- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple notebookok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Projektor topic
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Ne vedd bunkóságnak, de a piacon amúgy körülnéztél már? Mert teljesen
irreálisnak hangzik, hogy se régi ne legyen és legyen megbízható is, még
2 személy alatt is teljesítsen, ráadásul B125 miatt népszerű kategóriából,
mindezt úgy, hogy 400K alatt legyen nagyon max. de inkább olcsóbb...Szerk: mondanám a Honda PCX-et, mert az újonnan is elég olcsó (700?),
de kifejezetten pici motor, szóval 195 centihez szinte biztos kényelmetlen.
Rákerestem típus és ár szűrés nélkül a "legfeljebb 2014-es" 125-ösökre...
Hááát... 600K fölött kezdődnek, és pont a PCX-szel. Mondjuk pofátlan ár,
ha újonnan sem volt sokkal több. Motowellt ne, az az 1 db Kymco kérdés.Szerk: ha esetleg van nagyobbra is jogsid, meg lehet nézni, hátha kevésbé
hype-olt kategóriában van valami. Olasz importokat értelemszerűen kerülni!
Valamiből szerintem muszáj lesz engedned: remélem vmit segítettem.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Furcsamód a lábhely nem kevés a pcx-en, még én is elférek rajta (202 cm), csak nagyon furán néz ki alattunk a kicsike. Én pl egy forza300-ra nem tudok felülni, sehogyan, kivéve, ha nem akarok kanyarodni. Szóval na, ezzel csak azt akarom mondani, hogy ne nagyon számíts több lábhelyre. Az SH125 egészen nagytestű, azon jól elférsz.
-
bajnokpityu
félisten
kymco pedig minimum honda minőség robogóban.
honda nagymotorban és autóban (volt) óriási király, robogóban picit jobb a kymco.de mivel használtat veszel, inkább az állapot fontos, mindkét márka jó minőség. menj el pl a red baromba, fel tudsz ülni sokfélére egy helyen.
egyénenként változik a kompromisszumkészség, 195el én még az aeroxra is behajtogatam magam
eladó Kawasaki j300 robogó
-
DigitXT
félisten
Jó, hogy említed a Scarabeot... Grillo kolléga majd jól rábeszél.
A másik, hogy találtam egy 250-est 400-ért, gondoltam tuti olasz,
de nem: csak épp nem 2016-os, hanem 2006-os. Nem mindegy...Szerk: ha már lábhely a téma, Madisonból is van 125-ös. De gyári
állapotban nagyon be kell csomagolnod magad az üléstámla miatt.
Ha azt leszeded, akkor hátrébb ülve kényelmes lábbal előre motor.
A többiek biztos tudják, de én csak úgy vagyok hajlandó robogni...
Még a Cygnus 125-ön is felraktam a lábam amennyire bírtam.Szerk2: esetleg még a Burgman 125 hasonló felépítésű, de azért
azt tudni kell, hogy kisebb, mint a 400-as nagy tesó. Vagy éppen
a Yamaha Majesty. Az is tök más kasztni 125-ben, mint 250-ben.
Nekem volt mindkettő, ill. előbbiből 180 ccm, de a kasztni az 125:
mindkettőt szerettem, kényelmesek voltak... De csak 178 vagyok.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
125-osnel gyakorlatilag mindennel megfeszitenek, ami nem fer bele a 125cc es 11kW kategoriaba.
A Majestyt megnezheted, legalabb kiderul, hogy ulespozicioban, meretben mennyire stimmelne. Az ara, az meg kb okes is, de ne lepodj meg, ha megvetel utan egy alapos atnezesnel kiderul ez-az, amit cserelni kell (amugy is ajanlott, de inkabb elotte atnezetni ha nincs hozzaerto ).
Km-re csak annyit tudok mondani, hogy mindegyik robogoban fuggetlenul a kortol valahol 25e es 35e Km van . Szoval az alapjan kb a semmit lehet leszurni, vagy rosszabb esetben a femreszeleket az olajbol.
Ha valamelyik szerelo ilyet mondott a Kymco-ra, azt jegyezd meg, mert akkor oda mar nem kell menned majd robogoval.
Se nem kinai, se nem megbizhatatlan, raadasul nem egy hiperhajtomu blokkja van, semmiben nem kulonbozik mas robogoktol. Ezt a hozzaallast sose ertettem szereloktol, bar azok altalaban olyanok is, akik ilyet kijelentenek -
csongi
Topikgazda
Ha nem fontos a pakolhatosag, akkor nagykereku Scarabeo. A segedalvaz nyugos benne, ha trutyi allpotba vannak a silentbakok akkor egy kigyo lesz belole.
A madisonba van yamaha blokkos. Inkabb szamolj egy blokk rekonstrukcioval. Egy dugo hengerszett kijohet 50 ezerbol. Ha szerencsed van akkor egy dugo gyuru szett is elegendo kb 20 ezer.
Nem egy raketa, de 80-90 utazot szepen tudja tartani egyszemelyel. A karburatort ki lehet valtani kinaira, japan karbi, minden draga bele. A piaggio blokkosat nem ismerem, de valoszinuleg olcsobbak a fobb alkatreszek.
Suzuki Epirocu. Ritka itthon, de UH burgman alapok Sok alkatresz azonos, karbis joszagok. Magasabb ulespozicioval. Sajnoa ezek hatul dobfekesek, annak javitasa nyugosebb.Ebbe az arsavba sajnos sokat futott mindegyik. De nem az a baja. Hanem ahogy futtatak oket. Egy gondosabb gazda kezeben, siman mennek 100000 felett. Sajnos 75-90 kozott kihajtjak a lelkuket.
Addig erdekes amig garancialis,aztan ugy bannak vele mint egy biciklivel. Minimalis szerviz. Es rengeteg kokler van ott is.
A tobbi a te magassagodhoz alacsony lesz szerintem.
Talan a Phanteon ami magasabb.Anyira kivancsi lennek arra a kinai kymcora ,es a nem ertunk hozza hibajara. Illetve melyik evjaratu cucc volt az?
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
A PCX-et 191-es magassággal én már kicsinek éreztem, de tulajdonképpen elfértem rajta. Megbízható, jól kezelhető, a régebbi szériának fáradásra hajlamos a hátsó lengéscsillapítása, ezt érdemes bekalkulálni.
A Kymconál nem kell ezt a butaságot elhinni, kifejezetten megbízhatóak és olcsó hozzájuk minden, az alapáruk is nagyon kedvező.
-
Micsurin
nagyúr
Faterom 8 évig hajtotta, 12 ezerrel került hozzá, 49-nél ütötték ki alóla. GTK-ra törték. (Wilker M3 összerakta... azóta is fut az utakon. Pedig a váz gatya volt jobbra tekertél, balra ment. )
Nagyon jó szerkezet külseje az háát... vagy tetszik vagy rondának tartod. Alapvetően igénytelen egy olaszhoz mérve mondjuk amíg töltöd bele az olajat és betartod az intervallumokat szerintem még futár motornak is alkalmas.... a mostani Honda ami van apámnak ahhoz mérve egy megbízhatatlan ex feleség....
A fék nem rossz de nyúlós faterom anno vett a 250-esről munkahengert és lecserélte a nagyobb duál fékes rendszerére az egészet.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
Hasznaltan? Agility City egy iszonyat megbizhato robogo, viszont azt futarok eloszeretettel hasznaljak nem csak itthon, pont a tartossaga es a megbizhatosaga miatt.
Szoval hasznaltan nagyobb esellyel lehet belefutni egy sokat szaladt peldanyba.En perverz vagyok, a Grand Dink fele hajlanek. Amikor en kerestem, akkor eleg sokat talaltam olyat, ami elso gazdas magyarorszagi volt, kioregedett tulajjal es viszonylag keves km-el.
-
nyogo83
senior tag
Az lenyegtelen kb. Sok helyen sok elteres van a teljesitmenyben ilyen teren kW-ban megadva. Hasznaltauton nem nagyon fognak tizedes pontossaggal megadni, de ha jol remlik meg forgalmiban sem.
Amugy en lattam egy kek Grand Dinket, elso gazdast, ami ha tenyleg igaz minden rola, akkor az a tipikus "nem letezo" vetel [link]
-
Micsurin
nagyúr
Kymco minősége nem, hogy megközelíti de eléri a nagy márkákat. Mi a kérdés?
Fék: a legfőbb indok a duális fék volt a nagyobbnak az van. A gyári sem rossz de a 250-es nyergei jobbat fognak sokkal. (pedig szemre nincs difi)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
Ennyiért, ennyit futottat, "nagyobb márkából"? Szerintem kizárt!
Simán jó vételnek néz ki, ha csak igásló kell, más kérdés, hogy
pl. nyogo-val ellentétben, nekem nagyon nem jön be a formája...Szerk: kérdezted korábban, hogy nekem a Scarabeo nem motor?!
Dehogynem... Csak azt az egyet, amit ismerek, nem sokat hajtja
a tulaja. Nem azért, mert nem szeretné... Csak nem megy. Pedig
keveset futott, magyar gép volt, szemre pipec, s amikor épp ment,
még egészen jól is ment, közös guruláson is voltunk annak idején.
Ez csak ahhoz megjegyzés, hogy az Aprilia az "nagyobb márka"?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mármint valami felszerelés, vagy neadjisten egy motor? Utóbbi esetben NEM javaslom a dolgot, mert meg rádmelegítenek vmit, amit nagyon nem akartál... Sajnos ez nem úgy megy, hogy meglátod, megveszed. Vagy ha igen, úgy jársz majd, mint én. Olasz bontószökevényt veszel, s csillió pénzért újítgatod fel. Kétszer.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Edzőteremben vagyok, de már levezetek, megnéztem gyorsan telefonról...
3. tulaj, azaz két extra eredetvizsga. Első műszaki 4 évre van, papíron rendben...
És ami fontos, viszonylag fiatal, és magyarországi, szóval vannak adatok, fotók!Inkább csak az a kérdés, hogy miért adja el, ha most vette friss műszakival. (De
ezt JSZP alapon nem fogjuk megtudni, érdemes lenne egyet telefonálni, hátha!)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Ezek közül az elsőt én nem erőltetném. A Majesty egy jó választás lehet, de oda kell figyelni nagyon a vételnél. Sok a lerúgott darab, és arra lehet költeni bőven... Nekem még a szép és tökéletes állapotún is sikerült egy hengerfej tömítést kukázni Igaz, mindkettő 180-as volt.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Hujjujjujj, 2004-es Maját, ami ráadásul olasz volt, garantáltan tekert órás?
Nagyon bátor vagy. Nekem ugyan 2003-as 180-as volt, de csak az első
15000 km-en volt többé-kevésbé megbízható. Amint elkezdett belekerülni
hirtelen sok futás, jöttek a gondok. Csőstül. Még egy sírva-röhögős Hitler-
videót is készítettem az egyik lerohadás alkalmával. A vicc az, hogy ugye
akkor már a Madisonnal jártam, így bátran kölcsönadtam. De elfogyott ott
minden. Persze már régen megmondták, hogy majd fúrni kell 50000 körül.Azóta új henger, dugó, kiskutyafasza. Viszont megint egész megbízható!
Kollégám jár vele, és valahol 70000 km környékén lehet már: erőben sem
rossz. Bár amikor cseréltünk, inkább ő szarta össze magát a Madisontól.
(Eredetileg csak az utcában akarta kipróbálni, de aztán mondta, hogy ezt
ki kell húzatnia a Lágymányosin is, akkora élmény... Én ráhagytam.)És akkor itt kanyarodnék vissza arra, hogy ha elég kitartóan* cserélgeted
az alkatrészeket, akkor kiadhatja a tuti kombinációt... Csak ez nekem
megint több, mint 1 MFt-ba fájt, s utána még huszi is rálocsolt párszázat.
*: végtelen anyagi ráfordítással talán még a szarból is lehet várat építeni.Szpilu__25: szerintem el kellene felejteni a kívülről jó állapot alapján bármi
következtetés levonását. Az igazán drága dolgok a burkolat alatt laknak.
Ill. egy lelakott szarnak kinéző valami is lehet műszakilag rendben. De ezt
soha nem fogod megtudni, de tény, hogy a burkolatot "szebbé tenni" olcsó,
és ha nepperről van szó, akkor ezzel garantáltan élni is fog. Én is lemosom
műszaki előtt, sőt legutóbb WD40-et is kapott, így jó 2 hétig újszerű volt.
Ettől még a burkolat alatt semmi se változott. A tuti a szervizes átvizsgálás
attól az apróságtól eltekintve, hogy a motorba a szerelő sem néz be bontás
nélkül. De mondjuk egy hajtást szét lehet borítani 10 perc alatt, s ha onnan
már megbukik az eladó sztorija (szakadáshatáron lévő szíj pl.), felejtős vas.
(Engem a Maja az első munkanapon nem vitt be munkába: szar akku, szar
automata szívató + 2 hónapon belül szakadt a szíj. Friss műszakival, LOL.)Szerk: de csak ha arról van szó, hogy az adott típus formaterve bejön-e...
Nehéz megítélni csak egy-két fotóról. (Ha az ember élőben sose látta még.)
Szerintem kifejezetten szép motor, de le lehet fotózni szarul is.Meg menőn.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Első körben rákérdeznék, hogy mennyire volt karban tartva. Mert ugye az, hogy
mindent őszintén lekönyvel, nem spórol semmin, sőt, egy kisebb afrikai ország
GDP-jét a motorjára költi, mert szereti, még nem garancia semmire. De ha meg
szarik az egészbe, vagy mondjuk nem tudja, mikor volt utoljára cserélve, az baj!Szíjra nézni amúgy 10 perc se, út szélén akár, minimális szerszámozottsággal.
5-ös imbusz, és egy rendes hajtókar mondjuk követelmény. True story.
Ha már cserélni is kéne, az annyiban macerásabb, hogy kell az ütvecsavarozó.Szerk: azért mondom példának a szíjat, mert alattam már szakadt. És az szar.
Utána tolhatod, vagy trailer, ami meg drága mulatság. Nekem 10K-ba fájt, hogy
a motor szerelőhöz kerüljön, noha amúgy toltam is böcsülettel: persze ma már
megcsinálnám helyben, de akkor még se szerszámom, se tudásom nem volt...Ja és huszi alatt is szakadt egyszer a szíj, de hallottam már Nexusról is ilyet...
Nem csak azért kellemetlen, mert járóképtelen lesz, hanem mert járulékos kárt
okozhat a hajtásban, ha azok szálak ott "összekuszálódnak". (Extrém esetben
akár kukázhatja a főtengelyt is egy ilyen mutatvány, ha rátekeredik és elgörbíti.)Szerk2: elnézést, hogy elveszem a kedved, csak nekem egy olyan motor, amit
10000-re tekertek vissza 8 éves korában, mikor behozták olaszból, nem kéne...
Mégegyszer nem.Szerk3: ha olyan korrekt az eladó, ugye vágja, hogy a 23K km az hazugság?
Szerk4: jó eséllyel lesz motorgenerál hamarosan. Hiába a kamu megkíméltség.
(250-es Majám is addig volt olcsón használható, amíg bele nem került elég km:
a futár, aki elvitte egy év alatt belecsavart 20K-t, és utána adta el, mert onnantól
zsebbenyúlós: azóta is adják veszik, egyre szarabb állapotban, csillió km-rel...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nézd a konkrét motor neked azért tetszik, mert közel van. Ellenben tudod róla,
hogy honnan származik, mennyire hazugság az óraállása, hány tulaja volt már.
Tényleg, hány tulaj volt már? A rendszámot nem osztottad meg, nem tudom.
Tehát pl. nem tudod, hogy mikor jön el a motorgenerál, de hidd el, hamarosan...Ez nem igaz az összes használtra: ezek az adott motorra jellemzőek. Továbbá,
az, hogy a mostani tulaj nem költött rá, nem jelenti azt, hogy nem kellett volna!Ha soha nem volt ellenőrizve a hajtás, honnan tudod, mikor fog szakadni a szíj?
12000 km-nél szinte biztos. De vajon mikor cserélték? Persze, nem nagy tétel,
így én azzal kezdeném, hogy szétborítom és megnézem. Látszik, ha már szar.
(Madisonnál mondjuk 30K egy szíj, szerencsére kisebb ccm-ben jóval olcsóbb.)És ha már pszichológia: a korrekt tulaj miért cserélgette az olajat 2000 km-en?
Tegyük fel, hogy a vételkor, elővigyázatosságból. Eddig korrekt... Utána viszont
nem futott még annyit, hogy cserélni kellett volna. (Veheted úgy, hogy én csak
kötekszem, de valójában nem... csak a helyedben "elengedném" azt a motort.)Főleg, hogy onnan indultunk, hogy fiatalt akarsz, megbízhatót, 400K alatt? Erre
a Majára csak az ára igaz, amit a körülményeket tekintve még sokallok is... Ha
magyarországi lenne, és valós lenne benne a 23K km... De ne hallgass rám.
Ha mást nem, arra jó lesz, hogy törzstaggá válj a topikban... Tudod: szopóroller!Ui: hogy merült fel, hogy nem lett visszapörgetve? 8 évesen? Olaszban? 10K
futással? Hát persze! Ez csakis a saját magad "győzködése". Ez az év vétele!
"ezzel a km-el": ha tényleg csak annyi lenne benne, akkor még éveket menne
alattad kényelmesen... Viszont van benne 4-5x annyi, és mondjuk vezérműlánc
cseréje lesz esedékes? Vagy nem cseréled, amikor szakad, szétveri a blokkot.Szomszédomnak a 200-as Madisonjával történt ez. GTK. De kifizette szegény.Mocskosul drága tud lenni egy hengerfej, szelepek, henger, dugó, vezérműlánc.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Nem piszkalasbol, de azt a kek Grand Dink-es vonalat a tavolsag miatt passzoltad?
Mert ez eddigiekhez kepest az tunt a legmegbizhatobb, leinformalhato magyar tulajos robogonak. Ami raadasul nagy esellyel nyugmentes is lenne. En pl ha most keresnek, siman indultam volna megnezni.Tudom, lehet sokan nem akkora hibbantak mint en, de pl en volt hogy Szegedre kora hajnalban lementem megnezni autot, aztan mar foglaloztam is, kov alkalommal elhoztam. Robogot Cegledrol szinten hasonlo menetrenddel. Mindket jarmu fullos 0km-es kora ota az osszes szervizszamlaval meg papirokkal rendelkezo gep volt.
A kozelben megneztem hasonloakat, volt ami a mese szerint meg jobb is lett volna mint amit vettem, de voltak arulkodo nyomok, bizonytalannal nem akartam beszivatni magam. Utolag kiderult jobban is jartam.Nyilvan kenyelmes, ha az ember kozeleben van es konnyen el lehet szaladni megnezni, kevesebb nyug hazajutni vele stb. De emiatt nem szabad jegyet valtani a rollerre.
-
Micsurin
nagyúr
A kereskedések pont ugyan úgy tekernek akár mint a nepperek, ne legyenek illúzióid!
Nem értelek, ott a rendszám checkold. Első tulajos? Akkor nézd meg. Próba egy, kettő ha bejött vétel.
Ezzel a nem akarok utazni miatta stb-vel spórolsz talán egy tízest a benzinen meg egy délutáni nyűgöt(?) cserébe lehet veszel egy százezres coporollert.... megéri?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
Mind a kettoben eselyes amugy hogy valos a km, bar a piros az szebb allapotunak tunik.
Egyebkent en azt vettem eszre, hogy amit itthon vettek es helyeztek forgalomba, ritkabban tekergetik meg.Csongi: legalabbis tavaly oktober ota 18.000 tuti hogy van benne, mert akkor hoztak be
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Az, hogy most kereskedésben van, nem jelenti az, hogy most tekerték...
Magyar motornál ez nem is olyen egyszerű, hiszen (ma már!) Te is látod,
hogy korábban mennyi volt benne. Szvsz, max. az előző műszaki vizsga
idejére tudnának hirtelen visszamenni. De akkor meg kéne még egy elég
jó mese arról, hogy miért nem futott semmit 2 év alatt, mikor előtte futott
évi "x" km-t ugyanannál a tulajnál: szvsz nem hangzik kivitelezhetőnek...Ne azért félj tőle, mert egy kereskedés segít eladni. Az maximum az árát
nyomja meg kicsit (vagy nagyon?), de attól rosszabb állapotba nem kerül.
Persze kamuzhatnak róla szépeket meg jókat, hogy tip-top minden: lehet,
hogy tudnak is vmi hibát, amit elhallgatnak, de ez van, tulajnál is előfordul!
(És van még egy olyan, hogy rejtett hiba. Nem feltétlen tudják, ha nekik is
rejtett, és csak bizományba vették be, nem ők szervizelték éveken át...)Szerk: egyébként nekem kifejezetten közel van. Lehet mennék kibickedni.
Mondjuk ha alkudozni kell, akkor huszit kéne vinni, neki nagyon megy...
Én még soha nem alkudtam. De volt, hogy az eladó lealkudta nekem.Fordított helyzetben meg a 300-ért meghirdetett 250-es Majával úgy voltam,
amikor jöttek megnézni, hogy éreztem, eladom neki 275-be. És úgy lett.Mondhatni pofátlan volt, 250-nel kezdte: "félúton" mindkettőnknek megfelelt.
Szerk: nem is pofátlanság! Eleve túláraztam, hogy legyen miből alkudni...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ment pü. Ez a piros amúgy nem is rossz. 26K az nem sok, és HA magyar,
akkor sanszos, hogy tényleg annyi van benne. A hátsó doboz helyett kosár is
beszédes: nem úgy néz ki, mint egy túramotor, amivel körbejárták a világot.
Szerk: még némi lábteret is felfedezni vélek rajta. Csak ne lenne ilyen az orra.Majáról püben írtam, amit "eszembejutott." ContiTwist/féktárcsa/rángatás...
Aztán lehet, hogy ez nem is a DOT száma a hátsó guminak, hehe...[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ránézésre jónak tűnik de élőben át kellene nézni.Kérdés pl hogy legózott-e, mert ez a szín és matricázás szerintem nem 2009es.
De.... Ha lehet akkor a 250-est vedd. 125 gyenge ehhez a tömeghez. Igazából a 250es se valami erős, de az már elmegy. Ha nincs 250-hez jogsid akkor meg kell csinálni. Megéri...
-
DigitXT
félisten
Relatíve pici motor, igen, de végigkattintgatva a képeket: még rendszámuk sincs. Ha már PCX, akkor ragaszkodnék a magyarországihoz, annyival nem olcsóbbak a bizonytalan előéletű külföldiek, hogy megérjék az "esetleges" szopófaktort... És pont a PCX az, amiből 700K körül volt a vadiúj 2-3 éve: nem ér 600K-t 7 évesen.
Ui: ha megnézed a 410K-ért hirdetett 8 évest feketén-fehéren írja, hogy 93000 km. Nekem nem lennének illúzióim a svájci orvos megkímélt robogójával kapcsolatban! Valószínűleg ezt a magyart futárok hajthatták (szét: 11 tulaj), viszont legalább tudható, hogy karbantartás mellett elketyeg ennyit. Vö. külföldi kamu 8000
0km. Sajnos akadozik a JSZP, sokat változott a felület, lehet most is épp azt reszelik, de végül: nem elírás a futott km! Különben se hinném el, ha 9300-at írt volna. -
FeniX-
aktív tag
-
Winne
nagyúr
Egy 10 LE-s 126 kg-os arány tud ez a motor, 12 LE-s 155 kg-os arány volt a Grand Dink.
1. Tekinthetünk rá úgy, hogy nagyjából ugyanazt tudja teljesítményben?
2. A People a hátsó dobfékjével is elég fékerőt tud, ugye?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Tudományos Pandémia Klub
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Robotporszívók
- Politika
- Motoros topic
- Autós topik
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- OTP Bank topic
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő