- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- OLED TV topic
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz
csongi #24430 üzenetére
Ha már szervíz árak, csak érdekességképp lekértem mennyi az Xmax 300 és a Tmax 2017 20ezres szerviz. Innen indul:. Xmax 300 120e, Tmax SX 160e. (olaj, szűrők, variátor szíj, tömítések, gyertyák csere)
Nem olcsó ez sem. Igaz nem is olyan drága ha azt nézzük, hogy nyugat európában a 20ezres Tmax szervíz árakra ilyen 800eur környéki összegeket olvastam. 40k km 1000eur. Kicsit drágább ott a szerviz óradíj
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BinX
- Politika
- PlayStation 4
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android szakmai topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iOS alkalmazások
- További aktív témák...