Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dssport

    tag

    válasz rob210 #81624 üzenetére

    Na megnéztem időközben 2006-os clióból egy 1.4 16V változatot is, és mentem a 2007-es 1.2 D4F740-nel is.

    Igazad volt, az 1.4 sokkal jobban viszi, stabilabb szebb járású motor pedig 100k kilométerrel több volt az adott példányban, mint az 1.2-ben.

    DE.... Sajnos az 1.4 fapad edition volt és nem férek el benne mert nem állítható az ülés magassága. A kormány brutál húzott jobbra, erőből kellett tartani balra minimum egy negyed fordulatot, hogy ne essen le az útról. Rá akarták fogni az egyébként kuka gumira de parkoláskor/tekeréskor valami egyszer egyszer kattant is... Bal első sárvédőt cserélték, szóval tartok tőle, mi van ha meg volt ütve. De igazából mindegy is mert nem férek be normálisan...

    :D Az 1.2-ben (2007) félbőr, jól állítható ülések vannak, azt legalább magamra tudtam szabni.
    Viszont, jól éreztem már elsőre is, hogy a kuplung nem oké. Próbakörön végleg kiderült, hogy a felső 2-3 centin fog, Majdnem felengedett pedállal indul meg az autó, baromi zavaró, azonnal cserélném, gondolom attól javulna. Levettem az olajbetöltőt próbakör után, sajnos a motorba nem látok bele, mert ezen az a hülye műanyag csöves megoldás van, de az látszik, hogy a betöltő csőben áll a hab. Gondolom, sokat városoztak vele. Bár a lexikon szerint most volt olajcsere...

    A kérdésem az lenne, hogy szerinted elképzelhető, hogy csak abban a műanyag csőben a betöltő sapka alatt van hab, mert a pára ott csapódik ki igazán, vagy ha leszedném a szelepfedelet, akkor azt látnám, hogy a veztengely meg minden abban a habos trutyiban úszik és a betöltő tetejéig felnyomja? (Amúgy szerintem olaj is sok van a motorban)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák