Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#47205632
törölt tag
válasz Szoszo94 #59332 üzenetére
M3-at keress 1.4 TCe-vel az jó, vagy ha M4 kell akkor dízelt. Nem rosszabbak, de legalább megy is és nem fogyaszt annyit. Itthon nem igazán fog érinteni senkit még jó 10-15 évig a korlátozás addigra meg úgy is kipusztítja az ember a kocsit, az M4 meg euro6 gondolom, sőt biztos mivel már 2 éve létezett a norma így euro5-öt nem csinálhattak.
Nem lenne egyébként rossz a kis turbós benzines, ha nem mennének le 1.4 liter alá. Meg oda kell figyelni a típushibákra, meg nem betartani a gyártók longlife marhaságait, akkor elmennek ezek jóval többet, mint százezer.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59349 üzenetére
Van egy tekerccsel, meg mellette sok más színű is. AZ egyik öcsém falfóliázással is foglalkozik.
Egyébként csak Pécsen legalább 4 olyan üzlet van, ahol simán belehet belőle vásárolni, bármilyen fajtából, legyen az krómaranytól, a matt szürkéig autóra, kültérre, belső ablakra etc...Neten meg szerintem bárhol, akik ezzel foglalkoznak.
-------------------
Még mindig gyorscsatlakozó
Ezt a fontos infót tegnap írta nekem egy angol: A 9.89, amit pl a KOCSI kft árul az nem is jó 10mm gumicsőre, mert egy idő után repedhet tőle, arra 9.49 való. Tehát a 9.49 való gumicsőre, a 9.89 meg 12mm gumicsőre, vagy 10mm nájloncsőre. Bár gondolom ezt sokan letojják, én maradok ennél a szerintem fontos infónál.
A képeken látszik.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59354 üzenetére
Ebből a fóliából 1 méter 10 ezer forint, de ez, mint írtam vízálló, hőálló, memóriavesztős, vagyis melegítéssel addig szeded vissza, ragasztod újra, ameddig bírod türelemmel, illetve a legtökéletesebb hatásig. Ezt utána szintén csak melegítéssel tudod visszaszedni. Pl az autóról hidegen ezt le nem kaparod, legfeljebb cafatokban, összekaristolva. Melegítéssel, meg szépen simán lejön, sőt ha előtte telibefújod WD-40-nel ami szerintem a világ egyik legjobb cucca, amit kitaláltak, akkor még könnyebben.
-
-
Szoszo94
őstag
Köszi mindenkinek, sok hasznos dolgot olvastam itt. Le a kalappal a közösség előtt (németautós berkekben vagy sz@rnak a fejedre, vagy trollkodnak, de segítség az nincs).
Akkor az 1.6 szívó és a 3-as Megane 1.4TCe is felkerül a listára
Kezdem érteni, mit élnek át a nők cipővásárlás közben
További szép napot mindenkinek!Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nincs mit és bár....
Lehet, jónak tűnt, de ebben az autóban ha minden ok, akkor kibírhatatlan forróságot küld az utasoknak és akkor a motor hűtése is a legjobb. Mindenképpen nézd meg, vagy nezesd meg, mert lehet ezen a télen már lanyha lesz a fűtés és a motornak sem jó, ha nincs üzemi hőmérsékleten. Van a gates-nek 82 fokon nyitó termosztátja. Nekem soha semmi gondom nem volt azzal. Télen is csak azért cseréltem le, mert bekerült az új Febi fagyálló. Pedig az autóban lassan 535 ezer lesz. 😉[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Szoszo94 #59357 üzenetére
Nekem most váltotta a Talisman-t egy WV, illetve a feleségemnek, de eddig csak azt tudom rá mondani, hogy valami kegyetlen kicseszett jó autó. Bár melyik nem az újonnan, aztán majd kiderül 1 év múlva is ez lesz e a véleményem. Minőségi kidolgozás alatt a Renault húzzon a csába tanulni.... rengeteget. Sajnos...
-
mycso
Topikgazda
No végre csak elkezdődik nálam is a szokásos renault betegség.
Urak:
Laguna 3-nál melyik légzsákcsatlakozó szokott kehes lenni??
Pár hete előjött, hogy néha megjelent a "check airbag" felirat, mára viszont szinte állandóan ég...
Ülés alatt van ennek is, mint a megane-nál??? (mos így futtába benyúltam, de nem találtam semmit)
Ha nem lesz meg akkor majd diag, hogy melyik lehet a probléma okozója.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Ennek ellenére pont hétfőn cseréltem egy IIIasban kormány átvezetőt ott az volt a baj.
Érdemes így is úgy is diagra tenni.
Az tutira megmondja mizu.Renault power
-
forceberg
veterán
Nálam az időnkénti csattogós lepke hangot a fényszóró magasságállító motor rugdalózása okozta. Ki volt kopva belül a pozíciójelző potméter, így nem jól látta a rendszer a pozíciót. Házilag javítottam, amúgy vagy egy 10-es lett volna a motoregység.
Úgy látszik, hiába ígérgettek, a L3-nál sem árt, ha van elektronikai tudása az embernekhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #59362 üzenetére
2009-ben ezt mondtam, mivel hogy akkor még rohadtul csendben volt minden, a gagyi műanyagok is és alkatrészek. Jó pár évig. De ezt miért kell ecsetelnem?
A WV-ben meg nincs, ami zörögjön, mert nincs benne egyszerűen műanyag. Más majd lehet, hogy fog, de az utastérben nincs olyan, amivel a Lagesz 3-mat teleb...ták.Ettől függetlenül, ha csenben van, az enyém most csenben van, akkor nagyon imádni való.
Ma megnéztem a fékeket, lekaptam a kerekeket, a koszt eltávolítottam, ahol láttam, körbe töröltem hígítóval, azóta egy bizonyos (persze a leggyakrabban használt) fékezéskor nyávog. Hát B+, ha ezt tudom, akkor franc tisztogatta volna, így is kezd elegem lenni az ATE-ből is. Egyébként simán 90%-os állapotban van ...még.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Pont most olvastam egy TC cikket: Opel Insignia vs Renault Talisman
A "kedves" TC az minden csak nem francia kocsi imádó brigád, az ilyen cikkeket erôs fenntartással kezelem.
Kérlek olvasd el a cikket, mert engem nagyon érdekelne a te véleményed is.
-
TigerDzsó
tag
Elég jól lehúzta a Talismant a Totalcar ebben a tesztben. Tényleg ennyire rosszul sikeredett?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #59367 üzenetére
Oké, elolvasom majd este.
De addig is egy kérdés.
A fékbetét tartó rúgó, vagy féknyeregrugó, szóval az a kis bisz-basz ott elől...
Az elfáradhat az évek alatt, hogy kiugrik a helyéről? Természetesen már be is rendeltem mindenhova újakat, de addig feszegetem kombinált fogóval, míg végül bent maradt. De akkor is érdekes...A talisman 1 év után már zörgött sok helyen, azért ez nonszensz, hogy ennyire tojnak bele, hogy ezeket rendesen megcsinálják. A zörgés, nagyon oda tud cseszni a komfortnak. Lehet az az autó akármilyen jó. Nyilván erre közrejátszik, amit mindig is írok, hogy ezeken a végletekig elcseszett xar magyar utakon, szerintem nem sok autó bírja a strapát, de ahova gané műanyagokat raknak, ott nyilván jóval előbb fog megszólalni minden.
De majd este elolvasom...
Fúj de utálok itthon autóba ülni! -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az alsó a baloldalon állandóan kiugrott. Most bent van, de feszegetnem kellett, hogy megfeszüljön...
-
Xantomas
őstag
válasz eTrade #59367 üzenetére
Szerintem korrekt.
A végén össze is foglalta, hogy valami a tesztautóval sem lehetett kóser, de nekem az jött át, hogy egyiktől sem volt elájulva.Nem francia preferensek, az tény, de ami jó szokott lenni franciában, arról le is írják, hogy jó.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Criminal017
őstag
Anno Winkler az egekig magasztalta a Scénic kettőt. Alapvetően a Fluence is tetszett nekik, plusz a Meganokat sem húzták le soha. Az új Renaultokat is kedvelik, annyira nem borzasztó a Totalcar-Renault helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na szóval az 1.9dci amivel szenvedek.
A tulaj állitása szerint kitakarította az egrt.
Hát szerintem most tiszta.....Lesz itt még meglepetés.
Ráadásul a szétszedés közben arra lettem figyelmes, higy volt olyan csavar ami nem, hogy nyomatékon nem volt, de kézzel ki tudtam csavarni
Miért szerel otthon aki nem tudja mit csinál?
Már csak a gázpedált kell kicserélnem.
Meg a légzsákkal jutnom kell valamire.Renault power
-
eTrade
tag
válasz Criminal017 #59373 üzenetére
Szerintem meg a francia kocsikban mindig keresnek hibákat (akár a legapróbb hülyeséget is) és hatalmasat agonizálnak azon, hogy az mennyire rossz és emiatt jön a világvége.
Amúgy ugyan ezeket meg sem említik egy japán, vagy más közkedvelt kocsinál, hiába ott is ugyan ez a helyzet. -
#47205632
törölt tag
válasz rob210 #59375 üzenetére
Bleh. A kétezernél elváltogatás, az ezerkétszázon utcában krúzolás, meg a boltba járás végeredménye. Lehet, hogy pucolta, csak használni is kell a kocsit mellette. Én épp ezért szoktam anyámét elvinni, ha épp olyan dolgom van aztán megmutatni neki hogyan hagyja el a mutató a négyezret.
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #59377 üzenetére
Elmondása szerint de.
Amikor hozzám került a kocsi a hétvégén akkor azzal jött, hogy nem megy a turbó, nem úgy húz mint régen.
Ő kitakarította az egrt mert azt tanácsolták neki.
De azóta se érzi a turbót ismét dolgozni.Aztán ugye a diag engem személy szerint elkeserített, betettem a hibakódokat.
Na most megnéztem, ő nem az egrt takarította kihanem a levegő csappantyút!
Ami azóta nem is zárt, meg volt szorulva.
így nem csodálkozom, hogy nem ment a turbó, mert amikor az zár vagy elkezd zárni a turbó akkor kezd el ugyebár nyomni. Tudtommal legalábbis, tehát minnél zártabb annál nagyobb a teljesítmény, mert tök nyitott állapotban egyszerű szívódieselként működik.Ehh
De még nem vagyok a végén a javításoknak.
Este megyek vissza szívok még egy kicsit vele.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59374 üzenetére
És ki is esett egy huppanón, amire sikerült rámennem anyámék utcájában, gondolhatod milyen nyikorgó hangot adott. Szerencsére nem akadt be sehova, csak a nyereg és a kerék között volt. Szóval visított. Kerék le és rögtön ki is esett. Nyilván alkufelnivel elhagytam volna...
Ahogy néztem, mintha "elfáradt' volna ez a tartó rúgó.
Hát szinte adja magát, hogy kell beakasztani, de nem is értem. Holnap berakom az újakat, remélem itt lesznek. : ( -
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #59385 üzenetére
Én csak azlrt nen reagáltam a cikkre, nert a TC nálam évek ta nem jelent szakmai szemmel, ha mondhatok ilyet, semmit. Egy érzésekre és pillanatnyi tapasztalásokra alapozott vélemény a típust valóban ismerők számára nem releváns.
Bár tudjuk én némileg elfogult is vagyok.
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59387 üzenetére
Már ahova beakasztom a rugót? Hát a tkm se tudja Robibá, de őszintén, tegnap elég sokat csesztettem és próbáltam a rugót úgy megfeszíteni, hogy valamennyire ott is maradjon, addig legalább míg berakom az újakat.
Nem láttam, hogy ki lennének kopva, de mint írtam, nem tudom milyen az. Alul felül a lyuk ugyanakkora volt.
Szinte hidegen is már egy erősebb pöckölésre szerintem kiugrott volna a helyéről. Amit ugye elvileg egy erősebb csavarhúzóval illene onnan kipattintani.
Néha halottam ilyen zörgést, amikor huppanósabb volt az út, de ráfogtam a dísztárcsára, hát pedig ez volt és/vagy a nyereg együtt.
Nos, nem tudom, hogy a nyereg mennyire lehet meleg, főleg nyáron és ha pályán is megküldöm, itthon sem megyek 150 alatt és tegnap is volt ebbe 100km pálya meg kb 15 város, hát naná, hogy ott esett szét, hol máshol ezeken az utakon. Tudom Srácok, hogy gyakran leírom, de én annyira utálom emiatt ezt az országot, vele együtt akik erről tehetnek, hogy arra nincs szó. Elhagyom a határt és onnét azt sem tudom, hogy létezik egyáltalán futómű, ami tud mindenféle hangokat adni meg totál szarrá menni, ha itthon vagyok!Szóval az ott biztos forró. Robimester, főleg, ha még néha fékezek is. Amikor lecseréltem, akkor brutális égett szagok voltak legalább 1000km-ig, mire összecsiszolódtak a betétek és a tárcsák. Az elmúlt, de hát az gondolom természetes velejárója. Az biztos, hogy ez a rúgó elfáradt, élt több, mint 530 ezer km-t.
Szóval mi a tanácsod, mit kellene majd ellenőrizni és hogyan?
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59389 üzenetére
Igaz ezt nem írtam, de tegnap már le is tudtam volna cserélni mikor szétesett. Az egyik Öcsémet kértem meg, hogy ugorjol el az Unix-ba, mert ott van nekik polcon. Jön vissza, természetesen akkora már bezárt, hogy jól reklamáltam volna egyet, szóval amikor a kezembe adta már tudtam, hogy a hülye hátsókat adott neki, amit én ott egyből észrevettem volna . Én nem tudom, hogy micsoda idióták úlnek ott, de ha gép előtt sem megy, ábra és cikkszám szerint, hogy elsőt adjon, akkor menjen onnét szart lapátolni, de ne ezt csinálja!
Ez a testvérem, meg azt sem tudja, mi az autón egy csavar, szóval ő viszi az ő autóit márkászarvizbe aztán jóvan.Azt nem írom le, hogy akkor ott tegnap este hat felé mit káromkodtam ott az utcában leszedett kerekekkel várva ezt a szart, de azért megmutattam az öcsémnek is, hogy kb mekkora az eltérés, fotó is van róla...
Azért, mint látszik itt szinte minden új még...De ha fent van az új, azt is fotózóm...Itt pedig a rossz első és az új hátsó, amire nem volt szükségem...
[ Szerkesztve ]
-
#32577792
törölt tag
Mivel van családban Megane 3 1.4tce tudok róla pár dolgot. Itt most motorról beszélek.
Nem túl kicsi a motor, így a 130LE sem annyira túlzott mint 1.2 tce esetében.
Városban (is) szereti a benzint kérni, tehát ha valaki szeret 6-7literrel számolni, nem az ő autója lesz. Igazából a városi tempót sem szereti nagyon, ugyanazt kell vele tenni, mint dpf-s dieselekkel, időnként kimenni vele, és meghajtani, ilyenkor érezhetően változik a rugalmassága is.
Átlag fogyi 10L, ebben némi pálya is van, de tényleg nem olyan sok.
Nincs semmi probléma ha pályázni kell vele, 130-nál ha rálépünk a gázra, hát okoz meglepetést a háta mögött villogó, korlátra felmászó ideges embereknek Tapasztaltam. Érdekes volt látni az elnyúlást, aztán visszatérve a korlátok közé és utolérve az idegbeteg már tudta, hogy nem villog, nem mászik.
Szóval jó kis motor. Viszont a láncos vezérlés örök élet meg egy nap, csak duma. Most cseréltük éppen.
Renault szervizesek is azt mondták, hogy ezekkel nincs gond, kisebb turbóst ne. -
orosziem81
tag
válasz eTrade #59367 üzenetére
Én valamelyest osztom a véleményét a cikk írójának. Ha az ember ilyen drága autóba ül, teljes joggal várná el (szerintem), hogy az jelentős vezetési élményben részesítse. Amennyiben ez nincs meg (elektronikai zűr, lengés csillapítás, vagy bármi komfort error) akkor azt fullba fikázni fogja.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Telibe fóliáztam a pótféklámpa tetejét ma hajnalban, nem lett 100% tökéletes, de ez csak nagyítóval lehetne észrevenni. Szerintem ez így sokkal dögösebb, mint a gyári krómós csicsa , nekem valahogy soha nem jött be, és ez így jobban belesimul a kaszniba, igaz ehhez hasonló színű fóliát kell feltenni, mint az autó színe. Így aztán ide többet víz nem kerül...
A képeken látszik, az autót tegnap mostam le és már ennyi por került rá egy este alatt, a féklámpa tetején és egy kicsit beletörölve a tetejébe a valós fekete színe. Sajnos itt 4 építkezés is folyik 500 méteren belül. Főleg a második képen látszik.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #59392 üzenetére
Akkor szerintem inkább te is cseréld ki/le, mielőtt leugrik és nagyobb kalamajkát okoz. Néhány ezres nem pénz érte.
-
eTrade
tag
válasz orosziem81 #59393 üzenetére
A kritika nem rossz dolog, sőt igen hasznos amennyiben a valódi problémákra hívják fel az olvasó figyelmét, de ezt már egyszer leírtam. A cikk elvileg mindkét autót fikázta, de gyakorlatilag a kritika kb. 90%-a Talisman-t érte.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Srácok nem baj, hogy az a hátsó rugó. Direkt írtam, hogy szemleltetesnek raktam csak oda, hogy az öcsém lássa. F...m
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen