Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #20909 üzenetére

    "A másik irányban pedig, ami a tipikusabb, az a probléma, hogy az átmeneti- és a főfúvókarendszer közötti átmenet eltávolodik egymástól, így alapjáratról gázadásra az átmeneti rendszer már nem dolgozik, a főfúvókarendszer még nem tudott belépni, így eme állapotban a motor egy heves torpanással fog reagálni." Akkor jól rémlett.:D (Egyedüli idegesítő hibája, hogy rosszul használja a "végett" kifejezést.)

    Kíváncsi lettem, mit mért az UTCOMP... Hátööö... Még ha mérési hibával is terhelt (amire nagy a sansz, hiszen tesztelés is volt közben, álló helyzetben járatás, sőt, benzin nélkül pörgettyű tesztelés, stb.), akkor is meredek a becsült 9.8L/100 km átlagfogyi.:D Az alábbi illusztrációs képen azt jósolja, hogy a tankolás óta megtett 50.5 km az smafu, 72.4 km múlva kakukk a 12L-es tanknak... A kis aranyos!:R
    Mint mondtam volt, simán lehet mérési hiba (tehát lesz az 80+ km is;]), de tény, ami tény: a szintmérő szerint is rohamosan fogyasztott a vas...:DDD Annak idején eltekergetett karbival a rekordom (negatív) 8.6L/100 km volt, kútnál mérve.:))

    Szerk: itt utalnék vissza arra, hogy az év végén sem volt már egy matyóhímzés.:D Konkrétan nem tudtam kalkulálni a hatótávval (elektromos AC és pörgettyű nélkül meg segítségem sem volt hozzá), hiszen megint elszállt a fogyasztás. Nem kicsit, nagyon. Másnap be is raktam a fészerbe, és szétkaptam.:( (Csöpögött a benzin a mechanikus AC-nál, csöpögött az olaj a főtengelynél, és csöpögött a hűtővíz is a termosztátfedélnél: épp csak az nem csöpögött belőle, ami nem volt benne...:((( Ezeket elvileg orvosoltam mostanra, csak az a fránya benzinszint!:DDD) Ну, погоди!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák