Hirdetés
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
astrojoe12
tag
válasz DigitXT #28100 üzenetére
Jobbulást Neked! Elég súlyosan hangzik, de azért ne temesd még a kétkerekűeket, szóval mielőbbi jobbulást!
Hogy történt a dolog, ha szabad kérdezni?[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
kaktusz2
tag
válasz DigitXT #28100 üzenetére
Tisztelt kolléga,mélységesen átérzem a helyzetet,őszintén remélem minden,rendbe jön,addig is jobbulást és egészséget kívánok.tudom sovány vigasz csak,ne járj úgy ahogy én.3 éve a Burgis balesetben,combnyak törésem lett,most ugyan azon a lábon kaptam,csípőprotézist. azért nem mondtam le,a motorozásról,gyógytornára avval,járok
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #28106 üzenetére
Nekem is 10 honap lett mire ugy ahogy rehaboltam.
Szerencsemre nem tort, ami egy kisebb csoda. De elcsoszott a valcsont. Dupla lett a hezag. .
Sosem lesz olyan mint elotte. Most mar kezdek erositeni ovatosan. -
Micsurin
nagyúr
Na produkálja magát az olasz
Töltés van (idle 13,4-13,5 ha odahúzod rögtön 13,9-14,1 közt van) az akku új… viszont időnként alig akar indulni. Mintha le lenne merülve az akku csak nyenyereg egyet aztán kövi indításra röffen / jócskán hosszas indítózásra egyszer csak gondol egyet és szépen beindul.Akkut meg le leszívógatja de nem koppra szerencsére… ha rátöltünk némileg stabilabban indul de visszatér a hülyesége.
Önindító? Vagy esetleg a bendix kopott el?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #28108 üzenetére
Meg kéne mérni a pontos feszültséget ill. esést indítózáskor,
esetleg a csúcs áramfelvételt, abból már lehet következtetni.Szerk: mindenkinek köszönöm a jókívánságokat! Nekem is
szerelem volt a motorozás, ám le tudok mondani róla, hiszen
már megtettem pár évvel ezelőtt: egy nagy hibát követtem el,
hogy a rollert kezdtem motor pótlékká varázsolni... (Kár érte.)Huszi viccelt anno a lifepo4 cella láttán, hogy esetleg készül
Magyarország első elektromos Madisonja, de nem, pedig az
ötlet tetszik! Csak nem fogok lengőkart gyártani, hogy aztán
amiatt esek pofára: mégegyszer nem, ahogy a mondás tartja.[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
válasz Micsurin #28108 üzenetére
Ahogy Digit mondja. Meg az önindító testpontja szokott oxidálódni, az még könnyen ellenőrizhető. Érdemes a csavart/anyát fellazítani, befújni kontaktsprével és újra meghúzni, még akkor is, ha kívülről rozsda mentesnek tűnik.
Kéne ólcsó Lidls lakatfogóval indító áramot mérni. Ha alacsony, akkor a vezetékeket és csatlakozókat átnézni, megcsiszolni, stb... Ha normál/magas az indító áram és mégse forgat rendesen, akkor a generátor rosszalkodik(szénkefe lehet tiszta por, olaj, letapadt, csapágyas, stb, vagy a kommutátor kopott...stb), esetleg a dekompresszor van leragadva, de az nagyon ritka. Nekem mondjuk már volt ilyen is, mert eltört a visszatérítő rugója.
Ha a bendix nem húz be, akkor lehet hogy hallod forog az önindító, de nem forgatja a főtengelyt. Bár van olyan motor, ahol nem indít, amíg a bendix nem húz be, mert a bendix zárja az indító tekercset. Na ez a kis rézlapocska is be szokott égni, de szerintem ritka hibaforrás ez is.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz csongi #28107 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a törés a szerencsésebb eset, 6-8 hét alatt összeforr. Az izületek, szalagok sokkal lassabban regenerálódnak, sokkal később terhelhetőek egy sérülés után.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
DigitXT
félisten
Ó, én már járdán régóta soha, tényleg életveszély...
Nekem megvolt a 12"-os kerék. Tök jónak éreztem.
Erre hirtelen megreccsent. Ha valaki azt mondaná,
hogy menjünk vissza a balesetet napjára és elviszi
az összes otthon lévő roller alkatrészem ami tutira
megvan ~1MFt ingyen, nem mehetek be munkába,
felejtsem el az egészet, biztos belemennék: utólag.Azt, hogy egy ilyen viszonylag "alacsony tempónál"
bekövetkező baleset milyen súlyos + életveszélyes
sérüléseket tud okozni, sokan nem is sejtik. Durva!Ui: és konkrétan volt rajtam sisak... Nézzétek azt a
sérülést az oldalán: puszta koponyával hárítani?
Be van állítva ez a roller téma gyalogos kiegészítő,
kényelmes, biztonságos, mindennek, hát nem az...
(Természetesen az én esetem nem általános, igen
ritka az ilyen súlyos műszaki hiba, de pl. kormány-,
villa-törések bizonyos típusoknál gyakoriak voltak,
mégsem történt semmi; amíg nincs baj, nincs baj.)Bár én lettem volna olyan okos, mint Te voltál.
Valószínűleg ezért a HSZ-ért kapnék "on-topikban"
hideget-meleget, de mit lehet tenni mikor azt olyan
megmondóemberek járják, aki szerint a bukósisak
az csak hamis biztonságérzetet nyújt. Nevetséges.
Egyet tudok tenni, hogy rejtem. Vitázni értelmetlen.Szerk: és én ezt a szart anno megküldtem 70-nel is.
(Igaz, hogy motoros kabát, motoros sisak, de ha így
bele tudott baszni az aszfaltba töredék tempónál...)[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #28118 üzenetére
Bakker most kapcsoltam... Jobbulást mielőbb ez nagyon durva.
Erre szokta mondani jóatyám 27 év helyszínelés után, hogy nem kell tempó ahhoz, hogy elpatkolj.
Gondolj bele a Lime és hasontársait hányan nyomják sisak minden nélkül, durva...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz DigitXT #28118 üzenetére
A bukósisak nem az eséstől véd meg, hanem a sérülések súlyosságát mérsékli. Ezt szokták összetéveszteni.
Volt, hogy 60-nal gurultam le a Petőfi hídról és előzött egy rolleres. Oké, hogy krossz sisakban, protektoringben, térdvédővel, kesztyűben. De ha zakózik, akkor bemutatja, mit csinál egy madárijesztő a tornádóban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
gps76
őstag
válasz DigitXT #28118 üzenetére
Még nézni is szédültem ennél a tempónál, az ugrott be hirtelen, olyan mintha 20-nál kiszállnál egy autóból, vagy megúszod vagy nem.
Mondjuk a motorozás se sokkal veszélytelenebb, de egy fokkal talán jobb. Amikor a kocsimat megnyomták, jött a biztosítós - kb. 60-as fickó -, látta még a Kymcot, elkezdi ő sokat motorozott, de sok roncs motort, meg összetört embert(élő és halott) látott már, lemondott a motorozásról, vett egy régi kabrió mercit, fele élmény megmaradt, de biztonságosabb. -
bajnokpityu
félisten
Ha láttok adv350et kevés kilométerrel normális áron, szóljatok, mert már a szerelomon keresztül akarják megvenni a j300at...
eladó Kawasaki j300 robogó
-
xmad
őstag
felkerült a citygrip a forza 300 -ra. nagyon jó kis gumik. tetszik.
bár most elgondolkodtam, hogy eladom és egy honda NX 500 ra váltanék.
ha esetleg valakinek érdekes lehet jelezze2021-es 17 ezer km. végig a mi családunk használta.
új gumik
új hajtás ( gyári honda) -
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #28125 üzenetére
24 ezer km.
de tisztítás már ráfért. Így akkor már cserélve lett minden. De igazából még rá ért volna.. ez csak az én hülyeségem, szeretem ha mindig patent műszakilag alattam a gép -
xmad
őstag
válasz atomanti19 #28124 üzenetére
Jó vagy rossz?😄
-
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #28128 üzenetére
igazából az még hozzájárult, hogy 2 honda szerviz is azt mondta hogy a gyári új szíj szélessége 26mm. 1mm a kopáshatár, tehát 25 nél cserélni kell.
amikor szét szedtem 24,9 - 25 mm-t mértem.. mondom akkor ezekszerint ez már kopás határon van, akkor cseréljük ki. megrendeltem a gyári új szíjat a görgőkkel, csúszkákkal együtt.és mennyi az új szíj szélessége? 25,5 mm.. tehát ennyire képben vannak a márkaszervizek.
a 24 ezret simán letudta volna futni mert akkor a 24,5mm .-es alsó határtól még messze volt.de most olyan mint új korában megint.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
Tudtok bárhol olyan érdekvédelemről, ahol a nagyon agressziv autósokat helyre lehet tenni? általában az ilyet a bakanccsal, meg könyökprotektorral helyre rakom, de amig évi 1-2 ilyen van, nekem elég. de egyre sűrűbb a dolog.
csak ma reggel 2en akarták, h elessek, mert, hogy én elmehetek az álló kocsisor mellett...
gimiben az ilyeneket megvertük suli után, és ez egy normális önszabályozó folyamat volt. aki nagyon rossz irányba ment, azt helyretettük. volt, h engemet, volt , h én a másikat. gondolnám érettségi környékén megtanuljuk, hogy nem érdemes oda szarni, ahol eszünk...
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #28112 üzenetére
....a beverly500 mi más. Úgy döntött eldobja magát elektronyosan.
astrojoe12 indító megvan, dekompresszort megkeressük amit lesz időm. Relé esetleg?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #28131 üzenetére
Már jópár éve is megszokott volt, hogy az ilyen arcok a záróvonalon egyensúlyoztak és közben szugeráltak a tükörből nehogy meg tudjam előzni őket. A másik állatfaj az autóban valami kijelzőn filmet/sorozatot néző, a világáról nem tudok elmebeteg aki összevissza kóvályog nehogy lemaradjon a cliffhangerről. Vannak ilyen típusarcok...
-
macilaci78
nagyúr
válasz bajnokpityu #28131 üzenetére
Budapestiautosok.hu elvileg kapcsolatban van a rendőrséggel és a hozzájuk beküldött felvételt tovább tudják tolni a hatóságok felé.
Azért gondolom, nem csak azt a kiragadott pár pillanatot kérik be, amiket a neten is közzétesznek. Előtte-utána pár percet illik még megnézni. Csak elég sok és komoly kamera kellene, ami jól átlátja a forgalmat és mellette látszik a telefonhasználat és a rendszám is.Amúgy aki ennyire behúz a sáv egyik oldalára, annak a másik oldalán általában van elég hely. Én szívfájdalom nélkül elgurulok a jobb oldalon. Kis sebességgel a kátyú, csatornafedő sem kínozza meg annyira a gépet és az aszfalttaréj is kezelhető.
Van olyan hely, ahol bár látszólag elférnék menet közben is, nem megyek. Gyakran előfordul, hogy hirtelen váltanak sávot akár index nélkül, akár záróvonalon. Inkább tötyögök 20-szal, minthogy 30-nál valaki fellökjön.kcsa: az álló kocsik között lehet előre sorolni, ha már csak egy picit is gurul, elvileg nem szabad. Ez idegesítő szabály amúgy, amikor mindenki a féket taposva komótosan gurul a piroshoz, vagy néha-néha lelép a fékről és kúszik az automata...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
kcsa
veterán
válasz macilaci78 #28135 üzenetére
Köszönöm a napi kreszoktatást, megvolt a szabály
-
astrojoe12
tag
Tény, hogy egyre több az agresszív autós. off: Nemrég volt egy cikk a dunántúli közlekedési helyzet és a Csok hitelek összefüggéséről. Érdekes párhuzam. A szerző szerint összefüggés van a Csok segítségével az Alföldről a Dunántúlra költöző "szegények" és a megnövekedett bűnözés, valamint a bedőlt Csok hitelek és az agresszív közlekedési morál között. A megnövekedett bűnözés és a durván túlvállalt hitelek miatt sokkal több az ideges, stresszes és kilátástalan élethelyzetben lévő autós. Erre még itt van a durva áremelkedés és a hihetetlenül sok távolkeleti munkás, akik miatt kirugdossák a magyarokat a munkahelyekről.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz astrojoe12 #28137 üzenetére
A stressz mértéke elég jól lekövethető a közlekedésen. Nagyon jól látszik például, ha front van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bajnokpityu
félisten
válasz astrojoe12 #28137 üzenetére
Engem ugyanúgy b8szott már fel 30millas x5 BMW is meg 25 éves csotrogany 5os is. Meg merci terepjaro is úgy ütött el majdnem hogy közben a szemembe nézett.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
macilaci78
nagyúr
válasz bajnokpityu #28139 üzenetére
El kell engedni. Igazad van? Persze, de ettől még a vérnyomáscsökkentő nem játék.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #28132 üzenetére
Egyre jobb, kiszedtük kitakarítottuk... motor beindul önindító nem akar leállni.
Szerintem ezt túl is tárgyaltuk.
Valami ajánlott önindító van utángyártottban Beverly500-hoz? Vagy csak a gyári?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #28143 üzenetére
Vadi új relé?
Kopp új relével kezdtük hátha csak ott van fent a gond.Well oké megyek visszateszem a gyári relét.
Marad az áram kimérése akkor az az utolsó lehetőségként, hol találok hozzá referencia értéket?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #28144 üzenetére
Vadi új relé hasznos, csak kérdés, hogy az áramkör hol (nem) szakad meg?
Mondjuk ha az önindító gombja a kormányon szar, az is okozhatja ezt.Szerk: lehet több relé is a rendszerben! De az igazi önindító relé nem "fent"
van, hanem valahol lent, mármint minél közelebb az akkuhoz, önindítóhoz.
(Hiszen végeredményben rövidre kell zárnia az indítómotort az akkuval.)Szerk2: érdemes a gyári kapcsolási rajzot végig nyálazni, mi lehet a rossz.
(Ha nem indítható, akkor egy csomó minden, ha beragad, talán a gomb és
vagy a hozzá tartozó kis áramú relé, tehát nem a böszme indító relé.)[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #28145 üzenetére
Besz*rok, visszaraktam a gyári relét és jó... minden 6.-7.-re kicsit kehesen csak tekerne de gyújtás le - fel és indul.
Héten veszek valami kampós mérőt és rámérek az indító áramra. Kis multiméter úgy fel forrósodott majd elolvadt 200A-es módban is.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gps76
őstag
válasz atomanti19 #28141 üzenetére
Én ma majdnem elfikáltam a burgonyával, hátul az új Citygrip 2, elöl meg a sz.r Continental Contitwist, - minek cserélni van még rajta minta címszóval - hát az megcsúszott rendesen, többszöri fékfelengedés után sikerült megtartani, csak hát előttem meg kocsik. F.sza volt, megnéztem volna magamat kívülről...Úgy kihajítom alóla azt a gumit.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #28132 üzenetére
Ebbe nincs bendix. Ugyan olyan szabadon futos mint az olajos kuplungos kialakitasok.
A szabadon futo ha elkopik megcsuszik. Porpg az indito motor de vagy nem hajtja a fotengelyt, vagy csokken a meghajtott fordulat.
De ehhez tobb info kellene.Ha az aalapjarat ingadozik, akkor ECU gyanus. Azt lehet tisztitani, de lehet rosszab lesz, lehet jobb.
Testpontot, es testvezeteket erdemes atnezni.Latom, tovabb haladt az ugy.
Egy ECU TPS reset esetleg?Az a gumi mit keres rajta? .
Egyebkent a Michleint is le lehet fektetni. cimbib is lerakta vele.
A digitalis fekkel nem is kellett megeroltetni magat.[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #28139 üzenetére
Budapest?
csak azért ekkora bzik mert elmész az álló kocsisor mellett? tuti szájbaverném én is
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron