Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gubabela
senior tag
válasz gubabela #165680 üzenetére
Üdv! Úgy látszik itt még nem volt hasonló tapasztalat így egyből megosztanám a megoldást is. Szervizes szerint valamiért bent maradt az elemcsere kérése, ezért kulcsot 1es pozícióba forgatni és a távirányítón az ajtónyitó gombot megnyomni (ezután az indexlámpák 2szer felvillannak) majd gyújtást le. Ezek után tökéletesen működik minden, semmi elemcsere kérés. Visszatettünk egy régi elemet kipróbáltuk azzal is, egyből megint kérte, hogy cseréljek elemet, az újat berakva eltűnt magától az üzenet.
-
L1ZRRR
senior tag
-
-
_Smooth
senior tag
válasz gubabela #171007 üzenetére
Köszi, akkor ezek szerint valóban nem egyedi eset.
Ahogy a SEAT kapcsán is írta, én is gyanakodtam a nagy nyomaték-rövid váltó opcióra is, de meglepne, ha tényleg ez okozná. Az 1,4bol is volt 150/250 változat 6os manu váltóval.
És az enyém sem épp arra utal, hogy rövid lenne (230nál 6-ban kb 4200 körül pörög).
Úgyhogy még mindig reménykedem benne, hogy SW frissítés megoldja.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
nagyúr
válasz gubabela #171009 üzenetére
Hát bizony ez nem egy örömteli hír....
Mindig van valami, ami miatt meginog a kezem a "buy" gombon...
A legbosszantóbb igazából, hogy olyan mint a kontakt hiba. Vagy előjön, vagy nem.
Hogyan vegyen az ember így autót jó szívvel, ráadásul átgondoltan... ?
Lehet, hogy a Sharan-ba szánt motort így tesztelik? (Mert ott is kifut az 1.4tsi, és megkapja az 1.5tsi-t.)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz gubabela #172253 üzenetére
Neked mind a két csomag megvan vásárolva? Én csak a e-Remote funkciót vettem meg, hogy tudjam használni a We Connect appot, de nem látja a kocsi valós adatait, csak azt amikor még külföldön aktív volt. A kocsiban bent van a Sim és térerő is van, fel is regisztráltam pin kóddal, de így sem megy. Kocsival kaptad a funkciókat vagy már utólag vetted meg te is?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
imyourfriend
őstag
válasz gubabela #205824 üzenetére
A legújabb ECE AS A1 2023 map nem fér fel a 16GB-s kártyára, amennyiben szeretnéd megoldani, hogy bármilyen kártyát elfogadjon és tudsz angolul, van egy Raul Gherasim nevű illető, jól árasítva dolgozik. 50€-ért megoldotta a smartlinket és hogy bármilyen kártyát használhassak így most egy 32GB-s Sandiskről fut. Amúgy megfelelő mappaszerkezettel és filerendszerrel működnie kellene 64GB-s kártyával is, ugyanolyan kell legyen mint a 16GB-nél és jó eséllyel megy az 64-esen.
-
imyourfriend
őstag
válasz gubabela #205835 üzenetére
Ezt az utat megjártam én is, amúgy másodsorban úgy gondolom nem jár az ember az oda feltöltött országok mindegyikében így egy kisebb csomag is jó lehet. Nem a világvége amennyiben nincs fent Svédország Finnország Norvégia és társai ezekben nem gondolnám, hogy járna az ember autóval EU-ból. Idei évig lehetett törölgetni a nyelvi és a hangfáljokat, de a legújabbnál már nem működik mert még így is túl nagy a file mérete.
-
ArthurShelby
addikt
válasz gubabela #205824 üzenetére
Van az sd kártyának egy olyan azonosítója, hogy CID (card id). Ezt leellenőrzi a navi, mikor beteszel egy sd kártyát, innen tudja a fejegység, hogy ez egy navigációs sd kártya, illetve ez a "titkosítás", vagy "törésvédelem" is.
Szóval a lényeg, hogy ez a cid szám az sd kártyába a gyárban kerül bele, és nem tudod te módosítani. Régebben lehetett a samsung evo+ -okat módosítani (a maiakkal már nem működik), illetve tudsz úgy rendelni ali-ról sd kártyát, hogy elküdöd milyen cid-del szeretnéd.Anno én opelnél csináltam meg ezt, de a vw is ugyanazt a beszállítót (konkrétan ugyanazt a cid-et) használta az sd-kártyánál.
A másik megoldás, hogy kiveszik a fejegység fw-ből a cid ellenőrzést, ehhez viszont egy módosított/okosított fw-t kell tenni a fejegységre.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
_Smooth
senior tag
válasz gubabela #206106 üzenetére
Köszi. Akkor az 1 zónás esetén is elöl oldalanként állítható? (tehát valójában két zónás?)
Mert, ha az egy zónáshoz képest a 3 zónás csak ennyiben tér el, akkor az nekem ezt jelentené, így viszont akkor megtévesztő a megnevezése. A hátsó nem izgat, de elöl azért hasznos volt az oldalanként külön vezérelhető opció.
A fizikai gombok elhagyása egy merő agyrém. Aki azt kitalálta, azt a 10,25 inches kijelzővel verném véresre. R Line-ban ráadásul a multikormány is full tapis baromság. Kérdeztem az eladót, azt lehet-e mégis fizikai gombokkal kérni. Azt mondja, nem, hát ez magasabb kategória, meg szerinte esztétikusabb is, meg... ne folytasd, nem érdekel a véleményed Majd közölte, hogy egyébként ezt a VW is kifuttatja, nem aratott nagy sikert. Hállelúja!
De a világításkapcsoló, a klíma, az ülésfűtés, mind mind csak érintősen, menüből. Van egy fizikai gomb, de azok is csak annyit csinálnak, hogy a képernyőn nyitják a megfelelő panelt.
Borzalmas lehet. De hát ezzel nem tudok mit kezdeni. Cégcsoporton belül mind ilyen.
Kicsit nézegettem most a Proceedet is, tetőablakkal, minden anyámfülével együtt is majdnem egy millával olcsóbb lenne ezeknél. A koreaiak motorjai valahogy dinamikusabbnak is érződtek, ott megvannak még a fizikai gombok is.
Viszont nem biztos, hogy jól értem; végül golf 8-ra le is cserélted a 7-est? Az a módválasztó benne van Neked is? (DCC nélkül)
4)-es kérdés, hátha akkor így arra is sikerül pontot tenni.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Tin
veterán
válasz gubabela #207720 üzenetére
Hivatalos VW szerviz. Az, hogy neked valahol máshol mennyibe kerül, számomra sokat nem mond, de itt a lista, mi van benne az árban.
D499D INSPEKTION MIT ÖLWECHSEL (FLEXIBEL)
01090014 INSPEKTION MIT ÖLWECHSEL (FLEXIBEL) . 1 399 139,50
04E 115 561 AC 1 OELFILTER 1 18,20
N 902 889 01 1 SCHRAUBE 1 4,60
N 013 815 8 1 DICHTRING 1 2,45
WHT 000 729 A 3 SCHRAUBE 1 4,65
G S60 577 M2 EUR 4,300 0W-20 LL I 1 126,42
> PAKETPREIS EURO 352,03 incl. USt <D6B2C ZUSATZARBEIT: ZÜNDKERZEN ERSETZEN 60.000
28705695 ZÜNDKERZEN ERSETZT 1 399 77,50
05E 905 602 4 ZUENDKERZE 1 99,60
04E 145 853 E 1 BUEGEL 1 6,50
WHT 001 386 1 DICHTUNG 1 4,15
WHT 003 247 1 DICHTRING 1 6,15
> PAKETPREIS EURO 230,74 incl. USt <A tételárak nettók (vagyis +19%), de a két PAKETPREIS az bruttó. Így jön össze az 582,77€-s ár. Tavaly 5-6 környékbeli szerviztől kértem árajánlatot a 3 éves szervizre, 10% alatt volt az eltérés az árban. Szóval nem, nem ez a kifejezett szerviz drága.
A kódokat beírhatod keresőbe, de az 5 literes 0W20 VAG olaj 50€ körül kapható, a Bosch gyújtógyertyák darabja meg 15€. Kisker áron, magánembernek! A VW szerviz az 5 liter olajért kérne bruttó 175€-t, a 4 gyújtógyertyáért meg 120€-t bruttó. Számomra ezek pont dupla árak, az olajnál meg ott a 3x-os szorzó. A munkadíjjal még önmagában nem lenne bajom, de a pofátlan túlárazással már igen.
Tavaly év végén vettem egy 5 literes olajat, olajszűrőt, leeresztőcsavart és alátétet, légszűrőt és persze pollenszűrőt. Mind gyári VAG termék, szállítással együtt volt 100€. Sajna nem nagyon engedik a hozott olajat, de mindegy, megromlani nem fog, majd jövőre majd Magyarországon ejtem meg az olajcserét, ahhoz tökéletes lesz a szett. A légszűrőt már úgyis cseréltem, a pollent meg majd most fogom nyár előtt.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz gubabela #207731 üzenetére
Vannak már szereld magad garázsok akár aknával, akár csápos emelővel szerelve, ahova be lehet állni valamekkora összegért.
Pici feláért szakember is akad, vagy csak egy pár segítő kéz, ha csak tartani kell valamit.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tin
veterán
válasz gubabela #207731 üzenetére
És gondolod, hogy a másik szerviz ahová viszem, az majd a csatornába önti? Az ATU-nál 110 euró a művelet olajjal és szűrővel, de azt még nem mertem kipróbálni.
Mostantól úgyis évente cserélem, majd a magyarországi nyaralásra időzítem. Csak most lesz előtte még 3-4000 km utunk, nem akarok tovább várni a cserével, 19e km van az olajban, igaz 95% autópálya. Jövő évtől meg otthon majd lesz hely cserélni, meg a nagybátyám amúgy is autószerelő, legalább meglátogatom.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Henry1990
tag
válasz gubabela #210683 üzenetére
Igen, nekem is Eu6, Adblue minden franc benne van, és mégis 330€
Egyébként pontosan nem tudom én sem, hogy milyen képlet alapján van számolva az éves adó, és mi, milyen szinten befolyásolja az összeget, de valószínűleg a teljesítmény miatt nem sokat változik az összeg.
[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel