Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    válasz csabi94 #71574 üzenetére

    Szia!
    Ahogy előttem írták, 9-10 éves 200-250k km-t futott autóknál nincs olyan, hogy tuti minden szuper lesz.

    DE a laguna3 és vele együtt a 2.0dci tartós, strapabíró konstrukciónak tekinthető.

    A részecskeszűrő az talán 2010 környékétől már nagyvalószínűséggel van benne, az előtte lévőknél pedig követhetetlenül vegyes.
    Egyébként az általad írt felhasználáshoz nemhiszem, hogy problémás lenne a DPF.
    Főutas használattal simán hozható vele 5.x l/100km fogyasztás.
    Turbó és lendkerék nem elhullós fajta, vannak sokan a 400k km közelében, gyári turbóval, lendkerékkel.
    Rozsda abszolút nem jellemző.
    Ami xenonos, az kanyarkövetős, még nem igazán hallottam problémáról.
    A fejegység/navi.... hát igen. Ez az a pont, ahol olyan katyvasz van, hogy mai napig nem tudtam megérteni. Akár évjáraton belül is vannak különböző típusok. Ami biztos, hogy a DVD verzióhoz, csak elavult térkép létezik. A tomtom frissíthető otthon, a tomtom live csak hivatalosan, ezek már SD-ről üzemelnek.
    És a zenével is hasonló katyvasz van. BT kihangosító van, de némelyik fej ettől függetlenül nem tud BT zenelejátszást, a tomtom navisok biztosan tudnak.
    A gyári zene hallgathatóan szól.
    Nappali menetfény a xenonosokban van, a lámpaburán belül, 2013 utániakban külön van a lökhárítóban.

    Amitől megfogsz őrülni, azok a belső tér zörejei, bár szinte mindenre létezik otthoni megoldás.

    Ajtó beázás és vízelvezető dugulás megeseik.
    Apróbb elektromos/érintkezési problémák, nagyritkán jelentkezhetnek. (tényleg ritka)
    Elektromos kézi mechanikája megtudja adni magát(kézzel az autó alá mászva oldható)
    Zörgő műszerfal, ülések.
    A váltó hidegben az első pár10 méteren akadós tud lenni. (a gyors váltásokat sem díjjazza)

    Hirtelen ennyi.

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák