- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Milyen TV-t vegyek?
- Notebook hibák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Bluetooth hangszórók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cool13
őstag
válasz Fr3eWar #129405 üzenetére
És ha már akkor is rossz lett beletéve?
tomcsi23 Az zavar össze, hogy a Seat-nál, nem hoz BCB motorkódot se klímát nem ír. Ha kilistázom a felkínált 1.6 16V (1M2) AZD, AUS alattiakat, akkor ott 2882 a lehetőség. Ráadásul itt nem írja mint a golf IV esetében, hogy klímás. A Golf esetében van BCB és más a cikkszám.
Ezért bátorkodtam megkérdezni.K Norbi Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
16.00kor a budai also mar all. Phaszom.
I humbly and respectfully decline™
-
g4bb3r
tag
válasz F_Zolee #129406 üzenetére
Én 10w40-et rakok bele ajánlás szerint (előző tulaj, manual) és ezt is csipegeti.. szét van kopva a motor? Seat Toledo 1.6 16v BCB
Amugy nem füstöl, kartergaz nincs, jön megy csak a nivoplacan latszik hogy csipeget.... (autó alatt nincs olajfolt, szerelő azt mondta sose látott még ilyen száraz motort).
-
kaszaking
tag
Audi A4 1.6 (1996) benzines ADP motorkódú autóba eddig 10w40 olaj ment de mindenféle oldalon 5W40-et írnak. Átálljak 10W40-ről 5W-re? Jelenleg 280 ezer km van a kocsiban
-
g4bb3r
tag
válasz K Norbi #129411 üzenetére
Nekem regeben csak autopalya temponal kajazta de mostmar minden üzemmódban
F_Zolee: 156e most (140-el vettem) aztan h igazából mennyi van benne... nyilvantartasban rendben volt a km, nincs lelakva amugy a kocsi, nem ugy nez ki mint amit szethajtottak vagy nagyon sokat mentek volna vele de persze barmi lehet megiscsak 13 éves.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Magnum_ #129409 üzenetére
Délután egy körül volt szerencsém végigkrúzolni az M3-Hősök-Oktogon-Blaha-Hegyalja-M7 útvonalon, alig volt forgalom, nagyon szép városnézős volt, hónapok óta nem jártam a városban.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Gyula84
veterán
üdv
egy normálisabb autószerelő műhely mennyiért dolgozik? órabér van egyáltalán?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz aero. #129422 üzenetére
8 eurós órabérért nálunk olajat sem cserélnek. És akkor ilyeneket, hogy kuplung, váltó, vezérlés... nem is említettem.
F_Zolee Olyan motor nincs, ami nem enné az olajat, főleg ha pályáznak is vele. Mondok egy példát. Faternak volt egy szög egyszerű feliciája, ami soha nem ette az olajat. Kétszer voltam vele Zadar-ban, mindkétszer a 2000km pálya után bekért egy fél liter olajat. Utána sem ette, meg előtte se, és nem maxon hajtottam, 120km/h...ahol bírt annyival menni... Ha pályáznak az autóval, ez teljesen normális jelenség. Ha mondjuk két csere között 1-2 liter lecsúszik a torkán, úgy, hogy pályáztak is vele, biztosan nem bontanék semmit.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz g4bb3r #129421 üzenetére
Háát...van aki szerint normális lehet a 2l-es fogyasztás de én nem lennék nyugodt. Mágus lenne csak a megmondója ennek az ügynek. De amiket olvastam itt, hogy ha a "vastag" olajat eszi akkor a vékonyat is fogja. Meg valaki szerint ez csak jó, mert mindig friss olaj van benne. (na jó ez szemétség ) Ha meg eszi akkor nem vesztesz semmit az 5W40-es próbával. Csak ne 4l-es kiszerelést vegyél.
-
g4bb3r
tag
válasz F_Zolee #129424 üzenetére
Igazából azért se izgultam mert többen is azon a véleményen voltak itt (és másr fórumokon is) hogy ez a konszern motor (1.6 16v benya) bizony eszi pályatempónál. Én kb 50/50 % ban megyek pálya/város ban. Mostanábna kevesebbet megyek pályán de mintha a csipegetés aránya maradt volna..
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok
Az volna felétek a kérdésem, hogy az A4 2.5 V6 TDI ( 2000-2004) minden esetben kerülendő vagy lehet belőle jót is kifogni ? Tegyük fel van egy olyan amire a tulaj állítja, hogy jó és ki próbálás után is jónak bizonyul. A jövőben ha baja lenne akkor egy maximum 300-350 ezerért rendbe lehetne úgy rakni, hogy az megint egy jó darabig autó legyen ? Tudom hülye kérdés mert akármilyen baja lehet ezt így innen nem lehet meg mondani, de hozzávetőleg hátha tudnátok mondani nekem valamit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Maxell014 #129428 üzenetére
Mi szól mellette, hogy ezt a motort válaszd? Nem megy annyira jól, nem is fogyaszt jól, vannak jobb motorok az A4-ben... Ha a V6-ba vagy szerelmes, az más, de ha nem azért veszed, mert pont ilyet szeretnél, ajánlok másik motort. Ebben az évjáratban már volt 1.9 PD AVF is, ami egy kis mókolással megy úgy, mint a 2.5, nem is fog annyit fogyasztani, és tartósabb is.
[ Szerkesztve ]
-
Maxell014
senior tag
válasz Mágus2 #129430 üzenetére
Semmi nem szól mellette, mondták többen is ha nem muszáj akkor ne olyat vegyek csak nézegetem a hirdetéseket és azokból sokkal több olyan van ami tetszik mint külsőre mint belsőre és felszereltségre. Szóval gondolom több van belőle eladó és hamarabb látok olyat ami tetszik mint az 1.9 pd tdi-ben. Napi használatra venném munkába járni vele meg utazásra szóval havi 1 alkalommal tuti pályáznék is vele ezért gondoltam, hogy talán a nagyobb motor jobb volna.
-
Maxell014
senior tag
válasz Magnum_ #129434 üzenetére
Nem a fogyasztás miatt akarok dieselt. A mostani autóm is megeszi a 8litert (benzin) nem sajnálom tőle mert valaminek hajtani kell. Csak jó autót akarok venni amit nem kell szerelőhöz hordani folyamat és van is benne erő. A V6 TDI csak egy úgy jött ezért is olvastam utána meg kérdeztelek titeket. Viszont azt is szem előtt kell tartsam, hogy 1,4 milliónál ne nagyon kerüljön többe, hogy maradjon még lóvám a kocsira.
-
Magnum_
nagyúr
válasz Maxell014 #129435 üzenetére
En szivo benyast neznek a helyedben
De persze ez a te uzleti dontesed.Szerk: ja, eros auto kell. Meg jo auto. Meg olcson. Haaat erre szoktak mondani, hogy harombol kettot valaszthatsz.
Szerintem lehet 1.4 korul jo autoban gondolkodni, de vagy eros lesz, vagy megbizhato(bb)[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #129441 üzenetére
BENZINES kell, nem érted? Mert, csak. Hülye aki 10 000km-re dízelt vesz...
Majd az érdi emelkedőn elkenjük a benzines arcukat, ne félj semmit. Ott mindig meglepődök, mennyire visszaesnek, mintha nem bírnának menni. Pedig biztos csak direkt csinálják.
Én azt szoktam mondani, hogy hengerűrtartalom kell. Aki vezetett 5.0 M5-öt, az tudja miről ugatok.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Mágus2 #129443 üzenetére
Akkor vegyen turbodizelt. 15eveset. Hasznaltan. Hatha kifog egy olyan peldanyt, amit szetrugtak elotte. Meg dragabb a szervizelese. Szignifikansan. Az erdi teton meg turelmetlenebb lesz 3 egesz masodperccel, es sikereket konyvelhet el, havonta egyszer ott a benzinesek mellett. Ha meg szetfossa az olajat a motor, az bmviszont nem lesz kudarc
Ja es Mo.-n dragabb a dizel, mint a nyalI humbly and respectfully decline™
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #129446 üzenetére
FWD, kézi 6-os.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest