- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tigomigocika
senior tag
válasz King Charles #133035 üzenetére
Ha rám hallgatsz akkor magad cserélteted ki a dolgokat!
Megvettem az autót hiszem ha akarom mit mond az előző tulaj,lerendeltem hozzá mindent...
És jól tettem!
Vezérlés,vízpumpa,összes szíjjak, összes szűrők,olajak,tárcsákat és betéteket is cseréltettem benne azonnalXBOX LIVE: rolandinho007
-
gzbotii
nagyúr
válasz gzbotii #133056 üzenetére
Most rendeltem, 8000km utan Motul 8100 X-Cess olajat bele, minden szurobol ujra Mann, vezerles, hosszbordas szij, stb felso-kozep kategorias cuccot, sok minden lett cserelve benne, amire par pek azt mondta, minek, jovanazugy.
DE nem vagyok se pek, se ipari mernok Mladá Boleslavban, en szociologiat es most PR tanultok-tam egyetemen.Szerintem a magyar autos 80% nem figyel ennyire a kocsijara.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
K Norbi
addikt
válasz gzbotii #133057 üzenetére
Szerintem a magyar autos 80% nem figyel ennyire a kocsijara.
Az holt biztos! És a lámpáik is össze vissza világítanak
Motul olaj faja! Pont olvasok róla. És nagyon jókat Jövőre kipróbálom, biztos ami biztos.
Bár napok óta nem igazán olvasok másról mint az olajokról.
ui: Castrolt csak fűnyíróba[ Szerkesztve ]
-
-
K Norbi
addikt
válasz csiga8 #133060 üzenetére
Olvass a dolgok után oszt megtudod..
De igazad van javítom, fűnyíróba se!
Ez van, aki nem hiszi járjon utána.Én évek óta castrolt nyomtam, miért? Nem néztem utána.
Már más a helyzet.Pl itt is olvasom sokan tudjuk mi a dörgés azzal a márkával, csak őket nem érdekli nem foglalkoznak vele nem hangoztatják pedig tudják hogy fos.
[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
válasz King Charles #133035 üzenetére
Elmegy az még 1x annyit mint ami benne van, ha karbantartod. Nekem ilyen motorral szerelt golfom van, igaz nem 430e van benne hanem 340e és 2000évj, de füstmentesen működik bontatlan hajtáslánccal. Én 5w40-et használok bele ami megfelelő a a PD-be 10e km alatt nincs kimutatható olajfogyasztásom. (egy kicsit max fölé van töltve cserekor, mert 4,5l írnak elő neki hogy annyi olaj kell bele) Dinamikusan országúr/város vegyes használatban 4,7-4,8l eszik (most voltam vele egy nagyobb túrán a schneebergen és ott 1200km-re ~4,6l fogyasztás jött ki amiben volt magyar pálya és osztrák pálya is 120-130-as tempóval)
Ha leszedik a vezérműszíjat akkor én már abból is bele raknék egy újat ha a görgőkből nem is, de a szíj nem egy őrült nagy tétel. A teljes csere ha van kedvezményed olyan 50-60e Ft körül. (vagy ha van olyan autószerelő ismerősöd aki kedvezménnyel "dolgozik")
/KneeBy/
-
i-sti
senior tag
válasz zsoleszkai #133065 üzenetére
Ha jól tudom akkor a tied AJM motorkódú nem?
PD csak tud fogyasztani 5 litert 100 km alatt?
Eddig olyanokat is olvastam hogy ezek csak legendák esetleg classic TDI még talán megtudja közeliteni.
Akkor hogy is van ez?Novum Forum Siculorum
-
veterán
válasz tigomigocika #133050 üzenetére
6-os ültetéssel be lehet kerülni?
Az mi lenne: ültetett Golf 6? Azzal be.
Előfeltétel, hogy itt aktívkodsz + minimum 40 db HD kép az autóról.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gzbotii #133056 üzenetére
Az ott egy műanyag csúszka egy öntvény sínben, amikor váltasz, azok csúsznak egymáson...szárazon. Minél később kezdik el kenni, annál szarabb lesz. Gyárilag meg volt kenve, meg néha illik utána is. Ugyan ez jellemző a váltókarra is a kabinban. Az egy műanyag golyóban végződik, ami egy öntvény perselyben mozog.. és szárazon kopik, akad, nyiszog, utána meg lóg. Ez is a karbantartás része, nem csak olajat kell cserélni és szűrőket... A zárakat, zsanérokat is meg kell ilyenkor kenni. legalább félévente a váltón ezeket a dolgokat, ablaktörlő mechanikát is lehet kenni, mielőtt ugrálni kezd, mert akad. El lehet vele baszni az időt, ha tényleg kaban akarod tartani.
[ Szerkesztve ]
-
zakroland
tag
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #133069 üzenetére
Mit ajánlasz rá?
Én ezt legutóbb (bár sajnos már nem tegnap volt..) Würth zsírspray-vel fújkáltam, meg az ajtózsanérokat is.
Jah, ma volt egy kis kocsimosás is, oldalborda szólt hogy csepeg a víz a lábára a kesztyűtartó mögül. Eddig azt hittem hogy az ajtó belső lemezének tömítésénél jön a víz...
Erre esetleg van ötleted?Kezd egyre jobban felb@szni az autó...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #133072 üzenetére
Mondjuk úgy hogy értelek, de leginkább nem...
Amennyiben jól tévedek a víznek a pollenszűrőig sem szabadna eljutnia. Nemhogy az alatta lévő dobozba ahol a fűtőventi is van. Pedig ezek szerint a dobozba jut, gondolom a pollenszűrőn keresztül (jajj az a drága aktívszenes Mahle... ) Viszont a pollenszűrő meg egyből ott van a szélvédő aljánál lévő ereszcsatorna alatt.
Szóval bocs, de nem teljesen kerek hogy mit kellene tömítenem.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #133073 üzenetére
Mit nem lehet ezen érteni? Nem a szűrőn keresztül megy be a víz, hanem alatta. Ott van a fő vízelvezető mellette, oda mindig is bejutott a víz, csak az elvezető szélén lefolyik, ha nincs tele retekkel. No, a pollen szűrőt kiveszed, és a foglalatát 2 műanyag csavar fogja a bódéhoz. Alatta van tömítés, azt kell kicserélni, vagyszilikonnal letömíteni.
[link] Passaton mutatja, de a golfon, borán is ez a baj.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz i-sti #133066 üzenetére
Óvatosan, egy golf kasztniba, elkèpzelhető 5l... Csa ugye mèg azt hozzászokták tenni hogy "akárhogytaposom" 5 alá szerintem nem egyszerű... Szüleimnek cordoba 1.4 pd van, arròl elhiszem hogy bemegy 5 alá.
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
simonjoe
őstag
Urak!
Mennyi időnként kell olajat cserélni a CBAB-motorkódhoz tartozó manuális váltóban??
THX!
Joe
-
gzbotii
nagyúr
válasz Mágus2 #133069 üzenetére
Most már értem. Csak szerintem innen a topicból sem vágta ezt az emberek többsége.
Akkor beszerzek egy olyan sprayt amit irt a kolléga és befújom.
A váltónal hol kellene, egész pontosan? Tudsz segíteni egy leírással, videóval?Másik: az a váltó kód végül?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #133074 üzenetére
Ezért kell audit venni ott ilyen gond nincs...helyette van más
(#133076) Brumi˘: lehet 5 körül autózni bármelyikkel de akkor forgalmi akadály vagy. Normális tempóba dinamikusan A4/Passat/O1/Toledo 6-6,5 liter körül van vegyesbe. Sajátom nagyobb porlasztóval egy pici "csipsszel" 5,5 írt valóságba ez inkább 6 liter 70% város haladós tempó. Csak városba taposva simán 7 liter fölé megy. Az ilyen legendákat hogy 200le golf-al ő az OMV-re jár gázolajat eladni és társait én is hallottam látni még nem láttam. 130-as PD megírva nagyobb turbóval passat bódéba cipőzve lazán nyelte a 9 liter városba
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
válasz K Norbi #133061 üzenetére
Szerintem én etéren utána olvasott vagyok. Meg van a saját véleményem, saját magam választom a motorolajat HTHS, ZDDP, TBN ( műszaki adatlap) és gyártőművi előírás alapján.
A Te GYAKORLATI, műszakilag, vagy tapasztalatból alátámasztott véleményedre lettem volna kíváncsi.
-
[HUN]Dani
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdésem volna, hogy ha az autómba előzőleg 10w40 olaj volt öntve, de a következő intervallumkor 5w40-et öntenék bele akkor észre vennék valami különbséget vagy ez csak a hidegbe jobb? Egyáltalán jobb az autónak ha az ötöst öntöm bele? 98-as AFN Passat b5.
Tavaly vettem az autót azóta 1x cseréltem, de aztán ki tudja az előző tulaj mit öntött bele.
magyarsrac
-
Ezmiezittenez?
Komolyan, ez egy cikk?! 0oNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz gzbotii #133090 üzenetére
Mi érintene érzékenyen benne? Igen, volt ilyen allroadom, és pont ezért tartom az írást egy marék lepkefoschnak.
Arról beszélek hogy vki odaokádott egy kötelezpnek tűnő 3000 leütést, a városi legendákkal oszt jóvan. A tényleges autó bemutatása elmaradt (pl lehetett volna nyugodtan írni hogy olyan economic class , hogy még az ajtót is extraként írták fel az eredeti ajánlatra). Valós üzemeltetési költségek nem lettek feltüntetve, csak 4 után gyártott alkatrész ára. A meghibásodások sincsenek benne túltárgyalva. Lehet rosszul ítélem meg, de ez kevesebb egy tartós tesztnél - nekem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz tresh #133092 üzenetére
Én a képekig nem jutottam el, mert elolvastam a "cikket".
Nem írok, minek? Többször jeleztem anno feléjük dolgokat, és mondhatjuk úgy, h kevésbé nyitottak v fogadókészek a külső inputra. Megélnek, így azt kell feltételeznem, hogy jól csinálják azt amit csinálnak.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
FoLey-v
addikt
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz bitpork #133091 üzenetére
hjah, ez pont az volt, kötelező 3000 leütés...
egy szó sincs arról, hogy a 2.5V6 élhető, de vannak hibái, hogy a légrugó elfárad, akkor mennyibe fáj az nekünk, hogy egy 1 millás autóra mennyit kell költeni, hogy menjen is, ne csak legyen...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest