- Apple notebookok
- OLED TV topic
- NVMe/SATA tárolóbővítés az Orico dokkolójával
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hobby elektronika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
Retkes vízpumpa. Már engem b*sz föl. Megkapta az új tömítést, a termosztátot. Jó a hűtés amilyennek lennie kell.
De a vízpumpánál az új tömítéssel könnyezik. (Csongi ha olvasod: az alsó csavarmentén)
Mit tudunk vele kezdeni? Hidegen jó, de ha felmelegszik könnyezi a vizet.
Tömítés le --> szilikon.
Tömítés + szilikon.Kuplungot megrendeljük, 1,5 mm-t mértünk rajta, 22k Polini, 17k RMS. Polini ugye?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
adam_454
tag
válasz adam_454 #17972 üzenetére
Sziasztok!
Szereztem új deklit ehhez a drága franciához, felraktam, úgy látszik ez volt a hiba oka, most már nem folyt belőle az olaj a kartergáz-visszavezetőn keresztül (mondjuk vagy 2 hétig pihent is a Brigéciolban). Viszont az olajbetöltő mellett lévő csöcsökön néha néha egy egy apró köpés jön belőle, vajon mi okozhatja ezt? Nem belevaló lenne az olaj?
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #18600 üzenetére
Itt mas a leanyzo fekvese. A pofa ferodol vastagsag csak egy dolog. Nem mindegy mekkora a hezag a harang es pofa kozott. Nem mindegy mekkora attetelt allitasz a varioval.
Gorgo suly, szij hossz tarcsa hezagolas. Ezek fuggvenyeben kellene beallitani a hatso kuplung pofa rugok erejet.....stb.
Nem veletlen mondjak a hangolast. Egy alkatresz megvaltoztatasa a boldogsaghoz nem eleg, de az elhangolashoz mar igen. .adam454: milyen csocsokon?
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #18605 üzenetére
Gyárin vagyunk, elvileg a görgők súlya is stimmel. Mérjükbkk a távokat?
Új kuplung mellé akkor végülis mi legyen?
Btw nem tudom írtam e de a Polinit rendeltük.Tömítésre valami?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #18606 üzenetére
Ha tudjatok merjetek meg.
A pollini nem gyari, vagyis pollini gyari .
Mukodni fog emiatt nem kell aggodni.
Ha kuplung komplett, akkor sok mindent nem kell tenni.
Kerdes hova hangolja a cuccot.
Ez mind szamolhato illetve egy padon lemerheto lenne a teljesitmeny. A hangolast allando csereberevel vegzik.
Pedig szamolhato lenne. Igaz, rendesen bonyolult szamolast igenyel.Ha a szij hosszusaga, szelessege, a gorgo sulya gyari erteku, akkor a kulunggal tudsz jatszani. Minel kozelebb vagy a gyari ertekekhez annal jobb .
Persze ez fogg a te elvarasaidtol is..
Elhangolhatod, Digitxt variatorok kiprobalasaba tapasztalt.Ja hogy ez a foresight.
Kezdi a kis japo a cirkuszokat?
Oem parts, vagy bontobol kel szerezni dekni tavtarto gumit.
Fektarcsaba beleneztetek valamit.
kb 13k egy tarcsa.A tieteken nem zorog a muanyag?
Minden trukkot bevetettem de allandoan megatarozhatatlan helyekrol zorog. A vegen bemergel, es kifujom az egeszet purhabbal[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #18607 üzenetére
Faterom szerint üzemszerű, robogó zörög.
Ha lámpánál ráhúzod a hátsóféket akkor remeg a teljes seggén a burkolat. Féktárcsát nem néztünk az nem kell. Kuplung, vari, szíj, és pumpa tömítés a téma. A többit a Swype keyboard költhette hozzá.Nem feltétlen hívnám hisztinek, kopó cuccok.(A hűtést leszámítva.) se húzom a szám, hogy megint cserés a lánc és a lánc kerekek. (Azon inkább, hogy a Bridgestone BT45-től többet vártam mint 25k km. Mert hátul ha egy mm van a kopásjelzőig. )
Kis off:
Mentem vele , a magamé után annyira bizonytalannak érzem körforgalomban pl.Még mindig segítség kéne, hogy mit kezdjünk a tömítéssel, új és ereszt, könnyezik ha bemelegszik.
Szilot neki? (Nem tartanám jó ötletnek)
Vastagabb klinkerit és vágni bele?
Tömítés + szilo?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
lehella
senior tag
Húúhúú, megvolt az év első motorozása munkába, még szokni kell a forgalom ritmusát, meg az autósoknak a két kerekűeket is..
Köszi a wazes energiatakarékos tippet, végre, nagy királyságwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
adam_454
tag
válasz csongi #18605 üzenetére
Szia!
Ezen a tartályon keresztül [link]
Egyébként ez a tartály úgy fél méterrel van a motor felett, szóval ebben sosem kellene olajnak lennie. Ha leveszem az olajbetöltő kupakot nagy fordulaton néha ki-ki lő egy egy apró cseppet mintha pezsgőtablettát oldanánk vízben, csak nem intenzíven köpdös. -
FeniX-
senior tag
válasz lehella #18609 üzenetére
Nekem is ez volt a ludas! Sportstrackert erre a telóra még nem telepítettem, az első pár útvonal nagyon szögletesre sikerült, utólag jöttem rá, hogy amikor rápillantottam zsebből elővéve, akkor írt fel gps pontot.
Tegnap engedélyeztem neki a nem-energiatakarékos profilt, azóta az is jó! -
DigitXT
nagyúr
Ma elfirkált előttem egy kolléga SMKP-val. Kicsit feltartottam a sort, hogy ne
menjenek át rajta, erre dudált is egy paraszt mögöttem, hogy ő már menne...
Aham, előtte a motor a földön? Agyrém. Annyi férjen már bele, hogy néztem,
hogy jól van-e... ~1 mp: intett, hogy oké, mentem tovább! Mivel nagyon kicsi
volt a tempó, sima lowside-ot nyomott, fehér aszfalt rulez, gyorsan talpra állt.Nem volt idő megkérdezni, hogy milyen gumi volt, de az biztos, hogy cserés.
MÁS: a gyűrűszett nem volt egy matyóhímzés. Mármint árban: közel 24K.
Mondjuk most gyorsan megnéztem az oem-partson. Ott 26K, és rendelős.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
lehella
senior tag
válasz Burt1793 #18614 üzenetére
Ma teszteltem és igen, elhalványítja. Érdekes az az opció, hogy "Bekapcsolás erre az útra", mert az akkukímélő be van kapcsolva automatikusan, meg a töltéskori is, ennek ellénre mégis mindig reseteli a kapcsoló állapotát kikapcsoltra. Nem értem, hogy mi szükség van erre a beállításra
Szerk: Waze sugó szerint csak gyenge akksival takarékoskodik alapból, viszont a bekapcsolás erre az útra kapcsolóval is takarékoskodik, ha beállítjuk. Lehetne ez a működés default is[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
FeniX-
senior tag
-
kcsa
veterán
Nnna, jövő hétfőn megjön az új hátsó teleszkóp, remélem addig kész lesz az első is (meg a többi apróság), aztán kezdődhet a szezon. Végre.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Micsurin
nagyúr
Jó neked, nálunk honda darabokban még mindig... a Hyom meg áll Gandalfnál, mára beígérve de ma vidik alapján volt két honda, meg a belpiacos.
És egésznap hallgatom a váci mellet ahogy elzúgnak a vasak.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #18622 üzenetére
Én most zargattam szegényt (munka közben), mert Gergő - megint - bénázik.
Ha elbaszarintotta nekem a vezérműlánc fogaskerekét, ami külön nem kapható...kcsa: a telókat adjátok nekem, egy gumipókkal több, vagy kevesebb...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Micsurin
nagyúr
Vasárnap irány Várdomb
Ma mentünk volna de anyámnak kellet a céges járgány, így a 410km oda vissza nem érte volna meg...Megállt a story egy elfosott fejtömitésnél. Hogy mégis mitől ment el, azt nem tudni... tippek? Vezérműlénc felől kezdett picit kifújni de olajszintben sose lehetett észlelni. 44k tuti valós a blokkban, 175 - 178 (első - hátsó, első fújt) volt múlt szezonban mérve.
OemParts hatalmas mínusz a részemről egyszerűen a varit kihúzták "nem gyártott" alkatrész címszóval majd levették a listáról. Többit persze lemondtam így, de ,hogy felhívni nem képesek, hogy figyi te hülye így is kell? És te neked kell menni utánuk... Malossi vari lett rendelve, motoroswebáruházból ma hívtak 2-3 hét. Olasz rendelés rulez Fura, 18g-sek a görgők de a srác mondta elvileg az emelkedés eltérő. Szóval lehet majd sakkozni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
nagyúr
Ezt nem hiszem el bmeg: megveszem a gyári szimeringszettet 15K, mert tuti
ami fix, rakja össze azzal, erre másnap nem találja, összerakja a 200 Ft-ossal.
Igen, elvileg az is megteszi, épp azért vittem olyat is, de ha már ott a gyári?Emlékeztessetek, hogy ha mégegyszer hozzá vinném, NE!!! Persze, megy ám
az egymásra mutogatás, hogy Marcell rámondta az áment a fogaskerekekre,
aztán összerakás után derül ki, hogy nem stimmel a dolog: újra szétszedésre
meg ketyeg a 4000 Ft-os óradíj, én meg fizetem a balf.szkodást. #gyufadunahttps://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Én csak egyet tudok: otthon, magamnak elbaszni legalább ingyen van...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
Nem ide, sry.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veterán
válasz Micsurin #18627 üzenetére
Bocs, hogy bele vau, de a Malossi irtó nagy baromságokat tud tenni ilyen téren amikor egy multivario-hoz hozzáadja a görgőket. Persze ez betudható annak is, hogy az adott vario esetleg más típusokhoz is használatos, de akkor inkább ne adjanak hozzá semmit sem, mert csak összezavarják vele az embereket. A boltos szintén nagy tudású, ha erre rábólogat. A lényeg, hogy nehogy beletedd a hozzáadott 18 grammos görgőket. Multivariátor használatánál ha a variot leszámítva minden gyári, akkor az estek 90%-ban ugyanazt a görgőméretet kell használni mint a gyár variátornál. Ha el is kell térni ettől, akkor is max csak egészen kis mértékben. Azt mondják, hogy más az emelkedése? Még szép hogy más. Ettől tér el a gyári variátortól és lesz dinamikusabb tőle a motor. De csak akkor ha maradsz a gyári méretnél, ellenkező esetben semmivel sem lesz dinamikusabb tőle a motor. Soha sem értettem, hogy miért csinálja ezt a Malossi. Természetesen próbálkoztunk kíváncsiságból már azokkal a görgőkkel is, amit a Malossi ad a multivariohoz. Az eredmény, hogy kivétel nélkül egy sapka kaki lesz tőle a motor. Az 50-es robogókhoz való variátorokhoz is állandóan jóval nehezebb görgőket mellékelnek pedig nagyon rossz lesz tőlük a motor, míg a gyári méretű görgőkkel jóval dinamikusabb lesz, és kb 5-10 km/h-val a végsebesség is növekszik. És hangsúlyozom, 50-es robogónál.
Amikor még a haveré volt a 180 VXR runner és megrendeltük hozzá a multivariót, ahhoz is több mint 3 grammal nehezebb görgőt csomagoltak. Én tudtam, hogy nem lesz jó vele, de a haver megnyugtatása miatt beleraktam, hogy ne az legyen, hogy ki sem próbáltuk. Egy dinamikátlan f@s lett tőle a motor, az elindulása meg maga a gyötrelem volt. Utána szépen be lettek rakva a gyári görgők, és akkor lett az igazi.
Egyébként amikor ezt a variátort rendeltem fel is fedeztem egy furcsaságot: A 180 VXR runner gyári görgőmérete 10,7 gramm, a Malossi a hozzávaló multivariohoz 14 grammos görgőket ad. Ok, mint feljebb lett említve ez már megszokott a Malossi-nál. Viszont a 180 FXR (2T) runner-hez meg gyárilag 15 grammos görgő való, de valamiért a Malossi az ehhez való variohoz mégis (2 szett) 9 és12 grammos görgőket csomagol. Na most akkor mi van? Igen az egyik 4T a másik meg 2T, de az elv ugyanaz és így az egész egy baromság. Tehát valami nem kerek náluk az biztos. A 180 2T runner esetében akkor felelne ez a valóságnak meg, ha a gyár cső helyén egy rezonátor lenne (de lehet, hogy még akkor sem kéne így lemenni). De a gyári csövet figyelembe véve egyszerűen nonszensz, hogy a 15 grammos görgők helyett beletesznek a csomagba ilyen könnyű görgőket.
Bocs ha hosszú voltam és okoskodásnak tűnik, de ez kikívánkozott belőlem ezzel kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Micsurin
nagyúr
válasz sityupityu #18635 üzenetére
Köszi, nem bele vau!
Akkor veszünk görgőket is, faterom marha boldog lesz a ténytől.... újabb egy, két, ötezer.
Értem már a sz*p* roller kifejezést.Egyébként első körben neki is fent akadt a szeme a 18g-os görgőkőn, mert 7g-mal könnyebb mint a gyári.
Ahhoz hasonlította mintha hátra a 46 fogas helyet feltennék egy 52-est, előre a 14-est meg 16-os lánckerékre cserélném. De miután a motoros-webárúházas srác állította jó lesz ebben maradtunk."ha a variot leszámítva minden gyári, akkor az estek 90%-ban ugyanazt a görgőméretet kell használni mint a gyár variátornál."
Polini kuplung kerül még fel, de nem sport, elvileg "gyárival megegyező". Akkor marad a 25g-os görgőszett.
@csongi: Mondanám megmérem de a mienk is ramaty.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #18637 üzenetére
Köszi akkor az lesz, miért érdemes malossi helyet? Keményebb nem kopik annyira gyorsan vagy mi?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Grillo
őstag
Na, összeraktam a dögbogarat, akkut bedobtam, kb. 3x20 sec köszörülés után indult, még egy perc, és lehetett már a gázkart is húzni. Mentem vele 100 métert, fékez, gyorsul.
Holnap hozok bele friss benzint, meg kéne hűtővíz is kicsit, bár azt feltöltöttem desztvízzel, kb. 1 dl kellett, aztán úgyis megy doktorhoz. Meg fel kell kicsit pumpálni a hátsót, mert épp látni rajta némi veszteséget. -
-Mosquito-
őstag
válasz Micsurin #18638 üzenetére
Igen,jóval keményebb anyagból van a gyári görgő. Akár 20-40eKm-t is kibírnak. Jót akarsz a gépnek akkor kb 6eKm-ént szétkapod a hajtást és kipucolod patika tisztaságúra féktisztítóval/benzin/petróleummal,kuplung/harangot csiszolópapírral megcsiszold...
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Plero
aktív tag
Egy kis segitségre lenne szükségem. Aprilia Atlantic 500 , 2002 évjáratu. Ma motoroztam vele és egy lámpátol elindulás után leállt. Müszerfalon lámpák világitottak. Félre tolom, gyujtás lekapcsol, vissza fék meghuz és inditoznék, de nem forgat az öninditó. Huzom az első féket, hátsót, de semmi. Megnézem és egyik oldali féklámpa sem világít. Megnéztem a biztosítékokat, megmozgattam öket, de továbbra sincs féklámpa és így nem is indit. Valami tanács, mit nézzek még meg?
[ Szerkesztve ]
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Grillo
őstag
Na, elindult az évad, hoztam fagyit a cukiból robogóval.
-
Plero
aktív tag
válasz csongi #18644 üzenetére
Mind a két darab féklámpa kapcsoló egyszerre romlott el?
Indító relé rövidre zárva, teker, de nem indult be.
Akku cserélve , nem indít, másik akkuval nem próbáltam a rövidre zárást.
Oldalsztender lámpa nem világít.
Kill kapcsoló is kapcsolgatva.
de nem indit az önindító és féklámpa sincs."Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah
- ROWENTA RH6756WO porszívó
- Klarstein Chillout jégkocka készítő
- HONEYWELL HR92EE rádió frekvenciás radiátor termosztát 3db
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX 2kWh LiFePo4 3200W hordozható akku védőborítással, kempinghez is, GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest