- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen TV-t vegyek?
- RAID
- Milyen egeret válasszak?
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennek nincs köze ahhoz, hogy benne volt-e az elején vagy sem. Az SotTR-ben azért gyorsabb, mint másban, mert az csak árnyék. Az árnyék nem igényli az árnyalási fázist, ez a legnagyobb sebességölő lépcső, és nyilván jót tesz a sebességnek, ha nem kell lefuttatni. Az is sokat segít az SotTR esetében, hogy eléggé koherens a sugárkövetés benne, tehát nem szemeteli szarrá a cache-eket, így végeredményben nem kell a memóriabuszt agyonterhelni. A többi játék azért más, mert a többi effekt igényel árnyalási fázist, illetve elég sok a nem koherens sugár, amitől a cache-ek tele lesznek szemetelve, és ez a raszterizálással kapcsolatos munkát is erősen hátráltatja.
Szóval a BFV megoldása nem szar, csak a reflection effekt nem illik a mai GPU-khoz. Majd úgy 25-30 TFLOPS-on és 2-3 TB/s-nál az is jó lesz. Vagy olyan formában, ahogy a Crytek csinálja, hogy a geometriai információkat voxelekben tárolják. Na az úgy hatványozottan gyorsabb a háromszöges struktúrához viszonyítva, csak a DXR, illetve az aktuális hardverek nem támogatnak voxeleket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Alkoholista nevelde
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Telekom mobilszolgáltatások
- Óvodások homokozója
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ford topik
- kovbandi82: E61/E91 blog 1. rész
- Linux Mint
- További aktív témák...
- Sapphire Radeon RX 5600 XT 6GB GDDR6 192bit Videokártya
- Asus GeForce RTX 2060 SC GAMING 6GB OC GDDR6 192bit Videokártya
- Asus ROG-Strix Geforce 1060 OC 6GB Gddr6 256bit Gaming Led Videokártya
- Palit GeForce RTX 3060 12GB GDDR6 Dual Led 192bit Videokártya
- Palit GeForce RTX 3060 Dual 12GB GDDR6 192bit - Garancia: 2027-ig
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen