- Gaming notebook topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Fujifilm X
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJGABI
addikt
Sziasztok!
Asszony kapott a sikeres jogosítvány mellé egy Twingo-t, 1.2, a 75 lovas. Hááát, először este, amikor hozták első körben azt mondtam rá hogy oké, valami 200k alatt vették, most hogy picit hajthattam is: meh.. De nem fikázni szeretném, jobb lenne rendbe tenni ha egyszer már megvan. 2001-es évjáratú, 250k km-rel, mostohaapja autószerelő, elvileg átnézte, rábólintott. Pár dolgot már rendbetett, meg a kötelező körök megvoltak (folyadék cserék). Engem azért pár dolog zavar: legjobban az, hogy iszonyat hangos. A családi autónk egy szintén márkahű 2004-es Clio 1.2 8V, utóbbi időben a kezdetekhez képest az is hangosabb lett, de ehhez képest szinte újautó amaz. A Twingonak gyorsításnál oké, olyan átlagos hangja van, de 1-1 gázálláson valami iszonyat rezonál benn. Kipuff-ra gondoltam, de azt mondta nem lyukas. Ma elvittük autóútra, 105km/h-nál van egy freki ahol tűrhető, de felette már iszonyatosan pörög, nem lehet megmaradni benn, muszáj volt azon a tempón menni. Értem én hogy első körben városi kisautó, de gondolom nem ilyennek kellene lennie. Bár mondta talán azt is, hogy rövidebb az áttétele, mint a Clio-nak. Ajtó burkolat is mókolva lehetett, iszonyatosan rezonál az is, ráerősít csak a hangokra. 1 kulccsal jött, központi zár nincs, gondoltam belenézek a kulcsba, elemtartó pöcök persze törve, kapcsoló már cserélve, ma jártunk kulcsmásolónál, elvileg a kulcs ad jelet... Elektromos tükrös, az sem megy, visszapillantón körben a szélén fél centin valami trutyi, gondolom sokat állt a napon, a ragasztó engedhet? Mindegy is, cserés. Tanksapka ezen sincs (mi van amúgy ennek a hátterében? típushiba? csomóról hiányzik), kalaptartó szintén nincs. Tompított visszajelző se megy... 14-es alufelni van rajt (nyilván körbepadkázva), de legalább egy egész jó állapotú téli gumival. Elvileg azért vették meg, mert még ez volt a legjobb, inkább nem akarom tudni milyen lehetett a többi a kínálatból. Asszony mondjuk nem vezet rosszul, első kocsinak jó lesz azért? Én mai túra után erősen forszíroztam hogy egy Swift nem-e lett volna jobb ebben a kategóriában... Én rendben tartanám, de úgy látom iszonyatos pénzt rá kéne szórni. Már csak azért sem akartam második autót, mert tudom eggyel is milyen iszonyat szívás van, meg a családi Clio kb bármikor elkérhető volt... Szerintetek érdemes költeni rá, vagy max csak a kötelezőket, aztán hajtani? Hihetetlen hogy lehet ennyire elhanyagolni valamit, Clio-n tényleg ha bekrepál valami igyekeztem belátható időn belül kijavítani/kijavíttatni...
szerk: ja, a kedvencem: váltó gombon gyorskötöző. Most nézem a Totalcar fél millió km-es Twingo videóját, gondolom nem kéne levágni, mert úgy lenne mint ott: lejárna a vége. Ülésdöntés-állítás szintén nincs, el van törve az a kar is.
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen