- Melyik tápegységet vegyem?
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
- Projektor topic
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Gaming notebook topik
- PLC programozás
- Steam Deck
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #44751 üzenetére
ott kellene valahol lenni, ha nincs keress hőterelő lemezt ott ahol szélesebbre van a hely hagyva, mert oda járhat!
-
mycso
Topikgazda
válasz balazs1022 #44751 üzenetére
Ahol lejön a cső a motor felől, ott fent a függőleges ágban valahol.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #44754 üzenetére
Pfúpasztmek!Szereted a traktorokat? Mert olyan sportos lehet dob nèlkül egy dízel. Van elèg gondja a kis dci- nek, ne akarj mèg többet csinálni!
-
üszök
őstag
válasz alexander12 #44748 üzenetére
Told neki keményen.
Én mikor kimegyek lakott területről 3,4, ben elszoktam forgatni jó 4k-ig,2-3 kilométer alatt kifújja magából a kormot. Vagy ha nem bántja a füled told negyedikben 3k fordulat felett folyamatosan 10-15 kilométeren át,begyúl a korom a rendszerben és magától kiég.(Legalábbis ezt olvastam valahol)"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
kisgyerek85
senior tag
válasz kisgyerek85 #44717 üzenetére
Na igen, Ők is max 48%-ot kaptak, de nem minden termékre.
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #44654 üzenetére
Tegnap láttalak az M7-en Rob, ott mentél el mellettem.
Olyan ismerős volt a Megane meg a rendszám, de most, hogy láttam ezt a képet már biztosan te jöttél el mellettem.Reggel jó nagy szopás volt az M7-en, reggel 8:50 körül indultam el XV. kerületből és 12:00 után picivel értünk le...
-
Wiz Khalifa
veterán
Sziasztok!
1997-es Renault Megane 1.4-es mennyire megbízható? Én nagyon sokat olvastam hogy megbízhatatlanok főleg az elektronikai cuccok miatt. Erről nektek mi a véleményetek?
Smoke some weed nigga!
-
eTrade
tag
válasz ThodEE #44749 üzenetére
Szia,
Nálam kb. egy éve volt pillangószelep tisztítás és tömítés csere, és mivel hasonló cipőben járok, szerintem nem itt lesz a probléma forrása.
Az én kocsim az utóbbi időben párszor hirtelen gázadásra fuldokolt, amikor a madaras kúton tankoltam 98-ast. Ez a jelenség legalább 5x megtörtént, sőt volt olyan is hogy x másodpercig meg sem akart lódulni a paripa, pedig teljesen lenyomtam a gázpedált. A többi benzinkút 95-ös benzinjétől meg párszor a hirtelen gázadások után büdös szagot éreztem a kocsiban (záptojás szagot)... az összes trafót + gyertyát már kicseréltem új Beru-ra és Eyquem-re, de annak ellenére, hogy ezek cseréje sok esetben megoldja ezt a fajta jelenséget, nálam sajnos nem így történt.
Kicsit utánaolvastam és az én esetemben inkább lambda szonda hiba lesz, vagy sérült gyújtókábel lesz, de természetesen lehet még AC pumpa, főtengely holtpont jeladó hiba is, bár én az utóbbit kizárnám, mert mindig pöccre indul a motor.
-
eTrade
tag
válasz Wiz Khalifa #44760 üzenetére
Minden relatíve új kocsi tele van elektronikával, annak meghibásodási esélye az idő haladtával nő, és ez nem csak a francia kocsikra értendő, lehet az német, olasz, vagy akár japán autó is. A régi Megane szerintem nincsen vészesen tele elektronikával.
Én a helyedben inkább az 1.6-ost venném, mert az jóval dinamikusabb mint a sima 1.4-es 8v. -
ThodEE
őstag
válasz eTrade #44761 üzenetére
Szia !
Köszi az infókat !
OMV 100assal járok már kb 2 éve, gyertyák és a gyújtó kábelek kb 2 évesek, viszont a lambda szondáról meg az AC pumpáról semmi infóm, kocsi pöc-röf indult télen is
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz eTrade #44764 üzenetére
4edikén viszem a sráchoz aki szokta csinálni, rossz hengerfej tömítéssel semmi baja nem volt, pedig sokáig halogattam a cserét
Igazából nem csak 1-2ben csinálja hanem mondjuk 4esben kigyorsítok, vissza engedem a gázt mert nem tudom eldönteni mit csinál az előttem lévő és motorfékről hirtelen lepadlózom akkor sem kezeli simulékonyan a dolgot
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz eTrade #44762 üzenetére
Azért az 1.4-es volt képben mert az van itt helyben eladó egy 180k-ért. Csak úgy olvastam főleg az 1.4-es gazdák írták hogy megbízhatatlan, havonta kell rá költeni, illetve a motorja is lomha, alig gyorsul.
Szóval emiatt gondolkoztam el rajta megnézzem-e. amúgy ma délelőtt néztem volna meg, de miután olvastam hogy nagyon megbízhatatlannak tartják így mondom inkább nem. Pedig azok a vélemények se pár hetesek hanem pár évesek azért.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44766 üzenetére
Persze ha valaki csak hajtja a gépet akkor megbÍzhatatlan és lomha és etc.etc.
Baromság, mondom ezt úgy, hogy nem 1 évig használtam az 1.4 75 lovas 97' es meganeomat mielőtt lecseréltem a mostani 1.6 ra
Egyszóval meg kell nézni mit veszel és simán kivisz a világból.
De az tény, hogy nem rally bajnokoknak van kitalálva, ha gyorsulni akarsz vegyél 1.6 16v cliot vagy 2.0 meganet.De az, hogy nem megbÍzható, az egy baromság.
Én nekem 398.000.- volt benne amikor eladtam, és pont 2 hete találkoztam vele köszöni szépen a mai napig megy.Renault power
-
ThodEE
őstag
válasz Wiz Khalifa #44766 üzenetére
Gyorsulása valóban gyötrelmes
Nagyfatertól örököltem a gépsárkányt, az öreg már nemigen foglalkozott vele és a szervízben is csak lehúzták, ezek után került hozzám:
Vezérlés csere, olaj csere, szűrők cseréje, gyertyák cseréje, gyertyakábelek cseréje. kb 100k
Ezután a váltónál folyt az olaj, , szerelési díj, szinkron gyűrű csere, olaj, meg pár apróság mint gumiharangok, jeladó gomba megint 100k
Betétek és tárcsák talán 30k körül volt már nem tudom pontossan
Hengerfej tömítés, sikolás, hengerfej felújítás, vezérlés csere, olaj cserék, szűrő cserék, sebesség jeladó 160k
És most megint indul a keresgélés hogy miért fuldoklik ~30-50k20éves a kocsi , Aból Bbe nyugodt szívvel járok vele, nem hagyott még az útszélén és igyekszem megadni neki az alapot hogy üzembiztosan használható legyen, pályán vízszintes körülmények közt 140-145km/h tudja, emelkedőket utálja
Ha normálisan kocsikázok vele akkor 7 liter lenne, de asszony 1.5km re jár vele dolgozni, ha én hozom el akkor 6 km-re megyek vele, 1-2 havonta pályázok 2-300km-ert ott taposom neki végig, 8-9.5/100 ra szokott kijönni.
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #44759 üzenetére
Uhh.
Mikor mentem el melletted, amikor már lehiggadtam, vagy akkor amikor felnyomott a hyundaios mocsadék és elcsattant aggyal letoltam a francba 160-al
Komolyan botrány, hogy azt hiszi mindenki, hogy ó az egy renault az nem jön úgy se.
Amikor beleállok a farába és villogok, meg dudálok akkor meg meg van sértődve.Más:
Horvátország oda-vissza sok csomaggal 2 felnőtt 2 gyerek, ott sok nézelődés végig klÍma 6.9 literes átlag.
Pedig Horvát autópálya nem normális útvonal azt a sok hegyes dombos részt ami ott van....
Ráadásul a Horvátok őrültek.
120-as tábla megyek 130-at erre kanyarban kielőz vagy 170-el egy passat aztán a következőben egy audi.
De számtalan komoly manővert csináltak, egy sávos hegyi út félreállókkal, és jön szembe emberünk 50-el minimum, úgy, hogy nem lehetett belátni ki jön szembe.
Na mindegy kicsi megbÍzhatatlan meganeom szépen teljesÍtette a 2145km es össztávot.Renault power
-
ThodEE
őstag
válasz Wiz Khalifa #44770 üzenetére
Ez 4 év leforgása és közbe persze 10ezrenként volt olajcsere-szűrőcsere de azokat minden autónál ugyan úgy cserélni kell, meg persze a 10éves szar gumikat kidobtam és vettem téli-nyári szettet.
Gondolkodtam már rajta hogy ha van az embernek 600k autóra akkor 550ér vegyen valami jobbat vagy 200ér és újítsa fel inkább
Most inkább van egy megbízható autóm amibe ha reggel 4kor beülök mert jövök munkába akkor nem kell aggódnom hogy bejutok e, mint hogy legyen egy olyan ami lutri.ja meg van benne zene ami szintén 250k
Szóval sok pénzt elszórtam a dögre de remélem még kiszolgál 4-5évig
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
eTrade
tag
válasz Wiz Khalifa #44770 üzenetére
Pedig bármely márkájú használt autóra biztosan fogsz költeni legalább egy-két százast.
Persze léteznek olyan mázlisták, akik kifognak egy olyan autót amelyen nemrég mindent cseréltek és nem kell rá költeni majdnem semmit, csak tankolni és vezetni... de ez szvsz olyan, mint a fehér holló.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44770 üzenetére
180K ért nem hiszem, hogy jó állapotú kocsit fogsz kapni.
Még ezek a meganeok amiket te néztél is 300.000 nál kezdődnek, amik valóban megbÍzhatóak.
Ez a 180.000 as kategória a bontásra szánt darabo egyike, ezzel azért legyél tisztában.
Én 250.000.- ért adtam el az enyém úgy, hogy esztétikai hibás volt a csomagtér ajtón eldobta a lakkot.
Igaz az újt tulajt ez nem zavarta és azóta is boldogan közlekedik vele, mint Írtam.Renault power
-
Wiz Khalifa
veterán
Hát nekem 200k-m van kocsira. Egy első kocsit keresnék ami itt a városba és a környéken (olyan 40-50km-es távokra max) elvisz anélkül hogy kiszakadna a futómű pl.
Szülőket, nagyszülőket kell hurcolászni, engem dolgozni elvinni, stb...
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #44774 üzenetére
Hát annyièrt olyat találni, amire nem kell mèg ennyit rákölteni, az művèszet, 200 körül règi rozsdás szarok mennek, nem a megbízható vègig szervizelt verdák...
-
csibor
addikt
Saját történet. 2001 Dec Megane I 1.6 16v. 240000Km. 380K-ért vettem 2012 decemberében. Átírás ~80K, Vezérlés, folyadékok. + hozzájött, generátor felújítás, motortartó bak csere. Ha jól emlékszem ez is olyan 80K körül állt meg. Majd nyáron műszaki ~25K. 1 év alatt 380- ból majdnem 600K lett a vége. Gumit idén vettem rá. Ami a lényeg 600K szántam a vásárlásra. Végül nem bántam meg hogy lejjebb vettem az igényeimet. Mert megálltam 600K-ból a végén.
-
ThodEE
őstag
válasz Wiz Khalifa #44774 üzenetére
Tényleg én is cseréltem gumibakot
Egy a lényeg nem a kedved akarjuk elvenni, biztos lehet találni olyant ami még 3-6hónapot gond nélkül elmegy de utána ha az ember nem foglalkozik vele akkor jönnek a gondok, mehettem volna vele még besül a váltó és szidhattam volna a gyártót vagy a típust, de megvoltak az előjelek , dönteni kellett
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Wiz Khalifa #44774 üzenetére
Ennyiért nem sok esélyt látok rá...
200-ért megveszed, 50-60ezerért a nevedre kerül, gumik szarok, kezded azzal, vezérlést cseréled, megint elmegy egy kis pénz...
200-ért nem kapsz autót.... Jó robogót igen, de akkor nagyszülők otthon maradnak
Akár Renault, akár más autó, semmi esély... ennyiért kirohadt, filléres szarokat kapsz, amikkel utána neked kell kínlódni, mert az előző tulaj hozzá se nyúlt, csak hajtotta a belét...
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz Graphics #44779 üzenetére
Jó nem azt mondom ne kelljen rá költeni de olyan fél évet bírjon ki. Akkora tudok annyit gyűjteni hogy ha mondjuk jön egy komolyabb szervizelés azt ki tudjam köhögni.
Amúgy az a Renault amit itt helybe néztem úgy karosszériára rendben van, gumik is egy szezont még kibírnak a mostanin felül, csak itt nekem a para az elektromos dolgok miatt van mivel arra sokan panaszkodtak az autonavigátor.hu-n meg az alváz ne legyen szarrá rohadva.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #44780 üzenetére
Az egyes meganban nincs elektronika két motoros ablakemelő van aztán csókolom, mindent megkapsz fillérekből bontóban.
Renault power
-
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #44782 üzenetére
Merre voltatok? Én két éve hazafelé Sibeniknél feljöttem a pályára, megtankoltam és az első pihenő már valahol az első nagy kútnál volt az M7-en. Igaz éjjel jöttem, mert klima no és gyerkőc miatt beválaltam.
Vinisce-ba voltunk akkor. Aki egy kis nyugodt falucskára vágyik annak tökéletes. Nekem túl nyugis volt.
Amúgy nem csodálkozom, hogy miért olyan dárga a pályadíj. Amit itt véghez kellett vinni azért az nem gyenge.[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
Most a Magyar-Belga félidei szünetét kihasználva leírom a problémám (a 0-1-en felül).
A beteg egy 2003-as 1.5DCi Clio2 82LE verzió.
A hibajelenség pedig az, hogy úgy megy mint egy szívódízel. Pöccre indul, egészségesnek tűnő hangja van laikusként, nem változott a fogyasztás, nincs mögötte füstfelhő, ellenben a ménes fele megszökött. Négyesben felpörög 140-ig, de ötösben a 130-at sem tudja tartani sík úton (100-110 utazótempóval lendületből használható). Egy előzés tetszőleges sebesség/fordulatszám tartományban örökkévalóságnak tűnik.
Mi lehet a hiba oka? Turbó, MAP, EGR, intercooler, nagynyomású, befecskendezők? -
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #44769 üzenetére
Szerintem akkor nyomhattad neki, mert 120-130 körül csordogáltam és te csak nyúltál el.
Aztán megnéztem mennyire rugalmas 3 felnőtt és 2 gyerekkel a kis 1.5dci, hát meglepő, 5.ben 130-ról könnyedén tornászta fel a mutatót 160-ig.
Viszont, hogy témában is maradjunk, nekem ismét több problémával is szembe kell néznem.
Most vagy valami test hiba van, vagy meg van kergülve a központi computerem, mert néha légzsák hibát jelez, néha meg ABS hibát, de van, hogy menetközben "megjavul" és eltűnik a hiba.ABS szokott olyat is, hogy amikor még nem is világít a service/ABS lámpa, már előtte a legkisebb fékezésre is darál a pedál, tehát dolgozik az ABS oktalanul.
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
Sziasztok!
Valakinek volna a kovetkezore valami tippje, hogy merre induljak el?
2007 es Clio Campus 1.5dci 65Le
Egy az, h nem megy... ha pedig nyomjuk neki, akkor meg fustol is... :S Motornak, turbonak egeszseges hangja van. 200E km van benne.
Baratnome, napi hasznalatban van. Kb egy eve vettuk. 1.5 eve van jogsija es most, h mar batrabban is meri neki nyomi, kicsit erotlen. De az ugyan ilyen teljesitmenyu Thalia is jobban huzott nala...
Ha normalisan megy vele az ember akkor nem fustol.
Valakinek esetleg valami tipp?
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Köszi, az lesz, úgyis szervizbe kell gurulni vele, valami nem fasza a futóművel... Ma mentem M5-ösön és 130-nál elkezdett berezonálni az autó, mintha a jobb első gumi rázta volna az autót... Már előtte városban is hallottam hogy pakk-pakk-pakk-pakk sebességtől függően, defekt és külsérelmi nyom nincs. Asszony eléggé beparázott, meg én is, az ő ülése nagyon rezgett.
Sikerült megszüntetnem múltkor az ülésben lévő kellemetlen szagokat is, csak ért valamit ez a levegőfrissítő/klímatisztító aeroszol (no meg az hogy melegben kiszáradt). Hétvégén megcsináltam kárpittisztítóval az ülések tisztítását (vidéken 5 rugó, BP-en 8tól indul, mondom ennyiért inkább leviszem vidékre és szüleimnél megcsinálom magam...). Hát valami hihetetlen dzsuva jött ki az ülésekből, pedig tiszta ruhában ülök az autóba.... Milyen gyakran illik ezt a műveletet megtenni?
Update: szar úton a jobb eleje kotyog, mostanában egyre jobban, szal tuti cserés lesz....
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
Szerintetek ez az ár egy db-ra vonatkozik vagy mindkét oldalra?
[link] -
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #44783 üzenetére
Mi is nyugodt kis faluban voltunk direkt ilyet kerestünk, elegünk volt a nyüzsgésből.
(Pisak) Omis alatt.Nagyon tetszett szerettük, a pályadÍjjról meg annyit, hogy ha nem a kapus rendszer lenne, hanem az ami nálunk van ott se kéne ennyit fizetni, mert a személyzetet nem kéne fenntartani, meg a felesleges infrastruktúrát hozzá, mert a kamera rendszer ugyan úgy megvan.
de ez az én véleményem.Minden esetre a két 5km feletti hosszúságú alagutat nagyon élvezték a gyerekek.
Renault power
-
Pecc
őstag
Köszi a választ skacok, közben írtak is vissza onnan a boltból is.
Remélem lejön az abs gyűrű az enyémről fainul, mert hosszas kutakodás után is nagyon drágák a gyűrűvel szereltek. Irreálisan.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest