- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kaszaking #158450 üzenetére
Golfunk közelíti még csak, de gyári van benne körben. Hátul kellett felütközésgátló szivacsot cserélni, azt időben elkaptuk műszakival kapcsolatban szóba sem került. Első lengőkar hátsó szilent csere volt még, illetve kormány gömbfej érik már egy ideje (csúnyul a gumiharang, de zsír bent marad, nem koppan).
[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Lehet hülyeséget kérdezek, de hátha volt már valakinek ilyen problémája.
Adott egy 2003-as golf iv, amit a pótkulccsal használok (így is vettem). Viszont szeretnék venni bicskakulcsot (nem tudom gyárilag is ilyen volt-e) hozzá. Lehetséges, hogyha veszek egy gyári bicskakulcsot bontott autóból, annak az immo chipjét meg az elektronikáját beletenném egy új házba, valamint a fogazatát lemásoltatom. Akkor hozzá tudom párosítani valahogy az autóhoz? Youtubon lehet látni ilyen videókat, hogy a gyári kulccsal ráteszem gyújtásra, majd a felprogramozásra váró kulcssal kívülről bezárom, majd benyomom az unlock gombot, míg meg nem szólal a duda, majd mégegyszer. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #158452 üzenetére
A távirányítót fel tudod tanítani, ha megegyező frekvencián működik, az immot nem.
-
-=Vacsek=-
senior tag
hali. kéne egy kis infó vezérlés csere idejéről.
adott egy skoda superb 2.0 crdti 140 le. 120ezernél volt vezérlés csere 2014ben. most van 210ezer körül. fél év múlva lenne esedékes a szervíz. ez egy céges autó volt de amióta megvettem hétvégente használom csak 80-90km-es utakra (oda vissza 180) így már nem pörög bele annyira a km, fél év alatt kb 4000. kövi szervíznél menjen a vezérlés is?
-
zsolt19900
őstag
válasz rob210 #158456 üzenetére
nekem is úgy csinálta a srác, amikor házat cseréltem és elpattant az immom, hogy:
1. megvettem a csipet ebayen
2. elvittem az új csipet
3. kiolvasta a pin kódomat
4. bement ha jól láttam vag progival a vezérlőbe és megmutatta az autónak, hogy ezzel és ezzel a kulccsal indítható az autó
5. zárójelben mondom, hogy az nem sikerült itt feltanításilag, hogy nyisson is az autó vele, de ezt otthon megoldottam az egyik feltanítós videó segítségévelde én még mindig azt mondom, hogy kulcs vs. bicskakulcsot a Lupon is úgy oldottam meg, hogy vettem egy ilyen komplett szettet -amihez doboz meg 2db kulcs nyers szárakkal volt- és ez lett beépítve az autóba és az immó átpakolva abba a kulcsba és a kulcsszár lemásolva (persze a Lupomban távirányítós kpzár sem volt, így azért esett erre a megoldásra a döntés)
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
gyenesmartin
őstag
Tehát akkor megoldható? Pesten (én miskolcnak jobban örülnék) az egyik kulcsmásoló azt mondta, hogy 20K-ért ad egy autóhoz betanított távirányítós és felprogramozott immmo chipes szűz bicskakulcsot adni. Csak ki kéne marni. Erre érdemes lenne lecsapnom? Honnan tudom biztosan, hogy az autóm képes távirányítással kinyílni?
-
Speeedfire
félisten
Etka-ra a nod vírust jelez nekem. JS/CoinMiner.AH
Másnak is írja?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #158462 üzenetére
Az mire nem jelez?
-
gyvince
senior tag
Sziasztok Jármű Mechanika Kftről vélemény valakinek milyen áron dolgoznak kuplungot szeretnék felújítatni evy Audi a6 c5 Avant PDTDI AVF
Apple Iphone 12 Pro Max + Apple Watch Series 4 44mm, Hp Omen laptop
-
L1ZRRR
senior tag
Én ma kiégtem..
Elvittem a gépet szokásos olajcserére + szűrő cserére.
Alapvetően olaj + olajszűrő + pollenszűrő + üzemanyagszűrő lett cserélve.Még jó, hogy ismerősöm a tulaj, így bemehettem a szervizbe, és 1 m-ről figyelhettem mit csinálnak az emberek.
Elején leszögezném, hogy márkaszervizről beszélünk.Szűrőket ki is cserélte, az emberünk, korrekt módon mindent kommentált, hogy mit miért, meg alapvetően jól elbeszélgettem vele..
A lényeg akkor jött, mikor megpillantottam a földön az új olajat amit beleszerettek volna önteni. (Úgy hozatják meg nekem a cuccokat, mindig, nekem se kell vele szórakoznom, meg talán olcsóbb is, haveri alapon.)
5W30 helyett 5W40 hozattak, abban a pillanatban szóltam a szerelő úrnak legyen szíves pihenjen kicsit, míg intézkedek.
Raktárvezető úrnak jeleztem a problematikát, ő egyből rávágta " a jó van az úgy elmegy vele "gondolatmenetet. Na itt elégeltem meg, szóltam ismerősnek (aki a tulaj.) ,hogy intézkedjen.
Nem tudom, hogy át jött-e a mondanivalómnak a lényege, de mindenesetre én kiégtem, ha most nem lettem volna bent, simán beleöntik a 40W-s olajat, a részecskeszűrőt meg rövidúton kinyírta volna a cucc....
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
_Smooth
senior tag
Sziasztok,
egy, amúgy csere előtt álló 2013-as Octavia II FL 1.4TSI 180.000es szervizére kértem ajánlatokat.
Két kérdésem lenne:
- miket kell tartalmazzon hivatalosan?
- nagyjából mennyi a reális végösszege egy ilyen szerviznek?Eddig 2 ajánlatot kaptam.
Egyik kb ugyanazokat a tételeket tartalmazza, amit kollégám egy 3. generációs, szintén 1.4 TSI 60ezres szervizére kapott (olaj, szűrők, gyertyák) "A" márkaszerviztől.
Miután kapott egy 150k körüli árat, "B"-től is kért egy ajánlatot, amire 120k körüli összeget mondtak.
Na "C" szerviz mondott nekem ugyanezekre 180k-t.
Míg "D" ajánlatában meg nem szerepelnek a gyertyák, viszont van hosszbordásszíj (csodálkoztam is, hogy az előzőben nem szerepel a vezérműszíj, pedig én úgy tudom, 180nál már esedékes). De érdekes módon így is csak 100eFt lett ennek a vége.Az ajánlatot természetesen motorkód és alvázszám alapján kértem, így nyilván minden műszaki paraméterével tisztában vannak.
Első esetben látták is a rendszerben, hogy céges tulajdon - lehet, h ezért lett drágább is?[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
válasz _Smooth #158467 üzenetére
Bahh! Most esik le, hogy hosszbordás szíj... pedig még le is írtam.
Akkor viszont végképp nem értem.Az 1.4-eseknek nem cserélték szíjra a láncot? Csak az 1.2-eseknek? És akkor ezen nem is óhajtják cserélni a vezérlést?
Mondjuk van is néha hangja hidegindításkor. De azzal nyugtattam magam, hogy nosztalgiából megtartották a szíjas verziónál is ezt a jó szokásukat# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Doki16
addikt
válasz -=Vacsek=- #158454 üzenetére
5 év vagy 210e km a csereperiódus a szíjra. Ráérsz vele 2019-ben foglalkozni amikor letelt az őt év.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
_Smooth
senior tag
válasz Doki16 #158469 üzenetére
Köszi az infót.
bár az 5év már letelt - 2013.05 - de a 210ekm valóban csak jövő tavaszra lenne meg
Akkor az, hogy egyik cserélne gyertyákat is 180ezernél (és 60nál is), de hosszbordást nem, másik viszont fordítva?
Nem találok semmit, hogy mit írna elő a gyár. Tudom, céges autó, ne foglalkozzam vele... de azért ez csak nem így működik.szerk:
(#158471) focvis
Így van, CAXD
[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
válasz Mágus2 #158472 üzenetére
Valóban. Köszi
Akkor ennek a bicikliláncnak nincs csereperiódusa?
Én valamiért tökre abban a (tév)hitben voltam, hogy a vége felé már a faceliftes kettesekbe is rakták a szíjas változatot. Illetve, mivel kollégáim azt mondták, sose volt rá panasz (én csak kb 4éves kora óta ismerem a járművet), gondoltam, hogy ez már a frissített motor lesz. Előző cégnél az összes 1.2-essel súlyos problémák voltak, de azzal a kevés 1.4-essel volt nyűg rendesen.(#158473) focvis
Engem is meglepett ebben a formában, hirtelen azért azonosítottam vezérműszíjként.
De ha gyertya 60ezrenként cserés, ők vajon miért nem írták? O.oMás: van infótok a smartlink + waze-ről? (iOS esetén)
Androidos videót láttam már, ahol valahogy sikerült meghekkelni.
Írtátok itt korábban, hogy szeptemberi frissítéssel várható... csak, h van-e azóta esetleg valami biztosabb hír.[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
válasz molnarpeter #158475 üzenetére
Oh, szuper. Akkor így már lesz értelme a smartlinknek számomra is.
Bár az eléggé zavaró, h sirit is be kell kapcsolni ehhez# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Motion_Blur
félisten
Aggtelek-Miskolctapolca, fogyasztás:
Ennek nagy része 90el krúzolás, falvak 60, DE benne van Miskolc is piroslámpákkal, tötymörgéssel.
2 személy, klíma OFF. Fordulat 1800 alatt nem járt, igaz 2500 fölött se nagyon.
ui: a nagyátlagom 6.2 amúgy
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #158477 üzenetére
Sorry, 1.2 TSI.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #158477 üzenetére
Saša:1000km/46 liter nyál. Nagy átlag 5,2 3064km-re. Pályán nincs finomkodás, a véda ingerküszöbe alatt picivel.
Benzin? Fel lehet vele gyújtani. 🐹
Golf4,1.6 10l/100km Kassán városban, na ezzel kell a benzint temetni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Speeedfire #158462 üzenetére
Nekem is jelzett vagy az avast vagy a malwarebytes.
(#158479) Mágus2: "Pályán nincs finomkodás, a véda ingerküszöbe alatt picivel."
Most akkor van vagy nincs?[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Motion_Blur #158478 üzenetére
ez milyen autó, mikori évjárat?
-
Motion_Blur
félisten
válasz diablo1984 #158482 üzenetére
VW Jetta 5C6 1.2 TSI 105 Le CBZB 2011
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
w333
félisten
Na csak le vettem az ajtók alatti a gumit ... kíváncsi vagyok hogy ha esni fog az eső akkor is megfog állni az ajtókban a víz !
Valami hátránya van ennek hogy nincs rajta a gumi az ajtók alatt ?
Különben annyira rosszul van ez kitalálva, el nem tudom képzelni hogy gyárilag ezt hogyan is gondolták ? fizikai képtelenség hogy a gumin keresztül kifolyjon víz !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
hdman
őstag
focvis: ma futottam egy kanyart a radaros tempomat ( ACC) ügyben. Meg is rendeltem mindent, a radar kivételével minden új, igy lett 120.000 az alkatrész. 30 ezerért szerelik be, valamint ez tartalmazza a kódolást és az aktiválást.
Sopron city :)
-
zoo8800
veterán
válasz Motion_Blur #158477 üzenetére
Sok.
Fót - Zebegény - Fót, normál tempó, 0 forgalom, 0 szintkülönbség, klíma ON
Ehhez egyébként 2 decit hozzá lehet adni, kb ennyit csal.A 4,2L-t bezzeg nem fotóztam le
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
diablo1984
veterán
válasz Motion_Blur #158484 üzenetére
Ez még elvileg a gyenge bicikli lánc vezérléses motor, nem? 1,2 tsi az 3 hengeres, nem?
nekem az 1,6 cr tdi nem tud ilyet, annyira nem is merek vele finoman menni, mert a lelki szemeimmel látom, hogy épp rakódik le a korom, szóval amennyire lehet csapatom neki 2000-es fordulat környékén járkálok vele! De pályán, klímával, csomagokkal 2 felnőttel+2 gyerekkel az 5,2 literes fogyasztás most pár hete megvolt, főleg úgy, hogy abból a tankból 150km tisztán város volt az elején! -
Motion_Blur
félisten
válasz diablo1984 #158491 üzenetére
4 hengeres.
Igen, a láncnyúlós, de 144e km után még gyári benne minden és nem csörög. 2000 rpm alá én sem engedem, pont tegnap 'kormoltam ki' pályán, 5-be 4000rpm, néha 4500..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
diablo1984
veterán
válasz Motion_Blur #158492 üzenetére
akkor ez nem a 3 hengeres szívóból lett megalkotva anno!
Szívósor kormosodással volt már eddig baj? Egy dízelhez képest ez és az 1,4 tsi(a nem kompresszoros) elvileg a részecskeszűrővel egyszerűbb, bár gondolom benzinre kevésbé érzékeny, mint a cr tdi a gázolajra.....TSi-nél van egr és ha igen, az is tud cumiztatni? Olajfogyasztás TSI-nél?
-
Motion_Blur
félisten
válasz diablo1984 #158494 üzenetére
Csak 100as Shellt kap és 7500km-ként 0W30 Castrolt.
Nem utal semmi kokszosodásra, úgy megy ahogy kell, nem kormol és az olajfogyasztás minimális.
Utóbbi két jelenség miatt páran már kiosztottak, de nem tudok mit tenni, ez ilyen
mod: annyit még hozzátennék hogy ez hétvégi autó, szóval kevés a hidegjárat/km
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
veterán
válasz diablo1984 #158494 üzenetére
Nálam a láncos 1.4 TSI bepuszilta a 4 literes kannából megmaradt 3-4 deci olajat 15 ezer km alatt. Kész világvége.
Van EGR, de nem téma.Ma alapítottam meg, hosszú MOL 95 használat után, hogy Shell prosztó 95-öt tankolva jobban kormolta a kiput. Mintha picit kevesebbet is kérne a MOL-ból, ezt korábban figyeltem meg - pár deci lehet a különbség 9 literes átlag mellett (2.0 TSI).
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Motion_Blur #158495 üzenetére
majd egyszer kipróbálok egy ilyen 1,2-es tsi-t, hogy mennyire ergya/fickós az 1,6 cr tdi-hez képest, ami szintén 105 lovas. Szívó benzin már nem sok van, tsi-ből rengeteg eladó, előbb-utóbb a turbó benzin lesz a vége a dolognak, bár nem sokkal egyszerűbb mint a dízel, csak 1-2 főbb dologgal(gondolom itt a befecskendezés, injektorok nem használódnak el annyira "hamar", dpf nincs benne, lánc meg hát van, de pl az opelekben sem tart örökké, ebben sem, csak csörögjön, mielőtt átugrik vagy elszakad....)
Az nem komoly olajfogyasztás, pár deci 10 ezrenként nem téma!
Apropó, a régebbi 1,4 TSI-ből a 140/150 lovas a kompresszoros-turbós, a 122 lovas az csak turbós, nem?
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
-
dozó
tag
Egy 4-5000 km-es átlagot is illesszen már be valaki, az átlagsebességgel együtt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest