- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #62200 üzenetére
Pedig csak egy 10es crovafej 1/4 es szárral.
3 na jó avatatlanul 10 perc kicserélni.Renault power
-
cellpeti
nagyúr
sziasztok!
vettem egy JVC autoradiot, de az RCA dugós. Hol tudnék átalakítót venni hozzá?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
sesomaru1989
aktív tag
Üdv mindenkinek.
Egy gyors segítségre lenne szükségem.
Észleltem, hogy 2004-es Megane-on alapjáraton, pöffen egyett. Kipufogonál hallani leginkább, de az alapjáraton is észlelhető.
Pályán gond nélkül megy, szépen is huz szerintem.Lehet ez gyerta hézag próbléma? Mennyi a gyertyahézag a Megane II-nél?
Illetve, milyen gyertyát ajánlanátok megvételre. Jelneleg egy Renault felirató gyári vmi van benne, sajna nem néztem a pontos típust.
Válaszotok előre is köszönöm.
Szép estét mindenkinek.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #62203 üzenetére
Hát ez egy szerencsétlen gyík, aki ebben a videóban szerel.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
Jimmy8
senior tag
válasz rob210 #62210 üzenetére
Igen, melegen minden rendben. Csak az a furcsa, hogy hidegen ha elindul, es egyből leállítom, majd ismét indítom, akkor sincs gond, szépen indul...
Én is azon vagyok, hogy kellene egy diag, csak meg azt nem tudom, kiben bízzak meg: a helyi Renault márkaszervízbe, vagy keresnem kell egy olyan helyet, akinek van CLIP-je (ez a nehezebb).
Melyik tömítésekre gondolsz? Szívósor, folytószelepház?
Egyébként a moci egy kicsit "ketyegősen" jár. Nem tudom, hogy ez ennél a motornál normális, vagy lehet kellene egy szelepállítás is.
A megane2 1.6 moci sokkal csendesebben jár...[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Grand Scenic 3: nálunk végére ért a pályafutása, így ránéztem a szervizekre. Ami feltűnt, hogy a hátsó fékbetét 90-100 ezer km-re volt elég. Elektromos rögzítőfék, gondolom induláskor kopik, ügyes a kis gázra oldó megoldás, de már nem tudom kitapasztalni, mennyivel tovább menne el gombbal oldva... Hátha hasznos lesz az infó
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #62212 üzenetére
De a 3asban is oldja a reteszelő nem csak a kettesben
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #62213 üzenetére
Általában úgy indultam, hogy pici gáz, kuplung, és akkor kiengedte a féket. Ellenben lehetett érezni némileg, hogy alig-alig, de még fogta. Talán féken kellett taposni, de ki tudtam engedni gombbal. Előző generációs tapasztalatom nincs, ott miben tér el, mit értesz reteszelés alatt?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #62215 üzenetére
Mielőtt indulsz a kart amit meghúzol a kézifék bekapcsolásához, benyomod a közepét és úgy húzod meg a kart, akkor oldja a kéziféket.
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha valakit érdekel, új videó egy "régiről"...
-
shifty!
senior tag
Sziasztok,
Tegnap estem át az éves szűrő-olajcsere rutinon, illetve esedékes volt az üzemanyagszűrő cseréje is, ezzel pedig akadt probléma, mire rájöttünk a bajára
Tanulságos lehet, az alany Megane II, 1.5 dCi 2006 PH2, vízérzékelős üzemanyagszűrő. Ugyan a színjelöléseket könnyű megjegyezni a csöveken, hogy melyik hova megy, fáradt agyú önjelölt szerelők szines szigszalaggal megjelölhetik. Régi le, a vízérzékelős nem nyitható kivitel ezekben nem lehet csak a betétet cserélni, komplett házzal egybe van a szűrő. Régi le, egy csavar fogja össze illetve fel van akasztva egy kis konzolra, az újra rászereled a konzolt és beakasztod a helyére. Csatlakozók fel a megfelelő helyre, és ilyenkor a kis kézi pumpával elkezded levegőtleníteni, amíg fel nem keményedik a kézipumpa...ha felkeményedik, és nem repedt el a membránja, vagy nem lazult le az egyik csatlakozó a szűrőn, és szív be levegőt, ahogy nekem tette... ezesetben valahogy át kell nyomni az üzemanyagrendszerből a levegőt, hogy eljusson a nagynyomású légtelenítőéig, és utána már el fog indulni a motor...
Következő lépésként irány a bontó, új, nem levegősödő üzemanyagcsőért, azt kicseréled, és boldog vagy, hogy nem levegősödik fel az üanyag rendszered...Egyébiránt innen is csókoltatom azt a zsenit, aki oda rakta az olajszűrőt, ahova.... kiváncsiak megnézhetik egy Espace IV-en hol van és hogy cserélhető...
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
cellpeti
nagyúr
válasz sesomaru1989 #62205 üzenetére
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Jimmy8
senior tag
válasz rob210 #62214 üzenetére
Koszi a tanacsokat.
Meg egy kerdes: a canisterbol nem tud falsot szívni? A jobb eleje volt torve az elozo tulajnal az autonak, es a canister is ott van.
Megprobalnam lehuzni ideiglenesen a szivocsonkrol a canister csovet (es a helyet befedni) , csak nem latom milyen modon van racsatlakoztatva. Biztosan nem gyorscsatis ..[ Szerkesztve ]
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Laguna 3, ahogy írtam teljesen tökéletes állapotban hamarosan bekerül a garázsba, de pár dolgot még a szerelők előtt én is megakartam csinálni rajta. Pl A navis rádiót kikapni, mert ennyi idő után néha kerreg a ventije, ez kitisztítani, hogy csendben legyen. A gyári kiszedőjét nem találom, de basszus meg sem moccan ez a rohadék. Akármit dugtam bele, körömreszelő, vékonyabb kulcs és csavarhúzó ilyenek. Nyilván van valami trükkje, de mi az Srácok?
Szóval mivel lehet ezt kiszedni onnét, mert a youtube-on láttam, hogy faszi körömreszelőt bedug, kb 3 centire és ugrik ki a rádió, bár lehet, hogy az vékonyabb és az enyém nem eléggé ment fel, vagy nem tudom, soha nem szedtem még ki, amióta 10 éve kigördültem vele a szalonból...-------------------------
Ígértem, ha meglesz az utód, akkor majd berakom, nem akarok vele dicsekedni meg ilyesmi, de írtam, hogy az elektromos nekem egyelőre még nem kell, több teszt után lett ez kiválasztva, de főleg a dízel ocsmány hangból lett elegem és a veserázó utakból, amit a lagesz közvetített rendesen az elmúlt 10 év alatt. De a kalapom emelem előtte, mert soha nem hagyott cserben, nélküle nem is biztos, hogy sikerült volna elérni a dolgokat. Motorja(ami ugye japán) a mai napig a z egyik legjobb, ha nem a legjobbak közé tartozik a világon ez a bivalyerős 2.0dci, aminek gyárilag sajnos rendesen befogják a száját sajnos, de előhozható, mint az enyémből kiderült... Majdnem 600K, motor bontatlan, váltó, kettöstömegű, lánc mind-mind gyári. Nyilván sokat nyom a latba, hogy nálam mindig a legjobbat kapta és főleg pályázásra használtam, de akkor is. Azért kíváncsi leszek, ha ki lesznek cserélve ezek, amik már rég ott vannak polcon, vajon milyen állapotban lesznek. Ha átfordul a 600 ezerbe, arról videót készítek, de ehhez még jó néhány ezret le kellene vele nyomni, ami mostantól elég bajos lesz, ha szinte nem is lesz használva. De majd egyszer rászánom magam...
Tehát, akit érdekel, előtérben az új "Terminator hatos (T6)" én így hívom és nálam csak fekete jöhetett szóba, háttérben a "nyugdíjazott".
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]Egyébként az átlagfogyasztása nekem 13 liter felett van. 8 fokozatú vajsima automata...De azért megtud ez is lódulni rendesen, de mégsem érzem azt, mint a lagesznál, hogy a gyomron vágna, de gyorsabb a gép, csak ezt valahogyan lágyabban teszi, olyan 5.7 körül van százon. Mecseki kanyarokban a lagesz szénné alázza, de komolyan! El sem akartam hinni, ráadásul itt aztán nagyon kijött, hogy alul kormányzott. Győztem visszavenni az arcomból... Viszont a motorja olyan csendesen jár, hogy még kint is fülelni kell, bent az utastérben lófütty, semmi nincs. 200 felé jön egy enyhe szélzaj, de az szinte semmi még. Ennél jobban (még) nem mentem vele. Nyugodt városi, vagy pályás vezetésre teljes csendben, erre találták ki. Az magyar utakat nagyon szépen el/kisimítja, de a nagyon szarból ez sem tud várat csinálni, ami hangban adja jelét, tehát nagyobb huppanóknál érdekesen hülye hang jön hátulról, de csak hang és nem érezhető az úthiba.
Vaj bőrrel kértem, szinte minden extrával, a belső rendszert még tanulnom kell, egyelőre egy nagy katyvasz még számomra, minden egy kicsit máshol van, mint ahol én keresném, de majd kitanulom ezt is...[ Szerkesztve ]
-
BLUE TORNADO
senior tag
Üdv!
Észrevettem, hogy 2-3 nap állás után első indítás előtt, ha rálépek a fékre, akkor nem bírom benyomni. Miután beröffen a motor, egyből beljebb esik a megszokott helyzetbe, mint amikor menet közben fékezek. Ez a jelenség normális?
Megane PH1 98' 1.4 EnergyAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
tabaga
tag
válasz BLUE TORNADO #62227 üzenetére
A vákuumos fékrásegítőből gondolom addigra elmegy a nyomás, ennek újbóli felépülésekor megy vissza a pedál. Szerintem ez így normális, ha amúgy a féken nem vettél észre más változást.
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz cellpeti #62220 üzenetére
Annyira okos vagyok. Linekt nem raktam be. Szerintem ez lesz jó hozzá, de biztos nem vagyok benne!! Mindenképpen hívj fel egy szakit aki ezzel foglalkozik, biztosan tudnak segíteni milyen kell.
Am meg az autó rádióra akkor jár gari ha azt szakember végzi el, és ő pecsételi le a gari levelet is. Ezt jó ha tudod.
ÉS igen az előttem szólónak igaza van az RCA az kimenet, a sok kis tűs csatlakozó lesz ami neked kell.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
Fogy a hűtőfolyadék a kocsimból, mivel vészesen közeleg a tél így gondoltam kompletten lecseréltetem az egészet.
Milyen márkát vegyek ami gyakori, sok helyen memtalálható és még évek múlva is kapható.
2004-es 1.5dci 82HP Clio2
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz gooool #62236 üzenetére
Nem látni hová tűnik.
Nekem olyan fagyálló kell, amit a "sarki fűszeresnél" is kapni. Értelem szerűen a motorba való.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #62216 üzenetére
Ah, ebben csak egy nagyra nőtt ablakemelő kapcsoló van a féknek a váltó mellett jobbra, de automatikusan be is húzza. Ha jól emlékszem, nyomni kell a fékpedált, és akkor ugyanúgy egy pöccre kiengedi Kedveltem, kezes anyahajó, dpf nélkül nem egy ijesztő tárgy használtan sem.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz forceberg #62239 üzenetére
Túl sokat nem használom az autót sőőt. Hiába töltöm tele (ioncserélt vízzel) az rövid időn belül a felére csökken, most is az alatt van, de már nem merek több vizet rátölteni, mert félek hogy annyira felhígul, hogy télen szétfagy a motor.
Volt Gyöngyöshalászon a mindenki által dicsért szerelőnél. Nem látott rajta semmi rendelleneset. Azt mondta, hogy lehet a kupak a ludas. Az utastér nem párásodik.Sajnos a dci-khez nem értenek idehaza. Ezzel a problémámmal már több éve küzdök.
Idén új porlasztókat kapott a kocsi, de ugyanúgy rángat/dadog hidegen: [link][ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz forceberg #62245 üzenetére
Ugyancsak ezért a dadogás miatt, elvittem Pataki Zsolthoz Gyöngyöshalászra, azt mondta hogy valószínűleg csúcs hibás a kocsi, mert a résolaj rendben volt. Illetve azt is, hogy nem is teljesen rendellenes a dadogása, mert "előtöltés/szinkronszög" miatt is csinálhatja.
Van aki azt mondja, hogy ez a dadogás, rángatás hidegben normális. Amint 10° alá esik a hőmérséklet elkezd szórakozni.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
forceberg
veterán
válasz Predator2 #62248 üzenetére
"azt mondta hogy valószínűleg csúcs hibás a kocsi" :
az ilyen szerelőt messzire kerüld el... nem látok bele a kocsidba, de ilyen "olcsó" alkatrészeket csak tippre nem cserélünk.
A legjobb, ha esetleg azzal vígasztalt, miután nem javult a helyzet, hogy előbb-utóbb úgyis cserélni kellene őket...
Csak, hogy érezd: az enyémben is cserélni akarták már a csúcsokat, kb. 150e km-rel ezelőtt. Furcsa, de még most is azok a cserés csúcsok vannak a kocsiban...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
válasz Predator2 #62244 üzenetére
Ilyet az enyém is csinál hidegen, csak kicsit finomabban. Ez 65 lovas 2004-es dci. Ebben is voltak porlasztók cserélve 350k Km-nél (ömlött a szürke korom belőle szóval gatyáig lettek járatva), de ez a rángatózás semmit nem változott csere után sem, pedig most ereje teljében van és füstmentes, turbó jó, szivattyúnyomás jó, mindent megnéztek amit lehet.
Én nem foglalkozom vele igazából.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Azonnali notebookos kérdések órája
- EA Sports WRC '23
- Amazon Kindle
- Kés topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- Interactive Brokers társalgó
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest