Hirdetés
- Kompakt vízhűtés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Bluetooth hangszórók
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=Tiger=-
tag
Sziasztok!
Beszereztem az M2-höz 2db új lengőkart. Mennyi idő alatt lehet otthon szerintetek ezt a műveletet megoldani? Igazából ezért nem vinném el a szerelőmhöz.
Előre is köszi!
-
V8TommY
tag
Sziasztok,
Egy ideje en sem jartam erre, jol mukodik az auto. Tehat tovabbra is a Megane 2, 1.9 dCi, 120 lovas.
Lassan megerik a cserere, egy kombi 3-as Megane-t szeretnek. Vagy 1.9 vagy 2.0 dCi-vel.
Nemetorszagban elek, igy itt keresgelek.A velemenyeteket szeretnem kerni.
Kep1
Kep2
Kep3
Kep4
Kep5
Kep6
Kep7Amit meg lehet tudni rola:
- Rendszeresen karbantartott, 97.000 km
- Iden csereltek rajta vezerlest es vizpumpat.
- A hatuljan van egy javitott parkolasi serüles, amit hivatalos Renault szervisz vegzett, mint minden mas szervizelest.
- Az elado maganember es csak maganembernek szeretne eladni az autot.
- 1.9 dCi 131 lovas
- 2009. 11. haviIrtam neki e-mailt es kertem kepet a javitas elotti allapotrol, mar ha van fotoja rola.
Kb 250 km-t kene utaznom egy iranyban hogy megnezzem. Igeretesnek tunik.
Kep alapjan mi a velemenyetek az autorol?
üdv,
Tomi[ Szerkesztve ]
http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
kisgyerek85
senior tag
válasz kisgyerek85 #44225 üzenetére
Atyaég, hogy lehetek ekkora balfék múltkor írtam, hogy végig néztem a folyadékszinteket és rendben találtam. Na ma rálestem, hogy mi a helyzet és minimum alatt volt. Bevett ~2dl-t és jelenleg már nem mutat hibát
Viszont rendszeresen csekkolni fogom, mert akkor valahol kicsit ereszt, csak az a kérdés, hogy mennyire. -
kisninja
őstag
És nem nyillik a bal hátsó ajtó... miért nem ??? belülről sem no az meg hogy lehet.... kurva gyerekzár
Külső nyitóról a kis pöcök leugrott, de hálaégnek már megjavítottam.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
PHenis
senior tag
válasz kisgyerek85 #44257 üzenetére
Ez a fékolaj volt?
Nekem is fogyott egy ideig, majd egyszer csak benyomtam tövig a pedált.
Utána már láttam a ház előtt, hogy hova csöpögött, csak a föld beszívta...Ezzel csak azt akartam mondani, hogy találd meg gyorsan, hogy hol szökik, mert nem vicces.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz kisgyerek85 #44257 üzenetére
Es ha csak siman a fekpofak koptak el? Kopas miatt is betud csokkeni rendesen a fekolaj szintje. Meg ugyebar a kuplung is azt az olajat hasznalja.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Doki16 #44260 üzenetére
1 hónapja volt szerelőnél direkt mondtam, hogy nézze körbe a kocsit ami kopó azt cserélje ki. Cserélt is szilenteket meg kormány összekötőnél valami gumit, emiatt volt holtjátéka a kormánynak.
Fékekre azt mondta, hogy még elmennek. Én arra emlékszem, hogy kb. 5éve volt cserélve tárcsástul betétestül.
2 szerelőhöz szoktam hordani épp ahhoz viszem aki jobban ráér. Most szerintem átnézetem a másikkal és rendbe tetetem a venitáltort is, hogy bekapcsoljon. -
Sgt. Chris
aktív tag
Na megvolt a beavatkozás a rendetlenkedő klímakompresszor miatt...
Szóval a kompresszorház nyaka, a csapágy alatt volt elkopva/elrepedve... Érdekes, mivel a szervizesek ilyet még nem láttak...ők a csapágyra tippeltek elsőre, de a csapágy alatt volt az anyag elkopva.
Szóval, új (utángyártott) kompresszor lerült bele, ha már ott jártak, szóltak, hogy a generátor visszafutó görgő is a végét járja, cserélhetik-e azt is...egy kalap alatt. Ám legyen.
Szóval a mai nap mérlege:
plussz: működő kompresszor+új görgő
minusz: 100k jó magyar forintui..: az ajtóhatároló még jó ideig kattogni fog ebből az következik
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
PHenis
senior tag
válasz kisgyerek85 #44261 üzenetére
"Én arra emlékszem, hogy kb. 5éve volt cserélve tárcsástul betétestül."
Fék esetén szerintem a megtett km informatívabb. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #44261 üzenetére
Azért 2 dl az nem kevés.
Ráadásul Így teljesen érthető, hogy jelzett a kocsi.A fékdugatyúkat én nagyon gyorsan lecsekkoltatnám, mert ott szokott ereszteni, illetve amit te is meg tudsz nézni, hogy a főfék munkahenger ereszt-e valamelyik ágán.
Renault power
-
FerNandor
őstag
[link]
Végre süt a nap és le tudtam mosniJól felmentek az üzemanyagárak és folyamat csak mennek fel
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Nekem is nem tudom megunni.
(#44269) rob210 tele is tankoltam tegnap.
Jó lenne, ha maradna 300ft-on. Azzal ki tudnék békülni"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
gooool
őstag
Újra felteszem a kérdést, hátha.
Ugye az új gépben egy Carminat SH1 fej van, 6-os CD-tárral. Ezt mindenképpen szeretném megtartani, viszont jó lenne, ha ugyan úgy jack-el rá tudnám kötni a telefont adott esetben, mint a régiben a Clarion fejre.
Ez megoldható valami költséghatékony formában ennél a rendszernél?Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
mycso
Topikgazda
válasz gooool #44272 üzenetére
Szerintem gugli, aztán keresgélj.
Nem tudom, hogy melyik a tiéd, egy ilyet találtam: [link]
pl.: annyit megpróbálhatsz, ha van rajta "expert" gomb, hogy nyomod hosszan. Aztán asszem be kellene jöbnnie valami mélyebb menünek, ahol aktiválni lehet az "aux in" opciót. Ha ilyen nincs, akkor valószínűleg nem tudja a fej.
mod.: vagy nézd csak, itt van még egy okosság: [link]
carminat line in
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Adonimus
aktív tag
Üdv urak.
Clio 1991es évjárat, 1108ccm, 4X Le, c -vel kezdődő motorszámos. Elvileg láncos. Milyen olajat érdemes bele tenni? Van másfél lityó Elf 10w40em. Vegyek még hozzá 2 litert vagy teljesen más fajta kell bele?
Ha a 3. Fokoz lassításnál egyszer csak kiugrik, sokba kerülhet a váltó javítás?adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
-
rwin5
őstag
Egy ilyen könyökölőt házilag mennyire nehéz beszerelni? [link]
-
rob210
Topikgazda
válasz Adonimus #44276 üzenetére
A 10w40 jó bele, de ha nem eszi az olajat akár 5w40 et is tehetsz bele, bár oda felesleges, főleg a megtett kilométerek miatt.
A váltót még ne temesd, van, hogy csak a motortartó vagy váltótartó bak miatt dobja ki a sebességet, főleg, ha csak lassÍtásnál csinálja.
Érdemes a bakokat átnézni.
Cimborának most vettünk ilyen kocsit, és váltóhibásan volt meghirdetve, pedig csak le volt szakadva a motortartó bak és azért nem lehetett 2-be tenni.
Így olcsón elhozhattuk.Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Nyári gumiszettem "huhog", szerelő azt mondta, hogy lehet valamelyik kerék csapágyas, de nem tudja eldönteni, hogy melyik vagy gumi adja ezt a hangot. Ebből kiindulva én ma felraktam a téli gumikat és mentem egy kört a kocsival. Teljesen oké. Kérdés ez a hang lehet a gumi mintázata miatt? vagy inkább valamelyik gumi szálszakadt vagy mi más baja lehet? Engem bánt a dolog, főleg az, hogy két nyarat már mentem ezzel a gumikkal és annyira nem rémlik, hogy "huhogtak" volna vagy lehet ennyire akkoriban nem foglalkoztam a kocsival. Mostanában lettem olyan, hogy amikor vezetem (asszony használja 80%ba) akkor fülelek minden apró kis hibára. A legnagyobb hibámnak azt tartom, hogy gumistól vettem használtam ezt a 4-et. Én többet az életben használt gumit nem veszek az tuti. 2007es évjárat, Fulda.
Most azon gondolkodom, hogy következő lépés az legyen, hogy először előre majd hátra felrakom a télieket és akkor ki tudom szűrni, hogy melyik okozza ezt a hangot és akkor megúszom két új gumival a történetet.
Fékfolyadék folyás: ha már lent voltak a kerekek szétnéztem, hogy mi merre hány méter az én kis laikus szememmel. Hát kell hátsó kipufogódob is.
Lőttek két képet ahol láttam olajat. Ez a bal első keréknél van.Tartályra is ránéztem és nagyon picit már a max jelzés alatt van, pedig csurig töltöttem szerintem.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz kisgyerek85 #44284 üzenetére
Az a gumi szemèt,már nagyon öreg. Lehet egy centírozás javítana rajta, de azon nem, hogy nagyon vèn....
-
kisgyerek85
senior tag
válasz diablo1984 #44285 üzenetére
Ki lett centírozva 2 hónapja.
Eddig két gumit néztem ki
Nokian Line
a másik
Falken SN 832ha jól tudom régebben beszéltetek a Nokian-ról, hogy az nagyon jó gumi.
-
rwin5
őstag
válasz kisgyerek85 #44286 üzenetére
Én is nyári gumiszett vásárlás előtt állok, engem is érdekel a véleményetek.
-
diablo1984
addikt
válasz kisgyerek85 #44286 üzenetére
Bármelyik jó ezek közül, nem èppen kínai kategóriák! Nekem volt nokianom anno, bírta mikor kiöregedett, utána nem kopott már tovább, örök gumi lett!
-
Josi
aktív tag
Én kb 1 hónapja cseréltem le a 7 éves nyári gumikat,
pedig még volt rajt bőven futófelület.
Maradtam a bevált Conti Premiumcontact tipusnál.
175/65 R14''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
DonLaca@
senior tag
válasz kisgyerek85 #44286 üzenetére
Falken SN 832 tudom ajánlani. Tavaly erre cseréltem le az elöregedett Bridgestone gumikat. Nemrég volt szerencsém letesztelni mit tud. 100 km/h utazósebességnél kihajtottak elém egy erdős részen. Az illető mikor meglátott megijedt és leblokkolt keresztben az úton. Kb 80km/h-val megcsináltam a "jávorszarvas tesztet" élőben. Nem hittem hogy sikerül de a gumi hihetetlen jól megfogta a kocsit. Abban a pillanatban lepergett előttem az életem . Részemről nagyon ajánlott gumi.
(Az első pár száz km-en eléggé csúszik amíg a gyárban rákent gumivédő réteg le nem kopik.)
-
rob210
Topikgazda
-
jagertibi
aktív tag
Valaki nem tudna véletlen Kecskeméten elérhetőséget ki nem aranyárban javít (tölt) klímát?
-
diablo1984
addikt
tipikus külföldi autó: [link] km óra állás 152e km, szervízkönyve szerint 2010ben is ennyi volt benne.....
-
Josi
aktív tag
válasz diablo1984 #44293 üzenetére
Onnan kezdve, hogy 2 km van benne, bármi gond lehet vele.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
diablo1984
addikt
válasz diablo1984 #44293 üzenetére
152969 volt 2010.06 hóban, 6 évvel később meg 152e.... tipikus hülyék, legalább a szervízkönyvet ne fotózták volna le....
(#44294) Josi : képen mintha 171ezer km-t mutatna az óra, de tré a kép, a szervízkönyvből sem látszik semmi. de 8kilóért 2.0dci, ami nem tűnik lehasználtnak, nem biztos hogy rossz vétel!
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Bár tudom, hogy nem Peugeot topic de a 301-esről hallott már valaki, hogy milyen a megbízhatósága? Egész korrekt az ára az évjárathoz képest, és van 1.6-os 116 lovas motorral.
[ Szerkesztve ]
-
g.gergo
senior tag
válasz kisgyerek85 #44284 üzenetére
Udv, nálam ugyanez volt fulda ecocontrol-al. Huhogott, bugott, egy rakas fos volt ez a gumi. Lecsereltem, most néma minden. Kagylos volt, azert csinalta ezt, mintazat meg boven volt rajta, kb. 3-4mm lehetett rajta, de ment a kukaba, mert egyre elviselhetetlenebb volt a zaj.
-
kisgyerek85
senior tag
-
g.gergo
senior tag
válasz kisgyerek85 #44298 üzenetére
Akkor dobd ki a picsába ezt a gumit. Én soha többet nem veszek ilyet. Új korában nekem sem volt ilyen. Aztán kb. 2 év alatt, 20e km alatt, nyugodtan közlekedve ilyen szar lett. Ez van, ilyenek az eco gumik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen