- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mini-ITX
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- MKV szerkesztés (mkvmerge gui, stb)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #10397 üzenetére
milyen vágólapon maradt micsoda?
amúgy sajnállak, mert mindig a szerencsétlen jár így, aki mondjuk 5 évente egyszer csinál egy ilyet, más folyamat 70-80-nal megy a városban és azt sicher, hogy nem kapják el...[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Ghandi
aktív tag
válasz rob210 #10395 üzenetére
Hát reméljük csak ott posztolt ilyesztgetésképpen.Láttál benne kamerát?Az azért nem olyan kicsi.
Felénk (Üllő-Monor közt a Péteri leágazásnál) szinte mindig kint állnak a fakabátok,de csak ott vannak,álltalában ki se szállnak az autóból,ha már unják a banánt akkor megállítanak valakit ellenőrizni.Végül is nem baj,mert az egy veszélyes kereszteződés,amióta ott vannak a rendőrők azóta sokkal biztonságosabban lehet kikanyarodni a 4-esre.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Ghandi
aktív tag
Egyébként én is szopópályára tettem ma magam
Nekiálltam hifit szerelni a bociba.Erősítő,uj gyártott kalaptató,benne két nagy hangszóró,az első ajtókba uj,nagyobb hangszóró,és full bekábelozása az összes hangszórónak és az erősítőnek.
Én nem szeretek olyan "gyorsan csapjuk össze,jó lesz az" alapon dolgozni.
Szóval első,hátsó ülések ki,még jó hogy az első ülések légzsákosak és övfeszítősek,ezért kiszedhettem teljesen a biztonsági öveket is,középkonzol ki,a B oszlop és a belső küszöbtakarók teljesen le.A tápkábellel össze-vissza szoptam magam,megvágtam a kezem is vele,de mint kiderült nem is ez volt a legnehezebb az egészben.Mivel előre szettet rakok igy megy hangváltó is bele.A gyári magast használom egyenlőre,mert azt azért nem akarom most teljesen kicseréln.Na akkor meg kell keresni annak is a külön kábeljét.Ezért a műszerfal középrészét is szana szét kelett szedni.Akkor jöttem rá hogy a rádió mögött sehol sem fér el a hangválltó.....ööööööööööö
Dupla kábelozás és a hangváltó a lábnál lévő tárolórekeszben talált uj otthonra..Na meg is voltam az erősítővel,a hátsó hangszorókkal stb,stb mindennel,már csak az első ajtókba kelett volna betenni az uj hangszórókat,de sehogy sem sikerült a gyári helyre beszerelni 16centis hangszórókat.Neki álltam fából ajtópanelt készíteni,de nagyon nem egyszerű formájú kell.Sík falap nem jó,egyébként nyitott lesz az alja és sokat eltakar az ajtó oldalzsebből
Délelött 10órától este 19óráig csináltam,és annyit elbabráltam ezzel az ajtópanellel hogy már nem volt időm az összeszerelésre.A gyerek nagyon nyügösködött,menni kelett,remélem holnap be tudom fejezni.Ismét a Logant vezethettem! Hát mit ne mondjak érezni a két autó közt a külömbsékget rendesen.
Nem tudjátok hogy létezik valami ajtópanel vagy bármi amivel izlésesen be lehet tenni Megane 2 első ajtajába 16centis hangszórókat?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
válasz Ghandi #10403 üzenetére
És a tápkábelt hogyan hoztad be a tűzfalon???
Te is valahol a kuplung pedál környékén??? Meert valai azt írta, hogy M2-ben ott lehet, nekem ott sehol nem sikerült....
A magas kicseréléséhez nem kell a műszerfalat kiszedni, óvatosba ki lehet szedni, megane klubbon volt fent képekkel róla kis okosság, de asszem már nem él a link. (viszont nekem valahol asszem megvannak a képek).
Illetve az ajtóban a hangszórócserére is azt írják, hogy még 13-asra is nehéz kicserélni, mert vagy olyan kell, amin ultrakicsi a mágnes, vagy kiemelő keret + melegítgették hőlégfúvóval a hangszóró mögötti műanyagot. Viszont arra se nagyon lehet terjeszkedni, mert akkor az ablakot akadályozza...
(közben megvan, EZ volt az, de már nem él a képek linkje... ) No közben meglettek a képek: [link]M2 első ajtó kábelezése: [link] (ez hátha jól jön)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ghandi
aktív tag
A kábelkötegnél nem lehet behozni!!! Vagy 2órát elszenvedtem vele de a kábelköteg gumidugóján nem tudtam áthuúzni,nem tudtam olyan erősen rárögziteni a behúzóhuzalra a kábelt,mindig lejött róla.Na meg ugye kb 12-14mm átmérőjü kábel,nem egyszerü.Aztán a müszerfal mögött tapogatózva nem messze a kábelköteg melett találtam valami bovdent vagy kemény müanyag csövet(lehet az a kuplung hidraulika csöve,aminek a gumidugója kemény müanyag,simán ki lehet húzni.Na amelett ha nem is kényelmesen,de ki tudtam dugni a kábelt,
A magasat két okból sem cseréltem ki.Egyik hogy a gyárinak is elég tűrhatő hangja van,amig nem döglik eg addig marad az,a másik ok hogy nem igazán volt kedvem ott forrasztani.Nagyon nyakatekert hely,csak kivülről látod rendesen,közben meg bent kell dolgozni....ááá marad a rédgi egyenlőre.
Én a hátsóajtóban nem is akartam hangszórt cserélni,marad ott a helyén,csak nem működik,kikötöttem.
Csináltam egy uj kalaptartót a csomira,abban szépen elfér a 2db 20centis magnat és kellő tér is van mögötte a mélyhangzás miatt.Az ajtóban a kábelokat hagyom! Abban az ajtócsatlakozóban variálni én nem akarok,csak elcseszném.Mondhat bárki bármit,igaz hogy lényeg a kábel,de annyira nem rossz a gyári sem.Ezt onnan tudom hogy az előző autómban(Dacia Logan) elöször a gyári a kábelra tettem rá az első hangszórókat,majd megfűztek azzal a hülyeséggel hogy annyit ér az egész hifi mint a legolcsóbb alkatrésze.....Én kicseréltem az összes kábelt,minőségi,szép vastagabb kábelokra,és annyi külömbség volt hogy szebbek lettek a kábelok
Hangzásban semmit nem lehetett észrevenni! Nagyon vájt fülönek kell lennie az embernek hogy halljion valami külömbséget,de szerintem észrevehetetlen a külömbség ha egyltalán van,pedig nem gagyi hangszórókat használok,előre egy Rainbow 16centis szett megy selyem dóm magassal és gyári hangváltóval,hátulra meg 20centis Magnat 3utas hangszórók mindezt egy 4csatornás erősítő hajtja.
Az első ajtóban végülis nem cseréltem ki a hangszórókat.Sehogy sem fér be a gyári helyre a 16centis hangszóró,fából nem sikerült szép ajtópanelt csinálni és a gyerek miatt nem volt időm ujat fabrikálni,Visszaraktam a gyárit,igaz a hangváltóra rá van kötve.
Ahogy néztem talán ha leszedem az ajtókárpitot akkor le tudom vágni róla a hangszóró védőt ami a felső részét védi és akkor talán át tudom vágni a hangszoró lyukját is.
De ezt majd csak pár hét mulva[ Szerkesztve ]
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
válasz Ghandi #10407 üzenetére
Nekem ugye kombi van, így a kalaptartó-hangszóró bukó...
Az ajtóba én sem cseréltem, mert ekkora méretbe nem igazán sikerült olyat találnom, ami árban és tudásban is jó lenne. (egyébként asszem a pioneer-nek van olyan hangszórója, ami teljesen passzol a gyári helyre, csak az is kicsi, meg elég drága, amiért ilyen spéci a mérete.)
Egyébként szerintem a gyári szett is nagyon szépen szól és jól is szól, vannak mélyek, magasok és a közép is, relatíve hangosan is megmarad a dinamika.
Így én egy erősítő+mélyláda párost raktam csak be. Viszont a tápkábelt el kellene nekem is valahol normálisan vezetni, majd valamelyik nap megnézem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz honeker #10406 üzenetére
Még nem mert nem sikerült kiderítenem milyen ecu van az "újabba" rönyóba úgy néztek rám a szerelők mintha én ilyet nem kérdezhetnék azt se tudták mi van mondom jó akkor köszöntem...neten keresgélek hátha van valami infó róla ..elvileg ki lehet cserélni de a működéséhez kelleni fog szerintem a másik ecu...és akkor még ott lesz a gond hogy az az ecu a 16v he van írva szóval nem kis projektbe ástam be magam de dolgozok rajta Kéne valami részletes leírás az ecuról...legrosszabb eseteben 1.6 16v mocim lesz
-
tresh
addikt
Hangtechnika terén én a 2első+csipogó+mélyláda kombinációt ajánlanám nekem is így van megoldva ha valakit érdekel akkor van valahol pár képem a kábelezésről hogy oldottam meg megane 1 nél Márka terén pedig kb egy 20sért Audio System hangszórókra tenném a voksom..Nekem jelenleg egy sony xplod fejem van +pio erőlködő (csak a mélyre) és gyári szett elől + sal mély saját láda de csak teszt végett mert nagy a mérete(nem oda készült)..A végső install így fog kinézni : audiosystem első szett +gyári csipogó+hertz erősítő+audiosystem saját láda+a pio erősítőm.. barátomnak is így csináltuk meg és nagyon szépen szól nem nyomja el a mély a zenét van közép és magas is nem csak a rendszámtábla leesik a helyéről kamu 1200W
Ha kész lesz péntekenként kint vagyok a lurdynál meg lehet majd lesni/fűlelni
[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
Nem isnerem a kombit,de a csomagtartónál nincsen semmilyen lefedése? Akkor egyszerüen be lehet látni a csomiba? Régebben már csináltam egy Totota Carina kombiba hátsó kalaptartót rétegelt lemezböl amibe hangszorókat raktam. 3 darabból volt,őssze lehetett hajtani és a középső részben volt a hangszoró.Az is szépen le lett kárpitozva,ugy nézett ki mintha egy darabból lenne az egész. Rendes hangszoróknak jó ha minél nagyobb zárt tér van mögötte,attól lesznek szép mélyei.Én személyszerint nem vagyok mékynyomó párti.Nejem elég amit egy rendes 20centis hangszoró kiad persze az sem kicsi,de azért másabb mint egy sub.Régen volt mélynyomóm de sokszor csak baj volt vele.Elfoglalta a csomagtartó jekentős részét,ha szállitanom kelett valamit akkor csak útban volt....áhh nekem nen kell.
Megane 2-be a hátsó ajtó szerintem zsákutca.Abban a méretben szerintem a legdrágább hangszoróval se lesz valami huha nagy mélyed.Persze egy sima 4 hangszorós rendszerhez jó lesz,de ha komolyabb mélyet akarsz akkor a hátsóajtó felejtős.
Te hogy vezetted be a tápkábelt ha nem tudtad behuzni a tűzfalon?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
addikt
válasz Ghandi #10411 üzenetére
Egy jól meg tervezett 25 ös ládával amit azért elég kompakt elfogadható méretbe meg lehet oldani, nem fogja elfoglalni a csomagteret plusz egy gyors csatis megoldás és hibátlan...sajnos a "rendes" mélyhez kell a láda.
mycso :kombiba pedig van hely bőven én nem farigcsálnám fölöslegesen a hátsóajtókat..de ha nem akarsz szórakozni a mélynyomó kibe tételével akkor ahogy írták 4 db normális közép kat. hangszórókkal és egy jó 4 csatornás erősítővel kellemes hangzást lehet összehozni az utazás idejére[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
[link] dácsia 1.6 nyócszelep + merci kompresszor
-
Ghandi & tresh: félre értettetek, nem a hátsó ajtóba akartam hangszórót cserélni, hanem az elsőben. A képek amiket linkeltem, ott a srácok az első ajtóba raktak hangszórót. És amit írtam spéci hangszórót, az az első ajtóba való.
Illetve írtam, hogy nekem igazából a gyári első szett, teljesen megfelel, így vettem egy ládát + erősítőt. Ezzel már teljesen elvagyok...
A csomagtartómon természetesen van gyári roló, viszont ez ilyen redőnyszerűen kitekerhető erősebb szövet, tehát abba nem lehet hangszórót tenni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Tervben van előre is egy külön erősítő, viszont akkor ahhoz mindenképp lecserélném a gyári hangszórókat is, de egyelőre ahogy szól jelenleg, az nekem tökéletesen elég....erre a hangdologra majd már tényleg csak akkor költök, ha nagyon feleslegesen lesz rá pénzem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ghandi
aktív tag
Értelek már okés! Hát én nagyon nem vagyok kibékülve a gyári első hangszorókkal.A magasak még elmennek,de az ajtóban lévők nekem botrányosak.Tompa bili hangja van,hangosan a mélyek torzak és elnyomják a közepet.....
Lehet csak megszoktam a Rainbow-t de "báncsa" a fülemet : D
Én álltalában rock zenét hallgatok elég hangosan és arra szerintem alkalmatlan.
Addig nen nyugszom amig be nem rakom a 16-os hangszoróimat előre!
A Loganra is azt mondták hogy előre csak 13-as rakható,na persze! ajyókárpitot leszedtem,látom hogy van lemezfelület mögötte,átvágtam a lyukat nagyobbra,a gyári hangszorórácsot átalakitottam és hozzárögzitettem az ajtókárpithoz,igy nem is látszik kivülröl semmi az egészből.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
-
Ghandi
aktív tag
Ok fényképezni fogok! Az eddigi műveleteket is fényképeztem volna,csak otthon hagytam a digitgépet.A hátsó kalaptartó készitését fotoztam kb 2hete,max azt tudon mutatni,meg a kész beszerelt erősitőt ha most lefényképezem
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
addikt
Ha kevés a hely akkor egy házi szépen megmunkált kiemelő kerettel pl szerencsére a megane-omba elől akkor a hely van hogy sakkozni lehet mögötte amúgy általában a mélységgel szokott baj lenni 16os majdnem minden típusba befér ..csak a mágnes végett van a szivacs ezért kell okoskodni és egy dekopir+mdflap+kárpit kombóval csináltam meg a 306omon nagyon szép volt senki se mondta meg elsőre hogy nem gyári
-
rob210
Topikgazda
Még jó. hogy az egyes megane-ban előre gyárilag 16-os megy.
Hátra meg egy kis alakítás után a 13-as helyből csináltam 16-ost
De ha jól megy minden nekem lesz bent egy mélynyomó is.Elől LG 16cm 2utas koax.
Hátul Hertz 16cm 2utas koax.
Kifejezetten szépen szól egy JVC KD-R302-vel hajtva.
De a mélyek azok az igazi dörmögő mélyek hiányoznak, így azt még be fogom faragniRenault power
-
-
Ghandi
aktív tag
Sajnos ez az elő ajtópanel Megane 2-re nem igaz.Csináltam már 2-3 ajtópanelt régen,de az mind szinte sik felületre ment.Ez ives 2sikjában is.Nem mondom hogy lehetetlen,de egy dekopirral és házi eszközökkel iszonyat aprólékos munka.Neten lárni egy hifis oldalon Megane 2 ajtópanelt,de ott meghagyták a régi rácsot,azt vágták szét és épitettek rá.Én a gyári rácsot nen szabnám szét.Beleturtam a netbe rendesen,de sehol sem takáltam Megane 2-höz 16-os ajtópanelt vagy odaillő kiemelőt,ha vakaki tud ilyenről az ne tartsa vissza,vennék!!!
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
-
-
tresh
addikt
-
AMD Power
titán
De csúnya belseje.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Nah de ez! Ez egy állat!!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Nordik
őstag
A múltkor írtam, hogy ki akarom tisztítani az EGR szelepet a Clióba.
Egyikőtök mondta, hogy a légszűrőház alatt keressem valahol, de nincs ott.
Hol a francba lehet? Van egyáltalán ilyen benne? Én már mindenbe kételkedem...
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #10439 üzenetére
Az a baj hogy a mostani kis 1.6 8v-met is azért szeretem mert csak 75 paci de cserébe több nyomaték ezért nem cseréltem ki még az ecu-t a 90 pacisra mert a LE az "csak" végsebesség én meg annyira nem sietek ezen a jó magyarisztáni utakon így inkább a dinamikát alias NM-t preferálom bár nagyon csábít az 1.6 16v mert újabb moci és nagyon jó fogyik vannak vele legalább is PSA vonalon
-
AMD Power
titán
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #10445 üzenetére
Az lehet, de nem veszek új autót, eddig sem volt új kocsim, ezután meg főleg nem. 2 évesen akkorát esik az ára, és ha rászánom magam, akkor vidéki gondos gazdától mindig tudok venni jó áron verdát. Elmegyek, és már az eladó környezete sokat elárul, elviszem egy teljes állapotfelmérésre, leellenőrzik a biztosítós múltját, ha minden ok megvásárolom. Igaz ez macerásabb történet, mint egy újat venni, de milliókkal olcsóbban hozzájutok a kiszemelt kocsihoz.
Füge
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Toyota topik
- Automata kávégépek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...