Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
2024 - Íme a 20. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között érkezik a Ghost of Tsushima PC-s kiadása.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zuchy
őstag
válasz rumkola #5097 üzenetére
Vízzel jó dolog lesz az fesz emelgetés, biztosan menne, de léggel necces. A HD5970-en 400W-os TDP-t bíró hűtő van, az egész kártyán, illetve a szellőző nyílástól a ventiig, és annak is 300W-os a TDP értéke. A fermin látszólag valamivel kisebb lesz a hűtő, bár az is igaz, hogy a HD5970 hűtőjét méretezték túl. Ami nem is baj.
A vak is azt mondta, hogy majd meglátjuk.PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
Mondjuk az igaz, 20W-os venti tud szeleket csinálni. Az más kérdés, hogy én nem bírnék megmaradni mellette. Gondolom ők se terveztek bele ekkora ventit, csak hát TSMC... keresztbe tett. A GTX280, 285 hűtése sem volt hangos, jól megtervezett példányok voltak.
De ide több hűtési teljesítmény kellett.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
priti
addikt
Egy újabb hetet qrtak el az idiotizmussal, mindig ez van amikor kapkodás van. Kiszállítás után jönnek rá, hogy rossz a BIOS, elképesztő. Szerencsétlen csapatot sajnálom, akik a Metro-t fejlesztették, ma jön ki a crack a warezos verzióhoz, gondolom meg kell várniuk a Fermit vele, így mire ki tudnak jönni a játékkal a nép fele már végigviszi, nem elég hogy eleve egy szűkebb réteg a célközönség a magasabb gépigény miatt, még ez is. Ennek is csak az a vége , hogy nem érdemes PC-re játékot írni.
Hardverlesen
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ugyan ... ők döntöttek úgy, hogy zárt rendszerre fejlesztenek. Tökéletesen lehetett tudni ennek a kockázatát.
A launch meg lesz tartva 26-27-én. Már van egy pár oldal, akik biztos kapnak kártyát addigra. A többiek majd várnak. A kereskedelmi start is meglehet április közepe fele.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
CSiMi_
tag
-
rumkola
veterán
-
CSiMi_
tag
Én kb 1 éve raktam fel a windows 7 beta-t. És már jó idelye nem volt egy említésre méltó játék, aminek jó a sztorija, a grafikája, és a fizikája. Haverokkal beszéltük, hogy biztos azért pang a piac, mert várják a DX11-et, és biztos majd, ha kijön a végleges 7 akkor jön a hardver, és a game özön. Hát az Ati kissé késve, de kiadta az 5000 szériát. De az Nvidia... Kijelentette valami buzerátor szóvivő, hogy a DX11 nem csinál fps-t. Hát ha nem is csinál, de sokan rá vannak kattanva az új cuccokra... És nem értem, hogy engedheti meg egy ekkora cég mint az Nvidia, ekkora baklövést. Szerintem 1 hónappal az oprendszer megjelenése előtt már kezdeni kell a gyártását. Nem fél évre rá...
EP45 DS3, E8400 E0 (3,78 GHz), OCZ reaper 4GB kit (5-5-5-12 (1120 MHz)), Zotac GTX 260, OCZ 500W-táp Razer DeathAdder v2 (3500dpi), Logitech G35, LG flatron 22' 1080p .
-
rumkola
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze. Szerinted, hogyan lesz az NV-nek pénze, ha nem kell a játéknak a GTX 470-480. Pár effekt aktiválásához rögtön érdemes kettőt berakni.
rumkola: Ha ugyanaz a program megjelenése, akkor gyorsabb DX10 és DX11-ben. Ilyenre példa a BattleForge. Ellenben a Metronál DX9 mód alatt egy csomó grafikai elem kimarad, azokat nem kell számolni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dark KillerX #5112 üzenetére
Nem ez NV az egyetlen hunyó, azok is felelősek, akik beszállnak a The Way It's Meant To Be Paid bizniszbe. A metrósok is a saját bőrükön tapasztalják meg, hogy ez így nem lesz jó, aztán lehet sírva futni az AMD-hez, mint a Stalkeres csapat, csak addigra már oda a játék.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
Ez nevetséges... inkább csinálni kellett volna egy rendes desktop GPU-t és versenyezni rendesen az ATI-val, nekem nem tetszik ez a megveszem őket kilóra stratégia... lehet szemét leszek de: kívánom legyen bukás.
smkb: Éppen ellenkezőleg, ha normális gépigénye lett volna PC-re vettem volna meg. Te csak azt látod, amit akarsz, mégpedig engem anti-PC-snek. A PC meg pont azért drága, hogy többet nyújtson, nem? Akkor is drágább sokkal a PC, ha lehúzom a grafikát konzol szintre. Nekem nem a PC-vel van a bajom, mint játékplatformmal, hanem ahogy szétverik ilyen hülyeségekkel. 10 éve játszom PC-n, ha annyira utálnám már nem lenne, főleg nem i7 meg X2...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
rup1u5
nagyúr
válasz rumkola #5108 üzenetére
Jaj de gáz a videón 0:24-nél ahogy a lelőtt szörny egyszerűen átcsúszik a csávó lábain. Hihetetlen, hogy 2010-ben még mindíg nem látunk normális kölcsönhatást a testek között.
Agyamra megy mikor egy játékban simán átsétálok egy hullán, mintha ott se lenne.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha csinálnak egy rendes GPU-t, akkor most még versenyképesek lesznek, de két év múlva már nem. Saját zárt szabványok kellenek, mert a rendszerszintű integráció megfolytja a cég PC-s érdekeit. Nem lehet ellene versenyezni. Láthatod, már eltűntek a chipset bizniszből is, pedig az komoly jövedelemforrás volt, amíg működött. NEm rövidtávon gondolkodnak, hanem hosszútávon. Ha a saját zárt rendszereik terjednek el, akkor mindenképpen kell venned egy GPU-t is a CPU mellé, függetlenül, hogy az Intel és az AMD elkéri a pénzt az IGP-ért is.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Dark KillerX
addikt
-
rumkola
veterán
Mondom én,...
Kijött egy szar ukrán játék, és egyből rohadék az NV mert biztos ő miattuk megy szarul. PPP
Komolyan mondom Ti nem vagytok komplettek. DDDDMásik példa meg állandóan a Battleforge. Az meg NV-n játszhatatlan, de persze ott nincs az hogy szemét AMD, áááá dehogy. Ott az van, hogy megint az NV a hülye szar. ))
Kegyetlenek vagytok, hihetetlen. És az a legdurvább, hogy ez így évek óta, mint valami ovis gyerekek. Szakadok
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5120 üzenetére
A BattleForge a legtöbb konfigon fut. Teljesen játszható NV-n is. Az, hogy az AMD-n jobban megy, a DX10.1 és a DX11-nek köszönhető. Előbbi +20, míg az utóbbi +55%-ot jelent a DX10-hez viszonyítva. Az NV DX10.1-es kártyáin is kimérhető a +20%, csak gyengék a kártyák, így senki sem foglalkozik vele.
A Metro 2033 beállt a STALKER: Clear Sky és a Cryostasis sorába. Ezek a legrosszabbul optimalizált játékok az elmúlt évek alatt. Mind TWIMTBP. Ezt láthatóan sokan összerakják, talán nem alaptalanul.
Egyedül a STALKER: Clear Sky fejlesztői próbáltak javítani, így gyorsan le is léptek az NV-től, de egy rosszul összerakott motoron nehéz változtatni. Szerencsére a CoP már jelentős előrelépés.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rumkola
veterán
aha értem, eddig azt hittem ez a twimlófasz csak egy reklám a játékok elején...
szóval a 300 nv reklámos játékból 3 szar (amiből ráadásul 2 vagy talán mind a 3 valami ukrán ratyi) akkor egyből rohadék nvidia...
))
nemáááármi van a többi 200 játékkal, amiből mondjuk 40 db. simán AAA+ os cím és kurva jól játszható normális gépeken is
azok véletlenül sikerültek normálisra, vagy netán programozni tudó fejlesztők csapkodták a billentyűzeteket a fejlesztéskor?igen Keldor, jelenleg nv van a gépben, bár 6 hónapot nem bírt ki még vga nálam
[ Szerkesztve ]
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5123 üzenetére
Nem írtam, hogy az NV szar. Egyszerű tényt közöltem, az elmúlt évek legrosszabbul optimalizált játékai TWIMTBP program keretében születtek. Ezt más is látja. Lásd fentebbi hsz-ek. A Metro 2033-nak nagyon egyszerű a feladata. El kell adnia a GTX 470 és 480-at (főleg párossával), erre vették meg a játékot.
Más játékokkal más a szerződés. Bár ott is láthatunk érdekességeket. PL.: Batman AA és NFS: Shift (1.0-ás változat). Nem hiszem, hogy ez mindenkinek az előnyére válik. Sokkal jobb lenne, ha az NV a hardverek fejlesztésébe ölné az energiáját. Talán még árverseny is lenne, és nem az AMD kínálná az összes szegmensben a legjobb terméket (áron felül persze). Emlékezhetünk, hogy a HD 4800 és a GTX 200 csatájánál milyen elégedett volt mindenki. Az árak is tök jók voltak. Aztán az NV-nek beütött, hogy ha ezt a felfogást folytatja, akkor csak rövidtávon van élete ezen a piacon, így elő kell húznia a zárt rendszereket, és a fejlesztőkkel szerződéseket kell kötni, hogy az egyes effektek csak GeForce-on legyenek elérhetőek. Az AMD ment tovább az úton, szépen fejleszti a killer hardvereket, amiket most annyiért ad, amennyiért nem szégyell. Ez több szempontból sem jó a fogyasztónak. Egyrészt, nagyon drágák a kártyák, másrészt a zárt szabványok felemésztik a piacot. Két választás van. Vagy vesz a júzer nagyon drágán nagyon gyorsat, vagy hasonló áron lassút, de legalább van AA a Batman-ben. Ez az egész Bullshit. És láthatóan a drágán csak a gyors megy el, így az NV-nek jó lenne a terveit még egyszer átgondolni. Abban sem vagyok biztos, hogy a Metro 2033 meghozza a várt eredményt, csak egy újabb csapatot küldtek az enyészetbe. Szerencse, hogy kint van Xbox 360-on, ami megmentheti a projektet és a fejlesztőket. (Sajnos ezt a Flagship Studios és az Action Forms nem mondhatja el, így ők csak köszönetet mondhatnak a néhai "támogatásért")[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Abban legalább van minőségi DX10.1-es AA is. Emil Persson azért becsempészte a kódba. Egyébként ebben az a szép, hogy senki sem tud jelenleg maxon játszani, mert az NV-n a Z-szűrés nincs meg az AA-nál, míg az AMD-n a CUDA effektek. Egyre jobb ez a PC-s játékipar.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
vhunor
őstag
Igen, az, és egy negyedmilliós PC-n nem lehet maximális beállítások mellett élvezhetően futtatni. Ez nem röhej, hanem szégyen az elkurvult és rövid távban gondolkodó fejlesztőkre nézve, ugyanúgy, ahogy a Crysis és a Stalker esetében is az volt.
Amúgy is, a csilivili grafika manapság már nem nagy kunszt. Biztos nekem alacsonyak az igényeim, de nekem a Mass Effect 2 grafikai szintje egy kicsit magasabb felbontású textúrákkal tökéletesen elég lenne mindenféle játékban. Ha azt a k*rvasok energiát a grafika helyett a játékmenetbe, alapvető designba fektetnék, sokkal jobban járnánk.
Mellesleg elég volt megnéznem a God of War III titános részét, hogy az amúgy tisztességes teljesítményű PC-met ki akarjam vágni az ablakon, de ugyanez igaz az Uncharted 2 vagy GT5 esetében is. Vicc kategória lett a PC-s játékipar, ahol szarul optimalizált és játékélményben egy kalap szárított molylepkét nyújtó programokkal vetetik meg a 400-600 dolláros VGA-kat.
Abu85: "Egyre jobb ez a PC-s játékipar."
[ Szerkesztve ]
-
Cyberpunk
félisten
Hát igen úgy néz ki hogy visszajőnek a régi szép idők. Én még emlékszem arra hogy bőven 100k fölött mérték a felső kategóriás kártyákat is nem csak a csúcs kategóriát
Ez van ha nincs verseny akkor az árak megszaladnak.Egyébként én úgy gondolom hogy jobban járunk ha megvárjuk a HD6000-es szériát.
Elnézve a jelenlegi DX11-es játék felhozatalt, egyáltalán nem nagy érvágás az ha ma még nincs valakinek DX11-es kártyája.
Talán javítanak valamit a tesszalláción is mármint nem vetti majd őket annyira vissza teljesítményben mint a HD5000-ket.
Egyébként várható hogy még az idén megjelenik az új generáció az ATI-nál?"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #5135 üzenetére
Nem ... a BattleForge azért gyorsul, mert nincs extra effekt hozzáadva a DX11 módhoz, ugyanúgy néz ki, mint DX10-ben. A többi játékban az extra effektek egy része DX11 alatt kapcsol be.
vhunor: Speciel a Metro 2033 nem használja a DX11 beépített optimalizációit a tesszellálásra, így ennél a játéknál az is probléma lesz. A többi játék esetében van visszaskálázás is, és a LOD, valamint a tesszellálás mértéke is megfelelően van kalibrálva.
Azt nem tudni, hogy a Metrosok miért áltak elő ilyen rendszerrel. Vagy nem volt még tapasztalatuk, vagy valamiért szándékosan magasra akarták tolni a gépigényt. Nyilván a sok háromszög nem tesz majd jót a setupnak és a textúrázásnak. A DOF meg egy Post Process effekt, az eddig is zabálta a hardvert. Annak az erőforrásigénye kb. megfelelő. Valszeg a későbbi patchekben ez még változhat. A PC-s port bugos egy csöppet, így nincs teljesen kész.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
A TDP mizéria miatt igencsak várható volt.
Lehet polírozni a vizesblokkokat, és szárazjég kelyheket.
Persze ettől még mellélőtt az nv, hogy képtelen volt optimális keretek közt alkotni.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
rumkola
veterán
Viszont azt most boritékolom, hogy a Crysis 2 lesz az etalon megint, évekig. Megnéztem a videót róla, hátbakker az durva. Teljesen mindegy hogy milyen reklám logó pörög majd az elején.
-
Pug
veterán
" Gondolom ők se terveztek bele ekkora ventit, csak hát TSMC... keresztbe tett."
Én meg gondolom, hogy Te se hiheted azt, hogy a TSMC a hibás azért mert az NV által tervezett chip g@ci meleg
A TSMC-t lehet blamelni a kihozatali arány siralmassága miatt (bár ahoz is van köze annak, hogy mekkora méretű chipet tervezett az NV ) de a hőmérsékletet ne kenjük már rá
Ez igen is az NV sara, ezt el kell fogadni, vagy lehet tovább flashelni a zöld szemcsiben
-
RI/OS
őstag
Áh, ha maxon akarsz játszani, ehhez abból is multi gpu kell.
Ha kikapcsolom a CF-et, 15-16 fps, msaa nélkül.
Ha kikapcsolom a tesselációt és az advenced dof-t akkor játszható 30-35 fps.Ha bekapcsolom a CF-et, játszható maxon,tess on, advenced dof on, msaa 0, kb. 30-35fps.
Egyedül nem fog jól menni fermin se, ez biztos.
-
smkb
őstag
De. Pont ezért lett így elkészítve a Metro 2033. Úgyhogy nincs ezen csodálkozni való hogy nem értjük miért így került bele a motorba... pontosan a fermi miatt, mert azon meg jobban fog hasítani. Ez az a pont valószínűleg ahol az NV pénzt adott, a metro gárdája meg elfogadta.
Továbbra is azt tartom, ezért nem az NV-t kell szidni, hanem azt aki elfogadja, hogy pénzért elkurvul. Ha nem tennének ilyet a fejlesztőcsapatok, NV-nek is fel kellene hagynia ezzel módszerrel, de amíg lefekszenek a pénz előtt....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tesszellátor számos dologtól függ. Ennek csak egy része a setup, ott van még a két shaderes fázis, ami az árnyalókat terheli, és ott az extra háromszögek feltextúrázásával és árnyalásával járó extra meló. Jelentősen jobbra nem érdemes számítani. A Metro 2033 alatt egy 10 FPS-be tuti benne lesz a tesszellálás a GeForce-on is. Egy GPU-val ez a játék maxon játszhatatlan lesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
smkb
őstag
Amíg nincs Fermi teszt metro 2033-al, addig ezt így nem állíthatod. Ugyanennyi háttérinfóval én meg azt mondom, hogy ha már az NV adta a pénzt és ott volt a játék fejlesztésénél, nyilván nem annyira hülye, hogy olyanra készíttesse el a játékot, hogy a saját vasán is rosszul fusson
[ Szerkesztve ]
-
rumkola
veterán
Ha valami azonos beállításokkal jobban fut valamin mint egy másikon, az pont nem marketingcsárt. A marketingcsárt az, amikor oldalakon keresztül bizonygat valaki valamit, hogy miért jobb ill. miért lesz jobb.
Gyakorlatban aztán persze mégsem jobb.Am nem tudom honnét veszitek, hogy az NV egy ilyen - már bocs - szar, ismeretlen metro játékkal demózna....
[ Szerkesztve ]
-
És mennyire haverok az AFR és DX11? Találtak azóta többé kevésbé korrekt workaround-okat azokra a problémákra, amik felvetődtek még a DX10 kibontakozása idején (mikor még amúgy sem használták az új eljárásokat). Vagy máig sem lettek népszerűek azok az eljárások, amik legjobban zavarják az AFR-t? (Vagy ezek összességében beleférnek az amúgy is tág szórású átlagos CF/SLI hatásfokba?)
(#5146) smkb
És az nv-nek miért baj, ha van olyan játék, ami normál bállításokon jól fut a kisebb kártyákon is, de a MAX-hoz már (legalább) két darab GTX480 is kell SLI-be (főleg, ha az 5890-nél így lányegesen jobban teljesít, szóval "emberi keretek közt" Geforce SLI ajánlott hozzá)?(#5147) rumkola
Ha legalább mutatóba DX11 és jobban fut Geforce-on, akkor miért ne lenne jó egynek a listán? Én még remélem, hogy jobb játék lesz, mint a S.T.A.L.K.E.R. -> ahol a készítők is azt akarták, hogy senkinek se legyen kedve rendesen leírni a játék címét.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ki mondta, hogy rosszul fog futni a saját vasán. Egyszerű ez a politika. Az NV-nek az a legjobb, ha eladja a GTX 470 és 480-akat, akár kettesével is, hiszen még jobb, ha rögtön SLI-t épít a júzer. A tesszelláció meg egyértelmű, hogy mindenhol erősen visszaveti a teljesítményt. Rengeteg extra háromszög keletkezik, amelyek még számos futószalagon extra terhelést jelentenek a hardvernek. Nem mindegy, hogy mennyi háromszöget textúrázol fel. Ezek a Fermin sem maradnak ki.
rumkola: Nem demózna, demóznak. Ez a játék a Fermi nyitócíme.
janos666: Az AFR előny a DX11 mellett. Mivel a képkockák feldolgozása két külön GPU-n megy, így a memória kivételével minden megduplázódik. A Hemlock például rögtön két tesszellátort és ezzel dupla setupot kap.
A HD 5890 egyelőre parkolópályán van. A GTX 480 ellen elégnek ígérkjezik a HD 5870 2 GB is. Az eddig kiszivárgott tesztek többsége extrém magas felbontáson készült, azaz arra játszottak, hogy a HD 5870 kifogyjon a VRAM-ból, és ezzel verhető legyen.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen