Hirdetés
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz vendingo #21335 üzenetére
Első gondolatom: nem erre való, még ha képes is rá. A CVT inkább stop-n-go üzemre illik, semmint kitartott gázon erőltetett üzemben többszáz kilométeres körökre.
De ahogy kezdtem: nyilván képes rá, tudok én is olyan 125-ös robogóról, ami lement Bulgáriába és vissza (na ez már kezelendő ).
400-as Burgmanból csak K7-nél újabb jöhet szóba, a korábbiak vashengeresek, eszik az olajat.
Záró gondolatként: a piac jóformán olasz hulladékokkal (a szó legteljesebb értelmében) van tele, egy jó vételhez marha nagy mázli és/vagy komoly típusismeret kellhet, tehát egy frissen vásárolt kohószökevénnyel én Balatonig se indulnék el, de én gyáva vagyok
-
kcsa
veterán
válasz vendingo #21338 üzenetére
Nyugi, mindjárt megcáfol valaki
Lehet ilyet csinálni, szoktak is, itt is volt rá példa, de nekem 11 év robogózás után is idegen a téma.
250-400-as az agglomerációból való ingázásra való, meg leugrani a Velencei tóra fürdeni. Minden más már mazochizmus. Nekem
@Winne: 10w40, rengeteg ilyen robogós olaj van, márka ízlés szerint
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz vendingo #21338 üzenetére
Nem egy europai turazasra valo a400as burgman, az tuti.
Motorero elegendo egy szemelyel. A kiskerek akkor lesz nyug, mikor nem jo utszakaszra tevedsz.
A CVT valto kenyelmes. Hosszabb utakon is elvan.
Viszont ebbe az uzemeltetesi modba jobb a piaggio 500as blokja, valamelyik Olasz paripaba.
Nagy kerekeknel kicsi a kapacitas, kis kerekkel meg meglepetes a rossz utszakasz.
A 193cm-nek alacsony lesz szerintem a burgonya hosszu uton.
Kerdes mennyi km lenne evente.
Ha elfogadhato az egyhenger elmenye, akkor egy F650, Pegaso, vagy sor2 yamaha. Ezeknel eedemes figyelmesnek lenni.
Szelvedelem is rendben lenne, de a magassagod miatt a tura plexik is alacsonyak lehetnek.Nagyrobogonal altalaban 6 ezres olajcsere van. A rosszabbik oldala a szij csere. Az kb 12-18 ezer km a csere vallum.
Egy finobban kezelt lancos olcsobb ebben.
Megtett km/ev es utirany aranyaban fugg mit is lehetne javasolni szerintem. -
huszi.gyb
senior tag
válasz vendingo #21345 üzenetére
Ha együtt tudsz élni minden velejáróval, akkor a motor bírja, nem lesz gond. 5000km évente 1 olajcsere, annyira nem vész. Viszont a 600eFt-os kategória is könnyen lehet szopóroller... Nem véletlenül olcsóbbak, a sok leélt olasz import gép lefelé húzza az árakat. Ha kifogsz egy jó (lehetőleg magyar) példányt, azzal nem lesz gond.
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz vendingo #21345 üzenetére
Baratom Istrian volt Kymcoval 2szemellyel, Szeged meloll indultak.
Inkabbb indulnek el egy rendbe tett olasszal, mint egy Burgmannal.
Volt mind a ketto.
Afrika es Sv utan szerintem sirva fogsz fakadni es magad dobod az arokba.
Ahhoz hogy valos felfuggesztest kapj, alabol egy teleszkop update a kezdet. A kozepteleszkopos verzional ez 100 ezres koltseg korul jar.
Amugy meg tok mindegy lenne mit hagysz az utszelen, egy turamotort vagy robogot, ha az erteke ugyan annyi.
Egy kinlodas a kifutott telokkal. Es kifutott lesz ebben biztos vagyok.Illetve a k4 is nicasilos volt mar, ha jol tudom.
Csupan eleg soknal behuztak a vas hengert olcso felujitasi mod egyes tipusoknal. -
-Mosquito-
őstag
válasz vendingo #21345 üzenetére
500-650-es Atlantic,Burgmannal voltam Erélyben 3eKm gurin,összesen a nagyobb gurik Erdély 6ekm,Lengyel kb 4eKm,Szlovákba 4eKm stb. Kb olyan 65eKm-t mentem a három maxi robival.
Burgman szeret zabálni: Hol olvastad? Nálam kb 5L,azt az 1000-es Vara is tudja. 5-5,5L között simán eljár a Burgman..
Ott a szíj,fogaskerék csere fájós kb 250eFt. ~600 ne Burgman 650-et nézzél. Itt nem járnak hosszabb túrákra sajna.
Index Burgman 400 fórum vagy Burgman.hu
Honda SW 600-at nézzél,talán.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
válasz vendingo #21357 üzenetére
"Jó hallani, hogy más is használja a robogóját és nem csak ingázásra, meg fagyizásra."
Ki kell, hogy ábrándítsalak, nem véletlenül ingázásra használja az emberek nagy része a robogót, erre való. Ettől függetlenül másra is jó, de van ami ugyanannyiért, vagy olcsóbban jó arra. Én nyugodt szívvel használnám azt a régi africa twin-t, elesni semmivel se jó, ha az adott robogót egy esés után az árokban hagynád (főleg, ha erre készülsz ), akkor az úgyse lesz egy jó példány/szervizelt darab, szerintem nincs sok értelme ilyet csinálni. -
csongi
Topikgazda
válasz vendingo #21357 üzenetére
Ahogy mosqi is irta.
650 nagy vas, az azert megy is, meg a kerekek merete futomuve egy szintel feljebb van mint a 400as. Pontosabban robogo felso kategoria.
A 13aa kereku burgmannal is el lehet menni, csak egy 50 % telszkopoppal mar szenvedes. A kozponti rugozas amugy is ad egy pici bizonytalansagot. Ehhez tarsul a 200kg koruli suly.
Atlantic Balna a 650 burgman alatt van osszessegeben, es a 400 burgman kozott.
Teljesen mindegy lesz mivel rohadsz le, a japan is otthagy ha nimcs rendben, es a lelket is kihajtottak.
180cm vagyok, a burgman alacsony volt nekem. K4, 250.
Az Atlantikon egyenes hattal lehetett ulni. Motorozhatobb volt lenyegesen.
A szerpentinen meg egyertelmuen jobb volt.Egy Pegasot kb 5-600 bol utra keszre lehet tenni.
Bizonyitott, es barmerre jarsz nem lesz meglepi. Europaba a rotax blokkhoz minden van, de ha rendben van, akkor azt is csak tankolni kell.Olcsobb megoldasok meg a diversionok. Csak arrol meg szerintem lelogsz. Rendbe rakott 900as picit tobbet fogyaszt, de a vilagbol kimegy.Saccolasom szerint rendes szerviz eloelettel 200k siman elmene.
Robogoval tenyleg legyen minden telibe rendben, ha gond van nehez javitani a sok muanyag miatt. Szinte semihez nem fersz hozza. Ha jo a vas akkor mehet a tura, de penzben ugyan ott leszel, mint egy par evvel oregebb egyhengeres tura motorral. Teves informacio, hogy a robogo olcso uzembe tarzasu. :).
Rendszerint surubb olaj es szuro csere, es dragabb, a scooter olajjal kell hasznalni.
A szij arabol veszel lancot akar, es kb duplajat is kibirja.
A fogyasztas ami kedvezobb es a gumi ara. A tobbit szamolhatod ugyan annyiba. fekek, folyadekok, szurok...stb.
Raadasul egy jol beallitott cvt nem ket Ft lesz. Ebbe nincs tuning, csupan egy 15 ev koruli paripa rendszer van rendbe teve. Egy kuplung rugo szett 8ezer korul mozog. Ha kompletten veszed, 30 koruli az ara. Egy normalis gorgoszett, 15ezer. A variator tarcsat vagy a kosarat mar nem is emlitem. Ennyibol egy rotax kulungjat is meg lehet oldani, es az menni fog 50-60 ezret is. , de a freewind is megoldhato.Valtozott a piac, dragak lettek a robogok, es boritekolni lehet az kulfoldi bontoszokeveny. Egy valoban valos km es szervizmultas vas egy milla plusz.
Elsonek egyszeru fentartassal bir, de ez nem valos.
Annyiobol igaz, hogy egy henger, es mindenbol egy kell csak..
pl dugo, lanc, ...stb.
Nem lebeszelni akarlak. Csupan gondold at.
A robesz szel, esovedelme kimagasloan kenyelmes. CVT kenyelmes. Pakolhatosag igen jo. Egy szemely akar doboz nelkul is mehet turazni, egy hatizsak vagy egy alagut taska, es a motor kanyaraodasi tulajdonsagai sem valtoznak meg.
Kedvezo, 5liter alatti fogyasztas az injektoroaoknal.
Karbisok inkabb 5 vagy picivel felette.
Kymco xciting is jo lehet, ha az ulespozicio megfelelo.
Erzekeny az olajra, es nem preferalja a hideg oldali terhelest, valoban meg kell varni mig a mutato kimozdul, mert ha nem hamar elfogy a vezermu tengely.Nyugo83. Erdekes, ha tartos es sikerul jol betenni a kozepet, akar jo is lehet:).
Erdemes fejben tartani.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz vendingo #21357 üzenetére
Inkább itt válaszolok, a motorost csak olvasom. (bár sokszor bizseregnek az ujjaim hogy ott is kommenteljek néha, de inkább nem :D)
Természetesen van alkatrész Kymcohoz, nem is drágák általában.
De pl. csongi is említette, hogy van drága típushibája is, ami nem is lenne valódi típushiba, ha nem a kotla sz.rokat hordanák be az országba zsebpénzért.
-
NYPD
aktív tag
válasz vendingo #25668 üzenetére
Én kb 4-5 hónapja mindig csekkolom az aktuális kínálatot, és ahogy leszűrtem, egy jó állapotú 400as burgonya (k7-től)olyan 7-800 ezer. Lehet jókat látni alkalmanként még 650 körül. A 125-ösök olyan 400-600 között, bár azt sokan mondják, hogy ahhoz a kasztnihoz (kb 200 kg) kevés a 125.
-
csongi
Topikgazda
válasz vendingo #25673 üzenetére
De nem terepezesrol volt szo. :).
Veszel egy hasznalt trackinget, egy rasegito rendszert.A legolcsobb uzemeltetes.
Belga baratom nem ult motorra 8 honapja annyira elvezi :).
Es pont erre hasznalja, ingazas es folyamatos turazas.
Nem terepezes. :)
Kb 300 bol meg is vagy.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz vendingo #25762 üzenetére
Nehez ugy.
A 195cm-hez mindegyik 3-400 kicsi sztem.
De mivel rovidtavrol van szo, mindegy lesz.
Tipus a jelenlegi allaspont szerint majdnem mindegy lesz.
Olasz import, es annak allapota lesz a mervado.Kymco jok, de nem a hsznalati utasitasra kenyes. Mire ideernek a lelkuk is ki van hajtva.
A japanokkal is ez a helyzet. Csak hat japan.
Olasz cuccokkal sincs ez mashogy.
Kb 40 Ft/ km uzemeltetessel szamolhatsz. Es ez nagyon nagyon az allja.
Nem lesz olcsobb mint egy lanc megjatasu motor. A nagyobb 500 feletti robeszoknal meg annal is tobb.
Uzemeltetes szempontjabol kb 250-300 ccm-ig. Ez meg talan kedvezobb mint egy auto.
De egy 500 vasnal mar autoval is jarhatsz. Persze ha parkolas nem jelent gondot. -
csongi
Topikgazda
válasz vendingo #25764 üzenetére
Az hogy milyen idokozonkent kell szijat cserelni, sztem nem bir nagy jelentoseggel.
8 eve 39Ft /km volt az apriliam sajat szervizelessel. A250 burgman meg 33 ha jol emlekszem .
Nagyon alaposan at kell nezni a kivalsztottat.Az 500 as mar egyebkent sem egy kimondott futkarozos vasak. A rovid tavu varosi kozlekedes nem baratja a tartossagnak.
Egy ket otlet.
250 Atlantic. 250 piaggio.
300 downtone.
Melyik varosba hasznalnad? -
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #25788 üzenetére
Nézd költség szemlélettel.
Veszel egy 300-as Xmax-ot 2.2 millió ft. Mész vele 4 év alatt 20 ekm-t, majd eladod 1.5ért. Szerviz ez idő alatt kb 250e márkaszervizben (20ezres nagyszervizzel). Casco 4 évig 200e. +1 garnitúra gumi 70e, üzemanyag 300e.
Elromlani nem fog. Ha mégis, ott a 2 év gari (lehet venni plusz éveket). Ha összetöröd, vagy ellopják, ott a casco.
Havi 31k-ért robogóztál 4 évig.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
-
Badboys
őstag
válasz vendingo #26226 üzenetére
Régebben itt volt róla szó és azt írták nem egy bajnok gumi a miértjét nem tudom. Abból melyiket javaslod? Utána néznék és jöhetnek vélemények. A Mitasnál a teszteken olvastam, hogy vizes fékezésnél csak 3 pontot kapott. Viszont a többi követelményeknek jól megfelelt. Egyenlóre csak nézegetem, de az idén kellene megvenni a folyamatos áremelkedések miatt.
yodamastah: Köszönöm jelenleg azok vannak különösebb problémám nincs csak rohadt nehéz egyforma mintázattal találni. Több helyen csak 4-5 éves beragadt példányokat találtam.
-
DigitXT
félisten
válasz vendingo #26253 üzenetére
Nekem volt anno egy Sym VS125-öm. Semmi baj nem volt vele.
Viszont nagyon nem országútra való volt. Márkás gépről annyit,
hogy az utána vett bontószökevény Yamaha annyi pénzt elvitt...Persze, ha újan veszed, ilyen baj nem érhet: a Sym elvileg új volt
ennek megfelelően semmi nem romlott el rajta... Bár csak 3800
km ment bele 1 év alatt, de azt jellemzően rövid, városi utakon...
Gyakorlatilag meg lehetett tekert órás import, ezt így utólag már
senki nem fogja megmondani. Viszont összességében: tetszett!Yamaha Cygnus volt hasonló formára, ami már bontás érettként
került alám kölcsönbe. Azzal adódtak gondok, de gurult: szintén
város, eszembe se jutott, hogy túrázni induljak vele, 80 km/h-val.
(Az volt a végsebessége. De értelemszerűen gyorsulni ott alig...)Ui: 180-as Yamahával voltam a Balatonnál. Egyszer. Előzni még
azzal is esélytelen volt, pedig jóval erősebb volt egy 125-ösnél...
És amikor a kamion utolér, az para... (És meg is előz centizve.)Nem azért baj a kis köbcenti, mert elülöd a segged, hanem mert
ugyan igaz, hogy keveset eszik, viszont nem megy. Nagyon nem
uaz, mint egy SV650-el lassan csettegni. Ami, ha kell megindul...
Üveghangon, végig nyélen, nulla erőtartalék mellett: felejtős. -
JDMKid
tag
válasz vendingo #26255 üzenetére
nekem is eléggé bejön a vf185. tőlünk keletebbre nagyon felkapottak ezek a cub-szerűségek.
görögországban nem ritka látvány volt, hogy a heti nagybevásárlást, meg a mamát felpakolták egy ilyenre, és eltűntek vele a forgalombanBuy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Vismajor01
addikt
válasz vendingo #26248 üzenetére
Én 175os nagyrobogot hoztam haza labon Zegrol, ahonnan vettem.
Tok oke volt vele vegig, nem tartottam fel senkit es ha az volt elozni is tudtam (ora szerint 120 a vege)
Viszont sose mennek ujra.
Se robogoval se enduroval semmivel. Rohadt szelzaj vegig, nincs zenehallgatas, nincs beszelgetes, nincs bameszkodas, a szembejovo kamion egy metert arrebb rak. En is terveztem hasonlokat de miutan ez megesett fel nem tudom fogni ki az aki messzebb akar menni erdnel fouton/palyan motorral ha nem muszaj neki (aka van autoja is). Persze kinek a papne de ezt az oldalt is hallani kell :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #26413 üzenetére
Az NMAX a tágasabb pár centivel. Az első trepni (az előre nyújtott, "csopperes" lábhelyzethez) is bőségesebb. Agyaltam én is azon a gépen, de én biztosan elférek a PCX-en is majd, ráadásul az olcsóbb, alacsonyabb (nekem fontos, neked nem), meg nekem pofára is jobban tetszik. Kizárólag piros színben kell!
Meg nagyon bízom a - váltós motorokhoz hasonlóan - állítható, dönthető, fordítható (sőt szükség esetén kormánymagasítóval igazítható) kormányában, hogy a testhelyzetet sikerül rajta kényelmesre beállítani. A GS500-on is használok egy 25 mm-es kormánymagasítót, nekem sokkal kényelmesebb úgy.PCX kormány:
Nekem csak ebben a színben tetszik:
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sweet.tv - internetes TV
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motoros topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!