- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
Az ND0-s váltóhoz van a dialogysban találhatón kivul valami más robbantott ábra?
Olyat produkál egy ideje a váltóm, hogy hármas és négyes sebességbe téve, egy hangyányit oldalra kell nyomnom a váltókart, mert mielőtt betenném a helyére, megakad a fokozat elött, mintha egy rugó, ami mindkét oldalról nyomja, az egyik oldalról gyengébb lenne. Akartam róla videót csinálni, de most pont nem produkálta. A nagypapi tempójú váltásom mellett nem igazán, de ha kapkodok, akkor kicsit felbosszant.
Magában a váltóműben van valami gebasz, vagy a váltókar oldalán, az utastéri részen? Bár így sem érzem a késztetést, hogy szétfúrogassam a műanyag házat, mint ebben a videóban teszik.
Vagy egyszerűen első körben cseréljek olajat? Úgyis, már a mostani benne van 4 éve.(Rob, megnéztem, nem szivárgott azóta egy csepp olaj sem az alsó műanyag motortér burkolóra, plusz ahogy benéztem kamerával, szinte csurig is van töltve a váltóolaj, a színe pedig nagyon picit sárgás.
2: ha valaki lát 6 sebességes , jobb alsó pozíciójú tolató fokozattal, váltókar betétet, az ne tartsa vissza. Nem találok, már ott tartok, hogy magamnak megtervezem, és kinyomtatom SLS műgyantából.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
FRENK1988
veterán
megvolt a lambdaszonda csere. Delphi márkájut tettek bele. Az jó?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
polonic
félisten
Ha már a klíma szóba került.
Nem vagyok elégedett vele. Most a 27 fokban 20 fokra allított klímával melegem volt az autóban. A szellőzőkből hideg levegő jön pedig.
Ennyit tud ez a klima a nagy üvegfelületek miatt?Tudtok egy jo klímást. Vagy Rob ért hozzá?
Molnarpeter! Neked is grand scenic van! Mik a tapasztalatok?
-
orosziem81
tag
válasz polonic #58255 üzenetére
A hőérzet ad egy jó támpontot, hogy ha valami nem stimmel, de nem megbízhtó mindíg.
Én 2 éve ellenőriztettem klíma hűtőközeg szintet, akkor a klímás ember megmutatta, hogy ha az utastérben a légkiömlőhöz közvetlenül odatolunk egy hőmérőt (ami még azonnal fel is veszi a közeg hőmérsékletét) max 2fok számít jó rendszernek, de inkább 0-1 között.
Ha lehetőséged van rá mérd meg.
Ha az érték rendben, nincs baj a klímáddal.[ Szerkesztve ]
-
Savanya
addikt
válasz orosziem81 #58259 üzenetére
Olyan klíma nincs ami 1-2 fokos levegőt tud fújni. Legerősebbek 5-6 fok közöttiek. Plötty Renault klíma meg 7-9 fokos levegőt tud .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
rob210
Topikgazda
válasz Savanya #58261 üzenetére
Hát azért az a plötty renault klima nekem rendesen hütött, amig el nem szállt a gáz belőle.
Nem rossz az a 7 fok amit tud, legalább nem fájdul meg semmid.
Amikor a horvátoknál 51 fok volt maga volt a megváltás a klima és egész hamar 11 perc alatt lehűtötte az utasteret. Igaz a kondenzvíz konkrétan folyt a csőböl nem csöpögött, mint itthon szokott.Renault power
-
polonic
félisten
válasz molnarpeter #58258 üzenetére
Na de amíg nem volt rossz, meg voltál vele elégedve?
Nálad rendesen le tudta hűteni azt a nagy utasteret? -
Savanya
addikt
válasz rob210 #58262 üzenetére
Nekem nagyon megfelel a Reanult klíma. Középső rostélyt beállítom egymást keresztezve felfele ,kissé lezárva valamint a két szélsőt az oldalablakra .
Utáltam a Hyundaiom kissé túlméretezett klímáját amit 2 percnél tovább nem lehetett üzemeltetni mert már túl hideg volt .2 hete mikor töltötték 7,4 fokot mértek a középső rostélynál .
[ Szerkesztve ]
Mobilszámom: 70-516-8068
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #58266 üzenetére
Pedig valóban 7 fokot kell tudnia ez a gyári érték.
Renault power
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Ha csak mininalisan is de 730 és 760 kozt ingadozik az alapjarat az jo még vagy minek az előjele?
Clio2 1.4 16V 2003
Koszi
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
xardas
tag
ha már úgyis klíma témázás észrevettem egyik nap hogy bekapcsolom a klímát (manuál) zörög valami, egy darabig aztán úgy elhalkul (pár perc alatt). hang erősségét úgy tudnám leírni hogy 2-es venti fokozaton még hallatszik, 3-ason már elnyomja a ventilátor hangja. a hideg pedig jön.
nem tudom hogy ez a kompresszorból jön-e, vagy a esetleg terelőlapát? vagy valami ötletetek még hogy mi lehet? (majd ma meghallgatom a motorteret bekapcsolt klímával, és akkor telán kitudom zárni a kompresszort )@melody: ezt az ingadozást amugy lehet látni fordulatszámmérőn vagy érezni a rezgéseken?
[ Szerkesztve ]
Helyesírási hibák ejtésére minden jog fenttartva.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #58263 üzenetére
Ha nem foglalkoztak vele eddig, nyugodtan vidd el megézeetni. Pár évente nem árt cserélni a közeget, abban van az olaj is, gyakorlatilag ez a klíma olajcsere is egyben Ha tesznek bele indikátor UV cuccot, esetleges szivárgást is könnyebb lesz megtalálni. Teljesítmény kérdést most passzolnám, régebben kevesebbet használtam, azóta több tíz autó után halványak az emlékeim
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #58272 üzenetére
Bárcsak mindig 20-25 fok között lenne a hőmérséklet. Se fűteni, se hűteni nem kellene, csak annak, aki nagyon fázós, vagy épp már 20 fok felett is megdöglik a melegtől. De jönni fog majd a retek 40, vagy feletti kánikula heteken át és ha az autó kinn áll(t) napon, bent meg kb 70 fok van a legjobb klímának is jó hosszú idő kell, mire szépen beáll egy 23 fok körüli benti hőmérséklet, a forró kárpitot, meg úgy mindent lehűteni, nem egyszerű feladat...Nálam 1 hónap múlva kész a pince alul bejáró, na ott nyáron is a legmelegebb időben 25 főlé nem megy, élvezet lesz beülni! :-)
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #58279 üzenetére
Hát én nagyon olcsón dolgozom
30e a pár lengéscsillapító.
2 óra alatt kicserélem, ha az egyik kezem a fenekembe dugom akkor is.
Én ezért egy 10est szoktam kérni.
Ha mind a 4 cserélve van az 20e.Ugyan ez vonatkozik a rugócserére is.
De mivel ez műhely, meg számlátkapsz, meg etc.etc.
Kybből egyébként kétféle van a gázos olcsóbb az 26e
az olajos a 30eRenault power
-
ilyenezalaci
tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. A mai napon boldog tulajdonosa lettem egy 2011.-es 1.5 dci 66Kw/90 LE Megane 3 Grandtournak. Egy 2004.-es 1.4 Megane 2 Sedan volt az előd, 8 évig volt nálunk, nagyon szerettük, de megöregedett. Ahhoz megvoltak az állandó, bevált szűrők és az olaj is. Olaj és szűrőcsere lesz jövő héten, de nem tudom pontosan, hogy részecskeszűrős-e az autó, vagy sem. Miből lehet megállapítani? Ebből a motorból van mindkettő.
Kovácsautón rendelném a dolgokat.
Eddig ezeket tettem a kosárba (autótipushoz keresve):
Légszűrő: Filtron
Pollenszűrő: Purflux (aktív szenes)
Olajszűrő: Purflux
Üzemanyagszűrő: Mann WK 9012X
Olaj: Elf Evolution 900 SXR 5W30 (ha nem részecskeszűrős), Elf Evolution Full-tech FE 5W30 (ha részecskeszűrős)
Ha a Full-techet rendelem és nem részecskeszűrős, lehet baja a motornak? Üzemanyag szűrőből van ami inkább ajánlatos? A dci kényesebb az üzemanyagra úgy tudom.
-
gergo5991
őstag
városban este közlekedőket kérdeznék: nálatok este látni a sáv felfeséseket a szaggatott vonalakat vagy bármit az út felületén? 10 métert mentem üres uton duplasávosban (egyirányu) az ut közepén csak után esett le nekem hogy középen megyek mert egy rohadt szaggatott felfestést nem látni, de kb az egész város ilyen, na meg az ut menti lámpák azok is ilyen berohadt sötétsárgán világitanak, kb semmit nem segit. Nappal amúgy semmi ilyen gondom nincs, most vagy az van hogy nincs esti vezetési rutinom, vagy vak vagyok, vagy gyenge a lámpa, vagy utolsó sorban télleg kopott az a felfestés és amiatt okoz nehézséget az esti közlekedés.
A lámpa jó van beállitva szerintem mert muszakin átment, ott mérte is a szaki, lehet kellene erősebb égő?
Bárki bármilyen tippet vagy segitséget hogy hogy lehetne ezen javitani szivesen elfogadnék
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz ilyenezalaci #58283 üzenetére
sry, de hogy vettél meg úgy egy autót, hogy azt sem tudod, milyen motor van benne?
A Mann a szűrők teteje...
Elf Evolution 900 SXR 5W30: ezt azonnal felejtsd el dízelnél.
Evolution 900 SXR 5W40 kell a DPF nélküli dCi-be.
A Full tech némileg vékonyabb, így azt a régebbi dCi-k ehetik is akár, de más baja nem hinném, hogy lenne.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ilyenezalaci #58288 üzenetére
Forgalmi V.9 mit ír?
Mágnes a tankhoz praktikus lehet, illetve törekedj arra, hogy negyed-ötöd tanknál rakd tele újra.
Rob mester, csapágy melyik évjáratig volt bajos?
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz ilyenezalaci #58288 üzenetére
A forgalmi körny.védelmi rovatában hányas szám van?
Alánézve lehet látni egyébként.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ilyenezalaci
tag
válasz molnarpeter #58289 üzenetére
A V. 9 nél 14 van. Tudtommal hk csapágy probléma a kettes Megane-oknál volt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ilyenezalaci #58291 üzenetére
Van DPF, 0W30 vagy esetleg 5W30, RN0720 minősítésű olaj kell.
Csapágyat én is úgy tudom, régen korrigálták már, csak azt nem, pontosan mikor kihasználtam az alkalmat a kérdésre.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz molnarpeter #58292 üzenetére
Nagyobbrészt a megane2-ben lévő 106lovas 1.5dci-t érintette a hk csapágy probléma.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ilyenezalaci
tag
válasz molnarpeter #58292 üzenetére
Köszönöm. Elf fulltech lesz az olaj.
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #58283 üzenetére
A purflux jo az fe meg nem okoz gondot, magasabb a minősítése ennyi többet tud mint amit a motor elvár, bajt nem okoz. Csak ugye drágább mint az sxr.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #58289 üzenetére
Már a ráncfelvarrott megane II nél javitva volt 2007 től nincs velük baj.
De azért érdemes időnként ránézni, de ott is főleg a nagyobb le-ős modelleknél 90Le kimegy a világbol.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #58291 üzenetére
Ha 14 van akkor FE-t tegyél bele!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#32577792
törölt tag
Próbáltam pollenszűrőt cserélni L3 Ph2-ben, de ez a nyűves kesztyűtartót nem tudom kirángatni.
Csavarok kint, jobb oldala mozog is, de nem adja magát. Flex kell hozzá? -
#32577792
törölt tag
válasz rob210 #58299 üzenetére
4db van kint. Elvileg ennyi lenne benne.Így kellene, de a gyakorlat nálam működik
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs