- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Összefog az x86-ért az AMD és az Intel
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- AMD FX
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen széket vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
-
Morris
veterán
Volt szerencsém élőben látni az új passat-ot. Hát szerintem nem kicsit baszták el
a segge jó, de olyan bumlszi és magas is. Külsőleg egyáltalán nem jön be[ Szerkesztve ]
-
attrax
aktív tag
válasz Morris #14705 üzenetére
Volt szerencsém élőben látni az új passat-ot. Hát szerintem nem kicsit baszták el
a segge jó, de olyan bumlszi és magas is. Külsőleg egyáltalán nem jön beEgy igazi VW-s soha nem mond ilyet. Nálam megállja a helyét a Bogártól a Tuaregig minden tipus.Ezek a dolgok belülről jönnek...
[ Szerkesztve ]
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
És én személy szerint különösen örülök ,hogy leálltak a Derrick lámpás designról és inkább a szögletes formavilág lesz jellemző.Vicces ,hogy a Japánok és egyes olasz márkák még csak most kezdik átvenni a derrick lámpát
Az új Jetta is tökéletes lett.Unterschreiben
-
dragonfx
veterán
2001.es cordobába mi a gyári fékbetét és féktárcsa márkája?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
őstag
válasz VR6-Fan #14722 üzenetére
repedt fazék
Ez durván szól! -
-
-
Templomegere
senior tag
válasz VR6-Fan #14720 üzenetére
halkan megjegyezném , hogy az audival amikor szívtam a fékkel akkor én is megvettem a lehető legjobbat , ha már egyszer közlekedek , akkor a megállás se legyen lehetetlen . ATE tárcsa ATE betét , nem bírta sokáig , túlmelegedett meghalt , kuka , ATE Sport tárcsa , ATE Sport betét , szintén hamar kihalt , túlmelegedett meghalt kuka (vagyis nem kuka hanem vissza gariba ) végén pénzt kértem vissza , aztán szereztem a 288mm-es fék helyett 321mm-est , felraktam , de kellett arra is tárcsa és betét , gondoltam megpróbálom .......... megvettem a leg olcsobb féktárcsát , hozzá pedig egy sima ATE betétet . Azóta is boldogan használom , és semmi baja . Ja a tárcsa gyártmánya CAR .....
ATE került listaárban olyan 40e /db a CAR pedig 18e/db - kedvezmény , én 12e ft-ot fizettem darabjáért , és nem bántam meg .
-
VR6-Fan
veterán
válasz Templomegere #14729 üzenetére
nem mindegy mit mivel párosítás ill nálad kicsit más a motorizáció és súly arány.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
Úgy néz ki új akksit kell vennem.
55Ah-sra gondoltam (golf 2 gti 16v-be lesz) vagy elég 45Ah-s?
Bosch vagy Exide legyen? kb. 1500 forint árkülönbség lenne. Jobb az exide? -
tomcsi23
veterán
Inkább exide szvsz.
Meg ha lehet, nagyobbat, ne kisebbet vegyél.mod: vagy még jöhet Varta, Banner, esetleg a kolléga által frissen vásárolt Zap.
és mehet eggyel nagyobb is, mint 55Ah.Úgy látszik, ez a tél sok akksit megfingatott.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Templomegere
senior tag
válasz VR6-Fan #14730 üzenetére
az alulméretezett fék esete eléggé nagy számban előfordul , persze ez csak akkor okoz gondot , ha a gazdi dinamikusan közlekedik . normál használat mellett soha sincs vele gond .
mondandóm lényege az lett volna hogy ha nincs nagy keret , akkor az olcsó is tud jó lenni .
-
tomcsi23
veterán
Mekkora a gyári hozzá, nem lesz kevés az az 55Ah? Mert azért nem egy 1,2-es moci.
Fék téma: asszem a gyári is Ate, legalábbis sokhoz. Eddig még nem éreztem fáradtnak, ennek ellenére majd egy fokkal növelem a tétet én is, aktuális a csere. De a gyári méret marad, nem akarok felnit is venni hozzá.
Amúgy a normál járgányokhoz tényleg spórolósra veszik a figurát, vigyázni is kell velük megálláskor....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Templomegere #14733 üzenetére
szegény ember vízzel főz
amúgy tapasztalatok brembo tárcsa ferodo betét
vagy jurid juriddal, nekük az ate ate is beszokott válni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
k.
őstag
Nu, ide fordulnék a PH-s VW közösséghez
Anyukám eléggé fontolgatja, hogy lecseréli a 2002/10 havi VW poloját. Nagyon faja, 100 LE-s Benzines Comfortline. 48 000 km van benne. Egy ugyan azon szériájú, de késöbbi-kb 2008as- évjáratú lenne helyette.
Namost a kérdésem, hogy mennyit érhet?
[link]
Kb ehhez hasonló felszereltségi szintű, gyöngyház festéssel.
Azért lenne érdekes, mert gondolkoztunk, hogy beadjuk valahova, de ugye igy nem adnak annyit érte. Viszont tartok egy picit a nepperektől, sőőt, ugyanis azt nem akarom, hogy eladjuk a drágát, és kiderül hogy nincs egy normális sem a piacon. A beadásnál meg ugye megnézzük, otthagyjuk, az újat meg elhozzuk elv szerint történnek a dolgok.
Kérdésem az, hogyha esetleg mint magánszemély teszi fel, megér e 1,6 millát? -
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #14736 üzenetére
Hogy ne villogjon a lámpa.
De oké, akkor elég az 55Ah.k.: nem igazán jön ki jól belőle. Ha nem akarja megtartani, akkor családon belül, ill. ismerősi kör. Ha nincs semmi baja, akkor vétek eladni szvsz. Értem én, hogy fiatalabb, meg stb, de bele lehe nyúlni simán egy problémásba. A másik verzió meg, hogy becserélni valahol, ráfizetéssel egy frissebbre. Persze, előbbi eset fennálhat így is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
k.
őstag
válasz tomcsi23 #14740 üzenetére
A helyzet röviden az, hogy az autónak alapvetően semmi baja. Időnként kell rá költeni, de alapvető ok, hogy -tudom sznob dolog- de meguntuk. Lehet, hogy ráveszem, hogy maradjon, hiszen nekem nyáron lesz meg a jogsim, és inkább ezt gyilkoljam , mint mást. Szivem szerint eladnám, de akkor ha anyu ki tudná egy 2 éves Új poló árát fizetni. Ha nem, akkor végig kell gondolni. Alapvetően elégedettek vagyunk egyébként vele, azért is maradnánk a VW-nél mert az átlag kisautó még ma is gagyinak tűnik mellette. Úgyértem beleül az ember egy 2010es Aveoba és hát, vagy egy Clióba... Szóval még mérlegelni kell, de azért még párszor megfutjuk ezt a kört.
-
k.
őstag
válasz saguaro #14742 üzenetére
Tök igazad van, csak akkor pl más lenne a belső kárpit-halál azért néha a full szürke, bezzeg a bézs - és más motor. A motort pl én irtóra szeretem benne, ott a jobb 1ben is, megy mint a mérgezett egér , ugyanakkor, azt sem szabad elfelejteni, hogy volt szervizes, aki azt mondta ezzel a motorral bajok vannak. Aztán egy másik szervizes kinyögte, hogy ez egy jó motor, és semmi bajuk......
Szóval megy a tanácstalanság -
k.
őstag
válasz tomcsi23 #14744 üzenetére
Fején találtad a szöget, végső soron, annak örülnék, ha találnék valami melót a fősuli mellett-ősztöl kezdem remélem - és akkor ugye ki tudnám fizetni. Csak hát a franc sem tudja hogy egy közel másfél millás autót hogy vesz meg az ember diákként. Aztán miből tartja fent...
-
attrax
aktív tag
Cimborám árulja.Vigyázott rá és nem hajtotta.
Unterschreiben
-
-
Templomegere
senior tag
válasz VR6-Fan #14737 üzenetére
meg a hülye is vizzel főz mert ugye minek megvenni a 40e tárcsát ha a 20e tudja ua .
réges régen voltak azok az olasz fékbetétek , nem jut eszembe a márkanév .... forma ....na beugrot . na az a fékbetét istencsászár volt , igaz fele annyit ment el mint a többi , de megölhetetlen volt .
-
Declare
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy utólagos LED es lámpákkal kapcsolatban, van e valakinek tapasztalata, véleménye stb.
Van egy 2009 -es A3 sportback kocsink és elég tetszetős az új A3 asnak a LED es lámpái. Nézegettem neten, hogy létezik tengernyi ízléses és kevésbé ízléses megoldás is, mivel az új és a régi között csak egy facelift van, a gyárihoz nagyon hasonló megoldások vannak. ezen a linken pl azt írja a feltöltő, hogy 2005 ös A3 asára az e-bayen vett gyári új LED es A3 as lámpát. Szerintetek ez csakugyan így működik? E-bay en megveszem és viszonylag könnyen beépíthető?
A másik az első lámpa. Enen a linken van az a lámpa, ami leginkább hasonlít az eredetore, leginkább tetszik. A kérdés hasonló az előzőhöz, egy ilyen lámpát mennyire kényes kérdés beszerelni? Gyárilag is xenon van a kocsiban, gondolom azt nem nagy kihívás átépíteni ilyenbe? Az utólagos LED ek eléggé kényesek a feszültség ingadozásra és gyorsan kiégnek, ezek a lámpákra is ilyen sors vár szerintetek? A kocsinak az elektronikája befogadna ilyen újításokat (pl múltkor kiégett a hátsó féklámpa és szépen kijelezte, ez működhet továbbra is pl? ) Illetve ha nem ilyen utólagosat, esetleg gyári első lámpát nem lehet szerintetek betenni egy 2009 es A3 ba?
Köszi előre is a válaszokat, ha túl sok a kérdés, vagy nagyon elüt a fórum témától sorry, de kíváncsi vagyok a véleményetekre
szerk.
Jah és még valami, ha esetleg ilyen cserére kerül a sor, a régi hátsó lámpát, esetleg elsőt ( mondjuk a xenon nélkül nem tudom ér e valamit) eladni, hol lehetne legjobban? Vatera meg ilyenek?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Politika
- Horgász topik
- Asszociációs játék. :)
- Összefog az x86-ért az AMD és az Intel
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Spórolós topik
- PlayStation 5 Pro teszt
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs