- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Modding és elektronikai kérdések
- Videós, mozgóképes topik
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vegyszer
addikt
az alsóbb kategóriák az NV-nél menyire szoktak megkésni a top-kategória debütálása után?
3-4 hónap?"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
priti
addikt
válasz Robi BALBOA #4149 üzenetére
Nem kell arra gyúrni, halál jól megy nálam minden, egy darab gondom nincs vele, persze ha mégjobb lesz azt duzzogva elfogadom, de ez így, hogy elég volt két rongyért vennem két ordasi GPU blokkot és halál jó mindkét kártya CFX-ben és kuss van meg minden, végre figyeltek és a ramhűtést fönn lehet hagyni amikor leszeded a refihűtőt és semmi sem kell rá csak egy akármilyen kotvány blokk, hjajj nagyon finom, nem is emlékszem mikor voltam utoljára ilyen elégedett VGA-val, két rongyból bevizezni egy CF-et és COD alatt 38 fokos , alien alatt mondjuk ha feltolok mindent fullra akkor már felmegy 58fokra mint a szőrös fánk alatt, de... talán a G92 8800 GTS 512 a csillával volt még ilyen lovkosztos fasza kis cucc annó, azt szerettem meg talán ilyen hamar akkoriban, jó mondjuk a Black Pearl GX2 is qrvajó volt, de az nem az NV érdeme, hanem az EVGA-é, meg az újonnan aranyárban is ment. Mondjuk megérdemeltem ezt a faca 5770CFX-et 60k-ért amennyit coptam azzal a szar 4870X2-vel, az első még EK blokkal is megdöglött, pfejj, egy igazi hulladék, volt egy léghűtéses gigabyte 9800GX2 is nálam egy darabig, még az se volt olyan kazán, mint az X2. Ez az új 5970 konkrét lehet, páran cumiznak is vele
Hardverlesen
-
Na, hogy ott rohadna rá a keze a billentyűzetre, aki az AMD-nél ezt kitalálta.
Miért fáj az nekik, ha berakok a gépbe egy Geforce-ot is, ha már megvettem a Radeonjukat? Ezen nincs mit spórolni, nincs összefüggés a Physx teljesítmény és a Radeon sebessége közt. Akár van Physx gyorsítóm mellette, akár nincs, ugyan olyan gyors (=drága) Radeon-t kell vennem. Illetve ebben a felállásban csak CUDA-ra (és Physx-re) tudom használni a másodlagos kártyám, semmi másban nem segít.
Ez tökéletesen olyan döntés, ami csak felhergeli a felhasználót, de érdemi hasznot nem termel. (Jó, szűk réteget paprikáz fel, de ugyan ilyen szűk bevételtől esik el miatta az nV, és nem az AMD javára, hanem csak elmaradt bevétel lehet az nv-nél.) Az AMD-nél ettől egy centtel sem lesz több a részvények osztaléka, nem fogy több Radeon (és minimálisan kevesebb Geforce kel el).
Ez csak szivatás, de érdemben csak a felhasználó szív, nem az nv.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Robi BALBOA
őstag
Persze nem nagyon volt eddig sem gond a cf-el, de ha azt irják, hogy külön profilokat fognak csinálni a játékokhoz a cf érdekében az komolynak tűnik, szerintem néhány játékban azért lesz meglepetés. 2k-ból vizezted be a két karit az valami Ja azzal, hogy a keretet fent lehet hagyni a vrm és a ram hűtése meg van oldva, csak egy kis szellő kell neki.(Az Ati ezt már a 2900-es kariknál is így csinálta és szzerencsére azóta is így van ez, reméljük így is lesz még egy jó darabig!9
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
priti
addikt
válasz Robi BALBOA #4156 üzenetére
Röhögni fogsz, de teljesen jó. A tiszta réz az tiszta réz, igazi békebeli fúrt blokkok nem ám ilyen plexitetős 20k-s vacak Volt itthon krómhatású festék amit anyám vett a konyhaszekrény fogóját kijavítani, azzal lefújtam, csilli-villi. Ja bocs nem 2k, mert további 300Ft költség hozzájött még, mivel feldaraboltam másfél-másfél darab 3M kétoldalas hővezető ragasztószalag padot aminek 100Ft darabja, hogy ráragasszam vele a hűtőbordát arra a 9 fetre ami a kártya végén van. (Azok fölött volt a gyári mókuskerék, így nem mertem őket szabadon hagyni, de így utólag valszeg tök felesleges rájuk az a borda, mert csak kézmeleg, mindegy elfér pénzbe meg nem került, mert régi fekete P1-es CPU hűtőbordából vágtam le... ha viszagondolok, hogy 20k volt az X2-re egy használt plexitetős EK full-cover blokk, ami ezerrel forralta a rendszervizem... áhh... a legnagyobb baromság, ezt a három blokkot VGA-k+CPU lazán, de tényleg röhögve elviszi egyetlen kétsoros duplaradi két 12cm-es ventivel, mégcsak nem is langyos a tartály és tizedébe került, na ez a nem mindegy.)
Hardverlesen
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #4153 üzenetére
Nem tudom mennyire szándékos. Eléggé átírták a driver monitorkezelő rutinjait. Elvileg már van rá megoldás.
Amúgy előnyükre válhat, ha szándékos az akció. Időn szépen lehet gyengíteni a PhysX-et, ez nyilván csökkenti majd a licenszek számát, amiből amúgy sem volt sok az utóbbi egy évben. Bár még ott van az NV kezében egy adu. A supportot is ingyenesé tehetik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Szvsz amíg a PhysX-et csak mint opcionális látványjavítót használják, addig nincs esélye megváltani a világot, még akkor se, ha ingyenes. Márpedig amíg nem fut normálisan ATI vga-val, vagy az azt hajtó sokmagos procin, addig csak egy fícsör nV karikhoz.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Crytek
veterán
Én ugy vagyok ezzel a PhysX-el hogy jelenleg többre tartom mint a DX11-et.
Hogy miért?
Voltak összehasonlító képek pl alien vs predatorrol ott kb egy gif ben szinte észre sem lehetett venni a különbséget.És az álló kép volt nem játékon belül ott kb 0 azaz NULLA a jelentősége mert nem látod!PhysX-et legalább látom repkednek a papírok,agyonszikrázik minden szar,szakad aminek kell faszás a füst,leverhető a vakolatstb.
Csak az a gáz a physx-el hogy nem mindenki számára elérhető.Pedig nagyon jó lenne ha minden játékban ilyen lenne és ne csak ott ahol aztmondja a fejlesztő na jó akkor most ezen a falom omlik a vakolat ha lövöd/ütöd.Hanem mindenhol mindenre ugyanugy kiterjedne a fizika.Csak ahogy nézem nem igen fejlesztenek fizikára
De mutogatni azt tudják hogy a techvideokat ahol atombrutál minden.De az a szöveg lemarad róluk mindig hogy : "Na ezt jól nézd meg paraszt ilyen soha nem lesz ingame a játékban"Eddig azt mondom ..urcsá.. ja nem DX11 takarodj!
Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem várhatod el, hogy a fejlesztők egy zárt rendszerre építsenek fizikai hatásokat. Nekik az a fontos, hogy jól járjanak a játék eladásával. Márpedig egyértelmű, hogy a PhysX-es GPU gyorsítást nem támogató rendszerek kizárása, nem hat majd pozitívan a bevételekre nézve.
Amúgy nem tudom, hogy az AVP-ben mi a baj a DX11-gyel. Bekapcsolhatod az AA-t egy compute shaderes algoritmussal, van még advanced shadow, ami szintén észrevehető különbség, és ott van a tesszellálás, ami annyira nem látszik, de az is különbség.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
Nem várhatod el, hogy a fejlesztők egy zárt rendszerre építsenek fizikai hatásokat. Nekik az a fontos, hogy jól járjanak a játék eladásával. Márpedig egyértelmű, hogy a PhysX-es GPU gyorsítást nem támogató rendszerek kizárása, nem hat majd pozitívan a bevételekre nézve.
Épp ezt magyarázom mekkora zsír lenne ha nem lenne zárt és rágyúrnának a fizikára nem csak a grafikára. Bár ahogy elnézem a mai pc-s gameket megállt az idő a grafikai terén nem is kicsit.Ezt jól mutatja az is hogy nagyon sokan még 8800GT vagy hasonló szintű VGA-kal is virgonckodunk.
Vicces ez az AA mindig eljátsszák majd? DX9be azért nem lehet dx-10be ja ott meg ezért nem lol szánalom.
Dx11 nagyon felejtős még.Majd amikor lesz olyan game ami dx9 vs dx11 összehasonlításnál azt mondom anyád ez tuti egy másik game sokkal szebb stb na akkor talán lesz értelme.
Addig ilyen 0 hurka különbségekkel kitörölhetik a seggüket.
Tesszaláljuk a nézük igaz a lőtéri kutya nem nézi mert egy autós game és autózol de nem gond tegyük bele há me dx11 trendi cuccos.Szidhatják nv-t temethetik orba szájba physX-et 60x jobbnak tartom jelenleg látványosabb is mint a dájrekix11.
Next PC Upgrade: 2022
-
priti
addikt
Jajj hagyd már az AVP-t, szerinted mennyit foglalkoztak a fejlesztés során a DX11-el? Egy olyan játékot ahol költenek a fejlesztés során a csicsára évekig fejlesztenek, csináltak hozzá egy dx11-es exe-t pár hónap alatt amivel tesszelál egy kicsit, hogy el lehessen mondani hogy dx11-es, egy kis marketing, nagy kalad, amúgy meg mi nem tetszik azon ahogy az AVP kinéz? Egyáltalán nem csúnya szerintem ha azt veszem, hogy még mindig egy rakás játék dx9-ben van. Szerintem hülye vagy amikor ilyeneket mondasz, hogy "dx11 takarodj", minden fejlesztésnek örülni kell, az meg hogy egy játékra mennyit költenek meg mit használ és mit nem marhára nem a programozóktól függ, tisztán pénzkérdés. Hiába használ akármit ha pár hónap alatt meg kell csinálni nem fog neked az utolsó bögre is szilánkosra törni az asztalon. Egyszerűen nem jut rá idő+pénz.
Hardverlesen
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AA-t már megmagyaráztuk párszor. A DX9 alatt Deferred Rendering motorral ez lehetetlen. DX10 alatt lehet MSAA-t használni az élekre, míg DX10.1 alatt működik az eljárás az átlátszó textúrákra is. Az AVP-ben használt DX11-es AA az első compute shaderben írt algoritmus, működik éleken, alpha csatornánán és textúrákon is, ráadásul 5% a deficit 4x minta esetén.
Szerintem nem járunk rosszul ezzel a compute shaderes AA-val. SSAA szintű képminőség, az erőforrásigény töredékéért.Írd meg az NV-nek, hogy portolják a PhysX-et OpenCL-re. Ők az illetékesek ez ügyben. Akkor lehetnek játékélmenetet is befolyásoló elgondolások is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
És akkor minden "Dx11"-es játékra ezt kell majd mondanunk??
Nincs vele bajom ahogy kinéz.Csak a dx11 létjogosultságát kérdőjelezem meg akkor inkább ne is tették volna bele ha nem látni szinte lószar különbséget se.
Az meg hogy mennyi időt pénzt ölnek bele az ő gondjuk.Leállt a fejlődés.
Egy helyben toporgás van évek óta.
Anno talán a Crysis tudnám kiemelni hogy a többi gamehez képest na az volt valami bár abban is csak az a pár dolog volt szép nem minden.
fizikára fejlesszenek inkább mint grafikára az sokkal többet dob a hangulaton mint a grafika.
Úgyis jönnek az 6-8-12 magos meg isten tudja hány magos cpu-k bőven lesz erő a fizikára.
Remélem megélem még ezt!Next PC Upgrade: 2022
-
rup1u5
nagyúr
Red Faction Guerrilla-t próbáltad már?
Ha nem akkor tudom ajánlani, mert jó móka!
Valahol ott kezdődik az igazi játékbeli fizikázás ami 2010-ben már alap kéne hogy legyen minden játékban! Ehhez képest a PhysX nem több mint látványbeli maszatolgatás. A PhysX szerény, alulinformált meglátásom szerint semmi másra nem jó, minthogy hátráltassa a fent említett játékban átélhető nagyszerű megoldások gyors elterejdését.
Nem értem miért nem kapnak az ilyen megoldások nagyobb visszhangot.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
priti
addikt
Egy végterméknél mindig a befektetett munkát látod, pont hogy a crysis erre a legjobb példa. Gyakorlatilag dx9-ben akkori dx10-es játékokat alázó grafikát készítettek. Tökéletesen bizonyítja, hogy nem csak azon múlik a végeredmény, hogy mit használ egy játék. Azt hogy mikor jön ki egy olyan cím, amitől hasraesel én nem tudhatom, de nem azon fog múlni, hogy dx11-es lesz e vagy physx-es, ebben biztos lehetsz. A jövő játékaiban a konzolok új generációja képezte új lehetőségek lesznek a meghatározóak. Ez a piac sajátossága szerintem.
Hardverlesen
-
Cyberpunk
félisten
Én is osztom a nézeted fizikát a népnek már a tököm kivan a fizikailag steril játékoktól
Nekem ezért nagyon tetszik a BFC2 persze az nem Physx de legalább van benne valami És állati nagy élmény így játszani. Mondok egy példát mi bent vagyunk az egyik épületben az ellenség támad tankkal megküldi az épületet mi pucolunk ki ezerrel miközben a hátunk mögött összeomlik az épület. Hát nem igazi háború feeling? Ehez képest egy MW2 hát"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
priti
addikt
Én sokkal inkább vágyom a tizenéves mozgásmotorok vérfrissítésére, mint a fizikára, de ha jön, jöjjön. Ám legyen. Szerintem a játékélményt egy (akár nehezebben elsajátítható) komplexebb mozgás sokkal inkább tudja fokozni, mint a látvány. Az hogy most leomlik a vakolat vagy nem omlik, így omlik össze vagy amúgy, számít-számít, de ha közben egy seprűnyelet nyelt katonával rohangálsz, aki még lehasalni se tud akkor szerintem durvamindegy, a játékélmény ígyis-úgyis szar. Nekem másszon, kússzon, hajoljon, ugorjon, fusson, bukvencezzen, elbotoljon, törjön el a bokája ha magasról leugrom, zsibbadjon a keze ha hosszan célzom, fáradjon el, szédüljön ha bekap maga mellé egy gránátot stb.stb. tudjam irányítani, maradjon meg a játék adta élvezet de ugyanakkor bele tudjam élni magam.
Írjanak olyan játékot, hogy egy x tengelyű robotot irányítok, mondjuk valami birodalmi lépegetőt, de akkor az úgy mozogjon x gombbal vezérelve, hogy ha pro szinten megtanulom akkor beszarjak, veszek én hozzá speckó billt is ha kell, de ragadjon magával a játékélmény, kössön le, ha ez megvan akkor lehet foglalkozni a vakolattal meg a többi (pörgős játéknál felesleges) csicsával.
Enélkül csak a tapétát cserélik pár dögunalmas tizenéves játékon. Szerintem.[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
TESCO-Zsömle
félisten
Agree.
Magánvélemény, de szerintem sokan vinnyognának, ha az FPS-ek kapnának rendes ballisztikai motort. Nem tetszene pubinak, hogy a golyó nem oda megy, ahova céloz, pedig közelebb állna a valósághoz, mint a mostani. Számomra ezt jelenti a játékélményt befolyásoló fizika. Ki a 3,14csát érdekel, hogy hogy száll a füst, vagy folyik a patak? Nem a patakot irányítom, nem a füsttel "ölök". Egy pergősebb játékba kb semmit nem látsz ezekből, mert ha megállsz nézelődni, halott vagy. A rombolható környezet, hát ez jeátékfüggő, hogy befolyásolja-e a játékélményt. Egy Crysis-ban, a dzsungel közepén nem oszt, nem szoroz, hogy összedől-e a kajiba. De egy Unreal Tournament-ben, vagy egy városi FPS-ben bizony számít, ha rá tudod omlasztani az épületet a benne bujkáló ellenre...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Crytek
veterán
Én már hányszor elképzeltem egy Stranglehold vagy FEAR játékot atomistenbrutálübercsászár fizikával.
pl mész az irodaházban jönnek rád ezerrel lősz szanaszét mindenkit vakoltam omlik porzik minden nem látni szinte lószart sem üvegszilánkok röpködnek mindenfelé és persze nem tűnik el semmi hanem minden ottmarad ahol lennie kell földön sok sok töltényhüvely omladék stb.A vázákat szétlőve a földre folyó vízbe beleér a tetőtér szétlövése miatt lelógó áramvezeték és a mit sem sejtő ellenfél hátrálás közben belelép és szétrázza az áram.
Apán de szép is volna.Ez fejbe gondolatba nagyon jól hangzik.De a valóságban ilyen nem hinném hogy lesz valaha.Pedig jó lenne.
Mindig azzal jönnek hogy hű most akkor mekkora gép kell majd stb.Hát csinálják meg ugy hogy ne kelljen.Vagy használják ki a gép minden egyes szabad kapacitását rá azért van!
Next PC Upgrade: 2022
-
rup1u5
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4171 üzenetére
Valós ballisztikát én is nagyon bírnám végre. És ehhez még hozzácsapni a változó széljárást és szélerősséget egy nyitott terepen, valami Stalker, FarCry2 szerüségben, Euphoria szintű karaktermodellezéssel és rombolható épületekkel.....fa, beton, tégla, gipszkarton, viselkedne ahogy kell.....hmmmmm de jó is lenne egy multis móka valami ilyen környezetben.
Mit gondoltok?
Talán 5 év mulva lesz már ilyen?[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
priti
addikt
válasz TESCO-Zsömle #4171 üzenetére
Az itt a baj, hogy nem stimmel a korhatár. Valójában nem 18 év fölöttiek játszák a +18-as játékokat, hanem 10év körüli csemeték, de mivel kisírják a szülőtől a játékot így az eladásokban ez nem tükröződik, így más lesz a fogyasztók által generált elvárás. Legyen minél egyszerűbb, hajolni se lehessen mert az már milyen skilles stb... Kár.
Azt sem hiszem el, hogy 18 év fölötti emberek között annyi debil lenne, mint ahányat public szerveren látni. Nem hiszem el, hogy ebben a korban bárkit is leköt ha a huszonötféle csalással redukálva a játékot gyakorlatilag annyi dolga sincs, mint ha tetris-ezne. Ezek a csíterek is tipikusan pici gyerekek szerintem, akiknek semmi keresnivalójuk nem lenne a vonatkozó játék előtt. El kéne végre dönteni, hogy most készítünk játékokat felnőtteknek vagy nem. Ez így nem megy, hogy felnőtteknek szól, de ugyanakkor legyen olyan egyszerű, hogy egy 5 éves gyerek is élvezze. Ez a két dolog egymást zárja ki valahol. Nyilvánvaló, hogy más köt le egy felnőttet, mint egy gyereket. Ma kb. attól szól egy játék felnőtteknek, hogy a nyúktojást kicserélik valami ocsmány rothadó húscafatra, játékélmény meg ugyanúgy zéró. Tisztelet a kivételnek.Hardverlesen
-
rup1u5
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #4174 üzenetére
És közben az 5.1-es rendszerből hallod, ahogy a másik szobában az öntöttvas radiátorról visszaverődik feléd néhány lövedék.
Bátyámmal szórakoztunk régen, hogy kb 20 méterről lőttünk el egymás feje mellett légpuskával a susnyásban.
Hogy is mondjam elég meghatározó élmény volt hallani amint a 4.5mm-es ólom, többszáz km/h-val, speed-es dongó zümmögéséhez hasonló búgással hasít keresztűl a bokrok levelein a füledtől 1-1.5m-re.Amikor GTA4ben felrobbantok valamit és visszahullanak a repeszek a földre, akkor szokott térhatású potyogás lenni körülöttem a fülesben. Azt is nagyon birom, bár az lehet, hogy inkább az X-fi-nek köszönhető.
(#4175) priti:
Jól mondod![ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
priti
addikt
Valszeg az a baj, hogy többségében nem azért írják rá a játékra a +18 -as korhatárt, mert felnőtteknek szól, hanem azért, mert kötelező. Erős a gyanúm, hogy az a játék ugyanúgy gyerekeknek készül és őket is köti csak le, viszont ez így valahol bűncselekmény, mert pontosan tudják, hogy amit csinálnak az tilos.
Kedvem lenne leteszteltetni pár +18-as játékot egy x fős 18-30 éves korú kontroll csoporttal, hogy hányukat is köti le, mert ugye elvileg nekik szól és a sokadik rész készül el, tehát elvileg -mivel megveszik- tetszik is nekik. Ha viszont nem így van és a gond nem velem van, hanem a játék szól valójában gyerekeknek, van úgy elkészítve, hogy csak őket tudja lekötni és a +18-as jelzés csak a felelőség kikerülése akkor meg eladom a gépet, ezeket meg tiltsák be. Nehogymár eldönthessem, mint szülő, hogy én legyek a lelketlen zsarnok aki nem engedi, hogy azzal játszon amivel az osztálytársai vagy hagyhatom, hogy a saját pénzemen tömjék a lányom/fiam ezzel a lélekmérgező szarral. Valahol a qrva anyjukat !
Szerintem.Hardverlesen
-
DemonDani
addikt
Egyenlőre a PhysX az egyetlen amiben ezt meg lehetne valósítani, de amint elkészül egy általános gpukon is működő fizikai motor onnantól már csak sok energiát kell belefektetni, és működhet a dolog.
De látva a PhysX mögött eltelt utat és ez alatt gyüjtött tapasztalatokat, és fejlesztéseket ez nagyon nem a közeljövő lesz. Ha csak az Nvidia nem változtat az eddigi politikáján vmilyn oknál fogva és nem engedélyezi a PhysX használatát mindenkinek, valamilyen úton módon...NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz DemonDani #4178 üzenetére
A Havok kicsit korosabb, mint a PhysX, és ha megnézed a korábban említett RedFaction-t, láthatod mire képes CPU-n számolva. PhysX elbújhat mellette... Hamarosan pedig jönni fog a HavokFX, ami végre bevonja a GPU-kat is a CPU mellé. És ím, kiderül mire is lesz jó a CPU-ba integrált GPU. Ha másra nem, majd fizikát gyorsítani.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
DemonDani
addikt
A "Ne marháskodj már" az velős érv minden mellett, grat XD Esetleg sorold a GPGPU motorokat amiket hasznának.
A Havok ami a Redben van enyhén túlvállalás, már ha valaki tolta és figyelte mennyire terheli a processzort, és mindemellett nem tudom hol van olyan mint a PhysXet támogató gamek alatt...
Red bontás
GRAW2 Physx
És hát bőven nem egy időben láttak napvilágot...A HavokFX pedig nem tudom miért de eléggé halottnak tűnik, de ha szerintetek normális hogy már 2006ban bejelentették és most 2010van de nyoma sincs egyenlőre, akkor oké legyen. a HavokFXen is megvalósítható.
Mindemellett elismerem persze hogy a Havok a legrégebbi. De GPGPUsítás nélkül manapság egyáltalán nem képes követni a gameket! Már az eredeti Red Factionban is lehetett rombolni, nem ennyire nagy vonalon de falak áttörése benne volt. Hatalmas fejlődés történt azóta fizika terén
2006 HavokFX
HavokFX wikipédiaNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
DemonDani
addikt
Red Faction 1mod
Illetve ez a Red Faction kicsit régebbről... Ennyit fejlődött a Fizika hát tapsvihar A Graf már nagyon nem hasonlít ehez manapság...NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
h.adam.92
őstag
ez még nem volt?
http://ipon.hu/hir/geforce_gtx_470_es_480_marcius_26_an/11056 -
Crytek
veterán
Már kíváncsi leszek tényleg mit tudnak ezek az új nvidiák.Ha ilyen lesz az áruk és nem hozzák a kellő teljesítményt akkor orbitális bukás lesz!
Ugyanolyan áron adni mint az 5970-et azért merész pláne ha az 5870-et is alig veri majd el!
Next PC Upgrade: 2022
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz DemonDani #4181 üzenetére
Persze, hogy terheli a procit, hisz azon fut. PhysX is terhelné annyira, ha nem vették volna ki belőle a többmagos proci támogatását, de kivették, mert így nagyobb a szakadék a CPU és GPU fizika közöt. Már ideje lenne, hogy valami leterhelje azt a 4 magot, mert biz a játékok zöme baxik rá, pedig már kint vannak a 6-magos procik, és kopogtatnak a 8-magosak. Ráadásul ezek magonként akár 2 szálat is támogatnának.
A PhysX-et pedig még mindíg a hajadra kenheted, amíg nem megy radeonon, vagy a procin ugyanígy...[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Sonja
veterán
válasz TESCO-Zsömle #4185 üzenetére
Vették a f@szt. Ugyan úgy benne van a multi CPU támogatás a PhysX SDK-ban, csak csesznek használni. Lásd pl. ezt.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
DemonDani
addikt
válasz TESCO-Zsömle #4185 üzenetére
Igen, de beláthatod, hogy így is a fiziksz az egyetlen olyan út ahol túl lehet lépni a mai fizikai szenvedést. Sajnálom hogy nem megy atin de ez az ati hibája is részben, a lehetőség adott volt csak ők féltek, hogy nagyon visszahúzná őket, hogy az nv fejleszti (amire meg is lett volna az esély) de ezzel nekünk tettek keresztbe...
Ha tisztességesebb lenne a piac, és nem menne a háború folyamatosan a gyártók között, akkor nem menne ez a szarakodás. (ez nem csak a physxre értendő)
Pl a Frostbite engine aktívan fogja támogatni már a több magot, de ez is kevés (láthatod a Red alapján) ahoz, hogy túl lépjünk ezeken a buta fizikákokon... ideje lenne felismerni, hogy ez fontos pont az egyre nagyobb élethűséghez közeledő gamek fejlesztésében mert amíg az emberem úgy lép mint mintha kerekeken gurulna, vagy amig kartondoboz nyújt golyóálló fedezéket addig komoly a gond XDD
Rendkívűl kevés játék van amiben valamire való fizikai rész van.
(#4187) Sonja
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
voltak próbálkozások. a Crysisben és a Stalkerben is van eléggé jelentős félrehordás (pl ezért nem volt érdemes mesterlövész távcsővel használni Crysisben az AKt... egész egyszerűen olyan távról, ahonnan már volt értelme, nem lehetett semmit eltalálni). szél egyikben sem volt implementálva, de a Stalkerben megfelelően nagy kaliberű fegyverrel át lehetett lőni a a kisebb falakon. AKval simán ki lehetett szedni a falapok mögött áló ellenfelet, és a a golyónak közben még szórása is volt. a géppuska már a fák egyrészét is átlőtte. sajnos két ellenfelet egy lövéssel nem lehetett átvinni (pedig pár fegyvernek képesnek kellett volna rá lennie). ugyanígy, mindkét játékban hatott a gravitáció a fegyverekre, bizonyos távolság fölött még mesterlövésszel is fej fölé kellett lőni (Stalkerben pl a Vintaron nagyon szépen megfigyelhető sima lőszerrel a golyó röppályája, elég ponttos volt hogy kb ugyanoda menjen a lövedék, de korántsem volt akkora lövedék sebessége, mint a Dragunovnak).
a Crysisben voltak rombolható falak, tankkal elég sok mindent le lehetett bontani. viselkedtek, ahogy kell (mondjuk csak magasabb fizika mellett, lowon sajnos semmi nem rombolódott).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
JaniS
senior tag
Lehet, hogy nem tartozik szervesen a témához, de a pontos fizikai modellezés a grafika idáig csak a Crysisban tudott megragadni. Kicsit el is szontyolodtam (AVP3 után pl.), hogy 2007-es játékként még mindig az etalont jelenti ezen a téren. (Most nem arról beszélek, hogy kinek jön be és kinek nem maga a játék, ebben különbözünk.) Én pl. annyira szerettem, hogy sokszor kedvem lett volna már megállapodni a játékban. Volt pl. egy nagy farm, ahol szépen lemészároltam mindenkit és így sajnos egyedül maradtam. Volt ott valami pálmaültetvény, nem messze káposztaföld vagy mi a franc, csirkék csipegettek az úton, szép hely volt. Azt terveztem, hogy rendbe rakom az épületeket, amelyeket a harc hevében leamortizáltam, elvontatom a kiégett dzsippeket és igen... letelepszem és gazdálkodni kezdek. Termesztem a növényeket, vágok csirkét húsleveshez, hétvégenként elmegyek vadászni fácáncsibére (azok a rohangászó tarka madarak, amelyeket helyenként látni lehet), meg ilyenek. Aztán, mivel nőt nem nagyon látni a játékban - max. az átvezető videokban -, szerzek valahol egy (b*z*) koreait és azzal éldegélek. Na, szóval ilyen terveim voltak... De ha kijönne egy jobb grafikával és fizikával megáldott játék, DX11-gyel, tesszelációval, Havok-kal vagy PhysX-szel, akkor szívesen beruháznék egy Radeonra vagy egy Fermire.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz DemonDani #4181 üzenetére
Az osszes tobbi fizikai motorral meg lehet ezt csinalni. Ha nem lehetne, akkor nem fizikai motorrol van szo. Ahoz amit leirt nem kell hogy GPU-n fusson a fizika. Sot, egyik sem (a physix-et belertve) tud mindent ami ott le volt irva, de mindegyik kombinalhato mas motorral hogy elerd az azt osszhatast amit akart.
Pl. a Force Unleashed-ben ott van a Havok (alltalanos fizika), DMM (anyagok) es Euphoria (karakter animacio). Es ez elfut szepen a box 3magos CPU-jan.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
zuchy
őstag
válasz DemonDani #4188 üzenetére
Sajnálom hogy nem megy atin de ez az ati hibája is részben, a lehetőség adott volt csak ők féltek, hogy nagyon visszahúzná őket, hogy az nv fejleszti
Melyik az a cég, amilyen elfogadja és használja a konkurense megoldását? Ráadásul a konkurens tuti megszívatta volna az AMD-t. Ez az NV hibája, hogy nem nyílt. Nyílt platform van, ha elkezdenek ő is csudázni, akkor ott megint az Nv lesz a befutó. Innentől kezdve az árak elszállnának, mivel a Radeon nem képes tartani a lépést. Erőltetni kéne a nyílt megoldásokat még jobban. A Bullett az jó is, csak még sehol sincsen.
Azzal lehetne élethű fizikát számolni, azt hiszem az Open CL-re épül, és egy időben lehet CPU-val és GPU is számolni. (Javítsatok ki, ha nem így van.)[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DemonDani #4188 üzenetére
Megmondta már az AMD az NV-nek, hogy támogatják a PhysX-et, ha OpenCL platformra lesz portolva. Az AMD a CUDA-tól zárkózik el, a PhysX lényegtelen, nem ebben van a veszély.
Miért tettek nekünk keresztbe? Senkit sem köteleznek a Radeonok vásárlására. Vehetsz GeForce-ot is. Az tudja a PhysX-et.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DemonDani
addikt
És az nem keresztbetevés nekem már van Atim Vegyek NVt ha kell a PhysX? Ez pont hogy keresztbe tevés
"Megmondta már az AMD az NV-nek, hogy támogatják a PhysX-et, ha OpenCL platformra lesz portolva."
Van más választása ha az Nv nyiltá teszi? Enyhén támadnák őket ha egy nyilt platformot letiltanának. Szvsz erre utaltam[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
rup1u5
nagyúr
válasz DemonDani #4178 üzenetére
Látom te sem láttad még a Red Faction Guerrilla-t.
Mindenkinek csak ajánlani tudom aki azt hiszi hogy a PhysX valami nagy dolog.
Fogalmam sincs miért kapott alacsony értékeléseket. Én mostanában készülök másodszorra végigvinni annyira lekötött a rombolás.
Ezt a videót mindenképpen érdemes megnézni annak aki nem tudja miről is van szó.
Ezután finomanszólva elbújhat a PhysX.
A kulcsmondat ott van a videó mellett:
"Using the environment to your advantage."
PhysX semmi más mint egy drága látványelem.És ez a játék egy egyszerű kétmagos procin már tökéletesen fut.
Apósom HT-s P4-el meg AGP-s HD3850-el tolta végig.
Szóval ennyit a dedikált physx kártyákról meg a mesterségesen feltornászott hardverigényeiről ennek a parasztvakítós fícsörnek.[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
válasz proci985 #4189 üzenetére
Emlékszem Stalkerban bizonyos távolság után mindíg felé kellett céloznom a távcsöves AK-val. Kis gyakorlás után egész jól belejöttem az íves fejlövésekbe.
Crysishoz vannak külön fizikás pályák, mint pl a physis. Mostanában vettem elő újra a Crysis-t hogy szórakozzak kicsit ezekkel a pályákkal.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Cyberpunk
félisten
Meg ha már van normális fizika (ami nincs) akkor legyen már végre rendes AI a játékokban. Nálam még mindig a FEAR viszi a pálmát e téren és hát hogy is mondjam nem mai játék ennek ellenére nem nagyon látni más játékban hasonló szintű mesterséges intelligenciát.
Sokszor csak buta botokat volt nekünk egy szép csili vili grafikájú Crysis de az AI része az borzasztó volt. Persze egy FEAR szintű AI-val sokkal nehezebb lett volna a játék de még is csak sokat dobott volna a játékon.
No de reméljük a Crysis2-ben már erre is lesz példa nem csak buta ellenfelekkel kell küzdenünk amik még a legerősebb szinten is eléggé suták."You said you'd always be there for me.... but you're not..."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Netfone
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Motoros topic
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Automobilista 2
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest