- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szemy94
senior tag
Üdv!
Adott egy A4 B5 2000 évjárat. Sem a távolsági, sem a fénykürt nem megy, mennyi az esélye, hogy nem a bajuszkapcsoló a hibás, hanem más?
Ami még aggaszt, hogy a fényszórón belül a kábelek szigetelése így néz ki. Ezt természetesen javítani fogom, egyébként egyben lehet ilyen kábelköteget venni? Esetleg a távolsági működésképtelensége köszönhető ennek is?[ Szerkesztve ]
Mi13T, S9, S10 Lite, xBox One S 1TB
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szemy94 #191808 üzenetére
Passat B5 fényszóróhoz láttam ilyen készletet (humble mechanic csatornáján találsz róla videót is), de amennyibe kerül, inkább zsugorcső (ha amúgy épek, szépek a szálak)
Nem működő világítás - adott pinekre direkt 12V-ot adva tudod tesztelni, hogy a fényszórón belül jó-e a helyzet. Többihez meg próba lámpa vagy multiméter a barátod, itt még nincs CAN-BUS Relé és biztosíték téren is nézz körül, ha eddig nem ellenőrizted.[ Szerkesztve ]
-
szemy94
senior tag
válasz molnarpeter #191809 üzenetére
Kábelek nagyon szépek belül, kìvül meg ilyenek, mint a képen. A műszerfalon pedig gondolom fel kellene villania a visszajelzőnek akkor is, ha nem ég a távolsági izzó. Tehát a műszerfalon sem villan ki, sem a fénykürt, sem a fix távolsági bekapcsolására a kék visszajelző.
Mi13T, S9, S10 Lite, xBox One S 1TB
-
válasz lsebestyen #191810 üzenetére
Igazából az van írva hogy inspection , grease and change if necessary. Ehhez hozzájön hogy sok a beázásos jelenség ha nincs kenyve-fenve-ellenőrizve - és akkor ott vagyunk hogy a két csík 400€+ munkadíj és olcsóbb mintha (Q7-n) beázna és mindent is cserélni kellene.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tin
veterán
Vazze lemostam a kocsit, hazaérek, feltöltöm az ablakmosót, erre megered az eső.... Mondjuk pénteken a szervizbe nem akartam mocskosan vinni és holnap egész napra esőt mond.
-
szika87
aktív tag
válasz bitpork #191795 üzenetére
Persze mindent cserélek rajta ha a baja van. De azt se szeretném hogy mi van ha tényleg semmibaja magának az érzékelőnek és feleslegesen rendelem be őket, mert egyébként lehet csak a kábel van szakadva valahol, vagy ahogy a rbalint88 fórum tag is írta lehet csak a csatlakozót kell kitakarítani. A jelenségre voltam kíváncsi h mi köze lehet a hideg/meleg ingadozásnak. Pédának okáért tegnap egésznap működött, ma hidegebb van, mindjárt nem jó. De ha délutánra melegszik az idő a nyakamat teszem rá hogy megint jó lesz. Erre lennék kíváncsi h kábelköteget kell-e cserélni vagy érzékelőt, vagy a csatit kell megtisztítani.
We are here for a good time, not a long time.
-
válasz szika87 #191821 üzenetére
Még egyszer: ne akarj a dolgok mögé látni. Cseréld ki. Nekem már volt 6 darab csere 3 különböző VAGon - volt amelyik eső/szárazságra csinálta amit a tiéd- és csak a csere oldotta meg, soha nem volt kábel v csati gondom .
De jól van nem kell hallgatni a malacra, csak ne fájjon a feleslegesen kiadott péz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz syIex #191154 üzenetére
Végül a jobb első kerékcsapágy volt (szerencsére).
Tegnap csináltata meg az ismerős, de azért volt köszködés, mert cikkszám alapján 3-szor küldtek rosszat míg végül sikerült beszerezni a pontosat...
56K + szerelés lett volna (van ára rendesen), de összvissz 40-be megállt ismerősnek hála...
Remélem mostmár nem lesz baja jó darabig semminek..The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
iceQ!
addikt
Ki milyen emelt fényerejű izzót javasolna b6 Passatba(2008)?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
veterán
válasz yodamester10 #191824 üzenetére
Készíts összehasonlítást úgy, hogy az egyik oldalon a gyári izzószálas, a másikon a LED világít.
A láthatósági szögre lennék kíváncsi, illetve az esetleges hibakódra. Ha jó, megfontolom én is. -
veterán
válasz yodamester10 #191828 üzenetére
És milyen lett?
-
K Norbi
addikt
válasz yodamester10 #191831 üzenetére
Obd eleven miért nem kapcsoltad be az USA Style-t?
Neked rengeteg mindent lehetne bekapcsolni. Módosítani.
Kánaán.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamester10 #191831 üzenetére
Ha élőben ugyanezt a hatást nyújtja, akkor teljesen oké.
Mi ment bele, esetleg linkeld kérlek?
-
Kiskokó
veterán
válasz K Norbi #191832 üzenetére
10+ éve lejárt már az USA style itthon szerintem.
Évekig gondolkoztam én is, A6-ban van egy íves műanyag lap az index előtt,nem lett volna rossz, de végül sose lett olyan a 10 év alatt.
Meg persze ízlés.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
bul07
nagyúr
Na igen jobban látszódsz dolog fontos lenn a gyártóknak
Akkor sose került volna kocsikba nappali menetfény funkcióMúlt vasárnap végigmentem a M35-M3-M0-M7(710 lehajtóig), sok helyen eset az eső
Az egy dolog hogy sok autós még sávot se mer váltani ilyenkor, így a belsőben tötymörög, mert leeset pár csepp eső
De hogy sokan ilyen nappali lósz@rral közlekednek és már kis esőben se látni őket, már csak majdnem akkor ha felökleli őket az ember, mert ugye a nappali sz@r esetén szinte sose világít a hátsó lámpaM3 esélyem se volt haladni mert tömve volt a belső sáv, így 80-90-el vonatoztunk
M7 már jobb volt igaz sokakat le kellet villogjak de legalább tudtam megengedettel haladni
(nem is értettem volt köztük 20-30 milliós kocsi is de csak vánszorogtak és meg csak egy pár éves Ford kisbusszal(9személyes) voltam, annyira erőtlen drágám hogy sokszor ötödikbe vissza kell váltani még 110-nél is)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Tin
veterán
Na leadtam a Golf 7-et az elso szervizre (Nemetorszag). Direkt irtam listat, hogy mi kell es mi nem, hogy meg veletlenul se tukmaljak ram a sok szart.
Kerdezi a faszi felvetelkor, hogy mi van a kocsival. Mondom fogy a hutoviz, de azt mondja, az normalis, merthogy a csovek meg nem tokeletesen tomitettek, majd ez idovel lelassul. Mondom jo, de toltsek fel, erre modja, hogy dehat jo, pont a maxon van (full meleg motornal). Rahagytam, majd feltoltom itthon.
Aztan direkt kertem, hogy 0W20-at rakjanak bele, ne 5W30-at, mint ahogy mondtak nekem 1.5 eve, hogy az valo bele. Jo, 0W20, de tudja, hogy az az eloiras.
Mondom neki azt is, hogy hidegen telen rangat a kocsi elindulaskor, ismert hiba, van frissites, tegyek fel a motorvezerlore. Elkezdi mondani, hogy nem hallott rola, meg ez nem ugy megy, de megnezi a gepben. A gepben oda van irva hogy "hidegen rangatas" a megfelelo szoftverfrissiteshez. Jo, felteszik ra.
Aztan mondom, hogy ablaktorloket nem kerek cserelni. De fekfolyadekot kene, mert irtak a honlapon, hogy 2 ev. Valasz: azt nem kell, elsore csak 3 ev utan. Mondom jo, akkor nem kell, ugyis keveset ment, annyival kevesebbet kell majd fizetnem.
Sorolom tovabb, hogy akkor legszurot es pollenszurot. Erre, hogy a legszurot nem szukseges, az nincs kiirva. A pollenszurohoz viszont ajanl takaritast 30€-ert. Mondom koszi, nem, csak csereljek ki. A legszurore nem mondtam semmit, majd rendelek en es kicserelem.
Tehat akkor maradt a kovetkezo, es ezt irta fel a lapra is:
- kocsimosas (8€)
- olajcsere szurovel
- pollenszuro csere
- szoftver update, de mondta, hogy ez garis, igy ingyenes
- meg persze a 2 eves atvizsgalasAr: 390€
Nem szoltam egy szot sem, mivel ugy voltam vele, hogy egyreszt ugyis meg kell csinaltatnom, masreszt nem akarom, hogy elkurjak. De ha visszamegyek, kivancsi leszek, megis mit fognak a szamlara irni....
Autodoc arak (gyari, illetve legdragabb alkatreszek):
- VAG LongLife 4 5l = 48.26€
- Meyle olajszuro = 8.68€
- Meyle pollenszuro = 23.81€
- olajtekno leeresztocsavar + alatet = fogalmam sincs, legyen 1€Ez igy 82€, es nem mondhatjak, hogy nekik a beszerzesi ar a vegfelhasznaloi arnal is magasabb, nyilvan az, hogy mennyit szamlaznak ki rola, mas kerdes.
De mit fognak rairni a szamlara? Hogy 300€ a munkadija az atvizsgalasnak, olajcserenek es a szurocserenek? Ez legrosszabb esetben is 1 ora munka, de legyen 2, es akkor kijon a 150€-s oradij.
Ugyhogy majd megkerdezem, szova teszem, es megkoszonom nekik, hogy ilyen sikeresen buktak egy ugyfelet. Mert hogy en ide tobbet nem megyek, az kurvaelet.
-
veterán
válasz yodamester10 #191840 üzenetére
Köszönöm!
Nem rendeltem még tőlük. Kínából vagy Európából postáznak? (A vámkezelés miatt érdekel,)
-
Normadíjak vannak adott típusra. Pl egy kulcs feltanítása 0.45 óra volt a Q7re. A rezsi óradíj 26000HUF+ fa. Számolhatod. Ennyi szerepelt a számlán. Az hogy az olajat illetve egyéb kellék anyagokat szorzóval adják, teljesen érthető annak tekintetében hogy garanciát és know-how-t tartanak mint márkaker.
Azt meg hogy Te innen megmondod hogy mennyi a szerelési idő minden tapasztalat nélkül, nos hát minden csak nem mérvadó.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tin
veterán
válasz bitpork #191843 üzenetére
Ez egy kib.szott VW Golf, ember, nem egy Audi Q7 vagy egy Mercedes! Egy Skoda/VW markaszervizbe vittem a kocsit!
A legdragabb ar, amit netes forumokon talaltam, 300€ volt, de azert mindent csereltek a csavonak, meg fekfolyadekot is. El se merem kepzelni, arra hany orat szamoltak volna el.
A szerelesi idovel meg pontosan tisztaban vagyok, mivel csinaltam mar. Egyebkent vannak ilyen olajcsere-kozpontok (nyilvan nem garis autokhoz), egy ilyen olajcsere szurovel es olajjal meg persze munkadijjal egyutt 100-120€ korul van. Ez nem mas a VW szerviz reszerol, mint egy arcatlan lehuzas, es akarmennyire is probalod vedeni a munder becsuletet, ezzel csak felgyorsitjak az elkerulhetetlen folyamatokat, mert ezek utan ki megy oda? Szerinted itt miert csak 2 evente kell olajat cserelni, es miert 30e km a ciklus? pontosan azert, mert a vasarlok sem hulyek.
-
veterán
Fékfolyadék - valóban 3 év után kell először a G7-en, utána 2 évente.
Légszűrő - 90 000 km vagy 4 év a gyári.Mann, 9,5 €.*
Pollen - évente vagy 2 évente, javasolt évente Mann FreciousPlus
17 €, aktívszenes 10 €.
Fentieket jó szívvel ajánlom.*Légszűrőből Neked más kell, de itt rá tudsz keresni.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz focvis #191845 üzenetére
Na latod errol beszelek. Oke, nem tudom meguszni, mert meg 2 evig garis az auto, es ide kell hordanom, de ez talan megmagyarazza, hogy miert megy haza annyi szar hasznalt auto, mert ezek utan nem csoda, ha aaz ember 30 ezreknet cserel olajat, es inkabb toltogeti, hiszen kb 10€ egy liter gyari olaj az utantoltogeteshez. Nyilvan igy csakis a legszuksegesebbeket cserelik es csakis gariidon belul, pedig mennyivel jobbat tenne az autoval, ha evente vagy 15e km-enkent ledobna az olajat, cserelne szuroket? De ilyen arak mellett?
Persze tudom, most sokan azt gondoljak, hogy ugyan, nemetben elsz, sokkal tobbet keresel, ami igaz is, de attol meg itt sem hulyek az emberek, es ennyi penz egyszeruen SOK. Ez 1 heti minimalber... -
macilaci78
nagyúr
Azért drágább, mert benne van az autóra vállalt gyári garancia megtartása is.
Ami engem zavar, hogy adott esetben minden elképzelhető és elképzelhetetlen indokkal igyekeznek kibújni a garancia alól.
Egy 5-7-10 év garis autó esetén a garis márkaszerviz felára lehet, túlmutat egy gariidőn belül bekövetkezett komoly hiba javításán, például egy turbó cseréje.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
Kicsit feszültnek tűnsz.
A lényeg: az (1) pollen- és a (2) légszűrőt szépen kicseréled magadnak (1) évente, (2) 30 ezrenként, és mondod a márkaszervizben, hogy nem kéred a cseréjüket, ráér.
A hazai 2+2 év gariból a +2 év amúgy ratyi.Amíg lehet és amíg jobban megéri, addig én kihúzom nem garanciális benzin / dízel autókkal. Utána - mai eszemmel - nagy hatótávú Teslát veszek, a többi nem mozdít meg bennem sokat.
-
Tin
veterán
válasz macilaci78 #191847 üzenetére
Most fizettem ki a +2 ev gyari garanciahosszabbitasert 800€-t... szerintem te a mobilitasgaranciarol beszelsz.
Nem az zavar, hogy draga, mert minden az, hanem, hogy pofatlanul draga. Megertem, hogy fenn kell tartaniuk a szervizt, megertem, hogy megint megbuntette az EU a VW-t, megertem, hogy nincs akkora profit az autokon, de 150€-s oradij egy betanitott munkara? Nevetseges...
#191848 focvis: engem csak a pofatlansag zavar, nem az, ha valami draga. Ha ennyibe kerul, akkor ennyibe kerul, csak ez is egy olyan dolog, hogy amikor olvasod, hogy az autogyartok sirnak a tul szigoru klimacelok miatt, mikozben pont az ilyen ocska lehuzasokkal meg trukkozesekkel rontanak a helyzeten.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen