- SSD kibeszélő
- Autóhifi
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gaming notebook topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
na gyerekek most egy kicsit kiborultam.
kitalálta a srác, hogy vegyük le az olajteknőt a kocsi alól.
Hát fehér embernek nem kívánom ezt a munkát.
A kipufogót le kell szedni hozzá, hogy le lehessen venni.
tele van csavarral, mondjuk ezt értem.Összességében igaza volt a srácnak nagyon kemény dzsuva volt benne, azon csodálkozom, hogy még egyáltalán volt olajnyomása, a szívókosár tiszta sár volt.
Na mindegy kitakarítottuk kapott jó sok féktisztítót
Összeraktuk beindítottuk és kiderült, hogy az egyik leömlő csavar beletört a hengerfejbe, na akkor le a kipu újra.
Bekentük tömítőpasztával meghúztuk a többi csavart így most jó, ha szépen bekeményedik a paszta a leömlő alá, akkor nem lesz vele gond, de azért a víz levert, még jó hogy nem én törtem bele a csavart hanem őNa mindegy a tanúság, olajdekni tömítés csere vagy szívókosár tisztítás nagy cumi csak az álljon neki aki türelmes.
Renault power
-
-
AMD Power
titán
Fekete Twingo RS + csajok!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tresh
addikt
A francia sün verda
-
-
FerNandor
őstag
hi,
megane dCi-hez delphi gázolajszürö... az összes delphi 2 micronos? vagy honnan lehet ezt megtudni?
elvileg hétfön megyünk grandtourt venni, meggyütt a pénz (még pénteken)"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Na előjött az első komolyabb hibám, elszállt az ECU-m.
Nem vezérli meg az alapjáratot ha bekapcsol valami fogyasztó és így elkezd fulladozni meg leesik a stabil 750-em 500-600as fordulatra ami már nem jó a motornak, dadogRenault power
-
FerNandor
őstag
válasz Füge007 #10562 üzenetére
ja mindenképp delphit veszek, csak sehol nem találok erröl adatokat... ennyire titkos ez vagy mi?
itt pl van egy csomó és elég nehéz kiigazodni.. [link]"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
g.gergo
senior tag
válasz FerNandor #10561 üzenetére
Itt van egy táblázat, h milyen kellhet. Ha rám hallgatsz 2, de max. 3 mikronosat vegyél. És csak Delphi-t.
Jah, és 10-15e km-ként csere. Ha jót akarsz magadnak, felejtsd el a gyári ajánlást (30-60e km-kénti cserét).
És innen is rendelhetsz, vmivel olcsóbb. Én innen szoktam, de nem mindig van olyan, ami nekem is kell, ezért ha már rendelek, és van, akkor többet is szoktam.
[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
válasz g.gergo #10568 üzenetére
Nem az lényeg, hány mikronos (hiszen ezek a gyáriak, és nem lehet benne válogatni), hanem, hogy csereszavatos legyen, ergo ha vízszondás, legyen benn érzékelő, és pontosan olyan legyen, ami az előírás a típusát illetően.
Ne essünk át a túlsó oldalra sem, a gyári csereperiódus teljesen jó, nem véletlenül találták ki!
Füge
-
g.gergo
senior tag
válasz Füge007 #10569 üzenetére
Dehogynem lényeg, h hány mikron. Épp az a lényeg. Az 5 mikronos kb. semmi. Nekem is 5-öst ír (hdf907), aztán vettem 2-eset (hdf938), beleraktam egy vízérzékelőt aztán ennyi. Úyghogy ennyiből válogattam. Persze lehet cserélni 60e km-ként, de akkor nem kell csodálkozni az eredményen 150-200e km között. Persze, végülis jó lenne az 5 mikronos is, meg a 60e-ként csere, csak nem a mo-i üzemanyagminőség mellett. De legutolsó infóim szerint a hdf907-nek is levették 15e-re a csereperiódusat.
-
FerNandor
őstag
válasz g.gergo #10568 üzenetére
ebben a listában nincs is 106LE-s verzió
rendelnék külföldröl, de nem most, ahogy megvesszük kocsit, gyorsan megrendelem a szüröket és minél elöbb csere. anglia az legalább egy hét, azért köszi az oldalt!"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
-
FerNandor
őstag
válasz g.gergo #10572 üzenetére
Megane II Grandtour 1.5dCi 106LE 2005
csak azért gondoltam, hátha más egy 80Le meg egy 106-os más a felfogatója stb"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Uram köszönöm, de ez nem gyujtás hiba.
Írtam mik a tünetek.
Egyértelműen az ECU nem ad jelet nem emeli meg terhelt generátornál a fordulatot.Ráadásul pszt. de nekem 8V-van abban még egy darab Bosch gyújtástrafó van.
Az 1.6 8V-ben meg megint más a gyújtásrendszer.
Nekem még az egyszerűbb faék gyújtáselosztófedeles motorom van.Renault power
-
AMD Power
titán
Tetszeni fog....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
pedig az ecu is el tud.
előbb azért egy diagra elugrok Zoli úrhoz, majd ha felveszi a telefont. Mert az is lehet csak állítani kell rajta de élek a gyanuperrel, hogy nem ez lesz a megoldás.Amd kb. 6.000-20.000közé teszem, attól függ, melyik típusszámú kell nekem.
szóval nem egy egetverő összeg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
mint írtam, ha beteg akkor csere.
nem fogok vele szarozni, bár tele vagyok elektroműszerész ismerőssel, de nem éri még javítani és újra rakatni rá a programot.azért bízom benne,hogy csak valami beállítás, mert a co-m jó, még a fogyasztásom is.
ha tök halott lenne az ecu-m akkor semmi nem menne.
de majd egy nálam jobban hozzáértő megszakérti.Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #10581 üzenetére
én se tökölnék vele ecu csere gyorsabb egyszerűbb Amúgy azon gondolkodtam ha már az ecu a téma hogy ügye 1.6 ból két verzió volt a 75 és a 90pacis lehet tudnék szerezni egy 90 pacis ecu-t..a blokk ugyan az ahogy olvastam a műszaki paramétereket..teszt ként lehet kipróbálom bár akkor picit a NM-em vissza esik
[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
válasz g.gergo #10570 üzenetére
Te tudod mekkora a különbség a 2 és 5 mikron között, olyan elenyésző, hogy szinte nem is létezik. A gázolaj minőségét nem csak a lebegő szennyeződés határozza meg!
a 150-200 ezres lerobbanások, nem csak a gázolaj miatt vannak, hanem az agyonra kihegyezett teljesítmény miatt. 20 évvel ezelőtt egy 3000 cm3 dízel tudott 60 Le mostanra egy 1500 cm2 106 lóerőt, hatalmas igénybevételt kap a motor. Nemhiába hozták be nyugat európába, hogy nincs motorszám a forgalmiba, csak motorkód! Motor beadta a kulcsot, ki vele, be az új motor és mehet is, tehát a probléma ott is fennáll ahol köztudottan jobb minőségű az üzemanyag.
Nincs is ezzel gond, ha az ember fizetéséből tellene 5 évente akár több százezres nagyjavítására.
Füge
-
AMD Power
titán
Újra támad az olcsó Dacia
Jön az új Logan és SanderoEzeket nekem tervezik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
FerNandor
őstag
na megjött a ketyere, már csak egy autó kellene, hogy kipróbáljam a bluetooth biztos, hogy fasza, mert már azon keresztül küldtem át a képeket telefonról laptopra.
[link][ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #10594 üzenetére
igen alap fontos infókat kifogja olvasni tökéletes rá, de én agyári diagba bízok inkább főleg milliós vétel ár mellett nekem megéri azt a +10 ezret hogy megmondják mi volt az elő élete mit gányoltak benne avagy sem . Utána minden napos használatnál előjövő hibák kiolvasásához tökéletes cucc ez
-
Ghandi
aktív tag
Én meg rájöttem hogy valójában nincs is szükségem ilyesmire
A légzsák visszajelző meg a motordiag lámpa is csak kontakthiba mistt volt.Kis konyaktspray megoldotta a bajt,azóta egy hibajekzés sem világiít,nem kelett
diagnosztizálniElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Nordik
őstag
Az mitol lehet, hogy nem mindig esik vissza az alapjaratom? Van mikor megall 1500 korul aztan egy ido utan megy csak vissza. Ez egyebkent elektromos problema lehet?