Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #58047 üzenetére
Egyaltalan miert akarod eladni? rendbetetted, szereted, felturboztad....hianyzik a szivas, ami az elejen megvolt?
Neked dizel kell de szerintem ujabb dizelek közül egyik sem fog ilyen teljesitmenyt, ilyen fogyasztassal parositva nyujtani.
Nekem ugyanazon az utvonalon (kb 2600km) nyugalmi tempoban az 1,7cdti olyan 5,5 literrel elvan. Ugyan igy az 1.4 tsi A3 7,5 liter. Ha az astranak tolom es fullon van akkor 7,5 liter....tsi vel nem probaltam ilyet, de az közuton is 6 liter körül elcsaszkal, ha hajkuraszva van 9 benzinnel sokkal nagyobb a különbseg a fogyasztasban a terheles hatasara....dizel az valahogy erre nem erzekeny....ezert kell Neked dizel
-
8th
addikt
az ott kezdődik hogy kettőstömegű + több lengőkaros futómű + PD elemek = 500 ezer Ft
Így keletkeznek a városi legendák. BMN, BMR motorkódos (2.0 16v PDTDI 170le) Passat mk6. LUK kettőstömegű a hozzá való LUK kuplung szettel együtt bruttó 140ezer forint az utcáról beesve mindenféle csókos kedvezmény nélkül. Ennél a generációnál kukázták a gyáriak a bonyolult és drágán felújítható első futóművet = -1 hibaforrás. PD elemeket mindben rég kicserélték Continental gyártmányúakra azokkal nincs baj = -1 hibaforrás. A silány minőségű gyári olajszivattyút ki kell dobni a kukába és be kell építeni a rendszerbe az 1.9PD olajszivattyúját ami ugyan egy kis átalakítást igényel cserébe soha nem fog tönkremenni = -1 hibaforrás. Kiszedeted és egy chipessel harmincért kiíratod belőle a dpf-et = -1 hibaforrás. Ha ezeket megléped onnantól komoly sok százezres hibába már elég nehéz beleszaladni. Ilyen Passatból szép állapotút kézi váltóval kombi bódéval kapni már 1,6M-ért is de dsg-vel is akad ennél alig valamivel drágábban. A dsg váltótól sem kell félni mechanikusan stabil és megbízható. Az előírt 60ezres szervíz periódussal nem kell foglalkozni. Használati módtól függően 30-40ezrenként olajat + szűrőt kell benne cseréltetni és akkor nagyon-nagyon sokáig nem lesz vele semmi probléma.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
diablo1984
veterán
igen, a passat b5-5.5-ben volt még a sokszilentes első felfüggesztés, illetva az audis kortársaiban, de a b6-ban már tényleg kiírtották! pd elemre volt visszahívás, de jó kérdés, hogy egy ismeretlen előéletű autónál ezt megcsinálták, vagy sem. a részecske szűrőt kiírni az agyából és kivenni nem Gargő stílusa, ő az EGR-t sem falazza le, mert így gyári. amúgy disznó módra tud menni az a 2 literes pd tdi és nem utolsó sorban kívül-belül csinos is!
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #58053 üzenetére
B6 ? a legmegbízhatatlanabb Passat ami valaha is létezett !
Volt ismeretségi körömben nem is 1 és kb. mindenki sz*pott vele, szóval inkább a többlengőkaros megbízható B5.5 mint egy betegágy B6 !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diablo1984
veterán
én egy szóval sem mondtam, hogy megbízható, csak hogy tényleg az első futómű rendbetételére nem kell ráverni 2 kilót! abban az 1,9 pdtdi sajna már csak a 105lovas változatban létezett.
de csinosabb lett mint a b5.5, a németek vették is mint a cukrot, utána meg az abban az időben szidott 1,9 pd tdi(szemben az adagolós tdi-vel) azonnal jobb motor lett mint a friss 2 literes pd tdi! én csak sasoltam, hogy mekkorát változott a világ, mikor még csak 1,9 tdi és 1,9 pd tdi volt, szídták a pd-s motorokat, hogy drága a pd elem, utána bejött a 2 literes motor és jöttek a rémhírek nyugatról, a tdi-k meg már régen nem rendelhetőek voltak, azonnal az 1,9 pd tdi lett a világból kimenő megbízható motor!a cr érával sokat javult a vw megbízhatósága.....
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz diablo1984 #58053 üzenetére
Nem feltétlen kell kiírni de nélküle sem füstöl szemmel láthatóan. Ha nem városi 2-5km-es távokon használja az ember fia és rendszeresen tud regenerálódni akkor sokáig húzza az is. Én zsigeri szinten kifejezetten ellene vagyok mindenféle automata váltónak de engem a Passat DSG váltója simán megvett kilóra. Ha finoman mész vele csak a fordulatszám mérő mozgásából látod, hogy épp sebességet váltott esetleg a motorhangból veszed észre de konkrétan nem érezni belőle semmit. És ha visszaváltásnál nem is annyira de felváltásnál valóban pokoli gyors. Finom kis cucc. A kormány mögött elhelyezett váltó fülek nagyon viccesek. Tiszta playstation feeling. Szerintem 1.5-1.6M körül korrekt ajánlat egy ilyen paszuly.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #58055 üzenetére
A kolléga helyében meg inkább vennék egy ilyen Octaviat
Meg kell chipelni 140LE + 310NM és úgy megy mint a vihar és keveset fogyaszt, olcsó hozzá minden, nincs többlengőkar, nincsenek PD elemek, egy igazi megbízható olcsón fenntartható autó ... igazi km faló, ezek a motorok 1 millió km -t is elmennek olyan jók, az autó meg egyszerűen a lehető legmegbízhatóbb !
Gondolkodom is egy 1.6 Octavia -n, bitang jó gépek ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
diablo1984
veterán
én ez előtt pár évvel nézegettem b6-ost, az maga lehetett volna az isten, de nem mertem bekockáztatni, már akkor is árban nagy volt a szórás köztük. az én formám, hogy középáron megveszem a piacon található legszarabbat és utána beleverek egy raklap lóvét!így inkább nem lett belőle semmi!
de mostani ára már teljesen vállalható, de már a belüket azoknak is kihajtották(kihajthatták), nekem modern dízel már nem kell(majd ha felfúj a sok lóvé)(#58059) w333 : ezzel az a baj, hogy még adagolós, a chippelés bár működik, de össze tudja zavarni és füstölhet tőle. ez ebben a gyári formában teljesen jól használható, jól is megy, keveset is tud enni és tényleg sokáig elmegy, ha karban van tartva. de ez is nem túl régen jött be az országba, 244ezerrel hírdetik, de simán lehet benne akár 750ezer is, azért egy 15éves dízel nem 244ezernél szokott tartani, így ez is lutri, hogy mit kapott már az élettől! meg konkrétan ez a féle kasztni már elavult kinézetű, az ettől újabb még szódával elmenős kategória....
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz diablo1984 #58061 üzenetére
B veki utodnak b6-os 2 literes cr tdit neztem ki manual vagy dsg valtoval, arban valoban oriasi a szoras kozottuk. Milyenek a cr tdi motorok?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #58061 üzenetére
Ki kell fogni ... ismerős ugyan ilyen 90LE vásárolt valós 220 ezer km 700 ezerért !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #58062 üzenetére
a cr-t nagyon dícsérik a pd után, vagyis nekem az rémlik, hogy mióta a vw beállt a sorba a közös nyomócsővel, azóta nem jellemző rá a motorikus hiba. az meg hogy mennyire euro 5 az euro 5 gondolom magyarban a kutyát sem zavarja!
w333: a valóságtartalmaknak utána járni kemény dió, azt hogy valaki állít valamit km óra állás terén az még nem bizonyíték, kinntről hozott autóknál meg ellenőrízhetetlen! de ha még sok-sok km is lenne benne, akkor sem biztos, hogy bajuk lenne, csak időben megkapják amit meg kell és akkor tényleg a világból is kimegy! de ezt, hogy időben szervizelték-e és a belevaló cuccokkal, szintén nem lehet kiderítani, reménykedni lehet....
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz diablo1984 #58064 üzenetére
Hát jah ... viszont legalább "olcsó" és nem is nagyon van velük semmi baj, különben is az alkatrészek tényleg aprópénzbe kerülnek hozzá !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
bandi0000
nagyúr
jövő hónaptól én is kezdem az éhezést és elrakni a fizukat kocsira, talán év végén jövő év elején vehetek valamit
bár még kéne összetákolni egy garázst is Egyre jobban húzok a B veci felé, esetleg aki próbálta már a B vecit és G astrát az mit mond melyik a kényelmesebb? menettulajdonságok extrák stb
Xbox One: bandymnc
-
Petyyyyy
addikt
válasz bandi0000 #58066 üzenetére
Röviden tömören: Vectra a sorban feljebb van, mint az Astra. Előbbinek elvileg jobbnak kell legyen minden téren.
Khm...el kell jönni az egyik talira hétvégén ahol megcsodálhatod F_Gergely szeretett (és itt a két 't' a múltidő jele) Vectráját és akár az én Asrámat aztán eldöntöd.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Kicker
senior tag
Sziasztok!
tanácsot kérnék 1997-es Opel Tigra 1.4 16v, ecotec, klímás, az autó 2003 óta a tulajdona a feleségemnek, akkor kb 120 ezer km-mel vette, 2010-ben volt vezérlés cseréje, 2013-ban komplett klíma felújítás (tömítések stb), most van az autóban 177 ezer km, természetesen olaj, szűrök csere 15.000.-ként vagy maxx 2 évente.
A tigris abszolút megkímélt, rozsdamentesítve lett 2014-ben, nincs széthajtva, volt OPEL szakszervízben is 2 éve a mostanival hasonló problémával.
Tehát a probléma: az autót melegen indítva általában pöfög, mintha le akarna fulladni, illetve ha nem pumpáljuk a gázpedált, le is fullad... ezzel hibával a helyi szerelőnk elnünékezett, tisztogatta a "rendszereket" (nem akarok hülyeséget írni, valami kartergáz visszavezetőnél lehet lerakódás..), de ezzel nem szűnt meg a probléma, majd az opel szakszervízben 60 ezerér csináltak rajt valamiket/számlát még keresem/, és a gond ezidáig nem jött vissza, de most, hogy feleségem újra napi használatban járkál vele, megint néha pöfög, néha benyomott kuplungnál 2000-en pörög a motor 10-15 másodpercig..
szerintetek mi lehet a gond? olajat nem eszi, legutóbb a gyertyacserénél mondták, hogy koszosak voltak a gyertyák (ami érdekes, mert nem a km gyűlik az autóban, hanem telik az idő míg az udvaron áll...)
ezeknél a motoroknál ebben a korban mit szoktak szervizelni, mi okozhat ilyen hibát?
tanácsokat előre is köszi, az autót feleségem nagyon szereti, szinte már felbecsülhetetlen érték számunkra.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
diablo1984
veterán
válasz Kicker #58068 üzenetére
EGR szelep(kipuffgáz visszavezető) amit írtál is, az is tud ilyeneket csinálni egy kis sárga motor ikon kíséretében a műszerfalon. van úgy, hogy a tisztítás már nem elég neki és ki kell cserélni a szelepet!
de akár lehet üzemanyag pumpa is, nem juttat elég anyagot a motornak.
a benyomott kuplungnál azt érted, hogy ha benyomjátok a kuplungot felemelkedik az alapjárat 2000re? amúgy az alapjárat ingadozás mennyire stabilan jelentkezik, vagy van mikor csinálja és van hogy órákig, napokig nem?
-
Kicker
senior tag
válasz diablo1984 #58070 üzenetére
ja az egr-t szokták emlegetni... most sárga ikon nem világít!
Üzamanyag-pumpa csinálhat ilyet, hogy szakaszosan szarakodik?Az alapjárat ilyen random néha felmegy, nem mondanám, hogy sűrűn gyakran, nem érzed úgy hogy magától megy az autó, de pl amikor kirakja az utasát, nyomja féket, megáll, na akkor szinte 10-ből 10-szer felbőg jó 10 mp-ig... melegen vannak ezek a jelenségek...
most van az hogy napi 40 km-et megy vele, de volt hogy havonta 2 szer volt beindítva... nem véletlen sikerült 60ezer km-et tenni ecotecbe tizenx év alatt...
szoktak ezek a motorok ilyet csinálni? ugye a motortere nem túl nagy, plusz a klíma is foglalja a helyett, nem könnyű ott ekecselni benne...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Borokafa
őstag
Hát ha én használt autót vennék , az C Vectra 1,9 lenne. A cégnél több is volt, keveset fogyasztott , nagyon ment és rettentően stabil volt. Igen szerettem velük menni.
-
gban
Közösségépítő
válasz Borokafa #57931 üzenetére
Sajnos sem a tükör elektromos behajtása nem megy, sem az ablak távirányítóval felhúzása.
2010 januári a gép. Azt mondják, az újabbakban, illetve a még jobban felszereltekben van csak ilyen funkció.
De mit várjon az ember ha USB sincs csak AUX (Jack)?Postázást nem vállalok.
-
Kicker
senior tag
hmm...
most legutóbb azt mondták, hogy a pöfögés lefulladást lehet az olajlehúzógyűrű miatt csinálja... tehát így most eléggé a homályban tapogatózunk... de ezt mind le kell valahogy csekkolni hogy kizárjuk a dolgokat... más típus hiba? másnak nem csinált ilyesmi jelenséget a verdája? ebben van elektronika ami csinálhatna ilyet?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
w333
félisten
válasz bandi0000 #58077 üzenetére
Csak alaposan ki kell tisztítani és jó lesz ...
Nekem már a tisztítás sem segített, igaz nekem ilyen az alapjárati motor, tengely meg volt benne szorulva, de egy 300 Ft körömreszelővel segítettem rajtam azóta is nyílegyenes az alapjáratom !
Most látom csak hogy új az avatárod ... hirtelen nem ismertelek fel !
(#58078) Kicker
Kiszeded megtakarítod ha nem szűnik meg a hiba akkor tovább keresed !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Kicker #58080 üzenetére
Nem kell hozzá nagy szakértelem ... egyszerű mint az 1X1 !
Ha van rá időd én mindenképp ezt javasolom, EGR szelep tisztítás és alapjárati motor tisztítás, ezeket 1-2 óra alatt bőségesen megcsinálod ... (ha van hozzá szerszámod és türelmed) ez a legolcsóbb megoldás, sok szervizben mondanak "XY" -t kell javítani és nem is az a hiba oka, majd szépen pénzileg lehúznak !
Olajlehúzó gyűrű ha hibás akkor úgy füstölne mint egy traktor és enné az olajat!
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Petyyyyy
addikt
válasz mdani01 #58071 üzenetére
Nem olvastad elég figyelmesen a felhívást amigo. Amit én láttam, annak fényezett kilincsei és díszlécei voltak. De azért ez is csini.
Azért mire hazértem, moderálódott 6,9- re.
haddent - Nem, csak Aréna parkeszolóban.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
Elnézést mindenkitől ,hogy még csak most válaszolok, de Nászútnak még csak most lett vége! Nagyon szépen köszönöm Mindenkinek a jókívánságokat!!!!
Az autó nagyon jól viselkedett. A 3 nap alatt kapott is 370km-t. Meg persze jól ki is lett égetve az M3 autópályán.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Egy ilyet azért megtekernék!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
válasz mdani01 #58094 üzenetére
Akkor sötétített lámpái is lettek volna - na akkor tuti trailerre rakatom és viszem haza díszlécében ugyanaz az Elegance logo figyelt, mint az enyémben.
Éppenséggel most hétvégén is fent leszek, F_Gergely kollega is elég mobilis, szóval.....tali alert! Szombat este játszhat.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
nagyúr
Eredeti,gyári Calibra antenna aljzatot találtam egy boltban!
Még ebben kérnék segítséget,már több bontót felhívtam,voltam személyesen is,de semmi.Ha valaki épp készül bontóba,kérdezzen már rá,hátha.A gyári elég drága,ebből utángyártott nincs.A lényeg:X20XEV motorhoz,de csak Calibra vagy A Vectra a jó,a többi állítólag már más.
-
-
nagyúr
válasz n0rbert0 #58099 üzenetére
Nekem már kitört a 2 csavar a talpból.Egy bontóból jöttem haza,láttam egy Opel boltot,gondoltam megállok és megkérdezem.Azt mondja az eladó,rémlik neki az egyik doboz alján van valami ilyesmi talp,mintha Calibrához rendelték volna pár éve,de nem jöttek érte.Megtalálta,GM-es origin zacskó,megnézte a számát,igen,Calibrához való.Elhoztam 11 ezerért-tudom nem olcsó,de már untam a járkálást és telefonokat,ez meg tuti és zsír új.
Ma fel lett rakva,aztán vettem egy gyárinál rövidebb-és vastagabb-antennát is hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Diablo IV
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mozilla Thunderbird
- Windows 10
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen