- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen házat vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
válasz AMD Power #3601 üzenetére
Igazság szerint nem értem a dolgot. Az a kapcsolópanel nincs szem előtt, nem kell állandóan használni azokat a gombokat, mert nem olyan funkciók vannak rajta. Akkor miért kellene agyondizájnolni azt is? A legfontosabb szerintem, hogy könnyen kezelhető legyen látatlanul is. Részemről sokkal gázosabbnak tartom azt, hogy a középkonzolra egymás mellé be van zsúfolva egy csomó gomb, amin próbálj eligazodni. És ezt tapasztalatból mondom, hogy az ilyen gombokkal telezsúfolt műszerfal az ergonómia bukása. Mellesleg a régi Twingóban is olyan kapcsolója van az elektromos tükörnek, mint ebben, most akkor emiatt igénytelen? Vagy ott van pl. az ülés távolságát állító vas, az sem egy szép látvány, ha elkezdjük vizslatni.
Na mindegy, ezt csak az én véleményem az "újságírói" kötözködésről...
-
tkazmer
addikt
nem kell agyondizájnolni. elég, ha igényes anyagokból van. de ha megnézed, a környezete is gagyi műanyag (hatást kelt legalábbis).
7milliós alapárért (azaz praktikusan mondjuk 9-10millióért) már járna ennél több...az ilyen gombokkal telezsúfolt műszerfal az ergonómia bukása.
ezzel szemben az autós újságírói szakma pl. a volvok középkonzolát kifejezetten ergonómikusnak tartja olyan "úgy jó ahogy van" felhanggal. márpedig talán a volvo az egyetlen olyan prémiummárka, amely elég konzervatív ahhoz, hogy ne csináljon a bmw iDrive-jához hasonló "all-in-one" vezérlőrendszert, hanem minden szirsz@rt gombokkal kapcsoltat...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
ABE
őstag
válasz tkazmer #3603 üzenetére
Őszintén szólva rohadtul nem érdekel az újságírók véleménye. Nem érdekel sem a Volvo, sem a BMW, sem a Renault variációja a millió gombra, engem az érdekel, hogy egy autóba beülve ne tanulmányozni kelljen a műszerfalat az ezer gomb után, hanem egyből lehessen használni. Ne bogarászni kelljen a gombokat, az LCD kijelzőt, meg az anyámkínját, hanem legyen egyértelmű, könnyen kezelhető. Egy autóban a sok apró gomb egymásra ömlesztve az nem könnyen kezelhető, ezt ne akarja senki megmagyarázni, hogy de.
Ez a legyen mindenhol puha műanyag, meg legyen kiváló anyagból minden is az újságírók hülyesége. Jaaa, hogy miatta drágább lesz az autó, vagy elspórólják a minőségét az olcsóságért, és szét fog hámlani az anyag? Az már nem az ő gondjuk. Egész komolyan: nem tök mindegy, hogy egy eldugott helyen milyen műanyag van? Tudod mi a gáz? Az ezüst színű fóliával vagy festékkel bevont műanyagok, amikkel teleszórják az autók belterét. Na, az valóban gagyi.
[ Szerkesztve ]
-
tkazmer
addikt
hát márpedig ha egy autó sokmindent tud, akkor sok gombot/lcd-t+kezelőt fognak bele tenni, ez sajnos már csak ilyen
félreértés ne essék, természetesen tudsz a gombok nyomogatása nélkül is közlekedni vele. de ahhoz, hogy bekapcsold az ülésfűtést, a tükör és hátsó ablak fűtést, ahhoz, hogy a beépített telefonnal hívást kezdeményezz/fogadj, ahhoz, hogy a váltót téli vagy sport üzemmódba tedd, ahhoz, hogy a futóművet az aktuális igényeidnek megfelelően hangold, stb stb. mind-mind vezérlőszervek kellenek.nem tudom, ültél-e már az újságírók szerint is minőségi anyagokból összerakott autóban, és mondjuk egy suzukiban egymás után. nekem volt szerencsém, és hadd ne mondjam, hogy miért jobb az, ha egy autó tényleg minőségi anyagokból van összerakva.
és igen, nem tök mindegy, hogy az eldugott helyeken milyen műanyag van. épp ettől lesz jó és nem "olcsójános" egy autó, hogy odafigyelnek a részletekre a tervezők.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
ABE
őstag
válasz tkazmer #3605 üzenetére
Azt hiszem, hogy már másik topicban is beszéltünk erről a témáról, és ott is eltérő volt az álláspontunk, nem hiszem, hogy ez bármelyikőnknél is változni fog. Egyébként igen, ültem már egymás után olcsó és igényes autóban, és ennek dacára is azt mondom, hogy sok olyan mesterségesen keltett igény van, amikre semmi szükség, és rengeteg olyan eset van, amikor a dizájn vagy a feltűnősködés (igényeskedés) alá van rendelve a funkciónak, amivel én nem tudok egyetérteni.
-
tkazmer
addikt
hmm, valóban beszélhettünk már ilyesmiről, most hogy mondod
oké, akkor hagyjuk, ha akkor nem győztelek meg, felesleges mégegyszer ugyanazt a kört lefutniúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
Na draga jo espace jokor talalta ki,hogy elromlik a jobb elso ablakemeloje...
Itt ulok a szervizben, talan most mar gyorsan vegeznek. Espace meg igazan megtehetne, hogy ezt a hatralevo 3 hetet meg becsulettel vegigszolgalja...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
valami miatt kontakthibás lett egy kapcsoló, megrendelték, 10e körül lesz + beszerelés. addig ki lett kötve a motor, nehogy megint lehúzza valaki az ablakot.
az új tulaj a renault baumgartner lesz, hogy ők kinek adják majd tovább azt már nem tudomúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
a kapcsolókat illetően?
nem, kapcsolókra továbbra is szükség van azért, mert elromlik néha egy kapcsoló, még nem állok neki tekergetni az ablakot. az autó már majdnem 9 éves, több, mint 200ezret futott igen változatos útviszonyok között és terhelés mellett, ennyi csak belefér...
a 10e-s költségen meg meglepődtem, legalább 25-re számítottam...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
AMD Power
titán
Gyári fotón az új Mégane CC fara
Nem lesz ez rossz....
-
AMD Power
titán
-
biker
nagyúr
én most etanolban gondolkozom
nagyon igéz a spórolásElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
ABE
őstag
válasz tibi666 #3622 üzenetére
Ezeket most hirtelen veszem fejből, valamikor korábban olvastam újságba a gázos átalakítás előnyeiről és hátrányairól. A hátrányok lehetnek még: mélygarázsba tilos behajtani vele, kisméretű tartálynál csökken a hatótáv kizárólag gázzal hajtva (persze összeadva nő), nem mindenhol lehet gázt tankolni, a beépített rendszertől függően megnőhet a fogyasztás, külön felülvizsgálat kell időszakonként a rendszerre.
-
biker
nagyúr
a gáz felejtős, minden szempontból
- 200-250.000Ft a költsége, ami mikorraa térül meg?
- vagy feláldozom a pótkereket, ami pár száz km-re elég csak, vagy kitehetem a tetőre, lévén a csomagtartó teljesen tele kalaptartóig szerszámokkal és alkatrészekkel
pótkerék nélkül meg érdekes járni.én viszont azt olvasom mindenhol, hogy a régi kocsikhoz kell az átalakító, a pár évesekhez nem, mert a fedélzeti komputer átprogramozható rá, a legújabbak meg minden nélkül mennek vele.
gyakorlatilag annyi kell, hogy dúsabb keverék kell, vagyis az injektor időt nyújtja meg az elektronika ezen kívül semmi nem kell hozzá
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
dew28
aktív tag
Olcsóbb-e az etanolos használat? Az E85 jelenlegi ára lényegesen olcsóbb, mint a benziné, viszont az etanolos használat során az üzemanyag-fogyasztás 20%-kal is megemelkedhet. Saját fékpados méréseink alapján pontosan kiderült, hogy a gyári FlexiFuel autó 20%-kal fogyaszt többet E85-ből. Tapasztalataink alapján 100 kilométeren pár száz forintot spórolhatunk. Vannak pozitív példák, de véleményünk szerint ne elsősorban a költségcsökkentés végett használjuk az E85-öt.
via e85tuningszoval biztos jo meg minden, de tobb a macera vele, minthogy megerje szvsz..
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Röviden,biztos lesz olyan hely ,ahol megcsinálják neked,de gondolom az esetleges motorkárosodásodat,nem fogják garanciában javitani.
A renault befecskendező rendszere eléggé csúcsra van járatva ahhoz,hogy a teljes rendszer komplett+égéstér modositása nélkül ,tudja abszolválni ezt,a benzines esetében a gyár is csak 2007-ben mutatta,be az első példányt.
A gáz annyira felejtős lenne az olaszok,biztos nem használnák,évtizedek óta,az hogy a te felhasználó szokásodnak,igényeidnek nem felel meg,az egy másik kérdés.
-
biker
nagyúr
Sajnos ennyire nem ertek hozza, igy passzolom, de nem igazan tudom, a motorban mi mehet tonkre tole. Annyit mondtak csak, hogy mit kell elektromosan ellenorizni
En sem akarom tonkretenni a motort nyilvanElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Ez a cikk regen biztos igaz volt, de ma qrvara nem az
A scenic atlag 7literje alapjan ha nem 20, hanem 30%-al eszik tobbet, akkor 4ft/km a megtakaritas. Ez evi 35-40e km eseten mar nem kicsit eri megElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
AMD Power
titán
Még takarékosabb lett a Renault Clio
Jó kis Renault diesel...
-
t1
addikt
Nem rönyóm van.
1999 Suzuki Swift 1.0 GLX. 30k maga az elektronika + 10k volt a beszerelés. Annyi az egész, hogy van az elektronika az lett bekötve illetve egy kapcsoló az utastérbe amin a benzin és a E85 közötti üzemen lehet váltani. A fogyasztás most E85-el autópályáztam 28l 384km... de itt benzinből is olyan 6.5l/100km volt mert rövid váltó 3 hengeres motor 130-nál 4k forog a motor 140-nél majdnem 4500körül. Szóval tök reális tényleg olyan +20% eszik többet. Hidegbe is pöccre indul, semmit nem lehet észre venni menet közben is olyan mint a benya, max annyi,hogy hangosabb let a sportauspuff[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Gondoltam.
Érdemes itt a topicban,visszaolvasni az elektronika átállitása,modositása,még kevés az üdvősséghez.
A teljes üzemeltetési költségbe,beleszámolni az általad leirt összeget is,természetesen,ha sokat mész,majd valamikor megtérül,és némi javitási kültséget,ami tipusonként eltérő lesz.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
Égő Ákostól vettem aki tudjátok az E85-ös SAAB-os gyerek, aki csinálj az ezt is és mivel a Régi Swift Klubból ahol tag vagyok többen rendeltünk egyszerre ezért jelentős kedvezményt kaptunk tőle. Illetve nekem a kocsim központi injektoros és nem kell átalakító ami + költség lenne.
A szerelés meg 7k-ért csinálja Ákos Pesten, nekem a szerelőm tette be 10k-ért.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Ez azért nem lenne rossz.... Egy kis presztízs növelés.
-
AMD Power
titán
-
ABnormal
őstag
eurotax árakban tud valaki segíteni?
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Honnan tudok egy első lökhárítóra ütközőt venni? Pénteken volt egy kisebb koccanásom és csak az sérült meg. 2006-os Megane Limó (de ez nem fontos mivel első lökhárítóról van szó)
[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest