- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Projektor topic
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Házimozi belépő szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Microsoft Surface
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152642 üzenetére
Két dolog miatt állhatott le. Egyik rosszabb, mint a másik.
Vontasd haza a verdát, vedd le az intercooler alsó csövét, ehhez a jobb elős kereket kell levenni és a kerékjárat belső műanyag borítását. Tegyél alá egy edényt és majd fotózd le, mennyi olaj jött le. Ha ott sok olaj van, azt felkapja a motor és az olajat kezdi égetni a gázolaj helyett. Ilyenkor pörög, mint az őrült.
A G80 maga a 3. Injektor azzal a kábellal. CSak azon van tű emelés érzékelő, de anélkül nem jár a motor. Ez tönkremehetett menet közben is, meg tönkremehetett attól is, hogy kontrolálatlanul pörgött a motor.
Amint kizártuk a runout dolgot, hgy felkapta az olajat, akkor lehet kezdeni vadászni egy 3. injektort, de vigyázat, csak ASV-ből jó.
Az érzékelő hibája miatt állt le, kérdés, hogy mi okozta az érzékelő hibát. Általában túl sok olaj jut a 3. hengerbe és egyszerűen beszorítja a tűt az injektorban, rosszabb esetben ki is lönvi az injektort eltörve a tartó villát.
Ha csak úgy elromlik ez az érzékelő, egyszerűen leáll, nem pörög a hátán. Ezért a gyanú.
Ha felkapta az olajat, akkor kompresszió mérés. Gyenge értékeknél fej le, mert hajlott a hajtókar vagy elrepedt a dugattyú.
Másik teória, hogy megszorult a tű a 3. injektorban és ömlött bele a gázolaj, ami miatt bedobta a hibát és átégette a 3. dugattyút. Ha kicseréled a 3. injektort, ki fog derülni, mert beindul bár 3 hengerrel, de olyan hangja lesz, amit nem akartál hallani a saját motorteredből.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen