- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #133650 üzenetére
Bízom bennük, hogy nem vernek majd át. Aztán majd kiderül ...
A tömítés is jó ötlet. Köszi! De akkor észre lehetne venni az olajban a gázolajat nem?(#133645) tresh
Persze jogos. Kérek majd ... de nem tudni, melyik elemről készül érted.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #133652 üzenetére
Nem egy tömtés van ott, hanem három. Ha az alsó tűzgyűrű ment ki, akkor csak feketére megégeti a gázolajat ami a visszatérő ágban a szűrőbe vagy a tankba megy vissza. Ha kiveszed a szűrőt és fekete belül, az egy intő jel.
PD-ben mindig fekete picit, de ha olyan, mint a kox, az rossz.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
félisten
válasz Speeedfire #133611 üzenetére
Erre valaki?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #133655 üzenetére
Toledo 2 és a leon 1 belseje azonos.
-
válasz Speeedfire #133657 üzenetére
A könyöklőnél nem más a két ülés közötti konzol is? Nem tudom, ezért kérdezem.
Pl a 2009- passatnál létezik könyöklő nélküli is, de azon pl nem egyezik az alja (nem megy hátra ott levegő ha jól tudom) így illeszteni sem lehet rá a könyöklőt.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #133658 üzenetére
Más, de felcserélhető a könyöklős a nem könyöklőssel. Ő akart kartámaszt középre és rájött, hogy kell alá a középkonzol hosszú eleme is.
A régebbi leon és toledo-ról van szó, ott nem volt semmilyen szellőző középen hátul. Az ülés alatt volt elvezetve.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
félisten
válasz bitpork #133658 üzenetére
Ahogy Mágus2 is írja, vettem egy G4 könyöklőt a leon-hoz és mikor be akartam szerelni, akkor jöttem rá, hogy erről hiányzik egy nyílás. Akkor kezdtem el vadászni ilyen konzol után, de eddig semmi remény nem volt rá. Egészen tegnapig, amíg nem találtam egy toledo konzolt. Elvileg ma küld képet róla, hogy pontosan milyen.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Miertvansote
tag
Audi A4 1.9 pdtdi 2000 évjárat facelift.
Ti milyen műszerfal tisztítót ajánlotok, ehhez a típushoz? Múltkor vettem egyet és szerencsére kipróbáltam mielőtt látható helyre fújtam volna, mert nyomot hagyott, fakóbb lett ott a műszerfal. Ilyen a kocsi belülről, de ez csak egy kép a netről.
Üdv. Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Miertvansote #133662 üzenetére
Szilikonmentes majdnem bármi. Én anno kovács autóhoz bementem, a legolcsóbb szilikonmenteset kértem és Teddy-n meg apósomék gasztráján bevált.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Morris
veterán
válasz Miertvansote #133662 üzenetére
Csodaszivacs és egy kis víz csodákra képes.
Prevent gumiápoló pedig ápolásra nagyon jó. Én azzal szoktam csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Speeedfire #133665 üzenetére
Nem mondanám h mindenbe, de ez a lötyi nekem spec jó lett. Az illata jó, nem szedi a port úgy mint a szilikonos izé. Sajnos fogyása van a mikroszálas törlővel együtt amivel felkenem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Kiskokó
veterán
válasz Speeedfire #133665 üzenetére
Sonax autósamponnál nincs jobb!!!
Viszont másra én mindenből Autoglym-et használok ami bevált és nem is vészesek árban sem.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Speeedfire
félisten
válasz bitpork #133666 üzenetére
bitpork & Kiskokó: Köszi az infót mind a kettőtöknek.
Akarok végre egy teljes csomagot készíteni magamnak, nem csak a tesco/lidl polcain talált ápolási termékeket használni.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
sirszevenap
addikt
Mondjátok már meg nekem kérlek , hogy az miért vagy mi okból történhetett amit reggel írtam? Mi ebből valakinek a haszna? Megmondom őszintén be vagyok kicsit kulálva... Veszek egy kocsit, rá egy hétre megtalálom hasznaltauton Láttatok már ilyet?
Bankkártyával? Hát persze!
-
válasz Speeedfire #133668 üzenetére
Télen kellett sosban fagyálló. Pont a tesco mellett voltam, rárántottam a kormányt. Vettem 2 litert valami 1800 Ft jmf-t. Rá volt írva hogy -18°C. Csak lefelejtették a I-vonalat a - jelről, mert azonnal belefagyott
(#133669) sirszevenap: A haszna az hogy beetet valakit foglalóval oszt lelép.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Speeedfire
félisten
-
válasz sirszevenap #133671 üzenetére
Jellemzően emilen szokta küldeni fotókat és kérni hogy mivel van most több érdeklődő fenntartják a kocsit de akkor ide- meg ide kell utalnod most de mánis pár tízezer jmf-t.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
sirszevenap
addikt
-
válasz sirszevenap #133676 üzenetére
Ez kizart dolog, mert nemtudom.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Nemt0m12
tag
Végre sikerült megoldást találni a rángatás és a melegen nehezen indulás problémára.
Főtengely holtpont jeladó és vezérműtengely holtpont jeladókat kellett kicserélni, azóta megint repeszt a gépsárkány.
Természetesen én is lövök majd róla képet. -
tigomigocika
senior tag
Mágus!
Tudnál abban segíteni esetleg képpel, vagy körül írni, hogy 1998-as seat alhambra 81kw 1.9 tdi motorban hol van a termosztát?
Köszi előre is!XBOX LIVE: rolandinho007
-
tomcsi23
veterán
válasz tigomigocika #133679 üzenetére
Gondolom ott, vagy valami hasonló helyen. A gumicső végén/elején. [link]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MunezXBK
nagyúr
Urak.
Fordulatszámot honnan veszi az óracsoport?
Újabban random leejti és ilyenkor lekapcsolja a klímát is.
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #133627 üzenetére
...hát én papírVW-es vagyok! Ma odab@....tam neki, engem meg kivert a víz, sajnáltam is, meg volt bennem valami megmagyarázhatatlan félelem is, h gyilkolom a kicsikét. Az első alkalommal 3800 körül úgy megtorpant egy pillanatra, mintha kihúzták volna a konnektorból. A második és harmadik (mert nem volt több csak három! ) már "csont" nélküli volt. Remélem, h hasznos vót ez az inzultus. Majd pár havonta megismétlem.
Joe
-
tomcsi23
veterán
válasz simonjoe #133685 üzenetére
Gondolom nem hitte el, hogy foroghat rendesen is.
Simán lehet egyébként, hogy egy-egy ilyen kikormolás után jobb lesz a gázreakció, könnyebben veszi a fordulatot, összességében jobban szalad a gépezet a kínzás eredményeképpen....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #133684 üzenetére
Egy diaggal kezdeném az óracsoportban és a motorvezérlőben. Ha lesz hibakód a kiesett jel miatt, akkor sajna valahol a kábel szarakodik vagy a jeladó, ha nem lesz, akkor vadászhatod az óracsoportot.
Annyit tudok segíteni, hogy az óracsoport kék csatlakozójában a 11-es pin a fordulatszám jel. Azt kell visszakövetni a motorvezérlőig, ha csak az óracsoportban lesz hibakód. ECU-ról sajna nincs lábkiosztás az öreglányban(ELSA).
A 2.5 TDI eljár fordulatjel nélkül is, szóval lehet a jeladó is hibás.
simonjoe Inkább hetente érdemes kiforgatni, mint néhány havonta. Ilyenkor kifújja a pókhálót a kipufogóból is és nehezebben rakódik le a karbon mindenféle belső alkatrészen. A hosszútávú simogatásnak mindig EGR és turbó vakarás a vége. Az asszony combját simogasd, ne a gázpedált, ő lehet hálásabb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
Ismét kérdéssel jöttem hozzátok.
Az összefoglalóban látom, hogy a 2.7-es motoroknak van vezérműlánc problémája, ez a CAMA / CGKA motorokra vonatkoznak?
Köszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #133693 üzenetére
Nincsenek problémái hanem ha csörög, akkor cserélni kell, ami nem kis munka és összeg. Mindegyik régebbi 2.7 és 3.0 érintett.
Cserekor a teljes hajtóművet ki kell venni, az a 6 méter lánc, ami van rajta, mind a lendkerék alatt található, szóval motor váltó szét.
Vállalkozóknak, politikusoknak ajánlom, akinek nem számít a pénz, ha esetleg borítani kell bele talicskával.
[ Szerkesztve ]
-
válasz CharlieDrop #133696 üzenetére
CSak a le föl szerelése a motornak legalább 500€. Erre jön az anyag és a szívás szorzó.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz CharlieDrop #133698 üzenetére
Az nem hossz V6 motor. Az sor 4 és igen sokkal egyszerűbb. Anno Mágussal számolgattuk és valami 800-1000€ a v6 tdi hez a láncszett ha jól rémlik, nekem több helyen idehaza 150k jmf alatti árat nem mondtak a munkára, és mindenhol azt is hozzátették, hogy akkor már újra kell tölteni a minden folyadékot a kellékanyagokkal meg, van rezsi káromkodás díj is a szopómalac mellé.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #133698 üzenetére
A6-ba kevés a 2,0, ha ilyenben gondolkodsz, akkor 3.0 alatt ne is gondolkodj. A servizköltségek meg nem vészesek, ha egy jó állapotút választasz. Ebből lelakottat az önpusztítók sem vesznek, az nekik is sok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest