- Milyen egeret válasszak?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Gaming notebook topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
Hirdetés
-
[SoP] Free-to-play akció RPG lesz a Ballad of Antara
gp A teljes változat elvileg PC-re és PlayStation 5-re érkezik valamikor jövőre.
-
Computex 2024: jönnek a HYTE THICC Q60 utódai
ph A cégnél megkedvelhették a vízhűtéseket, mert egy 360 mm-es és egy olcsóbb 240 mm-es verziót is piacra dobnak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dssport
tag
válasz rob210 #81624 üzenetére
Na megnéztem időközben 2006-os clióból egy 1.4 16V változatot is, és mentem a 2007-es 1.2 D4F740-nel is.
Igazad volt, az 1.4 sokkal jobban viszi, stabilabb szebb járású motor pedig 100k kilométerrel több volt az adott példányban, mint az 1.2-ben.
DE.... Sajnos az 1.4 fapad edition volt és nem férek el benne mert nem állítható az ülés magassága. A kormány brutál húzott jobbra, erőből kellett tartani balra minimum egy negyed fordulatot, hogy ne essen le az útról. Rá akarták fogni az egyébként kuka gumira de parkoláskor/tekeréskor valami egyszer egyszer kattant is... Bal első sárvédőt cserélték, szóval tartok tőle, mi van ha meg volt ütve. De igazából mindegy is mert nem férek be normálisan...
Az 1.2-ben (2007) félbőr, jól állítható ülések vannak, azt legalább magamra tudtam szabni.
Viszont, jól éreztem már elsőre is, hogy a kuplung nem oké. Próbakörön végleg kiderült, hogy a felső 2-3 centin fog, Majdnem felengedett pedállal indul meg az autó, baromi zavaró, azonnal cserélném, gondolom attól javulna. Levettem az olajbetöltőt próbakör után, sajnos a motorba nem látok bele, mert ezen az a hülye műanyag csöves megoldás van, de az látszik, hogy a betöltő csőben áll a hab. Gondolom, sokat városoztak vele. Bár a lexikon szerint most volt olajcsere...A kérdésem az lenne, hogy szerinted elképzelhető, hogy csak abban a műanyag csőben a betöltő sapka alatt van hab, mert a pára ott csapódik ki igazán, vagy ha leszedném a szelepfedelet, akkor azt látnám, hogy a veztengely meg minden abban a habos trutyiban úszik és a betöltő tetejéig felnyomja? (Amúgy szerintem olaj is sok van a motorban)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen