAK a puffin :)
-
imyourfriend
őstag
válasz nVIPER #209113 üzenetére
Érdemes megcsinálni igen, szerelő aki kipucoltatta a DPF-et meg a többi alkatrészt a környékén kicserélte G12-es tartályra és a rendszerbe G12 evo hűtőfolyadékot tett. A zsák amennyiben kiszakad annak nincs jó vége.. youtubeon van fent pár videó + mintha innen a fórumról is kiszedte már valaki a zsákot, furcsa alakú csipesz kell hozzá.
grizlisandor: ennek a műhelynek a fele sem tréfa, lassan már minden héten kerül fel ide videójuk.
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #209115 üzenetére
Nekem azért 1-2 dolog nem szimpi velük. Pl régebben még a dpf tisztítást semmit nem ért szerintük, el is mondják videóban hogy ők ezt tapasztalatból mondják, de most már ok mióta ők is foglalkoznak vele.
-
imyourfriend
őstag
válasz Asbee #209116 üzenetére
Úgy vagyok vele arra jó, hogy megismerjem az alkatrészek felépítéseit pl. itt a videóban van egy CP4 ilyen ketyeg az Octaviaban is. Véleményt pedig az ügyfelek alkotnak majd a youtube erre rizsa.
DPF-et sokfelé takarítanak, van itt Körmenden is igaz nem sok hírt hallani róla, ezt fehérváron pucolták az EGR-t meg Szombathelyen. Egy apró dolog van, vissza kell ugorjak mert min. szint felett picivel töltötte a hűtőfolyadékot a szerelő, azért legalább félig vagy picit fölé kérem.. semmi gondja nincs nem ereszt, remélem megtartja a jó szokását.
-
Reggie0
félisten
válasz grizlisandor #209112 üzenetére
Hat. Az enyemnek is kb. ilyen hangja van alapjaraton, akkor megnyugodtam
-
Reggie0
félisten
válasz grizlisandor #209112 üzenetére
Mondjuk a kiegeszito vizpumpa allitolag doglos tipus, nekem lanccserenel reflexbol cserelte a szerelom, ugy is baj lesz vele cimszoval.
A video alapjan ismet megnott az igeny, hogy megcsinaltassam az enyemben is a nagynyomasut. Meg a turbot is. Meg a szivosort. Meg az injektorokat.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
válasz nVIPER #209113 üzenetére
Nem tudom, de egyre több nagyszervizes videóban látom, hogy meglépik ezt a cserét. Én csak lelkes elméleti hobbista vagyok.
(#209114) PC4200:
Igen, még egy random szerelőnél még el is hinné az ember, de azért Bosch franchise tagként nem kellene, hogy problémás lenne.(#209115) imyourfriend:
Csinálják csak, legalább tanulunk belőle.(#209117) newmoonlight:
Alpári stílusa nekem is sok néha, de el kell ismerni, hogy tud a srác.(#209122) Reggie0:
Lemaradt, hogy a lánccal vajon miért nem foglalkoztak, vagy ellenőrizték/diagnosztizálták? Vagy ez nem a szakadós fajta?Igen, elhasználódnak a kilométerek alatt, na majd a turbó felújításra kíváncsi leszek, mert ugye azt mondták, hogy csak gyári új van belőle.
-
prannk
őstag
Üdv. Skodának az 1.2 tsi 105 lovas motorja ajánlott?
2012. Év végi autó cbz motorkód -
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok! Holnap elképzelhető, hogy megveszek egy 2012-es VW Touran-t. 2.0 CR TDI, 140LE, DSG váltóval.
275 ezer km van benne. Esztétikailag elég szép, már megtekintettem, de holnap nézi meg szerelő is. Ennyi km futás után mire lehet általában számítani? Köszönöm!Erről az autóról van szó: [link]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #209131 üzenetére
Volt egy két kilengésem, hogy Citroen C4 grand, esetleg Renault Scenic Grand-ot veszek, de megnézve élőben, lehangoló esztétikát és műszaki állapotokat találtam. Így inkább visszakanyarodtam a VW-hez.
-
enddav
aktív tag
válasz Runner_fxr #209131 üzenetére
Szegény olyan belül, mint egy kirabolt uzsonnás táska. = D
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz enddav #209133 üzenetére
Szerintem nem csúnya autó, de az tény, hogy az egyterűek nem a szépségről szólnak. Én is szívesebben vennék valami sportosabb autót, de most az az élethelyzet van, hogy ilyenre van szükség. Most raknak bele egy pioneer mvh-s620bt-t oda középre, a hiányzó gyári cucc helyére. Akkor kicsit javul az összkép. De engem jobban érdekel most a műszaki állapot, megbízhatóság.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz grizlisandor #209125 üzenetére
Érdekes bizony mi merre hogy történik a bódéval, mivel ez már összetett és nem egy Lada Samara bonyolultságú ezért nehezebb átlátni gyanítom ezért is kíváncsi a műveletekre az ember. Kérdés mi fog történni, ezek a 8-10 éves autók még úgy ahogy össze vannak rakva.. a most gyártottak, vagy 3-4 évesek hogy nézhetnek ki belülről?
-
rbalint88
addikt
válasz Runner_fxr #209134 üzenetére
Nekem ez egy ugyesen kiganezott taxinak tunik, eredeti allapotara a “lefosott kilometerko” terminus technicus lehet hasznalatos. Arulkodo jelek a csoves felszereltseg a dsg, nagydizel, xenon ellenere, a vezeto ovcsatja, a gyari fejegyseg hianya, a gyari telefontarto helye es az utolagos telefontarto. Mindemellett a Maxabonal eddig akarhany autot neztunk meg szemelyesen, mindegyikkel volt gixer, annak ellenere, hogy arazasban nem kimondottan kedvezoek.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz rbalint88 #209136 üzenetére
Németországból hozták, megvan a szerviz könyve is, 258 ezernél van az utolsó bejegyzés, akkor cseréltek váltó olajat is. Nem hiszem, hogy taxi volt, mert ahhoz kicsit kevés a km. De mondta a srác, hogy valami hivatali autó volt, most nem emlékszem pontosan. Őszintén szólva nem sok időnk volt, mert zárás előtt nem sokkal értünk oda. Holnap reggelre rendeltem oda a szerelőt és alaposan átnézi, lesz rá bőven idő, utána lesz csak döntés, hogy megveszem e vagy sem.
Az esztétika az baromi szép volt élőben, főleg azután amiket előtte néztem meg, hasonló korral, km-el. Szóval ha kiganézták, akkor nagyon alaposak és ügyesek voltak. Bizalom gerjesztő volt amit láttam, persze autószerelő nem vagyok, én ezt nem tudom megítélni, hogy jó vétel vagy épp lehúzás. Ezért is jön a szerelő.
-
rbalint88
addikt
válasz Runner_fxr #209137 üzenetére
Annyira bonyolultak mar ezek az autok, hogy a szerelo is diagolhat ott egy orat, mire kiderul, hogy milyen allapotu egyaltalan az, ami latszik. Es akkor meg mindig kiderulhet olajfogyasztas, stb.
Mondjuk azt meg lehet allapitani, hogy az injektorok mennyire vannak oda (korrekcio), a turbo nagyjabol milyen allapotu, dpf-fel mi van (egyaltalan van-e ), talan a dsg-rol is lehet valami halvany fogalom, ha ki lehet olvasni a kuplungok allapotat, de meg igy is millioegy hibalehetoseg van.
Nekem a felszereltseg miatt no go lenne ez az auto, de ha neked kielegito es a szerelo is aldasat adja ra, akkor hajra -
Runner_fxr
Ármester
válasz rbalint88 #209138 üzenetére
Ilyen erővel akkor senki ne vegyen használt autót, mert millió hiba lehet. Hidd el, hogy ha megtehetném én is újat vennék garanciával, csak nincs 15-20 millióm erre sajnos.
Én sem azt várom, hogy egy 11 éves autóra garanciát vállaljanak, hogy nem romlik el 5 évig, hanem, hogy tisztában legyek a jelenlegi állapotával. Mindenképp egy kockázat vállalás a használtautó, senki nem tudja, hogy mi lesz később.Nekem egy 20 éves polo-m volt, 75 lóerővel, akkori comfort line felszereltséggel, 4 sebességes autómatával. Ahhoz mérten ez amúgy is luxus lesz.
Mondjuk egy multi kormány tényleg jó lenne, de azt leszámítva nem tudom mi hiányzik ebből, ami nélkül nem lehet élni. -
gubabela
senior tag
válasz Runner_fxr #209131 üzenetére
Nekem is az van, igaz fiatalabb, gyerkőc mellé jó választás. Esetleg ha van jó állapotú sharan, azt érdemes még megnézni. Gyakorlatilag ugyanez, csak nagyobb. Vagy transporter, de azok már horror árban mennek. (ha gyerek miatt vennéd, akkor minden extra hely jól tud jönni)
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Runner_fxr #209139 üzenetére
Ha megveszed az utólagos rádiónál ne felejtsétek el az antenna tápellátást, mert nélküle nem lesz az igazi a vétel
Az akkumulátorról hiányzik a burkolat, ha az én 2005 példányomnak van akkor ennek is kell hogy legyenAz egyik képen látható a sofőr biztonsági öv csatja
Mi az a fehér rajta?( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
grizlisandor
veterán
válasz Runner_fxr #209131 üzenetére
Én nagyon rajongtam a típusért, de lebeszélt róla ismerős, mert jól nézi ki hátul 3 teljes értékű ülés, de 3 felnőttnek szűkös lehet és ezzel a doboz alak nem tesz jót a fogyasztásnak.
Kiglancolták eladásra, de a motortérrel már nem volt idő foglalkozni.
Képről minimumon van a hűtőfolyadék.Részecskeszűrős dízelhez megfelelően fogod használni?
Váltóban legyen olajcserélve 60k km-enként.
Szokásos dízel dolgok, DPF, magas nyomású, turbó, befecskendezők. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Runner_fxr #209137 üzenetére
DSG-re nezzetek ra es ennyi km-nel (ha meg nem vt cserelve) ott mar a kettostomegu cseres lehet siman.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz Runner_fxr #209139 üzenetére
Nem is arrol van szo, hogy ujat vegyel, felre ne ertsd. Csak ez mar nem egy faek konstrukcio, mint a Polo-d, viszont meter mar van benne, elojohet barmi es ha igazan belenyulsz, siman ra lehet locsolni az arat megegyszer. Szoval tok jo, hogy megnezi a szerelo, csak ertsen hozza es legyen megfelelo diagnosztikaja hozza (meg tudja is ertelmezni ugye a latott eloadatokat), mert ezeknel a nincs rajta olajfolyas, nincs viz az olajban, nincs olaj a vizben, jo lesz az Lacikam/Pistikem/Jozsikam fele regi szakis atnezes edeskeves.
Amugy ja, hatul a 3 kulon ules az 3 anorexias tinilanynak teljeserteku kb…
Felszereltsegben mi hianyzik belole? Bor multikormany, gyari fejegyseg, digitklima, korbe radar, fenyezett kilincsek, highline ulesei. -
dozó
tag
válasz Runner_fxr #209139 üzenetére
Mondjuk egy multi kormány tényleg jó lenne, de azt leszámítva nem tudom mi hiányzik ebből, ami nélkül nem lehet élni.
Szerintem meg leszel nélküle, ahogy a mondás tartja minden csoda 3 napig tart, én a sajátomban nem használom, lehet, hogy már öreg vagyok ehhez a sok úri huncutsághoz. -
imyourfriend
őstag
DPF ügyben van apró helyzet, ugyan mért koromtömeget nem néztem meg, a számított az 18.47g 341km után ez 77%-os telítettséget jelent, úgy figyelem valami rendszer van benne ami alapján egy seregnyi adatot monitoroz majd újrakalkulál az euro6 rendszere. Más használ a csoportból euro6-os dízel szekeret?
-
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #209146 üzenetére
...lassan kialakul nálad egy DPF betegség. Vannak napjaid amikor nincs napirenden?? Én már rég kerestem volna egy megbízható-hozzáértő szakit, aki rendberakja és már a feledés fázisában lennél. Nem értem, mi az oka ennek a tesze-toszaságnak.
Joe
-
-
Henry1990
tag
Sziasztok. Van esetleg itt valakinek tapasztalata Seat leon cupra 5f 280-290 vagy a 300 lovas kivitelek valamelyikével, esetleg 170.000 feletti futásteljesítménnyel?
Elsősorban az érdekel, hogy mennyire fenntartható egy ilyen kocsi hosszú távon, napi használat mellett.
Nyilván nem a leg racionálisabb választás, nem vitatom. A kiszemelt autók 2016-18 közöttiek, dsg váltóval és 60-90.000km közt járnak. Köszönöm válaszaitokat előre is„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
simonjoe
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Battlefield 2042
- Egérpad topik
- Politika
- Gaming notebook topik
- Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Automata kávégépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest