Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
Hirdetés
-
PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
gp A következő hónapban többek között a Dead Space felújítását kapják meg az érdeklődők.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz adam_454 #17969 üzenetére
A felső egy levegőztető cső lehet. Az alsó egy túlfolyó.
A szelepdeknibe lévő lyukacsos lemez ami bele van szegecselve, az a lecsapó szelep.
Javaslom, önts bele brigéciolt, vagy benzint. Dugd be a tetején a csonkot, és hagyd ázni akár pár napon keresztül,lötyögtesd át időközönként, mozgasd a folyadékot vagy cseréld. Hosszas tisztogatás lesz.
Az olajgőz és a víz együtt szépen be tud trutymósodni és beégni.
Majd forró vízzel mosd át,szárítsd meg. Ha továbbra is átengedi az olajat, akkor dekni csere lesz belőle.[ Szerkesztve ]
-
adam_454
tag
válasz adam_454 #17972 üzenetére
Sziasztok!
Szereztem új deklit ehhez a drága franciához, felraktam, úgy látszik ez volt a hiba oka, most már nem folyt belőle az olaj a kartergáz-visszavezetőn keresztül (mondjuk vagy 2 hétig pihent is a Brigéciolban). Viszont az olajbetöltő mellett lévő csöcsökön néha néha egy egy apró köpés jön belőle, vajon mi okozhatja ezt? Nem belevaló lenne az olaj?
-
csongi
Topikgazda
válasz adam_454 #18700 üzenetére
Keken azert fustol mert olaj kerul az egesterbe.
Lehet eddig azert nem fustolt mert a lecsapo szelepen keresztul eltudta fujni. Most mar nem nyit ki olyan hamar es konnyen a szelep.
Ott jon ki levego?
A kerdes hol jut olaj a hengerbe. Gyuru, szelep kornyeke, vagy hengefej tomites. -
DigitXT
nagyúr
válasz adam_454 #25565 üzenetére
A pár percnyi tekerés nagyon gyanús. Mintha üres lenne az úszóház, és addig
kell nyektetni, amíg a vákuumos (alias "klattyogós", membrános stb.) szivattyú
fel nem tölti azt. Esetleg rossz az automata szívató. (Karburátorban így hirtelen
nem jut eszembe olyan alkatrész, ami így késleltetné az indulást. Hacsak nem
az, hogy tényleg nincs benne benzin az elején. Ugyan kicsi térfogat, viszont ha
tök száraz, akkor jó pár másodperc feltölteni, az meg indítózgatva soknak tűnik,
és nem is túl egészséges az indítómotor/akkumulátor/henger/dugó/olaj vonalon.)Milyen gyakran csinálja ezt?* (Nekem van amúgy otthon ultrahangos tisztítóm...
csak nem vagyok Miskolc környékén, pedig a látványos program jól hangzik.)*: nekem fél év állás után volt ilyen: gondolom elpárolog a benzin ennyi idő alatt.
Naponta viszont nem kéne, még ha a blokk teljesen ki is hűl. Melegen jól indul?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
gps76
őstag
válasz adam_454 #25567 üzenetére
Kollégám járt ugyanígy, ha 1 hétnél többet állt a technika, b.szott beindulni, csak sokáig tekerés után. Kipárolgott az úszóházból a benzin. Annyit szórakozott vele, míg rájött annyit szedegette szét, az úszóháztömítésen igaz nem látszott egyértelműen, de itt párolgott el lassan. Kicserélte a tömítést, azóta nincs ilyen gond. (Mondjuk a szívatót is piszkálta, meg takarította századszor az egészet, lehet csak fura egybeesés, de most jó azt mondja).
Aki ért hozzá meg tudná mondani mitől van, hogy az enyém(Xciting R300i) amikor hidegebb van nem akar indulni? Már végigbogarásztam mindent, arra jöttem rá, hogy ilyenkor nincs megfelelő fordulata a főtengelynek és a jeladó nem indukál megfelelő feszültséget a számítógépnek, nem ad csak 1 szikrát. Ha nem kapja el, tekertethetem órákig is nem lesz szikra. Úgy tudtam a határt megnézni, ha indítózáskor 10 V fölött van az akkufesz. akkor megvan a fordulat a jelhez, ha alacsonyabb akkor, az indítózás kezdetén érdekes módon 1 szikrát ad, utána semmi. Tekertetem tovább és nincs szikra. Próbáltam tápegységgel a gyújtótrafót, 8 V-tól már csinál szikrát, az egész gyújtórendszert is kötöttem egy másik akkura amiben 13.5 V volt, hogy ne-e neki kevés az indítózáskori 10 V környéke, de nem. A jeladó is érdekes egy valami, mert oké hogy egy egyszerű 2 kivezetéses tekercs, de egy mágnes vasmagjára van tekerve, és azt irogatják hogy a generátor mágnes harangján kívűlről nem mágnesdarabkák vannak, hanem vas, és ha elhalad a jeladó előtt indukál pici feszültséget.( nem értem a lényegét, mindegy). Ezt is kimértem, könyv szerint 105 Ohm környékén kell lennie, nekem 99 Ohm. Nincs ötlete valakinek mitévő legyek. Vettem egy új akkut ami 200 A indítóáramot tud, de külföldi fórumokon is írnak ilyen problémát, az 500-asnál, meg a 250-esnél is, de egyértelmű válasz nincs.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz adam_454 #25572 üzenetére
Én ugye lecseréltem a membrános szivattyúmat elektromosra, és
raktam egy nyomásmérőt a karbi elé... Ha a szivattyú jár, de nincs
nyomás, az azt jelenti, hogy a benzin épp áramlik az uszóházba.Hosszabb állás után másodpercekig nulla a nyomás... Addig meg
sem próbálom az indítást, mert úgysem fog sikerülni. (Szvsz nem
légmentesen zárt rendszerről beszélünk, óhatatlanul elpárolog.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Burt1793
veterán
válasz adam_454 #26346 üzenetére
125ös gps szerint nem sokkal megy 90 felett, sztem óra szerint 70baz utazója, 250esnek meg 100.
Nekem a legnagyobb egyben táv a börzsönyi Szent Orbán vendéglő volt, kb. 100 km. Azért mentem az sh300zal, mert kellett a tucano.
A basic távom egy seggel 30 km, ami 25 perc, de a 100 is meg volt 1 óra alatt. 😃 -
vicces
addikt
válasz adam_454 #26346 üzenetére
én motor hiján az xmaxxal néha - kb egy évben 1x-2x - csinálok ilyen túrázós napot. azt kell mondjam, hogy hibátlan! asszem olyan 250km körül mentem már vele. a sámlis üléspóz nem feltétlen kényelmes több óra után. ezért kell szerpentinezni, ott mozog az ember eleget ahogy jönnek a kanyarok sorban.
egyébként "aglomerációzók" vele. alig van kanyar a munkába felé. sisakbeszélő és podcastek nélkül nagyon unalmas lenne.:)
-
csongi
Topikgazda
válasz adam_454 #26346 üzenetére
Nem b.szott at.
Egy vashengeres blokknal az elso par szaz km-en, kb 2/3 teljesitmeny fole kergetni nem erdemes.
Bevonatos hengeres blokknal sem art egy ossze koptatas.250 es, egy jol osszeallitott attetellel kenyelmesen lehet 100as tempos turakat menni.
Ehhez jol kell valasztani, de lesznek lemondassal jaro dolgok.
Egy matra megmaszasa nem lesz nagy elmeny.
Mindjuk ugy , hogy egy orsegi kanyargas meg kellemes elmenyeket ad.
Olcso kivitelek kymco, sym.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Revolut
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen