Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Winchester95 #152642 üzenetére

    Két dolog miatt állhatott le. Egyik rosszabb, mint a másik.

    Vontasd haza a verdát, vedd le az intercooler alsó csövét, ehhez a jobb elős kereket kell levenni és a kerékjárat belső műanyag borítását. Tegyél alá egy edényt és majd fotózd le, mennyi olaj jött le. Ha ott sok olaj van, azt felkapja a motor és az olajat kezdi égetni a gázolaj helyett. Ilyenkor pörög, mint az őrült.

    A G80 maga a 3. Injektor azzal a kábellal. CSak azon van tű emelés érzékelő, de anélkül nem jár a motor. Ez tönkremehetett menet közben is, meg tönkremehetett attól is, hogy kontrolálatlanul pörgött a motor.

    Amint kizártuk a runout dolgot, hgy felkapta az olajat, akkor lehet kezdeni vadászni egy 3. injektort, de vigyázat, csak ASV-ből jó.

    Az érzékelő hibája miatt állt le, kérdés, hogy mi okozta az érzékelő hibát. Általában túl sok olaj jut a 3. hengerbe és egyszerűen beszorítja a tűt az injektorban, rosszabb esetben ki is lönvi az injektort eltörve a tartó villát.

    Ha csak úgy elromlik ez az érzékelő, egyszerűen leáll, nem pörög a hátán. Ezért a gyanú.

    Ha felkapta az olajat, akkor kompresszió mérés. Gyenge értékeknél fej le, mert hajlott a hajtókar vagy elrepedt a dugattyú.

    Másik teória, hogy megszorult a tű a 3. injektorban és ömlött bele a gázolaj, ami miatt bedobta a hibát és átégette a 3. dugattyút. Ha kicseréled a 3. injektort, ki fog derülni, mert beindul bár 3 hengerrel, de olyan hangja lesz, amit nem akartál hallani a saját motorteredből.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák