Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gV #25486 üzenetére

    Ennek nincs köze ahhoz, hogy benne volt-e az elején vagy sem. Az SotTR-ben azért gyorsabb, mint másban, mert az csak árnyék. Az árnyék nem igényli az árnyalási fázist, ez a legnagyobb sebességölő lépcső, és nyilván jót tesz a sebességnek, ha nem kell lefuttatni. Az is sokat segít az SotTR esetében, hogy eléggé koherens a sugárkövetés benne, tehát nem szemeteli szarrá a cache-eket, így végeredményben nem kell a memóriabuszt agyonterhelni. A többi játék azért más, mert a többi effekt igényel árnyalási fázist, illetve elég sok a nem koherens sugár, amitől a cache-ek tele lesznek szemetelve, és ez a raszterizálással kapcsolatos munkát is erősen hátráltatja.

    Szóval a BFV megoldása nem szar, csak a reflection effekt nem illik a mai GPU-khoz. Majd úgy 25-30 TFLOPS-on és 2-3 TB/s-nál az is jó lesz. Vagy olyan formában, ahogy a Crytek csinálja, hogy a geometriai információkat voxelekben tárolják. Na az úgy hatványozottan gyorsabb a háromszöges struktúrához viszonyítva, csak a DXR, illetve az aktuális hardverek nem támogatnak voxeleket.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák