- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
ma A Galaxy S22 és S21 család is One UI 6.1-re vált, ám eltérő AI funkciókkal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #4473 üzenetére
Nem szabad elfelejteni, hogy az a 42 A azért annyi, mert más is fogyaszt a gépben. A ****-os részt nem vágták be, de ott írják, hogy a GeForce-nak ebből maximum csak 25 A kell.
tome.jr: Egyelőre azt az infót nyomják a gyártók, hogy az elején nem lesz 3 GB-os.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tome.jr #4480 üzenetére
Egyelőre nincs is tervben a dupla memóriás. Várhatóan nyárig várni kell rá. NEm tudni mi a probléma, de valószínű, hogy 3 GB VRAM-mal kifut a kártya a 300 wattos limitből. Nyáron viszont lesznek új fejlesztésű memóriák.
A CeBIT az NV-nél főleg az Ion 2-ről és a Tegra 2-ről fog szólni. Visznek Fermit a kiállításra, de valszeg csak demózás lesz. Hasonlóan ahogy a CES-en.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gondolom csak a diszkrét GPU piacra gondolt, ott senki sem kereset sokat az elmúlt egy évben. Leszámítva az utolsó negyedévet, amikor jöttek a HD 5000-ek.
Nyilván a Quadro és a Tesla hozza az NV nyereségét.rup1u5: Teljesen jó ez a táp.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmit sem fog változni. JHH már régóta mondogatja, hogy a vállalat nyereségének 70%-áért a Quadro felel. A diszkrét GeForce vonal alig ad hozzá a nyereséghez valamit, többek közt ezért szerepel a fontossági lista végén.
A részesedésben sem várható sok változás. Az olcsó GeForce-okból több áll rendelkezésre, mint a HD 5400-5500-as kártyákból. A középkategória felett pedig hibába adnak el egy csomó Radeont, ha az a teljes piac 7%-a. Láthatod, hogy a Steam-en a játékos kártyák körében a HD 5700 és 5800 viszi a prímet, de kis részét teszik ki a piacnak.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Angel1981 #4523 üzenetére
Arról nem tudni semmit, de meglepődnék, ha nőne. Az OEM gyártók már a 300 wattos limitet is sokallják. A legtöbb ház melegedésének már ekkora hőmennyiség is bőven betesz. Az NV is külön minősítést osztogat az SLI rendszerekhez, mert átlagos házakban nem stabil két egymás mellé pakolt fermis GeForce.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz D.Orion #4527 üzenetére
Kb. ezt ... nem vicc. Tényleg így oldották meg a gyártók. Egy extra légcsatornát helyeztek a házakba, ami egy 12-14 cm-es ventilátorral hűti a kártyákat. Persze SLI-be köthető a Fermi más házakban is, csak ha fagy, akkor ne csodálkozz rajta.
KissP: A fogyasztásnak elég nagy, mert maga a Cooler Master és a Thermaltake mondta, hogy sok hőt fog termelni, a minősítést is ők árulták el. A többire még nincs infó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #4534 üzenetére
Sajnos az interjú linkje valamiért nem működik már, de le van mentve nekem. Ez lenne az a részlet belőle:
CHW: Are Gamers the most profitable market for NVIDIA?
JHH: I would say probably not, 2/3 of our revenue come from games but 2/3 of our profit comes from Quadro workstations, you know NVIDIA is the words largest workstation technology provider, our market share is about 95% in this market, every single company, every single country, every single car, oil, plane, train, shoes, etc… uses Quadro technology, this is the highest market share of any workstation company in the history of making but the workstation is not very large but is very important.
2009 őszén volt az interjú.Bici: Aha szóval hiányzott egy "a-" Csodálkozok, hogy hónapok óta nem működik
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel a tervezett órajel 700+/2000+ volt, így sejthető hol csúszott el a dolog.
Sonja: A problémák után nyilván nem várt senki csodát, de az NV ezt a chipet, és a rá épülő termékeket a csúcskategóriába tervezte, a HD 5970 ellen kellene küzdenie. Persze az eredeti tervek nem mindig válnak be.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól függ, hogy ki fogja gyártani. A TSMC 28 nm-es HP technológiája év végére elérhető lesz, de az általános problémákat beszámolva 2011Q2 a reálisabb dátum a tömegtermelésre.
A GF 32 nm-es SHP-je, ami hamarabb kész lesz, arra is dolgozhat az AMD. Ezesetben még idén lehet frissítés.
Nem tudom pontosan merre akar létni az AMD. A shader tömbök felépítését megtartanám, mert ennél láthatóan nincs hatékonyabb.A GF100 B1 még csak pletyi, de nyilván reális és logikus elképzelés egy silicon spin. Nyárra kész lehet, ha kell egy B2, akkor augusztus.
Nem mindig igényel a 3D dupla teljesítményt. Nyilván két kamera van, így jelentősen több a számítás, de a jelenet azonos, így a leképzés egy része összevonható. Nem látom értelmét az AFR-es 3D-nek. Extra számításokat eredményezne, rengeteg probléma lenne a megfelelő kezeléssel. Persze elméletben kivitelezhető, csak többet vesztenél, mint nyernél, így teljesen felesleges foglalkozni vele.
3D-ben mindenképp nagyobb valamennyivel az input lag, mert a monitorok válaszideje is nő. Persze nem igazán lehet észre venni. Multi GPU-nál is csak három vagy négy GPU esetén látható, ha megfelelő a rendszer kihasználása. Persze sokan nem veszik észre. Ezért nem foglalkozik vele senki. Pedig kéne.schwartz: Heló doki. Rég láttalak. Amúgy nyárra. Addig az A3 megfelel, legalább lesz termék.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eleve kell GPU-t tervezniük SOI-ra, mert a procikban lesz az IGP. Nem kizáró tényező a 32 nm-es SHP. A kellemeset akár össze is lehet kötni a hasznossal.
Minden cégnek a miniatürizálás az érdeke. Az NV is ezerrel üldözi az új gyártástechnológiákat, csak a 40 nm-nél az AMD jobban mérte fel a terepet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz proci985 #4630 üzenetére
A GF100-nak CUDA magonként van egy dedikált tesszellátora. A setup oldalon nincs baj. A textúrázókapacitás ami visszafogja.
rocket: Ez nem meglepő. A tesszellálást semelyik játék nem használja úgy, ahogy az Unigine Heaven, míg a 3Dmarkok kedvelt fícsőre a Jittered Sampling, amit a Fermi vektorosan dolgoz fel, így nem jelent komoly problémát a kevés textúrázó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #4633 üzenetére
Eddig a DX10/10.1-ben nem volt tesszellátor. Ez rengeteg kis háromszöget teremt, amiket azért szépen fel kell textúrázni.
A GF100 csak Setupban erős, amit ott megnyer azt elveszti a textúrázáson. Két Cypress ebben sokkal erősebb, nem is tudja megfogni.
Egyébként igen a DX11 húzófícsőre a tesszellátor, nekem is tetszik, de nézd meg a játékokat mennyire használják. Eléggé gyengén. Ugyanez volt a DX10 húzófícsőrénél. A Geometry Shadert is eléggé gyengén használják. Az hogy nekünk mi tetszik lényegtelen, a fejlesztőknek kell használni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TESCO-Zsömle #4635 üzenetére
Hát azért lehetet reménykedni benne, hogy valamilyen szinten megváltja a világot. Függetlenül attól, hogy értem a fejlesztők problémáit a rendszerrel kapcsolatban, simán használható annál jobban is, mint amennyire a mostani játékok dolgoztatják. Jelenleg az AVP használja a rendszert a legjobban, de még ez a játék is alig terheli az egységet. Igazából simán lehet Heaven minőséget használni, hiszen van a rendszerben számos beépített optimalizáció, amit a benchmark csak azért nem használ, hogy nagyobb legyen a terhelés.
Amúgy a GF100-on a leggyengébb láncszem az órajel. A 2 GHz-es Hot Clock-kal nem lenne semmi gond ... most, hogy a közelébe nem jutnak a tervezett órajelnek baj van. Eleve látható, hogy nem így tervezték, hiszen a Core órajel fele a Hot clock-nak, na most ilyen értelemben mi értelme a textúrázókat a hot órajel felével hajtani. Az egész stratégia itt bukott el. Ha minden terv sikerül, akkor most ott van a GF100 a dupla Cypress mellett, ahogy azt tervezték.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TESCO-Zsömle #4640 üzenetére
Szerintem a Battlefield: Bad Company 2 már szebb a Crysis-nál. Lessétek meg.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TESCO-Zsömle #4677 üzenetére
Azért ha AFR-ről van szó maradjunk kettő max. három GPU-nál.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DigitXT #4688 üzenetére
Igazából az AVP-ben tényleg komoly tesszellálás volt (persze az Unigine Heaven szintet meg sem közelítette volna). A fejlesztőket megkérdeztem. Elmondták, hogy eredetileg két lépcsőt terveztek, egy medium és egy high szintet. Ezek különböző tesszellációs faktort alkalmaztak más LOD-dal. Az elemzések után viszont észrevették, hogy a valós képkockán nincs különbség a két beállítás között. Ezután más lett a megközelítés. Kiválasztották azt a minimum szintet, ami még látható eltérést eredményez. Ez lett a végleges verzió.
Ugyanezt csinálták a STALKER-es srácok is. A CoP 1.6.0.2-es patch-ben addig visszavették a tesszellálási faktort, amíg nem volt látható az eltérés. Ez gyakorlatilag 30%-os sebességnövekedést eredményezet, bár ez a teljes képkockára lebontva eléggé csekély, mert a tesszellálás csak egy részfeladat. FPS-ben ez a változás alig több +1-2 frame-nél.
A Battlefield: BC2 alatti Frostbite 1.5 is képes tesszellálni, de ott eleve magas részletességű modellekkel dolgoztak a fejlesztők, így elvetették az opció beépítését.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha valóban 5000 példány startól a GTX 480-ból, akkor az borzasztóan kevés világszinten. Valószínűleg lesz annyi ember, aki ezt megveszi 700-800 dollárért is. Az ár nem hiszem, hogy a konkurenshez lesz majd mérve. Egy ilyen cég ki tudja számolni, hogy mi az a legmagasabb árcédula, amivel el lehet adni a raktárkészletet. Ennél többre nem is vágyhatnak jelenleg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bizony, hogy fake. Az 512 CC-s kérdéseket is kerülték. Tud a TSMC hibátlan chipet gyártani, de 512 CC mellett állítólag nem férnek bele a 300 wattba. A GTX 480-ból 5k-s darabszámot pletykálnak, aztán pár hétre érkezik még 10k-ban az A4 reves cucc. Egyértelmű, hogy nem gyártható normálisan a lapka, kell az új revízió. Rys már írta, hogy augusztusra van tervezve a B2. Pár hónap és itt lesz a GTX 475 és 485.
Az is érdekes, hogy egyik kártyának sem lesz ref. design-ja. Állítólag ezért nem volt szabad mutogatni a sample kártyákat a CeBIT-en. Ezzel a gyártók szelektálhatók, így csak az tud kártyát forgalmazni, akik gyártani is tudnak, és nincs kijelölt partner a gyár nélküli cégek számára.
A gar is átalakul. Egy évet vállal az NV a chipekre. Kérdés, hogy a gyártók megtartják-e a manapság szokásos két éves gart.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TESCO-Zsömle #4823 üzenetére
2010 H2-re ígért Dirk papa egy Evergreen refresht. De nem hiszem, hogy elkapkodnák.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Két dologra lehet gondolni. Vagy felhasználják a GF 32 nm-es SHP gyártósorait, amik elérhetőek lesznek ősszel, vagy megcsinálják 40 nm-en a master chip designt. Talán nem véletlen tartották meg az RV770 800 SP-s shader blokkját.
Oliverda: Dirk papa teljes refresht mondott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gyártással nyilván baj van, és ezt ők is látják, de ez a rendszer tökéletes oda ahova szánják. A Tesla és a Quadro vonal ebből évekig ütőképes lesz. Az extrém magas geometriai teljesítménynek hála még a filmek is nyitnak majd a Fermi felé. Ahol technikailag baj lehet az a gyenge textúrázó kapacitás, de látható, hogy az NV-nek sokkal nagyobb terveik vannak, amikbe a PC-s GPU vonal kiegészítő lehet. Ezt a részt úgy néz ki, hogy a zárt szabványokkal szeretnék erősíteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz pitbull93 #4837 üzenetére
[link] - inkább ezt sasold. Sírni fogsz a röhögéstől.
TESCO-Zsömle: Én csak Northern Islands kódnevű fejlesztésről tudok.
tlac: A kisebb Fermikat valószínű, hogy a GF100 esetében gyűjtőt tapasztalatok alapján fejlesztik majd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TESCO-Zsömle #4839 üzenetére
Az Northern Islands generáció. Csak annyit tudok róla, hogy jön.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez egy régóta keringő pletyka a Sweet Spot stratégia következő állomásáról. Az AMD célja egy olyan elgondolás kifejlesztése, melynek segítségével egy teljes generációt le lehet fedni két darab rendkívül kis méretű chip használatával.
A jelenlegi fejlesztés költséges, mert a teljes piac öt részre osztható, ami azt jelenti, hogy öt lapkát ideális egy generációba fejleszteni. Az AMD a Sweet Spot stratégia miatt négyet csinál, és az ötödik lapka helyett két felsőkategóriás chipet használ, azaz a legnagyobb chip kifejlesztésével nem is erőlködnek.A master chip design design ezt úgy módosítaná, hogy lenne egy master chip, amihez tartozna pár slave chip. A számításokat a slave chip végezné, míg a master chip felelne minden egyéb dologért. A fejlesztés és skálázhatóság ezzel nagyon egyszerű lenne, hiszen két kisméretű lapka van, amik tetszőlegesen felhasználhatóak. Például egy master és egy slave lapka lehetne olcsó megoldás, míg négy vagy több slave lapka a drágább. Az egész dolog a kommunikációtól függ, hiszen nagyon jó sávszélességű csatorna kell a lapkák összekötéséhez. Ilyennel kísérletezett az AMD, amikor a CrossFire Sideportot tesztelési céllel belerakta az RV770-be. Ez azóta eltűnt. A rendszer egyébként a Rambus Flex-IO-ra épül.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább arra gondoltam, hogy ő lenne a főnök. Kiosztaná a feladatokat, és a memória is ide kapcsolódna.
Később ez az egész továbbfejleszthető, akár alaplapon lehetne pár szolga chip, amik az integrált GPU-hoz kapcsolódnak majd.Bici: Persze ... ez teljesen más a CF-től, de profilozni mindenképp érdemes majd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az input lap mindig megmarad. Az a lényeg, hogy 100 ms alatt legyen. Ezt két GPU is teljesíti. Háromnál vannak gondok.
Ezt a rendszert vezérelni kell, ahogy a több GPU-sat is. Olyan, mint a Hydra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valószínűleg a kártyák összekötésére továbbra is az AFR marad a megoldás. Egyszerűen nincs ennél hatékonyabb. Két kártyánál vagy GPU-nál nem észrevehető a lag, ennél meg nem sokan használnak többet. Max a 3Dmarkosok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért vedd figyelembe, hogy nem elbaszott motorokról beszélünk, amik FPS-től függően rosszul is működhetnek. Amúgy is csak annyi framet látsz, amennyi a monitoron képfrissítése, a többi el lesz hajítva, mert nincs idő megjeleníteni.
A motorok problémája egyéni, de a fejlesztők többsége már védekezik ellene. Rengeteg programban már fix 30 vagy 60 FPS van beállítva alapból. Persze konzolból, mindenki úgy bassza el a játékélményt, ahogy akarja.Ha jó a multi-GPU profil, akkor platformlimit nélkül tökéletes a skálázódás akárhány GPU-val, ettől függetlenül valamilyen szintű platformlimit mindig van, így a skálázódás csökken. Ez ellen senki sem tud mit csinálni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Gaboman #4911 üzenetére
Programfüggő. Az Unigne Heaven esetében a tesszellációtól döglenek meg a kártyák, mert lényegében csak az van a DX11-ből ráengedve.
Az eddig megjelent tesszellációt alkalmazó játékokban a nagyobb részletessége messze alulmúlja a Heaven részletességét. Az AVP és a STALKER: COP ebből a szempontból a legjobban terhelő. Átlag 3-6%-kal lassul a teljes sebesség a tesszellálás aktiválása mellett. Ha nagyon terhelő a rész, akkor befigyelhet 10%-os vagy némileg nagyobb visszaesés is. Ez alapvetően a geometria részletességének a növekedéséből jön össze, így a setup motor, illetve árnyalási és a textúrázókapacitás függvénye. A Dirt 2 egy külön liga, mert a játék alatt gyakorlatilag csak a vízfelületekhez mész annyira közel, hogy bekapcsoljon a tesszellálás. Nyilván ilyenkor is lehet 4-5%-os deficittel számolni. Összességében elhanyagolható a különbség, mert egy kör alatt alig találkozol vízzel, vagy zászlóval.A STALKER: COP sebesség szempontjából nem téma, mivel a DX11 mód nem okoz számottevő visszaesést. Kb. annyi sebességet szerez az API, amennyit elkölt az extra effektekre.
A Dirt 2 esetében a Post Process High opció ejti vissza a sebességet. Ebben benne van a magasabb precizitású HDR, ami a legjobban lezabálja a teljesítményt. Gbors valahol már említette ezt. A lényeg itt annyi, hogy a Post Process effekt egy szopós dolog, mert a számítás lefut, de nem mindig van látható változás. (keményen fogalmazva időnként kidobod a teljesítményt az ablakon) A Dirt 2-ben főleg az éjszakai futamokon élvezi az új HDR előnyeit. Változás: DX9 és DX11 ... a fényeket érdemes figyelni.
Az AVP-ben három DX11-es opció van. Az élsimítás, a fejlett árnyékok, és a tesszelláció. A tesszelláció hasonló a STALKER: COP-hoz, ez befolyásolja a legkevésbé a sebességet. Az AA, ami számottevően levesz, de az igazi gyilkos a Advanced Shadow. A különbséget a legtöbb helyen nagyítóval kell keresni, de a 35-40%-os deficit befigyel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Metro 2033 ugyanolyan karaktertesszellációt használ, mint a STALKER: CoP. Ennél többet viszont senki sem tud.
A JC2-ben ki kell kapcsolni a Csudás vizet és száguldani fog. A Bokeh Filter-nél még nem jöttem rá, hogy kikapcsolva vagy bekapcsolva szebb. Véleményes a dolog.zuchy: Van benne koncepció, de szerintem az NV sem gondolta, hogy ennyire gyenge lesz a palettájuk a JC2 megjelenésekor. Nyilván termék nélkül ezek nem érnek semmit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Eyefinity-s HD 5870 a Catalyst 10.3 után fog jönni. Úgy döntöttek, hogy kedvezőbb, ha az új Eyefinity-s funkciókkal együtt érkezik a kártya. A retail csomagban is a 10.3-as driver kap majd helyett. Bár lehet, hogy van egy kis stratégiai szempont is. Ha közel teszik március 26-hoz, akkor nem csak a Fermiről beszélnek majd a fórumokon.
Pug: A 470-et mindenképp kitenném. Annak ez az eredmény hízelgő. A 480-at már kevésbé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyárig várni? Az már nagyon sok lenne, aztán ha nem adható ki a B1, akkor az új B2 rev augusztus-szeptemberben lenne elérhető. Az A3-ból legyártanak párezret, így az már felfogható launchként. Jelzik, hogy van DX11-es termékük, aminek a marketingértéke a lényeg, nem az elérhetősége.
Sonja: Az XFX-ről írtunk, hogy az EU-ben vörös lesz teljesen.[link] Várható volt, hogy nem hoznak Fermit. Akik meg tudják oldani jelenleg a gyártást, az a Gigabyte, a Galaxy, a Colorful és a EVGA. A BFG-ről szintén lehet tudni, hogy kivonul Európából, bár itt megy a pletyka, hogy ez nem végleges, csak az AMD-s szerződésre várnak, és visszatérnek Radeonokkal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Bj Brooklyn #4942 üzenetére
Biztos meg tudja oldani, de hogy akarják-e azt majd ők mérlegelik. Nyilván csak ők tudják, hogy mennyi lapka lesz, érdemes-e gyorsan beugrani, vagy ráérnek később is. Valszeg a legtöbb gyártó azt mérlegeli, hogy megéri-e egyáltalán a gyártósort kiépíteni. Elvileg négy gyártó lesz az EU-ra. A Giga, az EVGA és a Galaxy biztos beugrik, illetve vannak a Colorful dobozról a képek. Utóbbi gyártó keletebbre dolgozik. A negyedi cégről nem tudni semmit, de a Zotac, az MSI és az Asus az esélyes. Ezek közül a Zotacra van a legnagyobb sansz.
Reális elképzelés lehet az első hullámot kihagyni, sőt az egész GTX 470-480-at. Nyárra várhatóan lesz gyorsabb és modernebb verzió. Az Asus és az MSI részéről viszont ott a presztízs is. Nekik valszeg lesz termékük. Egy Inno 3D vagy a Point Of View mondjuk mondhatja, hogy nem, mert mire megegyeznek valakivel a gyártáson, az minimum egy hónap. Igazából a kisebb partnereknek ott nehezítette meg a dolgot az NV, hogy a CeBIT-es infók szerint a GTX 470 és 480-ra nincs referenciamodell. Mindenki gondoskodik a saját NYÁK-járól. Ez annyiban problémás, hogy kijelölt referenciagyártó sincs, ahova a kicsik leadhatják a rendeléseket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Cyberpunk #4949 üzenetére
Az új infók szerint a GTX 480 is alatta lesz a 300 wattnak. Azt nem tudni mennyivel, de 260-280 körül lehet majd. Előfordulhat, hogy ezért nem kommentálta az NV az 512 SP-re vonatkozó kérdéseket. Valszeg a fogyasztás miatt egy blokk tiltása mellett döntöttek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Maradjunk annyiban, hogy az Intel nem is akar peren kívül megegyezni. Jensen csak kifogásokat keres a perben, hogy miért hagyták ott a chipset piacot. Ha annyira érdekelné ez őket, akkor nem csak egy GPU lenne az Ion 2. Az NV teljesen realista, a rendszerszintű integrációval nem tudnak mit kezdeni, de ezt nem lehet bevallani, mert világos lenne mindenki előtt, hogy az NV PC-s piaca folyamatosan szűkül. Ezért született meg a Tegra. Teljesen tudatos a PC-s bizniszük leépítése, csak ráfogják a csúnya Intelre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.