- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz zszp5 #151950 üzenetére
Senki sem szereti. Ahogy a szerelőt megfizetni sem. Vagy megfogadod az ingyen ötletet ennek minden következményével, vagy elviheted szerelőhöz. De ez az ingyen diag és nehogy sz@rt mondj mert ejnye-bejnye elég... visszatetszést keltő viselkedés.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz zszp5 #151955 üzenetére
Nézd. Kérdeztél, kaptál választ. Arra nem vetted a fáradtságot h picit megnézd ki az aki válaszolt neked.
Természetesen érthető amit mondasz, de a topik szakértője nem csak választ adott, hanem cikkszámot is.
Itt családias hangulat van, a legtöbben ismerjük személyesen is egymást. Pici olvasással még arra is rájöhettél volna, hogy itt a kérdéshez illik a saját autóról 40HD képet adni a családba való belépés díjaként- még ezért sem szólt senki.
És akkor még rosszat feltételezel itt bárkiről?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zszp5
csendes tag
válasz bitpork #151959 üzenetére
Most azzal, hogy szerettem volna tudni, hogy csak tipp, vagy tapasztalatból javasolja az adott alkatrészt azzal nem feltételeztem semmi rosszat.
A fórum leírásában nincs benne, hogy csak mert valaki szeretne egyetlen dolgot megkérdezni, bizonyos feltételeknek kell megfelelni. Elég lett volna annyit visszaírni, hogy az enyémmel is ez volt és megoldotta, nem egyből az embernek ugrani.
Mágusnak köszönöm szépen a segítségét, többieknek pedig kellemes napot! -
válasz Reggie0 #151960 üzenetére
Remélem ezt nem komolyan kérdezed...
(#151961) zszp5 konkrétan azt feltételezted h valaki csak tippel és ezzel más f@szával veri a csalánt. "...azért nem mindegy, hogy esetleg tippként mondja valaki, vagy az ő kocsijában ez konkrétan megfordult és az adott alkatrész cseréje megoldotta..." Ahogy már mondták: nem az ő autójában volt, de ő mesterleveles szerelő aki a VAG csoportra specializálódott és találkozott már nagyon sok mindennel.
Remélem legközelebb nem Brumi-t vagy VR6Fan-t fogod tuningból számon kérni[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zszp5 #151950 üzenetére
Szépen leírtad a jelenséget. A kapcsolóval lesz gond, ami egybe van építve az adott cikkszám alatt szereplő csat foglalattal. Több ilyet javítottam, mindenkinél a kapcsoló volt a gond. Ha kábelhiba lenne, random jelentkezne, nem hőmérséklettől függően. Nem 100%, látatlanban soha ne várj ilyen biztos számot, de közel van hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz zszp5 #151961 üzenetére
ha autósboltosok ellen akarok beszélni, akkor fogod kikéred az alkatrészt, bepróbálod és ha mégsem az, akkor visszaviszed.... de ezt néha nem szeressük (persze, ha van belőle utángyártott, ha nincs akkor ez nem játszik)
szóval higgy mágusnak nyugodtan, de 110%ra Ő sem fogja tudni megmondani és sokszor ilyen "hangnem" után még ennyit sem fog segíteni -ami teljesen érthető dolog is
szóval 100%ot senkitől se várj, látatlanba stb. sőt valamikor még személyesen is próbálgatni kell stb. hogy mi lehet a probléma
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Reggie0
félisten
válasz zsolt19900 #151967 üzenetére
Fekbetetet is lehet kiprobalni?
-
zsolt19900
őstag
válasz Reggie0 #151968 üzenetére
természetesen, de azoknak általában a dobozán ott vannak a méretek ill a forma
viccet félretéve, van hogy lerendeltetnek velünk 2-3 fajtát, mert nem tudják és nem akarnak 2-3 kört futni vele
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Reggie0
félisten
x
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Viszont lenne egy kerdesem: a problemam az, hogy a jelenlegi 320mm-es fektarcsa elegge nyeszlett, kene valami helyette, mert hamar tonkremegy hullamosodas altal. Szerelom azt mondta, hogy elvileg az S4-es 345mm-es tarcsajat fel lehet rakni(A4 8K2-re), sot meg a feknyereg is maradhatna, mert megegyezik az S4 feknyergevel(meretileg, a cikkszama elter), csak a feknyereg tartoszerkezetet kene cserelni. Ez lehetseges? Illetvel, lehet ket cikkszamon ugyanolyan alkatresz? Ez utobbi nem tunik logikusnak.
[ Szerkesztve ]
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Skoda Octavia 2 FL
Segítséget szeretnék kérni a kormány alatti műanyag borítás leszereléséhez.
A két látható Torx csavaron kívül van még valahol csavar amit ki kell csavarni, vagy a két csavart kicsavarom és a felső részét kipattintom?Előre is köszi.
üdv.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
kaszaking
tag
Üdv Mágus!
Az alany egy Audi A4 1.6 ADP. Létezik az, hogy a fojtószelep és a légszűrőház gégecsöve ahogy találkozik oda nem kapni külön tömítést csak kompletten a szívócsővel együtt? Megpróbáltam bejelölni egy képen.
[kép] -
ImACeltic
őstag
Sziasztok!
Szeretném leszögezni az elején, hogy nem igazán értek az autókhoz!
Leírnám ide, hogy mi a probléma a szekérrel, mivel kíváncsi vagyok, hogy valakinél előjött-e ugyanilyen, vagy hasonló hiba. Egy 2001-es, 1.6-os, 101 lovas Seat Leon-al rendelkezem. Pár hétre visszamenőleg leírnám, hogy mi újság vele mostanában.
Nagyjából 2 évvel ezelőtt kigyulladt a motor check lámpa, elvittem szerelőhöz, aki kiolvasta, hogy a lambda szonda jelzi, hogy a katalizátor hűtése nem megfelelő. Megkérdeztem, hogy akkor most mi a helyzet, azt mondta a szerelő, ezzel a hibával nem muszáj rögtön foglalkozni, majd ha még kijön valamilyen hiba, akkor foglalkozzak vele. Nagyjából 1 éve kezdődtek olyan gondok, hogy ingadozni kezdett az alapjárat, hol jobban, hol kevésbe, a fényszórón is látszott, halványult amikor alacsonyabb fordulatra esett az autó. Aztán kb 2 hónappal ezelőtt elégeltem meg ezt, mondtam a szerelőnek akihez legtöbbször viszem az autót, hogy kezdjünk vele valamit. Szoftverfrissítést javasolt, ami aztán kidobta, hogy az egyik lambda szonda kuka, cserélve is lett, lement a szoftverfrissítés és teljesen jó is lett az autó, állandóan 800 volt az alapjárat. Kb 2 hétig tartott ez a dolog, aztán egyik reggel, kb 2 hete ( amikor minusz 15 fok volt ) indítottam az autót és egyből kivillant és csipogni kezdett az olaj ikon. Azért elindultam vele, hátha csak a nagy hideg miatt van aztán majd jó lesz. Oda is értem vele a munkahelyre, azonban ott nem várta meg az autó a megállítást, hanem magától lefulladt épphogy leparkoltam vele. Csak 4 órára mentem be dolgozni úgyhogy hagytam is, nem foglalkoztam egyből vele. Amikor haza akartam volna menni vele, nem indult, semmi töltöttség nem volt az akksin, nem is nyekkent, be kellett bikázni. Bikázás után elindultam, de már egyből hallottam, hogy furcsa hangja van, ha lepadlóztam akárcsak egy pillanatra, már búgott és kicsit rotyogós volt az alapjárat is, ami egyébként lement 600-ra az addigi 800 helyett. Lakott területen belül nem volt egyéb gond, viszont amikor kiértem lakott területen kívülre és elkezdtem neki nyomni, 1-2 perc 90 km/h-val való közlekedés után kivillant az EPC és mintha gyengébb is lett volna az autó. 10 kilométer után leraktam az udvarba, de nem állítottam le, bementem ebédelni, kicsit pihenni, kb egy, másfél órát járt az autó azt udvarban, hogy töltődjön az akksi aztán mentem vele egy kört a faluban, majd leállítottam a verdát, hogy újra indul-e. Újraindult és az EPC ikon sem égett. Azonban ahogy elkezdtem nyomni neki 90-100 környékén újra kivillant az EPC. Otthagytam szerelőnél, azonban nem tudja még ma sem, hogy pontosan mi lehet a gondja. Trafóra, gyertyára, szívócsőre gyanakszik. Miközben szerelte, hol kivillant az EPC, hol nem, volt amikor a motor check is kivillant miközben elvitte teszt körre, de a pontos hibára még nem jött rá. Azt mondta még, hogy sebességtartásnál kicsit érezte, hogy remeg a pedál. Ma visszaadta pár napra az autót, hogy menjek vele én is és mondjam el neki milyen tünetek jönnek elő nálam. Rögtön el is vittem egy körre. Lakott területen belül próbálgattam, hogy sebességtartásnál remeg-e a pedál, de nem észleltem ezt. Aztán kimentem lakott területen kívülre, nyomtam neki, ki is villant megint az EPC, de most mintha nem lett volna gyengébb tőle a verda, viszont pár perc után kivillant a motor check és mintha letiltotta volna a gáz pedált, semmi erő nem volt az autóba. Le kellett álljak az út szélére. Újraindítottam az autót, akkor jó lett, viszont bent maradt az EPC és a motor check. Vissza fele is eljátszotta ugyanezt. Második alkalom után már nem nyomtam neki és nem is ment el az erő.
Itt tartunk most.....
Valaki, tud valamit mondani?
Gamer(PS5, PC), sport fan.
-
-
válasz Reggie0 #151981 üzenetére
Meg tudod nekem magyarázni érthetően , miért nincs már tegnap kvantum számítógép az asztalomon?
Kb ennyire gyakori a tudástár érdemi részét érintő kérdésed. Szerinted itt hány embernek van S4 tárcsa az autóján? Ha megírnád a mostani féknyerged számát, akkor még talán én is meg tudnám válaszolni. Nekem kevés az információ h válaszolni tudjak, a tapasztalatom meg nullahttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #151982 üzenetére
Na igen, ez valoban keves, viszont ha valaki azt mondja, hogy ket cikkszamon nincs ket egyezo alkatresz, akkor mar itt elhalt volna a dolog Remeltem lesznek szomszedos tapasztalatok, amibol kicsit tobbet lehet extrapolalni, mint amit en tudnek az abszolut hozzanemertesembol. Mondjuk a kerdest valoban neked cimeztem, de nem konkretan arra gondoltam h te valaszolj.
Majd kerek szamokat, koszi a segitseget elore is.
(Mert a kvantumszamitogepet csak kicsit konnyebb kifejleszteni az idogepnel. Turelem, dolgozom rajta )
[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Ha vennék egy jó állapotban lévő 4-es golfot 1.9-es tdi motorral, nagyon be tudnék fürödni a dízel miatt? -
-
-
diablo1984
veterán
válasz gyenesmartin #151986 üzenetére
Egyrészt már régiek, ha még adagolósat keresel, akkor alsó hangon 14-15 éve nem gyártják, ez idő alatt beleverték a világ összes kilóméterjét, visszatekerték vagy 2x karbantartás helyett, a kasztnija lerohadt, vagy ha megveszed, nálad fog összeesni, a motor lehet jó, de jellemzően sokat mentek(km állás max kiinduló lehet, de nem szentírás, nagyon nem), ilyenkor bármikor bármi, de nem egy meghatós motor, de ha a marsra jártak vele nyaralni, akkor tényleg kaka is tud lenni(ja, az hogy -20 fokban pöccre indul, az még nem jelenti, hogy nagyon faszántos a motor, az enyém(ex passatom) 500km alatt megevett 4 liter olajat, még csak nem is füstölt, télen pöccre indult ezzel a motorral).
Tehát bele lehet nyúlni, a pd-s 1,9 tdi, az fiatalabb kissé, ebből következik, hogy talán van még mozgásra hajlamos példány belőle, de minden igény kérdése, mert van aki sosem kellett semmit sem cserélni az autón, nagyon f@sza megbízható autó, én megveszem és 1 millát költök rá, mert az előző 5 évben semmit sem cseréltek és minden lóg benne, kinek ez, kinek az megfelelő.... -
Brumi˘
addikt
válasz Reggie0 #151984 üzenetére
Első körben nézd meg a jenlegi és a nagyobb tárcsa vastagságát, ha eggyezik akkor lehet tovább nézelődni. Következőnek a betéteket nézném, hogy azonos méretű kell e mindkét fékhez. Ha ez is stimmel akkor lehet jó, de nem mondanám 100%-ra így sem.
@VR6: a 2esbe megy ez a fej? Csak kéne vigyél egy kört ha kész lesz.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Brumi˘ #151990 üzenetére
azt is megkéne csinálni, a gyári szimmering és vezető nem barátok, nincs átfedés, és van olaj szivárgás, meg színes szagos dolog a kipuból néha...
de ha költök rá akkor nem 100e ért veszek 8 szelepet, inkább torsen...nyakamba akasztottak egy GTX gen2 turbos projektet én fasz meg belenyúltam
várom azért, hogy lehessen csapni vele, én remélem hogy a 100-200as idő hetessel fog kezdődni[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gyenesmartin
őstag
válasz diablo1984 #151989 üzenetére
Eddig bárkit kérdeztem mindenki lebeszélt róla.
Akkor maradok a benzineseknél.
Azzal az 1.6-os-al csak nem lesz annyi gond. -
válasz gyenesmartin #151992 üzenetére
Ha nem pályázol vele sokat akkor nem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #151984 üzenetére
Olyan nincs, hogy két cikkszám alatt teljesen megegyező alkatrész legyen, max felcserélhető. Pl. a 288 és a 312 tárcsa felcserélhető, mert a betét megegyezik, a fékező felület is megegyezik, csak a 312-es tárcsán ki van tolva a középponthoz képest. Na de itt jön a csavar. A 288 átépíthető 312-vé a nyereg tartó cseréjével, de nem megegyező vele, mert a 312-eshez nagyobb átmérőjű fékmunkahenger is járt a nyeregben. Szóval működni fog, de nem lesz olyan fékhatás, mintha a nyerget is cserélnéd, ami szemre megegyezik de cikkszámban nem és a munkahenger méretében van a kutya elásva. Erre tippelek a 345 esetében is, de utána kellene néznem, hogy egyáltalán felcserélhető-e...
TIGI
Nem, felül és van két csavar a díszburkolat alatt.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz gyenesmartin #151992 üzenetére
Nem a motorral van a gond,
ha rendben tartották.
A kasztnival.
Erre akar(t) a kolléga is utalni.Novum Forum Siculorum
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #151996 üzenetére
Koszi szepen, valami ilyesmire szamitottam.
Igazabol a fekerovel eddig nincsen gondom, a problema az, hogy 35ezer km-et bir egy tarcsa, utana hullamos lesz a melegedestol, illetve autopalyan is egymasutan tobb fekezes eseten a 2. es 3. alkalommal mar erzodik, hogy elmelegszik es nyulos lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000