Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
GeForce GTX 480:
$549.00 new
Free shippingZipZoomFly 14,260 seller ratings ASUS ENGTX480/2DI/1536MD5 Geforce GTX 480 Fermi 1536MB GDDR5 PCI Expre
ASUS ENGTX480/2DI/1536MD5 Geforce GTX 480 Fermi 1536MB GDDR5 PCI Express x16 (2.0v) Video Card Retail.Add to Shopping List
Szállítás elvileg április 12-étől.A hírek szerint GTX 470 picivel később jön.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
100 ezer kártya csak elmegy ennyiért. Nincs értelme olcsóbban adni.
Holnap amúgy nem fog kiderülni semmi. Elárulják az árat és elmondják a specifikációkat. Aki teszteredményre vágyik nyugodtan aludhat hétfőig.
(#5997) RI/OS: Igen első körben ennyit mondanak. De ennek a nagy részét elviszik az OEM-ek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha jól értelmezem, akkor az L2 cache csak félkoherens. Egyes játékokban a driver csak olvashatóvá teszi, míg máshol írható is. Ez okozza a nagyon vegyes eredményeket. A Dirt 2-nél hibásan működik a driver. Valamikor nem kapcsol fel DX11-be, rossz a profil.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A setup nem dupla akkora a HD 5870-nél. Ez kedvez a tesszellálásnak. Bár az igaz, hogy a játékokban nem ezen műlik majd a teljesítmény. Ami célszerűvé teszi a HD 5770-et, az a jobb Juniper mag jobb gyárthatósága. Sajnos a 40 nm-es TSMC gyártósorok miatt ez kiemelten fontos tényező lett. Az órajelekkel is lehet szépen játszani.
Továbbra is 32 batch a branching, hasonlónak kell lennie a hatékonyságnak. A baj inkább a pixel kitöltéssel van. Néhol eléggé gyenge. Mondhatni alig van előrelépés a GT200-hoz képest. Például a 4x Int8 formátumhoz képest a 3x FP10 alatt már fele olyan hatékony a sebesség, miközben a Cypress gyakoraltilag nem veszít itt tempót.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt nem hiszem, hogy ennyire befolyásolja a felbontás. Én utolsónak tippelnék erre. Inkább a helyenként nem túl masszív kitöltési sebességben látom a gondot. A GF100-on azt látom, mint az R600-on és az R520-on. Nagyon a jövőbe készültek, és ennek a jelen játékaiban felmutatott sebessége issza meg a levét. Pont úgy ahogy az R600 és az R520 alatt. Bár az R520 annyira nem volt lemaradva az NV csúcsmodelljétől, de nem volt egy masszív rendszer.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #6817 üzenetére
Ezeket a dadogásokat miért nem jelzi egyetlen tesztoldal sem? Vagy például nálunk miért nem jön elő? Mi lehet az oka ennek, ha neked előjön, akkor a hivatalos teszteken is szépen meg lehetne jegyezni, de egy szót nem ír senki erről. Vajon miért?
azoli09: Én sem értem ezt a dadogást. Valószínű, hogy ésszerű érv nélkül urbán legendákat kell kreálni. Tudod a driver is szar, csak ezt sem említik a teszteken. Vajon tényleg szar?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #6836 üzenetére
Magyarország déli felén lakom. Ott ahol mindig süt a nap.
Nekünk van temérdek VGA-nk. Engem az zavar, hogy ha van ilyen dadogós hiba, akkor a tesztelők miért nem említik meg. Rengeteg média tesztelte a kártyákat, és senki sem látott problémát. Miért? Ez érdekelne engem.
Ez olyan mint a driver ... megy a szar duma, de hibával még tesztben nem igazán találkoztunk. Ezt sem értjük, hogy mitől van. Pedig ugyanonnan szerezzük be a szoftvereket, a tesztkártyák többsége kereskedelmi verziók, konkrétan a partnereinktől származnak.
Sok mindent nem értünk. Azt sem értem, hogy nekem miért nincs gondom a driverrel, sőt dadogni sem dadog a HD 5850-em. Tényleg nem tudok mire gondolni. A leglogikusabb verzió a BIOS frissítéséből és a harmadik féltől származó progik használatából eredő hibák. Gyakorlatilag a tesztekben egyikkel sem élnek, így ez logikus különbség lehet, ami magyarázná a állítólagos dadogásokat. De nyilván az AMD csak az alap BIOS-ra és a saját Catalyst csomagjára vállal garanciát.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tome.jr #6839 üzenetére
Nem csak nálam megy minden faszán, hanem a tesztekben is. Ez lenne a fő kérdés, hogy ha szar a termék+körítés, akkor miért nem írnak ezekről az állítólag létező problémákról?
A Far Cry 2-ben a motor laggolásáért, miért felelne az AMD és az NV? Nem ők a hibásak, az Ubisoftnak kellene javítani. Megmondták, hogy melyik paranccsal lehet megszüntetni, az persze nyilvánvaló, hogy ez csak egy egyszerű részmegoldás és nem javítás, de erről az AMD és az NV tehet a legkevésbé.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #6842 üzenetére
Én elhiszem neked, de akkor sem értem, hogy a tesztelők miért nem beszélnek róla. Nekik ez lenne a dolguk. Nem vagyok benne biztos, hogy nem egyedi a hiba. Ha általános lenne nálam is jelentkezne, persze ez csak feltételezés, abból kiindulva, hogy a tesztek nem írnak problémáról. Egyre biztosabb lehet az a feltételezés, hogy a BIOS frissítése, és a harmadik féltől származó progik okozzák a hibákat. Ez az egyetlen különbség a teszt és a felhasználás között. A tesztben csak a Catalyst csomaggal dolgoznak.
A PCGH arra nem gondol, hogy a számításokat, akár időzítve is el lehet végezni. Semmi nem kötelezi a második GPU-t, hogy rögtön nekilásson a következő frame-nek. Ezért nem jelent már problémát a Micro-Stuttering. A gyártóknak amúgy is kedvez, hogy a Micro-Stuttering a felszínen van, teljesen logikus válaszokat lehet adni a kérdésekre, amik tényleg igazak is. Ha az Input lag lenne előtérben, ami az AFR valódi problémája, akkor köpni nyelni nem tudnának egy kérdés esetében. Persze szerencséjük, hogy az input lag-ot színes grafikonokkal nem lehet kimutatni, így a nagy többség nem is tud a jelenségről, őket lehet etetni a Micro-Stuttering dumával, ami eltereli a figyelmet a valódi gondokról.
Teljesen igazad van. A Far Cry 2-ben az FPS limitálása nem megoldás.De most ha az Ubi nem akarja javítani, akkor nincs mit tenni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez első kereskedő, akinek elgurult a gyógyszere. Persze a stratégiája nem rossz ... tudja, hogy hiány lesz,és lehet fejni az embereket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bitblueduck #6871 üzenetére
Az első linken elmagyarázzák, hogy mi a Micro Stuttering, ami régebben érintette az SLI és a CrossFire kártyákat. MEgjegyzem a magyarázat rossz. Ha technikai dologra keresel magyarázatot, akkor Rage3D, Beyond3D vagy Hardware.fr.
A második linken fórumokat látok, de tesztet nem. Ha tudsz egy olyan hivatalos tesztet, ami erről a lag problémákról említést tesz a HD 5870 esetében, akkor természetesen örömmel fogadom. Hátha a beállítások alapján mi is reprodukálni tudjuk.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz theniel #6876 üzenetére
Először azt kellene kideríteni, hogy a tesztekben, miért nem írnak akadásról. Ha megvan ennek az oka, akkor reprodukálható a helyzet, így kideríthető, hogy mi okozza az akadást pár embernél. Ha globális lenne a probléma, akkor már rég tudnánk a hiba okát és a javítást rá.
Ezen az úton kellene elindulni. Akinek nem jön elő, miért nem. Mi a különbség az akadós rendszerekhez képest.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mi oka lenne egy Guru3D-nek kamuzni a pénzért. A presztízseddel játszanál. Akármennyire is NV fan Hilbert Hagedoorn, azt nem tudom elképzelni róla, hogy meghamisítja az eredményeket. Nem illik rá, mindig korrekt volt a tesztekben. Ugyanez a HardOCP. Kyle nem feküdt le az NV-nek sosem, ennek az volt anno az ára, hogy nem kapott tesztre GTS 250-et. Beírta fórumba, hogy mi a ábra, és lett neki tesztkártyája. Egyszerűen el lehet intézni a gyártókat, ha szavahihető az oldalad vagy a személyed.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #6882 üzenetére
A Furmark hardveresen le van fojtva. Ez a HD 5800 egyik újdonsága, hogy nem lehet túlterhelni úgy mint a HD 4800-at. A HD 5000-től most már nem kell a driverben lefojtani a teljesítményt, hanem a hardver elintézi azt.
A Far Cry 2 esetében ezt már megbeszéltük, nem tud mit tenni az NV és az AMD ha el van bacva a motor. Az UBI az FPS maximalizálását ajánlja, mint hivatalos javítást a lagra. Az Avatarban már nincs meg ez a probléma, mert kijavították.
Race On nekem vajsimán fut 60 FPS-sel, pedig az SSAA is rajta van 2x-es szinten. Erre nem jövünk rá, hogy a tesztekben nem írnak erről, és én sem tapasztalom, míg másnak előjön. Amit hivatalosan mondanak, az a harmadik féltől származó program, ami befolyásolja a Catalyst működését. Erre számtalan példa van. Az Asus SmartDoctor mellett például nincs DX11. Tucatnyi ilyen probléma van, amit az AMD nem vizsgál, mert nem ők fejlesztik az ATIToolt, vagy az Asus SmartDoctort.Szerk.: Futtattam 1.8-as Furmarkot, nem laggol vagy akadt. Tényleg nem értem. Tényleg csak valami harmadik féltől származó programra tudok gondolni, mert én olyat nem használok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #6927 üzenetére
Hogyan csinálod ezt a grafikont? Épp most nézem a Furmarkot, amit lementettem frapssal Ott sajna nincs elválasztva az frameszám és az eredmény, de mindegyik 13-14-15-16 ms. Tehát nincs nagyobb érték ennél. Látszatra sincs semmi akadás, olyan, amit látok nálad a videóban.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fsb1000 #6934 üzenetére
Úgy csináltam egyet ... csak ronda lett, de 13-16 ms a képkocka ideje, illetve ezek közötti, ennél magasabb csak az első képkocka, ami 20 ms.
Mindegy. Írd meg privátban milyen a teljes konfigod, milyen wint használsz, egyéb programok, Catalyst verzió. Már a Furmark videódat elküldtem vizsgálatra.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #6985 üzenetére
Akkor, miért nem veszi a bátorságot valaki a világban, hogy ezeket megírja? Talán mert a kereskedők mást mondanak? Bocs én nem fogom kinevettetni magam. Milyen forrást állítsak be? Ottoka ezt mondta?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #6987 üzenetére
És melyik az a hardver, aminek az egyes példányaival nincsen garanciális probléma?
Csak nem globálisan létező problémák. Nálam speciel egy probléma sincs és hónapok óta HD 5850-em van. A szürkehalált meg is írtuk, sőt a napokon belül érkező javításról is beszámoltunk, mit foglalkozzunk még vele?
Zörgő venti ... gondolom tudod hogyan működik a sorozatgyártás. A hardverek egy kis része hibásan kerül a boltokba. Erre csak a garancia a megoldás.
A driver miatt nem induló alkalmazásokról és a dadogásról pedig semelyik tesztelő nem számol be, gondolom nem találkozott velük. Most mennyire hiteles az, hogy a fórumon páran leírták, hogy problémájuk van, de a hivatalos tesztekben még csak nem is hallottak ezekről.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A valós problémákról vannak hírek. A szürkehalált elismerte az ATI, és írtunk is róla. Hasonlóan az NV ventilátorproblémájáról is beszámoltunk, de azzal a hírrel is addig vártunk, amíg az NV el nem ismerte. Mindkét oldal ugyanúgy volt kezelve, hivatalos forrásból kérdeztünk rá. Nem értem mi a probléma.
Egyszer az a baj, hogy sokáig kell várni a driverre, most az, hogy azonnal jönnek a javítások? Amúgy minek csinálsz driver sweepert, csak azokat a fájlokat is eltávolítod, amiket nem kellene. Simán uninstall, majd újraindítás után install. Ez a hivatalos menete. Én így csinálom, telán ezért nem találkozok problémákkal.
De hogyan írhatnám meg a dadogást, amikor a tesztek nem számolnak be róla és nálam sem jelentkezik? Ezt hogy lehet eladni? Hivatkozzak rád, hogy nálad előjön, meg még pár embernél, de a tesztekben minden jó. Ellentmondásos.Linkeld azt a hírt ahol problémád van. A vádaknak a bizonyíték az alapja.
Nézd a fórumot, láthatod, hogy a többségnek lehangoló véleménye van a Fermiről. Ehhez képest a szombati hírem eléggé visszafogott, gyakorlatilag csak szimpla beszámoló.
A melegedés nem volt nagy jóslat, mindenki tudta, hogy a 280-290 wattos maximális fogyasztás nem lesz piskóta.
Érdekes, hogy azokat az embereket nem háborítja fel, akik nem elkötelezett hívei az egyik oldanak. Vajon, miért van ez? Itt a fórumon mindenki tudja, hogy rühelled az AMD-t, ez engem nem zavar, de a saját elfogultságodért ne engem vádolj.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor, miért van az, hogy ha Intelről írok jót, az jó hír, míg ha az AMD-ről az rossz? Egy csomó embernek feltűnik ez. Nem csak nekem. Folyamatosan linkelted a szürkehalált, de az NV ventilátorproblémáját soha. A sufnicégezést már nem is említve. Szerintem nem én vagyok egyoldalú. Emellett elvárod, hogy írjak olyan dolgokról, amiket te tényként kezelsz. Például, hogy rengeteg HD 5970 halt meg. Ennek utánakérdeztem és a kereskedőpartnereink azt mondták, hogy átlagos a meghibásodási arány, teljesen alaptalanok az információim. Jött ez a dadogás, ami pár embernél előjött, nem tudni, hogy miért. Rögtön írjak hírt, eközben a teszteken nem lehet tapasztalni semmit. Tegnap csak három órát tököltem a furmarkkal, hogy kicsikarjak belőle valamit.
Még szép, hogy a jobbat veszed, nem vagy a saját pénzed ellensége.RI/OS: Az eddigiekből kiderült, hogy ez a mikrolag féleség nem globális probléma. Nem tudni mi okozza. Tegnap estére már beleuntam a tesztelésbe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz zippofcy #7052 üzenetére
Az Unigine eléggé szintetikus, van egy csomó optimalizálás beépítive az API-ben, amit a benchmark nem használ, de a játékok fognak, mert gyorsít.
Nézd meg a Metro 2033-at. Az úgy használja a tesszellátort, mint az Unigine. Csak a HD 5970-en fut maxon a játék. Egyszerűen elfogy a GTX 400 textúrázókapacitása. Kb. ugyanannyit esik a sebesség, mint a HD 5800-on.
A legjobb tesszellálás az AVP-ben van. Mármint a minőséget tekintve. A Metroban még ott is hibáztak, hogy a nem tesszellált modellekre szabták a textúrákat, ami elmosódást eredményez. Gondolom utólag adták hozzá a DX11 rendert és a textúrák újrarajzolására már nem maradt idő.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz zippofcy #7075 üzenetére
Emlékszel a Global Illumination nevű szintetikus benchmarkra. Az első komolyabb Geometry Shader algoritmus volt benne. Az R600-on futott 40 FPS-sel, míg a G80-on 5-tel. Ebből a játékban nem láttál még semmit. Ez a szintetikus kód átka.
Mivel PhysX-es a program, így limitálni kell a többszálú támogatást, hogy ne fusson jól procin. Máskülönben egy négymagos CPU-n gyorsabb lesz a fizikai számítás.
Nem skálázódik szarul a kódja. A Metro 2033 célja a Fermi eladása. Azért vette meg a PC-s projectet az NV, hogy olyan gépigényt írjanak hozzá, ami eladja SLI-ben a terméküket. Szándékosan úgy van írva, hogy egy GPU-s kártya ne legyen elég neki.
SSE4-et nem igazán használnak a játékok.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz zippofcy #7086 üzenetére
Láthatod, hogyha visszaveszed a grafikát, akkor jelentősen nő a sebesség.
A tesszelláció hatása is látszik, hogy mennyire specifikus az Unigine.
A HD 5870 33,4 FPS-ről esik vissza 16,5-re ... A GTX 480 47,1-ről esik 26,2-re. Ezt magyaráztam még a megjelenés előtt, ha nem specifikusak a körülmények, akkor a Fermi erős geometry setupját kinyírja a textúrázókapacitás. Ezt nem értem a lapkába, miért lett ennyire erős a setup és miért lett ennyire gyenge a textúrázó rész. Azt sem értem, hogy egy raszter motor, miért csak 8 pixelt dolgoz fel órajelenként. Ez összességében annyi, mint a Cypressben. Ez így a professzionális piacra nagyon jó, de játékok esetében más felépítés kellene.Nézd az NV-nek miért lenne érdeke egy Fermihez szabni a maximum grafikát, amikor nekik az a legjobb, ha rügtün kettesével veszitek a hardvert.
subaruwrc: Nem biztos, hogy lesz. Problémázik az NV, hogy benne van a CPU-s optimalizáció. Ha kiderül, hogy a Core 2 Quad erősebb fizikára, mint a GTX 275, akkor erős sérülést szenved a PhysX politika. Az NV-nek nem célja nyiltan hülyének nézni mindenkit, elég ha ők tudják, hogy turpisságokból él a rendszer.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz theniel #7102 üzenetére
Nem ezt kellett volna csinálni. A képeken látszik, hogy a PCF hiányzik az ATI-ról. A játék elején van egy feltételes elágazás, ami az NV ID-re aktiválja a DX-ben nem aktiválható eljárásokat, vagy hackokat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tzsolesz #7129 üzenetére
De. Az AMD ugyanúgy vásárolja a játékokat. Nem véletlen, hogy idén csak a Metro 2033 és a Just Cause 2 jutott a Fermi startjára ... holott sokkal nagyobb címek vannak, amiket elorrozott az AMD. Az egyetlen különbség, hogy az AMD-nek van versenyképes hardvere és nem fűződik érdeke a piac rombolásához. Éppen ezért nem alkalmaznak kizárásokat, vagy egyéb dolgot. Nagyon sokat segít az NV azzal, hogy a GPU fejlesztéseket nem a gaming piac igényeire szabja. Az AMD ezzel egyre nagyobb teljesítményelőnyt szerez. Csak meg kell nézni hol tart a Sweet Spot. A Radeon HD 4800 felsőkategóirába készült és egy időben jött a GTX 200 szériás csúcskategóriás GeForce-okkal. Az eredmény, hogy az NV a felsőkategóriába csökkentette a drágábban előállítható GeForce-ok árát, alig két hét árusítás után. A HD 5800 szintén jött a felsőkategóriába, ám ennek a megjelenését hat hónappal követi a csúcskategóriás GeForce, aminek a teljesítménye csak a felsőkategória ellen elég. Csúcskategóriás megoldást nem tudnak előhozni, mert túl sokat fogyaszt a lapka, közép és belépőszint meg később lesz ... nyár-ősz? Ki tudja. Az egész szoftvervásárlós stratégia itt bukik el. Nincs hozzá hardver. Nem tudom ki hallott róla, de Európa alig kap GTX 400 szériás terméket. A nyugatabbi országokba 300-400, míg keletebbre 100 GeForce érkezik. Ez nyilván nekünk nem gáz, mert hazánkban azt a 100-at is nehéz lesz eladni (figyelembe véve az árazást és az emberek anyagi helyzetét), de nyugatabbra azért lehet rá igény.
A külföldi webáruházak várható telítése: [link] - összesen 54 darab GeForce GTX 400 az első körben. Persze a kisebb kártyákból lesz rengeteg, mert egy 10-es csomag GeForce GTX 400-hoz 80 darab GeForce 210-250 rendelése kötelező. A GTX 260-285 nyilván ebben nincs benne, mert már nem gyártják őket.Bici: Azzal a 36 fejlesztővel, akinek még van licensze PhysX-re már nem lehet tenni semmit. De nem is érdekes, hiszen a jelenlegi helyzet tökéletes. Jobb nem is lehetne. Csak az AMD kínál 150 dollár felett nagy mennyiségben elérhető hardvert. Innen csak azt kell megvárni, míg a zárt rendszerek bástyája összeomlik, ahogy eddig történt a történelemben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Régebben nem volt DX10. Mióta az van, nem lehet ilyet csinálni, esetleg szándékosan pl.: Batman: AA, amihez már van nem hivatalos patch.
Ezek a játékok nem szándékos butítás eredményei. Egyszerűen a régebbi motorok így működtek. A PCF-et csak a HD 2000-es Radeon vezette be, valahogy deaktiválni kellett a nem támogató kártyákon. A DX10 alatt ez nem működik, mert az API paraméterei kőbe vannak vésve, így nem kell tökölni a problémákkal, mert minden kártya ugyanazt támogatja.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És ez miért win az NV-nek? Az lenne a CUDA lényege, hogy GeForce-hoz kösse az embereket. Ne feled, az NV kiszorult a chipsetpiacról. 2011-ben a Llano erősen megemeli az IGP-k teljesítményszínjét, ami a belépőszintű kártyák eladásaira negatívan hat majd. Mi a win abban az NV-nek, hogy az AMD is futtathatja a PhysX-et? Ettől a piaca zsugorodni fog. Erre kell az ellenszer, nem az API fenntartása a cél. A PhysX-et marhára leszarják, csak egy pénznyelő, ha nem hozza vissza a befektetett költségeket, akkor mi értelme van portolgatni. Egyszerű a cél a CUDA elterjesztése. Minden más másodlagos, ha ez nem sikerül, akkor nem is éri meg maradni a piacon. Stratégiát úgy sem fog váltani az NV, marad a nagy lapka fejlesztése, ami csak akkor kifizetődő, ha olyan áron adhatod, amennyiért elgondoltad. Ez a szituáció az AMD-nek win. Amivel esetleg próbálkozhatnak az a PhysX társkártya, de azt nagyon meg kell gondolni, mert ha egyszer engedélyezik, akkor onnantól kezdve már nincs visszaút.
rocket (#7142): A HD 2900 2007 májusában jelent meg, a Most Wanted meg azt hiszem 2005 novemberében. Az AMD-nek másfél év múlva lett PCF-et kezelő kártyája. Ergo könnyű volt a Vendor ID check, mert csak a GeForce 6-7 támogatta.
tzsolesz: DX mindig lesz. Az MS-nek fontos az API, mert ezzel köti a játékokat a Windows-hoz. A felépítés változhat persze.
(#7144) tzsolesz: Nem de folyamatban van. Nagyon nehéz szerezni, mert alig lesz belőle. Csak egy példa: A Best Buy 1000-et szerez. A Best Buy! Borzalmasan kevés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És ez miért lesz jó az NV-nek? Az emberek többsége azt sem tudja, hogy a PhysX létezik. A DirectX amiről tudnak is annyit, hogy van és a 11-es verziót a kevésbé tájékozottak valamiért a Radeonhoz kötik, pedig baromira nem így van, de ők reklámozták mint az állat.
Az Llano felzabálja a belépőszint egy részét, az NV-nek akaratán kívül csökken a piaca, ráadásul nem tudnak versenyezni a Sweet Spot stratégia ellen. Ebbe mi a jó az NV-nek? Mi lesz abban jó nekik, hogy futni fog a Radeonon a PhysX? Szívességet tesznek ezzel az AMD-nek. Tálcán kínálják majd a piacot.Hát azért voltak kockásak, mert nem volt PCF, ami leszűrte volna őket. Működni meg még csak próba erejéig sem tudott volna, mert nem támogatja a kártya. Szépen kaptál volna egy hibaüzit.
Persze, hogy nem működik a HD 2000-en, ha az effekt aktiválását a Vendor ID-vel oldották meg.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #7156 üzenetére
Mi tudjuk mi a PhysX, az emberek 90%-a viszont még mindig nem. Olyan apró nüánszokon múlik a vásárlás mint az ATI logo alatt a premium felirat. Ezen én is meglepődtem, de az embereknek ez értékelhető, hiszen prémium holmi, tehát csak jó lehet, vagy nem? a A TWIMTBP már rég nem úgy működik mint régen. A csoport keménymagja már átállt a Tegra-ra, mert az sokkal fontosabb, mint a GeForce. Most az NV a zárt effekteken van, mert nincs hardverük, a Radeonok ellen. És ez úgy értendő, hogy a piacon nincs nagy tételben megvásárolható 150 dollárnál drágább termékük. Egyszerűen ilyen körülmények között nem tudom mit gondoltak el. Jó persze nyilván létezett a GT212 és a GT214, amit leállítottak, és ennek a levét isszák most, de ilyen helyzetben teljesen logikátlan ez a politika, amit folytatnak, mert az OEM-ek, akkor sem tudnak GeForce-ot rakni a komolyabb játékgépekbe, ha akarnak. Ez minden csak nem megfelelő stratégia. Az meg csak hab a tortán, hogy az AMD is elkezdte a játékfejlesztős kapcsolatait kiterjeszteni, aminek hála, lefoglalták a Dirt 2-őt, a STALKER: CoP-ot, az AVP-t, félig az új BattleField-et, és az NV-nek maradt a Metro 2033 és a Just Cause 2. Te magad montad nemrég, hogy a Metro 2033 ismertségi szintje nem méltó az NV-hez, hiszen vannak nevesebb játékok, de azokat elvitte a AMD.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A hardver oldalakon világos, hogy téma, de miért várod el egy olyan vásárlótól az ismeretét, aki egy premium felirat alapján dönt. Sokan azt sem tudják, hogy mi az a DirectX, csak látják, hogy a 11 nagyobb a 10-nél.
A Burnout-ban nem a PCF hiányzik. Más algoritmusokat alkalmaz a játék az NV és az AMD kártyák esetében. Ha csak a PCF hiányozna, az csak kockás árnyékokat eredményezne. A tesztekből ez a játék ki is maradt, mert nem ugyanaz a grafika.
Raymond: Jó sokáig nyaralhatott, mert március elején ki lettek küldve a review kártyák. Simán fel lehetett volna készülni a tesztre. Bár ha csak később kapta meg a GeForce-okat, akkor nem szóltam, de ez nyilván azt is jelenti, hogy nem volt elég kártya az újságoknak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Intel Arc580 Asrock Challenger
- GIGABYTE RX 6600 XT 8GB GDDR6 EAGLE - 3 ventis hűtés - Eladó!
- AMD RX 5xxx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- AMD RX 6700 XT 12GB GDDR6 Reference Eladó! 92.000.-
- nVidia GIGABYTE GeForce RTX 3080 OC 10GB VISION videókártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen