- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi haladó szinten
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz Reaper04 #11500 üzenetére
nem vettem észre semmit a másik ülölaphoz képest, kattan-e vagy nem, egyformán könnyen lehet öket felemelni stb.
"Ugye a háttámlát hátra nyitod a csomagtér felé" ezt nem értem a csomagtér felé nem nyitok semmit, minden a vezetöülés felé megy. ülölapokat felhúzni ill. elörehajtani, a háttámla az ülölap helyére döl.
nem mozog az ülés. ezért nem értem azt a vasat, mert a vaskerethez csatlakozik, gondolom, amire épül a szivacs, de nem látom hasznát... plusz ott van valami álló fordított U alakú 5-6 centis kis vas odahegesztve a lemezhez, de nem hiszem, hogy az fogná az ülést, amikor lecsukom.
de most visszagörbítettem kézzel azt a drótot vagy mit, holnap azért ránézek mégegyszer..[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
nagyharcos
csendes tag
Sziasztok!
A közelmúltban vettem egy Megane Grandtour III-t 1.5 dci 110Le motorral (28e.km). Eddig csak benzines autóim voltak, így nem sok dízeles tapasztalatom van.
A turbó üzemelése során semmi hangot nem hallok. Normális ez, vagy gond van, esetleg nem megy a turbó rendesen. Ha gond lenne generálna hibajelet az autó?
Kipróbáltam egy másik régebbi 1.5 dci-t (Scenic II, 106Le, 150e.km), ott lehet hallani a turbót, és érzésre alacsony fordulaton talán jobban húz.
Tapasztalat? Köszi!Mindenkinek megvan a maga baja..... Üdv: Adrián
-
FerNandor
őstag
válasz nagyharcos #11502 üzenetére
ha húz az autó rendesen, akkor nincs gond. ha nem megy a turbó azt észreveszed. olyankor alig megy az autó. konkrétan, mintha elvágták volna az ERÖT
az hogy hol, mikortól húz jobban nem lényeg szerintem, mivel nem ugyanaz a 2 motor."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
Reaper04
aktív tag
válasz FerNandor #11501 üzenetére
hopsz, azt akkor elírtam. Valamiért így emlékeztem De most hogy mondod, mind a kettő előre nyílik, valóban.
Én mikor visszahajtom az ülést tuti kattanik valami, 100%. Azért gondoltam, hogy az.Először én is csak vissza hajtottam és annyi, aztán mikor beültem tisztítani az első üléseken lévő zsebeket, ahogy ráhuppantam bekattant.
Szerintem az valahova beakad, holnap ránézek én is.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz nagyharcos #11502 üzenetére
a turbó hibát elég sok hibaüzenet jelezné a műszerfaladon.
meg úgy viselkedne a kocsi mint egy szívó diesel.
szóval örülj neki, hogy a zsír új verda hangszigetelése ilyen baró egyébként, gratula szép autó.Renault power
-
FerNandor
őstag
azt hiszem minden gyári. nem nyúltak bele. csak HK csapágy. mindent elmondott a tulaj, van mindenröl számla. ö meg alaposan átnézette, mikor megvette, különben nem is vette volna meg. kuplung gyári. a hátrameneten érzödik már a kopás, tudtuk ezt a megvételkor, de nekem még szerintem nagyon sokáig jó lesz. pl parkoláskor nincs semmi, csak amikor nagyobb gázzal több csúsztatással és lendület nélkül pl egy meredekebb kocsibeállóra kell felállni, akkor csúszik, berezeg. de szerencsére nincs ilyesfajta megeröltetés, ha meg mégis, akkor betolatok lejtön lefelé, úgyhogy nem tolatva kell kijönni vagy fordítva.
nem tudom, hogy a teleszkópok gyáriak-e, de szinte biztos igazából nem is mondtam a szerelönek, hogy kifejezetten nézzen rá, hogy volt-e megbontva, na majd vezérléscserekor, én meg nem látom ezt meg nem is figyeltem. de akitöl vettük nagyon rendes és öszinte, nem titkolt el semmit, azóta is tartjuk a kapcsolatot.
nagyon szépen indul/jár/megy/fogyaszt.
elsö tárcsák és pofák cserélve voltak, hátsók kezdenek érni asszem. amúgy meg az a vékony kb függölegesen álló rúd, asszem stabilizátor a kerekeknél mind2 oldalon nem rég cserélve.
viszonylag friss akksi. kb ennyi."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
_NCT
őstag
Ti utaznátok a 200km-t ezért az autóért? Félek h kidobok 8ezret a semmiért...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ezért simán.
Az ilyet meg kell nézni.Én amikor autót kerestem, útvonalterv alapján mentem.
Azaz 5-6 autót összeraktam egy útvonalra és szépen elindultam.
Az már más kérdés, hogy egyiket sem vettem meg, de így olcsóbb volt, mint ha mindegyikhez elindultam volna egyesével.A másik meg az, hogy az üzemanyag költséget az autókeresés költségébe bele kell venni.
Én a vételár + 30.000.- üzemanyagot vettem alapul.
Tehát a meglévő pénzből elvettem 30.000.- az a bukó az utazgatásra a többi amiért tudok venni autótMinden esetre ez egy egész szép darab amit találtál.
Renault power
-
FerNandor
őstag
Jaja.
Ha újkora óta nálam lenne, valaki olyannál, aki tényleg vigyáz rá, nem versenyez vele, nem számolgatja a fogaskerekeket stb stb, sokkal többet is elmennének szerintem."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #11513 üzenetére
Nekem kifejezetten nagy autós érzést keltett, de érdekes mert elsőre is nagyon éreztem hol a vége eleje, pedig én tipikusan az az ember vagyok aki kurv@ óvatos, ha ismeretlen autóban ül, mert nem szoktam érezni őket.
De ez valahogy a szívemhez közel került, eleve ez a nagy álom, vagy egy megane 3, csak hát tudom ehhez nem lesz pénzem még 10 évig biztos.Egyébként ő is vezette az enyém, azt mondta kifejezetten jó volt menni vele, mosolygott amikor kiszállt, mint egy gyerek aki új játékot kap.
És látszott rajta nem kineveti a kis öreget, hanem élmény volt neki menni veleAzért jól esett mit ne mondjak.
De az a 140Ló nagyon baba, úgy meg lehet vele indulni, mintha az enyémben lenne hátul a csomiban is egy motor.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #11517 üzenetére
én mondjuk, ha benzineset akarnék, inkább egy ilyet vennék, mint egy Splasht. egy raklap pénz megmarad és..
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #11519 üzenetére
hát ja, de szerintem azért nem is enne 10 litert.. nem értek ezekhez a benzinesekhez, de 8 körül szerintem biztos megállna. keresztbe lenyelné
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #11516 üzenetére
Én dettó ilyen vagyok. Még tesóm kocsijával is úgy megyek mint egy friss jogsis. De biztos jó buli lehetett ez a Fluence. Nekem is álom max az autó.. jelenleg egy M2 1.6 16v is az.
Az 1.8 M1 is babán mehet.
Szerintem ha ésszel megy vele az ember autóúton 7l városban 9l nyugodtan el lehet járni azzal az 1.8 mocival..
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #11522 üzenetére
Szerintem én mire mindent beállítgatnék meg bedobnám a csökkentőt is 8 literrel ellennék a városban.
Istenem de király lenne.
Viszont, ha előzni kell na akkor ezzel lehetne
Komolyabb pörgetés nélkül is, elvagyok a 75 lóval is, ha már egyszer családi autó, na de amikor néha egyedül vagyok és lehetne menni akkor ez nagyon nyami lenneRenault power
-
_NCT
őstag
Ezek a "Monaco" kiadású Megane-ok mitől Monaco-k? Van valami extra benne, ami mondjuk a privilege-ben nincs?
-
tresh
addikt
válasz rob210 #11523 üzenetére
Tegnap csücsültem egy coupe meganeba (ph1) és hát mit mondjak nem igen szerettem volna kiszállni belőle..2.0 16v 140 LE az egy dolog hogy nagyon megy és az ülések benne hibátlan olyan oldaltartása hogy csak na Igaz csak 4 személyes de nagyon de nagyon agyalok rajta jobban mint az m2 -esen . az a durva hogy 8,5-9 el el lehet járni a városba vele, ami ilyen menet teljesítmény mellett szerintem hibátlan(1.6 golf 5 11liter ) A kollégámé a kocsi de fűzőm is rendesen hogy cseréljünk
[ Szerkesztve ]
-
zsizsef
senior tag
Ha már utazol 200km-t a kocsiért, akkor érdemes lenne a nyíregyházi márkaképviseletet előtte felhívni. Egyezkedni velük egy állapotfelmérésben. Aztán a próbakör alatt befordulni hozzájuk.
Én 9 hónappal ezelőtt a márkaszervízben és egy ismerős vizsgabázison nézettem meg a kocsit. Csak ezek után mertem "foglalózni".[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Renault-ba mennyibe kerül egy vezérléscsere? Volt valaki aki mostanában cseréltette?
Illetve lehet hülye kérdés, de az okoskerék és a vezérlés ugyanazt jelenti?
[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
Huuu de kezd már elegem lenni ebből a motor kontroll lámpából!!!
Egy kicsit jobban odalépek mármint kb 2-3 autó megelőzése vidsza 3-ba és full gáz és kb a 3.-autónál már ki is gyullad a motordiag. lámpa.Az a meglepő hogy kb 80-100 km után magától elalszik.Tök mindegy hogy egyszerre vezetem le ezt a 80-100km-t vagy egy hér alatt 5 részletben.
Az autó nem rángat,minden henger megy,a szondák is rendben vannak.
Mi lehet ez?
Megane Ii 1.4 16vElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
-
_NCT
őstag
Akkor ez jó móka.... Beszéltem ma egy emberkével, lenne egy Megane II 8 kilóért, friss műszakival,csak vezérlést kellene cserélni..... Magyarul egy 80-at rászámolhatok nyugodtan.... Ha engednek belőle, akkor elhozom...
A gáz csak az, hogy +80-ért kapok olyat is, amin nem kell cserélni... Megnéztem, 50-60 reális vízpumpával + munkadíj gondolom egy 10-15 legalább.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
-
Hát, ha van valami ismerősöd esetleg valamelyik alkatrész üzletbe, akkor lehet 20-30% kedvezményeket is összehozni....
Egyébként, ahogy azt mindenki leírta, ha veszel egy autót használtan, akkor nem hiszed el az előző tulajnak, hogy friss, olaj, vezérlés, szűrők, bla-bla....nyilván vannak esetek, amikor hihető, de általában azért ezeket szokás cserélni.
Az, hogy mikor/meddig ér rá....hát jó kérdés. A megvétel után, ugyebár a te felelősséged.
Én annó, április elején vettem az autót, és május-június körül lett a vezérlés + összes szűrő + folyadékok cserélve. (bár nálam ismeretes volt az előző vezérlés és olajcsere időpontja).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
Ismerős van, szóval szerintem tudnék kedvezményt kovácsolni. Erről az autóról lenne szó, 200km van már benne. Amúgy készségesen válaszoltak, szervizfüzet is van az autóhoz.
Hány km-enként kell cserélni a vezérlést?
Természetesen cserélem az olajat + szűrőket + vezérlést, amúgy is akartam, csak a büdzsé miatt 1 hónappal tolódik a dolog.
Gondolom állapotfelmérésen meg tudják mondani, hogy a vezérlés még mennyit bír ki.
[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
Okoskerék csak az 1.6-ban van, így neked nem kell cserélni.
Vezérléscsere 4 év vagy 90 ezer km,
vagy
5 év vagy 120 ezer km
Meg kell nézni, mit mond a szervizkönyv.
Azt senki sem mondja meg, hogy mennyit bir ki még a vezérlés.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
_NCT
őstag
Köszi a válaszokat, akkor még megvárom mit válaszol a kereskedő,s ennek fényében indulok el megnézni az autót.
-
Ahogy írták előttem is ilyen 100k km vagy 5év kb. a max intervallum.
Állapotfelmérésen, nagyjából a szíj külső oldalának kinézetéből, talán tud valamit mondani, de ez nem 100%-os infó...az, hogy még mennyit bír ki, azt senki nem tudja megmondani, még leszedés után sem.
Enyémben 120k km-nél volt vezérlés cserélve, 262k km-el vettem és 268k km-nél cseréltettem, kb. +1.5 hónap ráhagyással.
mod.: egyébként a levett szíj, szemre tökéletes állapotban volt. (kb. 1.5-2 éves volt)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen egeret válasszak?
- Digitális detox a Nokiától
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy ruhás topik
- Posta, csomagküldés
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Android játékok topikja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...