Hirdetés
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
ma A Gorilla Glass 7i képesésgei igazodnak a megnövekedett képátló és készüléktömeg jelentette kihívásokhoz, de kedvezőbb árú, mint a Victus üvegek.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sziku69
senior tag
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #58158 üzenetére
Jól látom, hogy a hosszú nyulvány amiben az egyik műanyag papucs csúszik, és ez a nyulvány csavarral rögzítve van. Ez valami állítási lehetőség rajta? Mert egy hosszúkás nútba megy bele a csavar része. Így ott 1-2 centit lehet állítani fel-le. Vagy ez arra szolgál, hogy üveg cserénél ezzel lehet a műanyag papucsokat kiakasztani az üveg alján lévő sínből?
Mert ha az emelő testét fixre befogatod négy csavarral, ott már nem tudsz állítani semmit.(főleg mint nálam, ha szegecselni kell)
A képen a jobb alsó sarok felé álló szár végén van a menetes rész. -
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #58161 üzenetére
Most már megoldottam a rögzítést. Anyákat hegesztettem az emelőre, így már tudtam csavarozni.
Az emelő a helyén van, de esőben kellett volna rávarázsolni az üveget. Egyenlőre sikertelen az akció.Arra emlékszel, hogy az alsó, vagy a felső állásnál mentek be a "görgők" ? Vagy az egyik itt a másik ott? Mondjuk nekem az alsó állás szimpatikusabbnak tűnik.
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #58162 üzenetére
Jokat kerdezel....
Az ablak ha kint van, az emelo szerkezetet leviszed a legalso allasba, utana lassan feltolod kb negyedet es utana kezded el bejatszani bele az uveget. Elvileg csak egyfele keppen tudod betenni, nem tudod elrontani. Ha egy muanyagot mar beilesztettel, picit feljebb nyomod az emeloszerkezetet, es ugy jatszod bele a masikat is. Ha belulrol szemben vagy az ajtoval, akkor eloszor a bal oldalit rakod be (ami a B oszlopnal van) es utana jatszod be a jobb oldalit (A oszlop). -
F_Gergely
őstag
ide jön valaki holnap? [link]
-
sziku69
senior tag
Összejött az ablakemelősdi. Majd leírom hogyan.
-
-
sziku69
senior tag
válasz sziku69 #58170 üzenetére
Szóval.
B Vectra '97-es. Bal oldali elektromos ablakemelő beépítés.
Belső nézetből, szemben az ajtóval. Ahogy én csináltam.
Az ablakemelő szerkezeten nem volt menetes rögzítési pont a négy csavarnál. Csak szegecselni lehetett volna. (lehet is) Én 5-ös metrikus anyákat hegesztettem fel a furatok mögé. Így már csavarozható. Én csak úgy tudtam betenni az emelőt, ha alsó holtpontra volt állítva.
Beraktam, és felcsavaroztam a négy csavarral. Elég passzentos az ajtó furata.
Rádugtam a dugót az aljzatra. Felemeltem az emelőt addig a pontig kb. ahol a fix (baloldali emelőrúd) emelőrúdon a műanyagot már látni lehet a baloldali nagy nyílásnál.
Leengedtem "manuálisan" az ablaküveget. A jobb oldali nagy nyílásnál legalul, ha teljesen lent van az üveg, a rajta levő sín közepénél van egy gumi ütköző. Ezt jobbra eltolva ki lehet csúsztatni, majd hátrafelé ki lehet venni.
Ha kivetted, keresd meg a jobb oldali emelőt, a végén a műanyag papuccsal. Az üvegetfel kell emelni (kézzel) és meg kell billenteni oldalra. (jobbra lefele a sarkát) ki fog jönni a vezetősínből, de nem baj mert vissza lehet tenni.
A sín közepén levő nyílásba ekkor be lehet csúsztatni a jobb oldali műanyag papucsot.
Ezután meg kell nézni, hogy a bal oldali papucs tengelye párhuzamos legyen a sínnel, (meg persze síkba is legyen vele) Ha ez is megvan, akkor már lehet látni a tolás irányát. (balra, kicsit felfele kell tolni az üveglapot. Így már benne van mindkét papucs a sínben.
Ha ez megvan, a bal oldalon lévő függőleges horony mögött már látni lehet a menetes rögzítési pontot. Ha nem, akkor picit meg kell billenteni balra felfele az üveget. Közben be lehet csúsztatni a vezető sínekbe az ablaküveget. (én ezt nem csináltam, mert nem vettem észre, és a jobb oldalon nem csúszott bele)
Ha ez megvan, akkor bele kell hajtani a csavart a bal oldali horony mögötti anyába. Elvileg meg is lehet húzni, ha az üveg jó helyzetben van.
Már le lehet motorral engedni alsó holtpontra, ahol vissza lehet pattintani a gumi ütközőt.
Párszor meg kell járatni. Ha kotyogást észlelsz, akkor valószínű, hogy rossz helyzetben van még a horonynál a csavar.(minél lejjebb van annál feszesebb az üveg)Fontos! A sínbe nem árt ha nyomunk gépzsírt a kenés miatt.
Ennyi. Nálam így jött össze.
Köszönet Gergelynek, az előzetes instrukciókért!
[ Szerkesztve ]
-
realmadrid
aktív tag
Lassan mindenkiről kiderül...
A sas nem vadászik legyekre
-
Vesztor87
senior tag
válasz pistike666 #58166 üzenetére
Párom unokatesója adta be a kereskedésbe (1m-ért számolták be). Nekik van mellette egy dízel kombijuk, az elmúlt 2-3 évben kb. csak kis távokra használták, ha használták. Előtte anyósának a cégese volt. Csak mire megkapta jóformán már ment is nyugdíjba.
-
sziku69
senior tag
Azért az nálam is játszott, de nem akartam beleírni ilyen b**megolásokat, meg k**va anyukázást. Tegnap este amikor nekiálltam csepergős időben, szidtam mindent ami szent, mert sz*rrá áztam a végén, a semmiért.
Ma reggel aztán majdnem napsütéses időben, frissen, nekiálltam.Még a hátsó ablaktörlő lesz, meg a fékek, meg.....
Szóval nincs még vége. -
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #58177 üzenetére
Ok, de nem a kiszedésen van a hangsúly Ha lehet meg kéne javítani. A Tiéddel is gond van/volt nem? Az az érdekes, hogy féklámpa se világit az ablakban. Pedig a kábelek azok rá vannak tűzve, és az izzók is jók. Lehet hogy a test nem jó? Gondolom a csomagtartó ajtón valahol le van testelve. Nem ?
-
zsambek
aktív tag
Sziasztok!
Opel Astra H hűtőfolyadék cseréjére tud valaki felvázolni egy hülye biztos tutorialt?
Köszi szépen,
-
-
sziku69
senior tag
Húúú, gyerekek ez durva. Opel Dakar Team balesete.
-
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #58189 üzenetére
Forgolodom miatta ejjel, miota felraktam hogy biztos jo otlet-e eladni, de nem tudom... meg nezelodok mit vennek helyette, de unom hogy mindig van vele gond, es a kasztnira is kene kolteni... meg 200 ezret nevetve lehetne ra kolteni en meg nem akarok. Inkabb akkor mar atulnek masba. Viszont az is teny hogy minden ki lett rajta cserelve, tehat muszakilag, motorikusan hibatlan. De az hogy zorog a belseje kiidegel, utalom. Inkabb ulnek egy passatban, egy audiban, vagy bomosben. Oke hogy az is lehet szoporoller de ha a kasztni rendben van, mar jobb a helyzet, plusz nem zorog, csorog a belseje. Csak nemtudom mi a fenet keressek helyette...
-
-
lsebestyen
addikt
válasz lsebestyen #57856 üzenetére
Most cseréltük ki az ac pumpa -t (aki esetleg rákeresne így megtalálja), a legagyibb fos volt benne. Most Mapco ment bele, elvileg ez egy jó márka, következő szint a Delphi lett volna. Cromaxnál érdemes nézelődni, bár helyen körbe néztem, de sokkal drágább volt mindenütt. Érdekes, h maga a szerkezet pont nem fér bele, így a szűrő kicsit meghajlik a kiegészítő tartály alján, de a régi is már ilyen volt amit kiszedtünk. Cserénél érdemes rongyokkal felszerelkezni, ablakokat lehúzni, mert elég benzinszagú lesz minden, meg kifolyik mindenhová. Érdemes belenézni a tankba is, h nincs-e nagy redva az alján. Szerencsére ebben nem volt. Végre újra le lehet padlózni a gépsárkányt, és nem zúg az a vacak.
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #58190 üzenetére
Nehéz ügy. Ha ezt eladod ezen az áron, hát nem is tudom. Legalább mégegyszer ennyit rá kell tolni, ha azt akarod, hogy minden igényednek megfeleljen. Csak ott kezdődik a probléma, hogy hiába próbálod összehangolni az igényt, az autó vásárláskori megtekintett/átvizsgált állapotát, nincs rá garancia, hogy nincs rejtett, vagy (mint az én esetemben) elrejtett hiba.
Megtetszik az autó. (felszereltség, márka, szín) Elmész megnézni. Ha lehet kell vinni egy karosszériást, egy autószerelőt, egy villamosságist, + egy látnokot! Nagykáta környékét messzire kerüld el!!
Ha drágán veszel autót, sajnos nincs rá garancia, hogy jó is lesz. Haverom tavaly tolt 450k-t a Fordja adagolójára. 8 éves autó.
Minden zsákbamacska sajnos. Kevés az olyan eladó, mint Te, hogy mindent leírsz az autóról.
-
ElRamos
tag
Sziasztok!
Holnap lesz egy hosszabb utam, az ügyben kellene segítség, hogy egy Opel Astra H Caravan 1.7 CDTI Enjoy típusú személyautónál mekkora az ideális guminyomás (elöl és hátul is)?
A gumik mérete 205/55 R16. Az autóban 4-en leszünk!
Köszi!
Üdv: ElRamos
-
-
Petyyyyy
addikt
Kerepesiről Érd, majd onnan Móricz: 54 km. Átlag: 4,8, Abs. átlag: 2,7.
357 volt a nyál...mi folyik Gyöngyönsön?Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #58198 üzenetére
Elegem lett, egy penztemeto es most borult el annyira az agyam hogy azt mondjam eleg. Elegem lett hogy tolom bele a penzt es semmi eredmenye semmi haszna, semmi latszata nincs. Rakoltottem 1 millat (vagy tobbet) de semmi latszatja. Elegem van hogy zorog minden szar a belsejeben. Nem elvezem azt hogy van, egy szuksegtelen rossz, egy szarhalmaz amibol most lett elegem.
Nem tudom mi lesz helyette, egyenlore valoszinuleg semmi. Sporolas es masfel milla korul egy fiatalabb valami fullextras nagydizel. Ami nyilvan lehet ugyan igy penztemeto, de erre barmennyit koltok csak egy szaros vectra marad ami csorog zorog es havi szinten tolom bele a penzt. Nem, eleg volt, vigye valaki vagy felgyujtom. Eleg volt belole.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen