- Házimozi belépő szinten
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- Raspberry Pi
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ősszel debütál az Ace Attorney Investigations Collection
gp A gyűjteményes kiadás PC-re, PlayStation 4-re és Nintendo Switch-re érkezik szeptemberben.
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz
rob210 #44900 üzenetére
Azt nem tudom hirtelen infrás-e vagy rádiós de szerintem is infrás. A kulcsot sajnos még nem tudtam szétszedni, nem tudom pattintós-e vagy csak bazi nagy erővel kell-e széthúzni esetleg a burkolatot.
Szerencsére ha csak ennyi a baja hogy most a központi meg az immo nem megy az nem zavar, mert azt leszámítva, kuplung nem rég cserélt, fékek is, motorikusan is pöcc-röff, és első autónak így is ideális. És amennyiért meg tudtam kaparintani ezek a hibák úgymond elvárhatóak. Szóval ha nincs az nagy csoda.
Amúgy szerintem a csomagtérnél akkor a dugó hiányozhat ugyanis a kárpit nem volt vizes de a pótkerék helyén 1-2 cm víz állt. Nem rozsdás a kocsi ott sem szóval még a baj bőven megelőzhető. De hogy ha valahol fentről menne be a víz esetleg akkor nem a kárpit alatt lenne vizes és a kárpit érintetlen szinte.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #44901 üzenetére
Keresd meg mielőbb, mert különben hamar rohadni kezd
Elkeseríteni nem akarlak, de 1-2 cm víz esetén, fentről megy be, annyi nem tud felcsapódni, mert ahol bemenne, ott ki is szivárogna.
A kaszni csodálatosan elvezeti a vizet ha bejut valahol.Sok sikert a vashoz nem lesz ott komoly baj.
Renault power
-
balazs1022
őstag
válasz
Wiz Khalifa #44901 üzenetére
Biztos h ott van megrepedve az illesztés, ahol a 2 hátsó oszlop találkozik a tetővel. Ezt egy Clio ii tulajtol halottamh Sajnos neki is a potkereknel állt a víz. Kis sziloplaszttal ki kell kenni és jó is lesz. Majd nekem is meg kell tenni, mert az enyém is szét van repedve.
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
rob210
Topikgazda
-
_NCT
őstag
Na megszületett az ítélet, jobb hátsó kerékcsapágy volt a ludas. Felemelték, a kerék be-ki mozgott...Ezért volt a billegés útközben. Leszedte a persely tetejét és a csapágygolyó helyén ilyen gyurmaszerű fémes olajos valami esett ki...Nice...17k lesz a csere.
-
balazs1022
őstag
Valakinek eladó nervasport 17"-es kereke? Privátban kerem írjon rám! Esetleg bontott thali/clio motorháztető is erdekelé jo állapotú, zöld.
Valaki tud horpadast javítani? Ha igen akkor ötletek varok tőle, esetleg egy gyorstalpalót.
Koszi!
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz
rob210 #44902 üzenetére
Ma jól megszívatott a kormányzár.
Indítanám és csak egyet fordul a kulcs. Mondom fasza, felhítam bátyám mondta hogy a kormányzár szórakozik. Az ő Octaviaja is néha csinál ilyet. Mondta hogy ilyenkor mikor a kulcsot fordítom el mozgassam a kormányt hogy a kormányzár engedjen. Jó is lett. Még jó hogy elértem mert itt szívtam volna.
Úgy látom jó sok dolog lesz még amit így elsőre nem ismerek/tudok.
Amúgy a kulcsot szétkaptam, elemcsere megvolt, nem megy úgy se a kulcs (a visszajelző led nem villog ha megnyomom). Utána látom hogy az egyik érintkező elpattant így az orvosolva lesz szakszerűen. Amúgy a kulcs szerintem rádiós mert infra lednek nincs helye.
Smoke some weed nigga!
-
üszök
őstag
válasz
Wiz Khalifa #44910 üzenetére
A központinak a szivargyújtó feletti kapcsolóval is mennie kell.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
_NCT
őstag
válasz
rob210 #44908 üzenetére
No most hívtak, az ABS jeladóm is ledarálta a tárcsa, hogy így lógott, azt mondták ha cseréltetem kompletten a féktárcsát amiben benne van a jeladó + csapágy is, akkor 60k lenne, mivel mondkét oldalon párban kellene cserélni a féktárcsákat.
Ez tényleg így van? Én most elsőkörben csak csapágyat szeretnék cseréltetni.
-
rwin5
őstag
"Megviccelt" ma a clio.. lemerült kb teljesen az elem a kp zár nyitóban. Állt egy srác szembe, mondom neki szerintem elkezdek szirénázni az autóval, mondja nem baj..
Kinyitottam ajtót kulccsal, riasztó egyből teli torokból, meg elakadásjelző villogott.. Hiába nyomkodtam nem kapcsolt ki (elem hulla gyenge) indításgátló is be volt kapcsolva, szóval kínlódás volt. Aztán már mikor telón intéztem az elemcserét, akkor sikerült pont kikapcsolni.
Végül elvittem utána cserélni 2db elem volt belevaló 490ft/db de most azonnal érzékeli. Így jár az ember, ha halogatja a dolgokat, de végre kész van, kis nyűglődés árán
-
_NCT
őstag
válasz
rob210 #44915 üzenetére
Dobot írtam, mert úgy emlékeztem
Szóval Brembo féktárcsa lesz ABS jeladóval csapággyal, ami 36k + 5k hozzá a betét. És mivel 2 oldal, ez 82k lesz.... + Ha már ott hagytam az autót, olajat + szűrőket cseréltetem, ami + 15k + 11k a munkadíj.
Így lett a nyaralásom a Megane-ban.... De legalább a komplett hátsó fékrendszer + szokásos cserélve lett.
Másik fórumban írták, hogy fékfolyadékot sem ártana cseréltetni...
[ Szerkesztve ]
-
berbatov2
senior tag
Sziasztok. Vegul vettem egy Scenic 3-at 1.5 DCI. Ma volt szerelonel fekbetet cserere. Azt mondta, hogy parade az auto. Amugy renaultol lekerdeztem valos 127k km volt benne vasarlasnal. Voltak fenntartasaim a dizellel, mert egy 2006-os ford c-maxra 3 ev alatt kb 6kilot koltottem csak a dizeles dolgok ( reszecskeszuro, nagynyomasu szivattyu, stb). Vegul egy haver megyozott, hogy ilyen km allasnal es kornal(2012/9) nem lehet ezekkel problema csak nem szabad sokaig megtartani. Most kiprobalom ezt a taktikat megyek vele 2 evet ( kb 20e km) utana meg inkabb veszek masikat mielott rakoltenem a gatyam. Hozzatennem gondos gazdaja vagyok az autoimnak, tehat nem leharcolom es eladom egy baleknak.
Kellene egy kis segitseg.
Carminat TomTom-nal nem tudok rajonni, hogyan lehet egy eppen futo navigalast megszakitani. Kiidegel, hogy nincs egy navigalas megszakitasa gomb vagy valami ilyesmi. -
Wiz Khalifa
addikt
válasz
Wiz Khalifa #44918 üzenetére
Pontosítanék. Elkezdi a gombot lehúzni a cuccos de nincs elég ereje neki hogy kattanásig húzza. Így nyitva marad. Mind1. Későbbi téma. Először legyen a nagyobb dolgok megcsinálva benne faján, aztán jöhetnek a az úgymond apróságok.
MÁS:
A gyári fejegység (ugye még mindig a 2001-es Renault Thalia 1.4 RT-ről van szó) az ahogy látom szabvány csatis. Szóval átalakítás nélkül lehet rákötni más fejegységet.Viszont felmerült bennem a kérdés hogy valamelyik szálak nincsenek megcserélve gyárilag?
Illetve hogy nekem van a kormány oszlopon egy vezérlő rész a gyári rádióhoz. Az gondolom a képen bekarikázott sárga csatival csatlakozik a rádióhoz igaz?
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz
Wiz Khalifa #44919 üzenetére
igen szabvány csati, nincs cserebere, iso. igen a sárga a távirányító
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz
diablo1984 #44920 üzenetére
Akkor minden rendben.
végre egy normálisabb gyártó. Bezzeg a 2002-es Skoda Fabia-ba meg van cserélve a negatív meg a pozitív...
Smoke some weed nigga!
-
rwin5
őstag
válasz
Wiz Khalifa #44919 üzenetére
fültisztító pálcikával ki lehet kotorni feljebb azt a porréteget
-
balazs1022
őstag
válasz
Wiz Khalifa #44919 üzenetére
Nyugi, nekem sem zárja a hátsó ajtókat a kp-i zár. Csak erolkodik. Jobb esetben félig lehúzza. Am is elég vacakul van megoldva az egész mechanikai. Egy hajlított alumíniumból rúd huzza le a zárat egy muanyag pöckön keresztül. Még nem jöttem rá mi a baja. Nem bírtam kivenni a motort, h ràmérjek műszerrel. Amúgy egy új motor kb3000ft. Én is fogadom az ötleteket h mit lehet vele kezdeni.
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
Wiz Khalifa
addikt
Az hétvégén sorra kerül.
Még nem volt időm kiporszívózni sem. Előbb a fomtosabb dolgokat csinálgatom esténként, az a por nem oly fontos még. Amúgy hogy lehetne esetleg kipattintani a helyéről? Az oldalát benyomni vagy hogy?
(#44924) balazs1022:
Engem se nagyon zavar még mert ez nem olyan hiba ami miatt a kocsi nem tud gurulni. Az volt nekem a vételkor a lényeg hogy lehetőleg ne rozsdakupacot vegyek meg szerkezetileg és műszakilag is jó legyen. Ez húz jól, pontosan vált, kuplung is szinte új benne, fékek is most lettek cserélve így bitang jól fékezhető, egyszóval ezek az "apró" hibák nem is nagyon zavarnak ha nem tudom majd megoldani magam.Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz
balazs1022 #44924 üzenetére
Ne a motort cseréd ki, hanem a rudazatot kend meg.
Gyárilag szilikon zsír van ott és az összekapja a port ami egy idő után összeáll és megszorul.
Féktisztítóval ki kell takarítani és utána lítium zsírral befújni vagy wd 40 ha nincs más, de én a lítium zsírt javasolom, az megint megoldja a dolgot 10 évig.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Wiz Khalifa #44919 üzenetére
Neked is a rudazat koszos, egyértelműen.
A sárga csatit ha lehúzod, a kijelző nem fog menni. (fejcsere)
Valamint ezeket a képeket esetleg érdemes megnézegetned.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
nagy meló egy kiszedett laguna 1 hátsó hídból kicserélni a szilenteket?mert így szemre nem tűnik vészesnek, nem tudom, hogy mit igényelne szerszám ügyileg, de elég öregecske a gumi, bár nem lóg(vettem egy hidat).
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Én szvsz az összes riasztót ki szoktam kötni a francba.
Semmi értelme nincs és csak a baj van velük.
Egy indítás gátló kapcsolóval jobban jársz, mint ezekkel a hulladék (a gyári is az) riasztókkal, amit 15mp alatt iktat ki egy rutinos tolvaj.Cserébe a legrosszabbkor tudja lemeríteni az aksit és blokkolni az indítást ha épp olyan verzió van a kocsiban.
Szvsz én utálom őket, látatlanban nem tudok rá mit mondani csak, azt, hogy ha jót akarsz szereltesd ki.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44934 üzenetére
Na cserés lesz a híd?
Nem tudom sajnos egyesen még nem cseréltem a II-eshez speckó szerszámok vannak, de ha leszerelt hídban cseréled akkor ott sincs szükség a speckó cuccokra, akkor simán cserélhető.
Renault power
-
-
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #44936 üzenetére
hát jah, az alufelni jobban kiadja az ülő seggét, és sikerült jó áron vennem egy komplett hátsó hidat fékekkel, agyakkal, ebben már volt cserélve a torziós rúd, viszont a szilenten nem látni, hogy cserélték volna! a szilent felülete el van öregedve, de nem lóg, mint az enyém, jól is állt a kocsi vele. csak gondoltam kicserélném, ha már kézben van, de nem tudom, hogy a torzióra más pozícióban fel lehet-e rakni azt a csonkot, amit a kasztnihoz van csavarozva.....
kíváncsi leszek, hogy a hátsó féket meg tudom-e úgy bontani, hogy ne sérüljön, ezen a hidon az egyiket sikerült, a másik anyája begyalulódott....
itt van már a turbó is a garázsban, holnap reggelre megjön a tömítésszett hozzá, asszem azzal kezdem a cserét, majd a hátsó fékre ránézek, hogy mennyire van szétrohadva az a bizonyos anya, mert ha szétcseszem, nincs hozzá peremező készletem és cigánykodhatok valakitől.....
valamint ha már megbontom a fékrendszert, kap friss dot4-es olajat is, az is bejár egy darabig....
mindez után remélem más nem jön elő a kocsiból, mert más hibájáról nem tudok....
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #44941 üzenetére
ezt a hidat vettem meg, és mivel kombi, valszeg még kissé keményebb is lehet a torziója, ami nem árt, mert ha a vonóhorgot használnám, jó lenne, ha nem húznám a seggét a földön....
-
speedydb23
senior tag
Elég húzós összeget adtam ismét ki a Cliora:
Klíma kompresszor csapágy - 5k
Klíma gáz lefejtés/töltés - 8k
Klíma hűtő + tömítés szett - 26k
Motorhűtő ventillátor - 20k
Munkadíj - 52kSzumma: 111k
Ez így 1 hónappal a nyaralásom előtt nagyon mellbevágott.
Ami bosszantó, hogy csak a klíma csapágy és a motorhűtő ventillátorral indult az egész, de közben kiderült, hogy a klíma hűtő is jobb ha csere lesz, mert fel volt ütve az alja, nem eresztett de nem is volt 100%-os. Ez még így nem lett volna gond, mert 6 óra munkadíjjal kalkuláltak, de aztán jött az oltári nagy cumi, hogy az új hűtőventillátor se akart 2-es fokozatra kapcsolni. További 6 órát szívtak mire megtalálták a gondot, ami egy testkábel volt.
Összegezve, most már nem lesz fájó a búcsú a Cliótól nyaralás után.
-
Predator2
addikt
válasz
rob210 #44935 üzenetére
Drága dolog egy ilyen rejtett kapcsoló beépítése a kocsiba?
Túl vagyok a kuplung cserén, még a gyári Valeo szett volt benne. Most Luk került bele, szerencsére kompatibilis azzal is.
30 a szett + 30 a csere + ~7k (4L) új váltó olaj .[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #44945 üzenetére
Nem, csak az általatok linkelt oldal szerint kell bele 3-3,1 L olaj. Így vettem 4L-t , hogy biztos elég legyen.
1L megmaradt, mert 3,1 literes űrtartalom a teljesen üres váltóra vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #44943 üzenetére
Az a munkadÍj nem kevés, basszus nem hiszem el, hogy ennyire nem értenek szerelők az autóhoz, hogy 6 órán át keresték a hibát.
Ráadásul ha a testkábel volt a ludas kérdés rögtön jön az eredeti ventillátor ment volna?
Ezért Írtam annyiszor, hogy direktbe tápláld meg, úgy mit csinál.Minden esetre ha meghirdeted szólj, mert a te kocsid legalább már rendben van és a kolléga kicsi diesel autót keres.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44942 üzenetére
Az keményen fogja tartani a seggét.
Neked gyárilag tárcsafék van hátul?
Csak azért kérdezem, mert tudtommal a laguból volt dobos meg tárcsás is hátul, viszont a kombi mind tárcsás.
Nehogy azzal is szÍvj, hogy át kell alakÍtani mindent.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #44948 üzenetére
rosszul tudod, kombiban is van dobos, ez is dobfékes és a fickónak volt egy másik laguna kombija, ami magyar rendszámos, műszakis és az is dobfékes volt! nem tudom, hogy tárcsás és dobos híd között lett volna-e diffi, de nem kockáztattam, dobfékest vettem! az egyik oldali agy még annyira új, hogy a rozsda sem fogta még be, a másik oldali persze csapágyas, jó lesz tartalékba az újszerű, ki tudja mikor lesz hangja a hátsó agyamnak.
turbót is cserélni kellene már, de nagyon esőre áll az idő, aknából meg annyira fos cserélni, hogy olyan szögben állva nem hajlik a kezem, ahhoz nem árt fixen aláfeküdni, úgy sem lesz könnyű, de legalább fixen be tudok támasztani.
délutánra kell menjek a gumishoz, megérkezett a felniszetthez a goodyear gumiszett, remélem bejár egy darabig!
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- Futás, futópályák
- DJI topic
- Nők, nőügyek (18+)
- iPhone topik
- Kés topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő