- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi belépő szinten
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
ma A friss, de meglehetősen Lite ajánlat mellé arrafelé aktivitáskövető és fülhallgató is jár.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
front3r
őstag
Azért gondolok itt a Crysis 2-re is, ami várhatóan nagy gépigénnyel fog érkezni, báár talán nem annyira naggyal , mint az első, hiszen hatalmas nagy grafikai változást nem látok, magában az engine prezentációban. De itt most a lényeg az hogy a jövőben érkező gépigényesebb játékokra is jó felkészülni, és nem akarok sűrűn beruházni a PC-mre. Főleg hogy a játékkedvem kezd erősen csökkenni, de még jöhet pár cím ami eléggé érdekel ebben az évben vagy a következőben.
PS5, PSVR2 - iPhone 14 Plus, Watch S7, iPad Pro(2021)
-
TESCO-Zsömle
félisten
Tivadarnak a szirtisasnak, másodpercenként 120-150 képkockát dolgoz fel az agya.
Viccet félretéve jah. De van akit érdekel hogy FHD-ban rátolja a Crysis-ra a szűrőket.
Én például csak a Crysis 2 megjelenése után veszek új VGA-t, ahhoz mérten, mert én azt szeretném 1920x1080-as felbontáson max beállítások mellett futtatni. Az igényeink nem egyformák. Senki se kezdjen el személyes példával egy általános okfejtést alátámasztani, mert halva született ötlet...Napot.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TESCO-Zsömle #3754 üzenetére
Akkor Tivadar nem szereti a 60 Hz-es TFT monitorokat.
Puma K: Még sokáig kell várni ilyen paraméterekkel rendelkező DX11-es GeForce-ra. Ilyen szempontból a Fermi csak az esetleges árcsökkentés miatt lehet fontos számodra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HW Junkie
tag
Vicces, hogy a konkrét teljesítményt méltatják már sokan úgy mint tessellation gyorsabb lesz mint a radeonon stb. Nem csak itt, más forumokon is. Érdekelne honnan az infó mert végleges piacra szánt model úgy tudom, hogy nem csak hogy nem lett még bemutatva és tesztelésre kiadva senkinek de még csak nem is létezik.
Nekem az a benyomásom, hogy bár 2009 nyarán okostóni vezérgizgaz az nvidianál még ott tartott, hogy őket nem érdekli a DX11, az nekik nem kell, végül feltételezhetően meglátván az új radeon sorozat sikerét úgy nvidiásan meggondolták magukat (DX10.1 sem kellett nekik aztán büszkén verték a mellüket amikor nagynehezen összehozták).
Ez azt jelenti hogy 2009 nyara óta újra tervezhették az egész fermi architektúrát a DX11 miatt tehát ezért késik ennyit. A native DX11 API hiányában el sem tudom képzelni hogy fogja verni a radeont DX11-ben.
A sunyi arrogáns parasztság csúcsának tartom amit művelnek NV-ék, ahogy sötétben tartják a vásárolni vágyó lekes fan-okat, se ár se valódi megjelenés dátum se tesztek se semmi.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz HW Junkie #3760 üzenetére
olvasd el a fermiben megvalósításra kerülő geometriai újításokat, és mindjárt érteni fogod, miért mondjuk sokan, hogy erősebb lesz tesszelációban az RV870-nél.
Ez azt jelenti hogy 2009 nyara óta újra tervezhették az egész fermi architektúrát.
szerintem érdemes lenne egy kicsit tájékozódnod, milyen ciklusidőkkel megy egy ilyen chip tervezése
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
zoltanz
nagyúr
Szerintem aki eddig nem mondott le monnyon le.
Mindenkinek más igényei vannak, és változik a technika is, neház felállítani szabályszerűségeket.
Én spec DOS progikkal is játszok, és a zene legalább annyira fontos egy gaméban.[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
DigitXT
félisten
válasz zoltanz #3763 üzenetére
Én tegnap speciel C64-et nyüstöltem. (Emulátorral persze.)
Mondjuk ahhoz éppenséggel nem kell Fermi, de egy HD 5x sem.
Szerk: sőt, a GTX285-ön is épp olyan jól fut, mint az integrált ATI
grafikás T64-esen, vagy az integrált Intel grafikás C2D-s laptopon.
Utóbbin mondjuk simábban megy, sőt, FullHD-ban is viszi.
(Előbbin ablakos módban picit akad a hang, de 1024-ben már jó.)[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz HW Junkie #3760 üzenetére
Az lehet, sőt biztos, hogy a Fermi tervezésénél nem a gaming piac volt a fő szempont, de a chip nagyon jó lesz tesszellálásban. A Metro 2033-at fejlesztő Olez is mondta nekem, hogy nekik már van egy Fermijük és jól terhelhető a tesszelllálás szempontjából. Persze azt is megjegyezte, hogy az elkövetkező években nem a tesszellálást tekintik a DX11 fő irányvonalának, így ők is csak a karaktermodellekre használják, addig a szintig, amíg értékelhető változást hoz. Nyilván az erős geometriai feldolgozást durván hátráltathatja a relatíve gyengébb textúrázási képesség és a nem túl magas számítási kapacitás. Ebből a szempontból minden fejlesztő az arany középutat keresi, mert a játékban sokat számít a sebesség, nyilván az Unigine Heaven is számos DX11-be épített optimalizációt használna, ha nem lenne benchmark.
A Ferminek azért lett ilyen erős tesszellátora, mert az NV erősen nyitni akar a filmezés felé, hisz anyagilag ez egy sokkal értékelhetőbb piac, mint a PC-s gamer szegmens.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zoltanz
nagyúr
A Metro 2033-at fejlesztő Olez is mondta nekem, hogy nekik már van egy Fermijük és jól terhelhető a tesszelllálás szempontjából.
Véletlenűl kiszivároghatna egykét teszteredmény nem lenne hátrány.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz zoltanz #3766 üzenetére
Olyat sajnos nem közölnek megjelenés előtt, de sok mindent megtudtam a játékról. Pontosabban a technikai részről, az nem lesz gyenge. Mondjuk a GPU-s PhysX eléggé érdekes lesz benne. Nem olyan amit az utóbbi időben megszoktunk. Eléggé minimalista csupán a nagyobb sebességet fogja szolgálni, egy-két apróbb extra effekttel. A játékmenetre továbbra sem lesz semmi hatása.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rup1u5
nagyúr
Unom már ezt a pangást.
Jó lenne már olvasni teszteket, látni fotókat....ésígytovább.Erről az Unigine engine-es játékról van valami technikai infód?
Kíváncsi lennék hogy lövik majd be a tesszelláció mértékét. Gondolom nem fogja olyan mértékben zabálni a GPU-t mint a Heaven bench.[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A képeken nem nagyon látok olyan felületet, amire rá lehetne mondani, hogy tesszellálva van. Mivel játék lesz biztos alkalmaznak visszaskálázást, mert az a képminőséget nem rontja, de a terhelést jelentősen csökkenti.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rup1u5
nagyúr
Ezen a képen a földön meg a dobozon amin a velociraptor áll de lehet, hogy az nem tesszelláció.
Ha már Unigine akkor gondoltam biztos lesz benne. Kíváncsi vagyok mire képes az engine benchmarkon kívül.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rocket
nagyúr
"Persze azt is megjegyezte, hogy az elkövetkező években nem a tesszellálást tekintik a DX11 fő irányvonalának, így ők is csak a karaktermodellekre használják, addig a szintig, amíg értékelhető változást hoz."
Honapok ota a tesszelacio folyik a csapbol, mar regebben is tudni lehetett, hogy a DX11 fo ujitasa a tesszelacio, es igy ez is a fo iranyvonal.
Allandoan kitalalsz valamit amivel az AMD-t probalod vedeni, ahelyett, hogy leirnad azt a dolgot ami megforditja ujra a kockat, ez pedig a rossz gondolkodas miatt (uj architektura helyett R600 iranyvonalat vittek tovabb) fog bekovetkezni, es nem nagyon latok semmi hardvert a kovetkezo 9-12 honapban ami kimentheti oket a sullyedesbol, igy a szoftver oldalara kellene helyezni a hangsulyt.
Annyi szerencseje van az AMD-nek, hogy a Fermi gyartasi gondjai miatt rovidulni fog az az ido amikor gazban lesznek, de ott van meg, hogy beleutkozhetnek az uj architekturajukkal abba amibe az NV a Fermivel.
Persze most johet a szokasos de mennyivel kisebb Cypress, igen az, viszont 1 piacon indul (persze probalkoznak ok is a professzionalis piacon, de nagyon kicsi halak a nagy toban, es nincs hozza architekturajuk se meg, hogy ezen valtoztassanak), ming a Fermi 2 piacon, igy konnyen elfog boldogulni az NV megha nem is lesz olyan rozsas uzletileg a helyzet mint a R300<->es RV700 kozotti idoben, es valoszinuleg a meret/teljesitmeny bajnoka az AMD lesz, de ezen kivul mar szinte semmi nem marad nekik.Nem a GTX480/470-tol kell felnie az AMD-nek, mert ezek nem fogjak megvaltani a vilagot, de a nagy volumenu eladasokat produkalo kategoriakban, a kisebb verziokkal mar komolyan borsot torhetnek majd az AMD orra ala, ami jo esetben Q2 kozepe tajan indul majd.
"A Ferminek azért lett ilyen erős tesszellátora, mert az NV erősen nyitni akar a filmezés felé, hisz anyagilag ez egy sokkal értékelhetőbb piac, mint a PC-s gamer szegmens."
Nem kene ujabb urban legendakat kitalalni, azert lett eros a tesszelacio a Fermiben, mert azzal ellentetben amirol allandoan irogatsz a PC jatekosoknak is keszitettek az architekturat, mig az AMD csak nekik keszitetette megis egy fapados megoldas lett 6. generacios tesszelatoruk.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
zoltanz
nagyúr
"Annyi szerencseje van az AMD-nek, hogy a Fermi gyartasi gondjai miatt rovidulni fog az az ido amikor gazban lesznek, de ott van meg, hogy beleutkozhetnek az uj architekturajukkal abba amibe az NV a Fermivel."
Vagy egyszerűen lekoppintják a Fermit, láttunk már ilyet, és nem lesznek gondjaik.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én is a tesszelláció tartom fontosnak, de mit csináljak ha a fejlesztők nem? Ők egyelőre a Compute Shaderre izgulnak, mert az lényeges változást hoz a régi, elterjedt rendszerek esetében is. Ugyanez volt a DX10-nél is sokat vártam a Geometry Shadertől, mert rendkívüli lehetőségek rejlettek benne, ehhez képest a fejlesztők leszarták. Talán most kezdik egy kicsit komolyabban venni, de nem általános. A DX10 alatt megtanultam, hogy nem az számít, hogy mi az API legnagyobb újítása, hanem az, hogy a fejlesztők mit használnak ki.
A tesszelláció azért nem csak erős geometriai alrendszert követel, hanem robusztus textúrázási kapacitást is. Egyelőre ezt jó ha teljesíteni tudja a HD 5970. Az AMD azért vitte tovább az R600 architektúrát, mert sok tekintetben nincs jobb felépítés a számítási kapacitás szempontjából. Gondolom most úgy gondolkodtak, mint az NV a G80-nál. Vigyük a teljesítmény felé a hangsúlyt és hozzunk kevesebb innovációt. Ugyanúgy meg van a több hónapos előny, és a 100%-os részesedés a DX11-es rendszereknél. Továbbá most látva a fejlesztők tesszelláció irányi nem túl masszív lelkesedését, jó döntésnek tűnik. Nézd meg a DX11-es játékokat. A Dirt 2 alig használ valahova tesszellálást. A STALKER CoP és a Metro 2033 csak a karakterekre dolgozik, az AVP lesz talán ebből a szempontból a legjobban terhelő játék, de még mindig tizedannyi háromszöggel dolgozik, mint az Unigine Heaven Benchmark. A Battlefield: BC2-ban csak azokra a felületekre van tesszellálás, ahol a görbe hatás maximális illuziója az elvárható. Karakterek egyes részei, autók kerekei stb. Ugyanígy a Genghis Khan MMO-ban karaktertesszelláció, de csak speciális részekre ... ez kb annyit jelent, hogy a modell egyes részei jobban ki lesznek dolgozva, pl. a medál a nyakában kitüremkedik.
Az, hogy a Fermi ilyen erős a geometriai setupban, egyrészt jó, mert jól fog futni rajta az Unigine Heaven, de a textúrázókapacitás, nem az igazi, és a számítási teljesítmény is elmarad a dupla Cypresstől, sőt több szempontból a Cypresstől is.
A Cpyresst felesleges felhozni, az egy felsőkateógirás termék, a dupla Cypress ami a GF100-hoz hasonlóan a csúcskategóriába nevez. Ez lenne a lényege a Sweet Sport stratégiának. Jelenleg öt chippel lehet megfelelően lefedni a piaci igényeket, az AMD négyből csinálja ezt, és a csúcsra egy dupla-GPU-s megoldást tesz.
A Ferminek nem véletlenül lettek gyártási gondjai. Ezért dobta az AMD a régi stratégiáját. A nagy chip fejlesztése nehéz. Ez az R600-nál is megmutatkozott. Amíg a HPC piacot nem tekintik a GPU szempontjából kiemelten fontosnak, addig nem is fognak 350 mm^2-nél nagyobb lapkát készíteni.
Szerintem az AMD elégedett azzal, hogy magas az ASP-jük. Üzletileg nem is kívánhatnának többet. Az olcsóbb kategóriában meg majd a Fusion APU-k fognak komolyabb gondokat hozni az NV-nek. Egyelőre nincs elég gyors fejlesztés itt, hogy legyen erre válasz. Sőt teljesítmény/ár szinten kemény visszalépés történt.Mi másért van értelme ilyen erős geometriai feldolgozásnak. Persze ha kizárjuk az Unigine Heavent és a Fermi saját technikai demóit.
Az AMD mit ért el az R600 magas geometry shader teljesítményével? Nem gondolod, hogy azért lett ilyen a Cypress, mert erre lesz igény? Most jó dolog az az Unigine Heaven, de annyit fog számítani, mint az R600 esetében a Global Illumination techdemó. Bár valjuk be, mindkettő erősen eltúlozza a maga eljárásait. A GI demó például 300 GS kimenetet eredményez, ami pokoli nagy szám. Az NV maximum 20-at ajánlott, de 5-öt tartott ideálisnak a G80-hoz. Az Unigine ott túloz, hogy nincs visszaskálázás, ami a DX11 alapvető funkciója. Több egy síkban fekvő háromszöget érdemes összevonni, vagy visszabontani. Ez önmagában nincs hatással a képminőségre, de jelentősen csökkenti az erőforrásigényt. Persze ezek benchmarkok vagy techdemók, így el lehet ereszteni a lovakat.zoltanz: Az R600-féle shader blokkokat nincs értelme lecserélni. Ezek az elérhető leghatékonyabbak. Kicsik, gyorsak és bármilyen shadertípus esetében jól működnek. A Ferminél két szempont is volt, amiért lecserélték a TPC-ket. Eleve gyenge volt a GS hatásfoka, és a HPC piacra kellett a dedikált int ALU. Előbbi fontos a gaming szempontjából, míg utóbbi többnyire csak a helyet foglalja, de a HPC piacon nagyon sokat számít. Ami változtatásra szükség van az az írható másodlagos közös gyorsítótár, és a belső buszrendszer cseréje. Esetleg ha nem csak a gaming vonal lesz a fontos, akkor gyökeresebb beavatkozást is meg lehet ejteni. Ha a jelenlegi stratégia a lényeg, vagyis első a cosumer piac, akkor azon kell gondolkodni, hogy hogyan lehetne még olcsóbban kihozni a legmagasabb teljesítményt.
g@bo: Felesleges újratervezni a G92-őt. Mire az kiadható lesz 40 nm-en, már rég év vége lesz. Lesznek kis Fermik is. Egy lapka biztosan.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
válasz zoltanz #3772 üzenetére
Regota fejlesztik mar a nextgen architekturat, ha a Fermivel ellentetes iranyba indultak, azon mar nem lehet valtoztatni, de meg ha a jo uton jarnak akkor is lehetnek gyartasi problemak, sot ha az uj architektura uj csikszelessegen (28nm) jon, akkor boritekolhato, hogy szivas lesz (foleg ha meg a 32nm is kimarad), raadasul ha tulzottan eroltetik a GlobalFoundriest a TSMC helyett, akkor lehet ket part kozott a vizbe esnek.
Remelem tanultak az elmult evekbol, es nem fognak olyan dolgokat eroltetni a GPU-ban, amibol a felhasznalok nem profitalnak evekig, mire meg igen mar 182-en maradtak a sok milliobol.
Az elmult evekben allandoan volt valami amiben sokkal gyorsabbak voltak mint az NV, vagy exkluziv feature volt, de valojaban nem profitaltak a felhasznalok belole semmit, az R520-nal a Dynamic Branching teljesitmeny, az R600-nal a Geometry Shader teljesitmeny, es a tesszelator, az RV770-nel meg a tesszelator, es a DX10.1 is inkabb bukas volt, mint siker felhasznaloi oldalrol nezve.#3774: Igen ez igaz, majd meglatjuk a gyakorlatban ez mennyire erinti negativan a kisebbik GF kartyakat.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Láthatod, hogy a Cypress esetében arra helyezték a hangsúlyt, hogy ne innovatív legyen a rendszer, hanem olyan dolgokat tartalmazzon, ami a jelenben használható.
Nem mondta az AMD, hogy a TSMC-vel szakít, csak mindenképpen kell a GlobalFoundries is, hiszen a processzorban is ott lesz a GPU, és így két bérgyártóhoz kell alkalmazkodni.
(#3776) Abu85: Annyit még megjegyeznék az R600 felépítése kapcsán, hogy ez a fajta shader tömb elrendezés a Local Data Share szempontjából nem a leghatékonyabb. Magával a teljesítménnyel nincs gond, de minden egyes blokkhoz kell egy 32 kB-os tár, ami 20x32 lesz végül a Cypress esetében. A Fermi ebből a szempontból jelentősen hatékonyabb lenne, ha az NV nem 64 kB-os L1 cachet alkalmazna. Nyilván a nagyobb tárnak szintén a HPC piacon lesz komoly jelentősége.
Felmerülhet, hogy növelik a shader tömbökben a szuperskalár procik számát, de az meg rosszul hat a Dynamic Branchingra. Mostanra kialakult, hogy a 64 batch a legtöbb szempontból értékelhető. Persze nem baj ha kisebb, sőt jó, de nem biztos, hogy a Local Data Share szempontjából megéri.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Én nem értem, miért zavar téged, hogy tesztelés céljából plussz cuccokat pakolnak a kártyára? Tudtommal AMD árszabását R600 óta nem ez befolyásolja... Amíg hozzák a megfelelő ár/teljesítmény ill fogyasztás/teljesítmény arányt, addig felőlem akármit rárakhatnak a kártyára plusszba...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
rocket
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #3779 üzenetére
Nem teszteles celjabol voltak benne hanem, hogy kihasznaljak a jatekfejlesztok, de ezt nem nagyon sikerult kamatoztatniuk a jatekokban.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
válasz TESCO-Zsömle #3779 üzenetére
Mert ez olyan játék, mint amiből pl. az Apple is él. Megveteti veled azt is, amire korábban nem is vágytál, és reméli, hogy a megszokásából kifolyóan a továbbiakban már elsőbbségi igényt formálsz rá.
Pl. áradoztál bizonyos feature-ökről, amikkel nem álltak jól a fejlesztésben, így odaadtak neked valamit, ami csak egy mellékág volt korábban, és remélik, hogy lenyomják a torkodon olyan formában, hogy a jövőben szükségét érezd.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
HW Junkie
tag
"szerintem érdemes lenne egy kicsit tájékozódnod, milyen ciklusidőkkel megy egy ilyen chip tervezése "
Pontosan. Egy éve még szó sem volt DX11-ről most meg már azzal izmoznak hogy milyen tuti a fermi rá. Tehát azért késik az egész, mert utolsó pillanatban gondolták újra az egész koncepciót.
-
nagyúr
válasz HW Junkie #3784 üzenetére
még egyszer: nézz utána, mennyi idő alatt megy végig egy ilyen chip a tervezésen.
1 éve pedig azért nem volt fontos a DX11, mert egyrészt altattak (ld. a fals információ a tesszelátorról - bár végül is, olyan tesszelátor, mint az RV870-ben, tényleg nincs benne), másrészt pedig nem tudták, mire számítsanak az RV870-től, és addig jobb óvatosnak lenni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
félisten
Ott vagyunk már?
-
jozsi
tag
Idén még lesz ebből valami?
Keresek: e6600 dobozos, számlás, garós processzort. Van egy inno3d 6600-osom 256 mb-os AGP-s by ''razor91''
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lesz. Már a gyártók készülnek a CeBIT-re. Az első kereskedelmi forgalomba szánt GF100-akat a jövőhéten kapják meg. A CeBIT-en lesz a GTX 480 hivatalos startja, a forgalmazás a hónap közepén kezdődik meg, de kevés gyártósor megy, így hozzánk nem biztos, hgoy sok kártya fog jutni. Minket nem nagyon tartanak célpiacnak, azt hiszik csórók vagyunk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyelőre a 470-re még nem mondtak megjelenést, de szerintem április végére tehető. Elsősorban az a baj, hogy most még kevés a gyártósor, ilyenkor elég a GTX 480-at indítani, mert valszeg abból sem tudják majd az igényeket lefedni. Egy olcsóbb modell esetében több lapkát kellene gyártani, így ahhoz a starthoz még idő kell. Gyűjtögetik a lapkákat, amik jók lesznek. Meg ugye kell a Tesla startjára is a chip. Mivel sikeres volt az év végi Tesla akció, így a cégek várják a 20-as sorozatú rendszereiket, ez elsőbbséget élvez. Ugye itt arról volt szó, hogy aki év végén vásárolt 10-es Teslakat, annak az NV most ingyen cseréli Fermis modellekre. Mivel elég sokat rendeltek, így ezt is megérezheti a PC-s piac. Nyilván az NV-nek ezeket az igényeket kötelessége elsődlegesen teljesíteni.
ADAM1337: Szerintem ha közvetlenül a gyártóktól nem is, a külföldi webshopokból, biztos szerválnak pár kártyát a nagykerek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos autók - motorok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Filmvilág
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-