- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- OLED TV topic
- Milyen monitort vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Androidos tablet topic
- 3D nyomtatás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
addikt
Sajnos benéztem az autót, mivel ideiglenesen ki van vonva a forgalomból, továbbá a kereskedő időhiányára hivatkozva nem tudom elvinni állapotfelmérésre, trailerezni meg nem fogok, így kiesett a dolog. A másik előéletéről meg semmit nem tudnak, az is felejtős. Szóval 850ből se lesz Megane, haladhatok felfelé az árral....
A harmadik megane-ról meg kb 2 szót méltattak válaszolni, így ilyen kereskedőhöz be sem megyek..., nemhogy 200km-t utazzak.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
nagyon szép. szerintem egyébként ez a szín, ami neked van, valami nagyon sötétszürke, + a fekete és ami nekem van, az ezüst, ebben a 3 színben gyönyörü az MII GT. a többi nagyon gyenge szerintem, pl. piros, zöld, kék, pezsgö stb stb. nem is adják ezek ki a GT alakját.
egyébként látom te sem sötétítetted le az ablakokat. én gondoltam rá, de eszembe jutott és inkább elrakom azt a pénzt az alkatrészekre, ha majd esetleg kellenek (kuplung stb) elég a gyári hátsó napfényroló
kíváncsi lennék a belsejére, csinálsz majd pár képet?
MMA: a kereskedös autókat próbáld minél jobban kerülni. ha lehet, magánembertöl vegyél autót.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
R2D20208
addikt
Van valahol Toyota Topic ?
★ ★ ★ Nexus 4 by LG ★ ★ ★
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #11555 üzenetére
Na, majd valamelyik nap kitakarítom, aztán csinálok pár képet, bár üléshuzat van már rajta, így az ülés nem fog látszani...
Egyébként az enyém metál fekete, csak a rossz fényviszonyok miatt tűnik mattnak, élőbe tényleg metál fekete.
Elvileg a héten megyek fóliáshoz, ha minden jól megy
Egyébként amióta megvan, 2 éve én is görcsölök a fóliázáson, de mostanra sikerült elszánnom magam.Nekem még ez a szín jön be (asszem az RS vagy a Sport gyári színe):
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
nem bántásból írom, de nem vagy gyakorlott autó vásárló
a kereskedő mindig kivonatja a forgalomból, hogy ne kelljen rá fizetnie.
így akitől bevette az autót attól veszed még közvetítőként szerepel a kereskedő.az, hogy ne vegyél kereskedőtől az butaság, csak jobban meg kell nézni.
viszont ami előny a magánszemélyel szemben, hogy 6 hónap garanciát kell válalnia a kereskedőnek az eladott autóra.
van is erről egy cikk, miszerint "használt autóra is jár a garancia" keress rá gugliban érdemes.szóval, ha nem is íratja a kereskedő a nevére a gépet, akkor is 6hó jár rá, magánszemély esetén még azt vettél amit elhozol.
én kereskedésben vettem a gépet, beszámított autó volt egy scenicbe.
2 hét után visszavittem a hibalistával szó nélkül kárpótoltak.csak a kereskedőt kell jól megválasztani egyébként Pesti vagy?
Renault power
-
FerNandor
őstag
várom
nekem nem is mattnak tünik, hanem olyan nagyon sötétszürkének múltkor láttam egyet, de lehet, hogy az is fekete volt (mint amikor a ló nyári fekete, olyan, mintha fekete lenne, de bizonyos fényviszonyoknál látszik, hogy valójában sötétbarna ), olyan nagyon sötét szürke, ami már majdnem fekete, mindegy, nekem tetszik így is - úgy is.
ez az RS kék jó lehet bár élöben nem láttam még ilyet Megane-on, talán Clión igen.. a sima kék nem tetszik.mennyibe kerül a fólia, hány %-os? hátsó ablakok + hátsó szélvédö? én egyébként még arra gondolok, hogy a szélvédöre kéne rakatnom valami hövédö fóliát, gyárilag nem hövédös. bár nem tudom, hogy az ténylegesen mennyi höt fogna meg, mondjuk nappal szemben klímával..
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
addikt
válasz rob210 #11558 üzenetére
Nem bántódok meg, tényleg nem vagyok az, első autóm lesz, szóval még most tapogatózok, mi merre hány méter.
Ezt a 6 hónapot nem tudtam, jó hogy mondtad. Ami miatt elálltam a vásárlástól, az az, hogy nem tudom állapotfelmérésre elvinni az autót. Haverom vett egy C Vectra-t, ott szó nélkül megoldották, elvitték az általa kiválasztott bázisra. Enélkül én nem veszek autót, tőlem lehet az év neppere díjazott is.
Ceglédi vagyok (már nem sokáig), Pestre járok dolgozni, oda is jártam suliba, szóval nem idegenkedek BP-től.
Update: Közben megtaláltam amit mondtál
Ezek szerint a legtöbb kereskedő közvetítőként árulja, s azt az adásvételiben ki kell kötni, ha vállal szavatosságot...
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
A kis Clio most van műszakin, remélem sok mindent nem kell rajt cserélni.
Október hónapba viszont még elvinném szerelőhöz mégegyszer, hogy a lehetőségekhez mérten tényleg jó állapotban legyen. Műszakinál futómű, fékek ilyenek ellenőrizve lesznek. Ezeken kívül miket szoktak még ellenőrizni, beállítani stb? Főleg motorikusan érdekelne a dolog, persze egyéb ötletek is jöhetnek, hogy mit említsek meg.
-
_NCT
addikt
Úgy érzem ezt az 5 pontot kinyomtatom 1000 köszönet az ötletért rob210.
1.Lehetőleg csak olyan gépkocsit vásároljunk meg, amely esetében az eladó
gépjárműkereskedő, s nem egy másik magánszemély, ez esetben jár az egy év
szavatosság.2. A gépjárműről készíttessünk állapotfelmérő lapot, ahol pontosan rögzítsük a
kocsi műszaki állapotát a legfontosabb alkatrészeire kiterjedően.3. Nézzük/nézessük meg, hogy pontosan milyen javítások, cserék szükségesek
autónkon az közeljövőben.4. Az adásvételi szerződésben pontosan rögzítsük, mikor kerül átadásra a kocsi,
s mely terhek kit terhelnek (átírás, eredetvizsgálat, stb.)5. Ha az autóra külön garanciát vállalnak, meg kell nézni, ez pontosan milyen
feltételekkel jár. A garanciavállalás feltételeit kérjük el írásban. A vásárlók sok
esetben külön fizetnek azért, ami a jogszabályok alapján amúgy is jár nekik.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz Nordik #11573 üzenetére
nézd meg pl az index izzóit. nekem le volt már égve róluk a sárga festék, átszaladtam a vizsgáztatóhely melletti boltba, vettem kettöt, kicserélte a fickó és kész. ezenkívül nézd meg a többit is: rendszámtáblavilágítás stb. hát gondolom a futómüvet átnézeted, szilentek stb. nem tudom, milyen az autód (benzin, dízel), ha dízel érdemes meghajtani kicsit a vizsga elött, ha nem nagyon volt hajtva, nehogy rossz, kormos értékeket adjon a mérö, esetleg kijárni egy fél tankkal protec rendszertisztítót.
amúgy, ha jó állapotban van az autó, nincs elhanyagolva, nem nagyon kell vele csinálni semmit. én nem a hatósághoz viszem egyébként az autót."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Nordik
őstag
válasz FerNandor #11575 üzenetére
Jajj elbeszelunk egymas mellett. A lenyeg, hogy ugye nemreg vettem az autot, azota nem latta komolyabban szerelo. Most van muszakin, ott mindent atneznek ami ahhoz tartozik. Viszont en szeretnem majd meg atnezetni motorikusan is es ugy altalaba minden szempontbol. Tehat miket szoktak egy ilyen alkalommal csinalni, beallitani stb? Mit erdemes megemlitenem?
-
FerNandor
őstag
hát bakker az tök olcsó! én amiket néztem itt Pécsen még a Clióra, az lett volna 40-50 körül asszem. milyem cég? hátha vannak itt is.. mert ennyiért szerintem én is megcsináltatnám
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Nordik #11580 üzenetére
hol miket szotak csinálni, beállítani? a müszakin? mert: a müszakin nem állítanak semmit, ott vagy jó valami, vagy nem. ja de! a fényszórókat szokták ELállítani. ha a hatósághoz mész, ott még könnyebbenn el is küldenek haza, ha valami nem jó, ha szerencséd van, másnap visszamehetesz befejezni az elözö vizsgát. én pl. ISMERÖSNÉL voltam a hatóságnál müvater dci tháliájával és nem adta meg a müszakit, mert magas volt a kipufgáz érték. nagy "hálásan" visszamehettem másnap, miután meghajkurásztuk kicsit egy flakon proteccel. akkor jó volt már az érték. de megcsinálhatta volna, hogy rádug egy másik autót, stb, de nem. még a vonóhoroggal baszakodott, mert kicsit belelóg az egyik betübe a rendszámtáblán.. hebegett-habogott, nem tudta mit csináljon. azt mondta a felettese, hogy fényképezze más szögböl..szóval ott nem "néznek át semmit". van a kipuf vizsgálat, ahol padlógázzal üresben pörgetik az autót vagy 15-ször, mint a rosseb, egy dízelt leszabályozásig, b@zmeg na meg hidegen, mert ott ritka, hogy odaérsz és már mehetsz is be... holott ott van, hogy: "értékek 3500 vagy nem is tudom 4000-es fordulaton", aha persze... köcsög buzik., aztán számok leolvasása, rázópad, fékpróba, általános átnézés (duda, SZÁRAZON elkezdik törölni az ablaktörlöt hogy az bassza össze a szélvédöt! mert neki látni kell ám, hogy megy az ablaktörlö plusz spricceli-e a folyadékot..) a másik kocsi meg szétesik az úton, füstöl, mint a kurvaélet a rendszámo teljes egészében eltakarja a vonóhorog a 30 éves opelen és van müszakija, ezek meg a hatóságnál a karbantartott, jó autókat baszogatják. most már nem is megy oda szerintem senki, én is kerülöm öket, mint a szart. elviszem máshova egy ezressel drágább, szinte azonnal kapok idöponot és adok egy ezrest a fickónak. múltkor fölhívtam az eredetvizsga miatt és 20 perc múlva már csinálta...
ja meg ezeken a helyeken nem is értenek az autókhoz, csak sima papírmunkások, akik autókkal "foglalkoznak". múltkor bementem pl. az autókluboz futómüállításra (clióval) ismerös ismeröséhez, mert hogy ott milyen olcsó most... vagy 40 percet vártam, amßig valami elkezdödött, akkor untam már meg annyira, hogy majdnem eljöttem, de mondom ismerös ismeröse.. várok kicsit... (amúgy nem csinált semmit, csak járkált és telefonált meg beszélgetett...) közben nézem ahogy egy másik nagytudású kolléga (jóval 50 fölött) megnézi egy akkor érkezö, úgy tünik ismerösének asszem a volkswagenét.. valami kellett állítani a fényszórókon kézzel, erre nem elbaszta... utána már nem tudom mi történt, de azon tanakodtak, hogy ki kell szedni a lámpát... ja és a végén a legjobb, annyira olcsó volt, hogy majdnem 2000Ft-tal drágább volt, mint annál, akihez a legutóbb mentem.
a motorral nem nagyon lehet mit csinálni. nézesd át diaggal, ha ír valami hibát, csináltasd meg, vagy ha van valami panasz, amúgy meg általános szervíz.
dízeles a Clio?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Kész a toronycsere.
Egy álom lett olyan mit ha tettek volna bele még egy szervótSzégyenlem magam, de már nem lehetett tovább halogatni, így is rosszul lettem amikor kiszedtük a régit a bal oldaliban már csak egy marék rozsda volt golyó nem, a jobb oldali ugyan még tartalmazott némi golyót, de az is kritikus állapotban volt, golyónak már nem neveztem volna őket
Most nagyon frankó egy ujjal lehet tekergetni a kormányt
Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #11584 üzenetére
nekem teljesen jó, de én is gondoltam rá, hogy megtisztítom (ha egyáltalán kell), de nem tudom, mekkora meló, mennyi mindent kéne szétszedni hozzá... nyilván kerék le, de tovább nem tudom, nem csinált esetleg valaki már 1 leírást MII toronycsapágy tisztításról?
jó amúgy neki a teflonspray? az végülis ilyen zsír.."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #11582 üzenetére
Ismerősnél lesz ITT.
Egyébként tavaly valamikor tavasszal kérdeztem NÁLUK, akkor 24k-t mondott az autóra +2k az első szélvédőre a csík.És minőségi fóliával dolgoznak, hivatalosan.
Az a 40-50k...pfff az nagyon soknak tűnik.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
szuper, itt is van ilyen Llumar. majd utánanézek, lehet, hogy elnéztem múltkor valamit, mert hiertelen kombira most ilyen 24 + áfát találtam gugliban.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
addikt
-
Nordik
őstag
válasz FerNandor #11583 üzenetére
Nem dízeles.
Amúgy ma hoztam haza a kis Cliot. Örülök mert 44ezret fizettem műszakival együtt. Szinte minden rendbe volt.
Gömbfejet kellett cserélni, ezzel együtt ugye futóműbeállítás,
-Fékolajat(bár ezt nemrég cseréltek elvileg mivel az előző tulajnál volt fékcső csere, de jobb a békesség.)
-Bal első kerék mögött volt egy kis rohadás, ezt kilakatolták.Kb. ennyi baja volt műszaki szempontjából. Próbapadon is jól szerepelt állítólag.
Nah mind1 végülis örülök, hogy ennyiből megállta és csodálkoztam is a végösszeg hallatán. Mielőtt nekem estek a szerelő a család régi ismerőse, tehát nem ver át.
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Nem olvastam mostanság a topicot, úgyhogy ne hurrogjatok le. Volt ugye ez a DCi mizéria, hogy nem nagyon szereti a magyar gázolajat. A kérdéseim a következők:
-Szabad itthon venni 1.5DCi-t? Cliot?
-Ha igen melyiket?
-Mennyire szabad az olcsó/sokat futottakat megvenni?
-Van már valami jó megoldás, hogy sokáig bírják?+1 Clio II 1.5DCi, már az "új műszerfalas" a digit üa. szint jelzővel. Meg lehet oldani, hogy az a kijelző ott maradjon indításnál, ahol hagytam? Tehát, ha mondjuk a pill fogyasztáson volt, akkor következő indításnál oil ok után újra ott legyen? Vagy mindenképp elkell oda nyomkodni?
Smoke & Torque
-
FRENK1988
veterán
-
Füge007
senior tag
válasz Szplöttyy #11592 üzenetére
Szia!
Jelentősen javult a dolog, már vannak felújítószettek a dCI motorokhoz. Vannak töröttek, amiből lehet beszerezni bontott alkatrészt. Vétel előtt mindenképp kell egy diagnosztika a motorról, meg az üzemanyagrendszerről, bármelyik Renault szalon megcsinálja. Nézd az enyém 230.000 Km-nél adta meg magát (kapott egy bontott motort 47.000 Km volt benne), ezt egy átlag család 15 év alatt rakja bele. Ha keveset autózol nem ajánlom, ha sokat gurulsz visszahozza a töblretszervízt, most épp 4.5 L / 100 Km átlaggal gurulok, normális tempóban autózva, azt hiszem ez nyomós érv melette!
Füge
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lexus, Toyota topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elektromos autók - motorok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mozilla Thunderbird
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Szólánc.
- Renault, Dacia topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs