- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Microsoft Surface
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tacso
aktív tag
válasz bolondember #400 üzenetére
''Na meg Ecotec - érdemes figyelni az olaj szintet...''
Nem akarok kötekedni, de szvsz ez azért így erős tulzás! Tapasztalatom szerint az 1.2 16V, és 1.4 16V Ecotec például egyáltalán nem hajlamos az olajfogyasztásra, persze kivételes esetek előfordulhatnak...!No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz bolondember #405 üzenetére
Valóban, az 1.6-os mociknál hallani ilyen problémáról, de a legtöbb esetben a nem rendeltetésszerű használatból adódik a dolog...
Persze ezt nem Rád vonatkozóan írtam, sajnálom, hogy kifogtál egy rossz példányt...No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Foglalt név
addikt
válasz bolondember #431 üzenetére
Ezres alatt, ha van műszaki érzéked. Mindjárt keresem a linket.
[link]
[Szerkesztve] -
Tacso
aktív tag
válasz bolondember #431 üzenetére
Szia!
Itt van még egy kis segítség: [link]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz bolondember #435 üzenetére
Igazán nincs mit! Tényleg macerásnak tűnik, de sztem megéri, a látvány kárpótól a szenvedésért!
Én is gondolkodóba estem: a borostyánsárga helyett sokkal ''sportosabb'' lenne ilyen fehéres-kékes megvilágítással a G Astra műszerfala... bár akkor már fehér számlapok is kellenének...
Foglalt név:
[Szerkesztve]No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Foglalt név
addikt
válasz bolondember #435 üzenetére
Az A-s omega-t kb. 10 perc alatt lebontom, meg visszarakom. A B-s vectra sem nehezebb. Ja és nem néztem a képeket, de van ahol úgy mutatja, hogy le kell szedni a kormányt(ami megint nem egy nagy ördöngősség, ha van szerszámod), de ez nem igaz, ha jó irányba fordítod, kicsúszik mögötte a műszerfal
Nálam úgy volt megcsinálva, hogy kivettem az égőket, vettem nagy fényerejű kék ledet az egyik lábát lecsiptem, ellenállás ráforraszt és azt tűztem az izzó helyére. Amire figyelni kell, hogy egyenesen álljon, mert ha nem a plexit világítja meg, akkor nem igazán lesz fény, mert a led-nek elég határozott az iránykarakterisztikája -
TasiA
senior tag
válasz bolondember #986 üzenetére
Üdv! Ki kellene olvastatni a hibakódot. Akkor minden kiderül. Asszem 10 újraindításig tárolja, ha utánna nem világít, de ez nem biztos.
-
nemcso
senior tag
válasz bolondember #986 üzenetére
Ezzel a hibával én is találkoztam, mikor 5 hónapig egy agyonstrapált B Vectrát nyúztam.
Nálam is csak autópályán, 130-140 kmh -ás tempónál gyulladt fel ez a lámpa.
Első alkalommal rögtön félreálltam és megnéztem a kézikönyvben, hogy mi a csuda lehet az oka. Abban az állt, hogy elektromos hiba miatt a rendszer tartalékra állt át, amennyiben tartósan, illetve rendszeresen visszatérően jelez, akkor vigyem szervízbe az autót.
Viszont, ha leveszed a gyújtást, majd vissza, nem fog ismételten bekapcsolni a lámpácska...
Mivel a kocsit már le akarta cserélni a cégem, ezért nem is küldtek vele szervízbe.Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
nemcso
senior tag
válasz bolondember #990 üzenetére
Már csak kiváncsiságból... ha meg lesz a hiba oka, osszad meg velünk.
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
tomcica
addikt
válasz bolondember #990 üzenetére
Nekem egy 2.0 DTI Vectram volt B tipus....amikor 120km/h fole gyorsitottam kigyulladt az elektromos hibat jelzo lampa es a kocsi erezhetoen sokat vesztett az erejebol.Elvittem a mesterhez,kiderult a levego mero szenzor romlott el.Azt mondta ennel a dizel motornal ez szinte nepbetegseg...70 euromba fajt az uj szenzor (egy kis muanyag cso) azota nem jott elo a problema...a mester 100ezer km tippelt az alkatresz elettartamanak.Mivel a Tied benzines igy nem tudom mi lehet a hiba,de lehet hasonlo ''aprosag''
There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
-
Vekiboy
tag
válasz bolondember #988 üzenetére
Minden olyan helyen tudják olvasni a hibakódokat ahol van erre alaklmas számítógép és elektronika. A szak/márka szervízek legtöbbjében ezt meg tudod csináltatni.
"The meaning of war is not to die for your country, it's to make the other bastard die for his!" - Gen. George Patton
-
Mania
senior tag
válasz bolondember #990 üzenetére
Jó szerelőt találni a legnehezebb...
2 hónapja szívok lassan...3000 fordulat felett nekiáll a gép rángatni és ilyenkor ugye a gyorsulás inkább lassulás ami mondjuk egy gyári 60 lovas motornál elég kellemetlen.Az érdekes hogy nem mindig csinálja,olyankor viszont meglepően jól húz.Kiolvasni semmit sem sikerült mivel nincs tárolt hiba(egyenlőre).Zöldkártyán bukott ki a dolog mikor a szerelő bejelentette hogy kimarad a gyújtás igy nem tud stabil fordulatszámot mérni a készüléke,ezért lehet bukta lesz(szerencsére nem lett,megoldották máshogy).
Azóta gyertya,elosztófedél ,rotor,kábelszett lett cserélva valamint megpróbáltam már kölcsöntarfóval is.Most éppen egy új lambdaszondán vacilálok,de riogattak már vezérlő cserével is.Szóval itt tartok most,és egyenlőre senkinek semmi ötlete,viszont felesleges pénzem sincs,hogy mindent kicseréljek....igy várok...vagy otthagy valahol és tiszta ügy vagy ki tudja. -
dokar
addikt
válasz bolondember #1037 üzenetére
1-nem nyugszom
2-ha lezárod az EGR-t akkor hibát fog érzékelni és szervízmódra kapcsol az elektronika, ergo gyengébb lesz a teljesítménye és még a motorhiba lámpa is égni fog (de nem kövezlek meg, mert hát népítélet az csak népítélet). de ha az a mocsok EGR dolog nem lenne benne az autókba, egyből vadabb jószágok lennének ja meg a katalizátor is hasonló szitu, de azt benne hagyomextra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
Gaboman
nagyúr
válasz bolondember #1097 üzenetére
Köszi!
Szombaton megyek megnézni a gépet,azt mondják vegyes használatban 8-8.5l/100 az nem is sok egy 2.2 motortól.
Persze az is számít mennyire nyomom majd neki mert meg lehet azzal etetni a 15l-is ha pakolom a sebességet!
A mostani gépemnek is odalépve a 10-12l megetetem vele!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
TasiA
senior tag
válasz bolondember #1097 üzenetére
Hali!
Arra az index megoldásra gondolsz, ami a H Astrákban is van? Az tényleg idegbaj! -
TasiA
senior tag
válasz bolondember #1135 üzenetére
NA igen! Nálunk is ez az idegesítő!
-
Daywalker
addikt
válasz bolondember #1452 üzenetére
Hi bolondember!
Én ma vettem egy pár Koni Specialt a Corsába. Szerintem a Koni jó, bár nem éppen olcsó. A Corsába hátulra egy pár 40 rongy, elölre még drágább (azt hiszem 60).
Egyébként ha normálisat akarsz normális áron, akkor Sachs jó még (ebből is van drágább), esetleg Boge.
Képek nagyban:
[link]
[link]
Ez is állítható keménységű. Cserélni meg akkor érdemes, ha jól lenyomod az orrát vagy farát, majd amikor felengeded akkor billeg. Nekem még nem billegett, de már nagyon könnyen összenyomható, ezért tuti a csere.
[Szerkesztve]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
deicide
veterán
válasz bolondember #1523 üzenetére
EGR szelep, nekem is az okozta az alapjárat eltűnését, szét kell szedni és kitisztittatni, kb félórás meló egy szakembernek. De érdemes kiolvastatni a hibakódot, és akkor egyből tudni fogják, mivel van a baj.
[Szerkesztve]Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz bolondember #1526 üzenetére
azt sajnos nem tudom, én itt fehérváron hordom egy haverhoz, de ő most nyaral.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
KrAt
veterán
válasz bolondember #1530 üzenetére
A k*rva édes anyját
Sztem ha nem volt a rendszám gravírozva meg nem sorszámos az ablak, akkor kissebb helyeken is megcsinálják, kérdés, mennyi idő alatt -
Foglalt név
addikt
válasz bolondember #1532 üzenetére
Hát azért így sem volt szép látvány
Atesz: vagyok egész nap, szólj hogy hol és mikor jó Neked -
Lord Myn
senior tag
válasz bolondember #1532 üzenetére
Hát nem tudom... Lehet, hogy akkor fel sem töri az autót. Vagy olyan helyen voltak a cuccok, hogy nem lehetett látni őket kívülről? Nekem az öreg VW-met törték fel még régen és elvitték belőle a rádiót, pedig levehető előlapos volt és jóval a parkolás előtt kiszedtem és elrejtettem az anyósülés alá, mégis megtalálták...
Ilyenkor mindig azt mondom, hogy az lenne a karácsonyi ajándékom, ha egyszer egy ilyet elkapnék miközben matat az autóban, bár akkor valszeg engem ítélnének el, mert hogy a faszi kéz nélkül menne haza az biztos..."War does not determine who is right - only who is left."
-
dokar
addikt
válasz bolondember #1619 üzenetére
Nem tudja valamelyikőtök kikötni az EGR-em?!
Egyedül az országban Ajkán tudják megcsinálni, mert az elektronikában a az EGR vezérlést és a visszajelzés kérést is ki kell ütni, különben szervízmódban fog menni.
Szal én majd odamegyek EGR+chip-re. Már pusztán az EGR kikötése - igaz 2 literes motor esetén - 15-20 lóerőt hoz a konyhára és erre mehet még rá a chiptuning. Az 1.4-es, 1.6-osnál lövésem sincs mennyit jelentene pluszban az EGR kiütése, de figyelembe véve a 2 literes esetét...extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
Damage
senior tag
válasz bolondember #1530 üzenetére
Sajnálom!
Velem alig egy héttel ezelőtt történt: egy esős nap után utcán parkoltam (éjjel) és valaki felmászott sáros cipővel az autóra. A motorháztető, a szélvédő és az autó teteje is tiszta sár volt. Szerencsémre nem lett semmi baja az autónak, nem horpadt be sehol. ''Szerencsés'' voltam, de sok szomszédom nem járt ilyen jól. Ugyanis a kedves elkövető(k?) az összes ott parkoló autón végigmásztak. Pár autónak letörték a tükrét, berúgták az oldalát. Egyikből sem vittek el semmit! Ilyen világban élünk!''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
deicide
veterán
válasz bolondember #1656 üzenetére
azért az EGR-t tisztittasd meg, megéri, nekem teljesen elment az alapjáratom.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
e.vid
senior tag
válasz bolondember #1656 üzenetére
Érdemes időnként megtisztítani az AGR szelepet, mert a koromtól letapadhat. Két torx csavar tartja, nem nehéz levenni. Ha lent van, beáztatni pl. nitrohígítóba, benzinbe v. csavarlazítóval befújni. A lényeg, hogy a sok korom ami rátapad/rásül, az lehetőleg lejöjjön.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
dokar
addikt
válasz bolondember #1656 üzenetére
holnap megérdeklődöm pontosan mennyibe fáj egy EGR-telenítés
ehhez kéne az autód évjárata és a motor típusa(kódja)extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz bolondember #1663 üzenetére
ja: 2007.07.07.
aha, szóval ez olyat is tud mint a DeLorien, hiszen a jövőben vettedextra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz bolondember #1670 üzenetére
kész az első írásom, mégsem a műtétről, hanem inkább az autóról írtam
extra - SEXRay
-
Foglalt név
addikt
válasz bolondember #1672 üzenetére
Vettem a felhívást
-
Calogero
addikt
válasz bolondember #1799 üzenetére
Ez a gyári méret
-
TasiA
senior tag
válasz bolondember #1802 üzenetére
Hali!
Szerintem a 205/55 az minden csak nem peres. Kb mint a 195/60, minimális a külömbség. Az tény, hogy nem a legolcsóbb, de legalább elterjedt méret. -
helkis
addikt
válasz bolondember #1810 üzenetére
92-ben meg még a 175/65R13-as is elég volt pl astrákra, de már 7-8Mpixeles fényképezőket adnak el, ill 2ms-es tft-monitorok kezdenek hódítani, mindennek megvan az a paramétere, amire rá lehet húzni a ''kinek nagyobb a ...'' divatot, így van ez mindennel, akinek több léje van, az meg akarja ezt mutatni, így ergo mindenből kell nagyobb, és több, fogyasszál ész nélkül, tejeld a profitot!
kiváncsi vagyok, hogy meddig fog ez a képlet működni, ugyanis nem fog minden nyersanyag örökké rendelkezésre állni, a mi korosztályunknak még talán, de gyerekeimnek, vagy unokáimnak igen nehéz lesz a sorsa sajnos, van egy oylan érzésem..
[Szerkesztve]"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
válasz bolondember #1810 üzenetére
No meg azért is, mert a középkategória is egyre feljebb csúszik. Az új Astra akkora, mint egy A-s Vectra, az általad említett új Clio meg kb az F Astra mérete. Ahogy pl az új Corsa is F Astra méretű.
A középkategóriát évtizedek óta Golf-kategóriának hívják. Nézd meg a kategóriateremtő 1-es Golfot, kb akkora, mint manapság egy Daewoo Matiz (vagy akárhogy hívják éppen).
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
válasz bolondember #1818 üzenetére
kicsit nehéz a felfogásom és rossz az emlékezetem, továbbá nehezen tudok azonosulni a ténnyel, hogy rossz az emlékezetem.
extra - SEXRay
-
T 1000
aktív tag
válasz bolondember #1822 üzenetére
Sziasztok! Közlekedik valaki közületek Bp-en G astrával? Fogyasztási adatok érdekelnek, pl. klímával csak város mennyire jön ki 1,6-os motorral!
-
dokar
addikt
válasz bolondember #1882 üzenetére
nagyon jó ez a lista
mellesleg akkor neked miért nincsen?
talán nem tiszteled a Vectrásokat?extra - SEXRay
-
senior tag
válasz bolondember #1882 üzenetére
Akkor már csak az őstagságra kellene gyúrnom
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
KrAt
veterán
válasz bolondember #1913 üzenetére
Jajaja Ha minden igaz, akkor 8kor ott, ha vmi közbejön, szólok (de remélem úgyse)
-
válasz bolondember #1919 üzenetére
A Daewoo-ban így volt, de a céges autókon végzett gyorsteszt több különböző kategóriájú típuson is az állandó 5kmph-s difit hozta. Vectra 1.8, Corsa 1.3 jTD, Corsa 1.7D, Corsa 1.2, és az én 1.6-os Astrámon is.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Mcray
senior tag
válasz bolondember #1979 üzenetére
Nagyon nehezen indul, kontrollámpa hol jelez hol nem. Ha jelez akkor a kocsi mintha 1 hengerrel kevesebbel menne. Szervizben rádugták gépre és vmi teljesen jelentéktelen hibát jelzett, aminek köze nincs a VALÓDI problémához, ezért vállat vontak hogy SORRY.
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
-
dokar
addikt
-
vedini
őstag
válasz bolondember #2110 üzenetére
nekem tetszettek azok a green peaces dísztárcsák
szívtipró hát, kutyából nem lesz szalonnaworkworkwork...
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
válasz bolondember #2117 üzenetére
hoppá az opel de odaver
''Az OPC Astráról nagyon is hihető, hogy sportos, élvezetes és különleges. Övé az első pont.''
nem hiába, az opel ismét alázza a rizsrakétátextra - SEXRay
-
t1
addikt
válasz bolondember #2125 üzenetére
mondta hogy 230 nál már igen csak lemaradt a bandit
-
t1
addikt
válasz bolondember #2128 üzenetére
600-as volt
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen