- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- Google Chromecast topic
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iPad topik
- Bluetooth hangszórók
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
jani071
csendes tag
-
Essentials
aktív tag
Sziasztok! Telenoros online vásárlásnál ha átvétel után meggondolom magam, van lehetőségem visszaküldeni a készüléket? A telekomnál van ilyen opció, és elviekben az ilyen kütyükre törvény írja elő a 14 napos visszaküldés lehetőségét, ha jó tudom ( Nem biztos hogy így van. ) Viszont most felmentem a telenor honlapjára, és ott azt írták h csak modemeket vásárolnak vissza, a 14 napos visszaküldés lehetőségéről pedig mint CSERÉRŐL írnak. Tehát visszaküldheted, de csak azzal egyenértékű, vagy drágább készülékre lehet lecserélned. Ezt pontosítaná valak ? Tényleg csak "levásárolható?" Köszi a válaszokat!
-
bopeti98
őstag
Annak mi az oka, hogy 2 havidíjas szám van a nevemen, de mind a kettő külön számlán szerepel? A Telenor azonosító, meg a számlázási azonosító ugyan az mindkét számlán de mégis külön van. Olyat nem lehet kérni, hogy 1 számlán legyen a 2 telefonszám?
A másik, hogy a My Telenoron hogyan lehet az aláírt szerződéseket megnézni? Az üzletben azt mondták hogy ott lesz fent minden, de én sehol nem találom.
Számomra ez a My Telenor kissé átláthatatlan az ezerféle szintű regisztrációk miatt. A Telenor azonosítót nem sikerült hozzáadni, mert kiírta hogy nincs beállítva jelszó, ezért a két számot külön-külön adtam hozzá. Most akkor ez így nem jó?[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Essentials #67903 üzenetére
https://www.telenor.hu/jogi-kozlemeny/online-szallitasi-vasarlasi-feltetelek
Olvasd el a "Elállás, felmondás az online megrendelésre tekintettel" fejezetet benne.
-
sliderke
csendes tag
Mar 1 honapja folyamatosan jelzem, hogy szar az egesz roaming. Folyamat etetnek, hogy nem tudnak rola, biztos nalam a hiba. Nem egy adott orszagban, mindenutt szar minden halozat. Csak ejszaka mukodik. Tegnap mar azt kaptam, hogy tudnak rola dolgoznak a javitasan.. 40 nap utan. Annyira tudatlan idiotak dolgoznak az ugyfelszolgalaton, hogy az mar nekem gaz.
-
tomp
félisten
-
sfdrakex
nagyúr
-
snooze
veterán
Na,csak nem sikerült megoldaniuk még 4hónap alatt,hogy az rtlmost ne fogyassza nálam az adatkeretet..ma lejárt a korlátlan mobilnet,amit adtak,és most megint szépen fogyassza,amit most látok is a mytelenor appba,be is jelentettem, kiváncsi leszek most mit fognak csinálni..egy év alatt nálam nem sikerült nekik rájönni a hibára..👍👍👍
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
MODERÁTOR
-
Somatom
veterán
válasz Viktor0610 #67912 üzenetére
Pontosan idevezet az, ha a Telenor nem kommunikálja a hálózati problémákat az ÜFSZ felé. Miért mondja az ÜFSZ, azt hogy nincs semmi probléma, amikor a Telenor tudja, hogy probléma van?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MODERÁTOR
-
Somatom
veterán
válasz #72445440 #67914 üzenetére
Az ilyen tesztelésért mennyit fizet a Telenor? Mert akár melózok, akár nyaralok, egyikbe sem fér bele, hogy a Telenornak tesztelgessek. Én azért fizetek, hogy használjam a netet és ha nem tudom használni, akkor majd veszek olyantól, aki használhatót tud biztosítani. Ezt a véleményt szorozzuk meg párezerrel és gondoljuk végig, hogy ez a Telenor számára hova vezet!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MODERÁTOR
válasz Somatom #67917 üzenetére
Nem a Telenor kérte, hogy teszteljen.
Nekem azt mondta anno egy hálózatos kolléga, ha a Telenor szerverén mér sebességet valaki a Speedtest appal, az nagy segítség nekik.Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
tomp
félisten
válasz #72445440 #67914 üzenetére
Én anno konkrétan még a cella ID-t is megadtam nekik és így tagadták hónapokon keresztül a hibát...
Az ügyfélszolgálat informálódását kellene rendbe ráznia a cseh főnöknek mert ami most zajlik az szégyen. Viktor! Te tudtál a roaming hibáról ami hetek óta jelen van? Nem? Milyen meglepő...
-
szepiferi
csendes tag
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. A munkáltatóm előfizetett egy hang alapú üzleti mobilnere amit egy meglévő független huawei b525-ben használnak netezésre. A cégnek kellene egy fix IP cím hozzá, hogy külföldről rá tudjanak csatlakozni. Lehetséges fix ip-t szerezni hozzá vagy igényelni a telenortól szerintetek? Elvileg alapból dinamikus...
-
Szokenesz
senior tag
Ez mar biztosan igy van?
Meg anno dpi flottaskent, MyTelenorban megrendelheto szolgaltatasoknal volt olyan, hogy "NET APN aktivalo", ezt ra is aktivaltam es mukodott is es mikor atvaltottam Hello Datara ott is megmaradt.
Igaz, ismerosnek, aki kartyasrol valtott HD-ra, neki nem volt bekapcsolhato, szoval ahhoz tutira nem kerheto. -
Essentials
aktív tag
válasz 4Grider #67907 üzenetére
Köszi, én máshol néztem, és ott erről nem esett szó, csak a cserét "reklámozták" Viszont van még egy buta kérdésem, amit nem értek. A leírás szerinr a felmondásra, és az elállásra is más kondíciók vonatkoznak, de ugyanazokat a dolgokat kell tennem értük. Ki dönti el, hogy elállok, vagy felmondok? Úgy értem, ha felhívom őket, és azt mondom felmondom, azt csont nélkül el is fogadják vajon? Mert a kettő között van egy olyan különbség, h az egyiknél ahogy beteszed a SIM kártyádat aktiválni, és használod, onnantól megköttetettnek tekintik az üzletet, ha jól értem. Van erre egy ilyen rész is, ami nekem homály:
Az Előfizető nem gyakorolhatja elállási jogát, ha kifejezett és előzetes hozzájárulásával a szolgáltatás nyújtását a Telenor a szerződéskötést követő 14 napon belül megkezdte.
-
4Grider
nagyúr
válasz szepiferi #67924 üzenetére
Fix ip címet nem kapsz mobilnetre. Publikust is csak akkor, ha az előfizetésre be van paraméterezve. Nekünk a flotta szerződésünk úgy szól, hogy hangalapú sim-et nem tehetünk másba, csakis telefonba. Adatkártyát kell kérjünk, ha routerben szeretnénk netet megosztani. Az adatkártya esetén alapból aktiválva szokott lenni a net apn, ami publikus ip címet ad.
-
asdf_
veterán
válasz Szokenesz #67922 üzenetére
Mindig elfelejtem, de tessék úgy érteni mindent, hogy sima, mezítlábas előfizető sima publikus csomagjára vonatkozik minden általános információ. Ha valami speckó flottásnál érvényes valami, akkor az ott külön meg van emlitve (mivel nekik már megvan az előfizetés, és nem írta, hogy flottás lenne, így erre nem tértem ki, mert már késő).
-
Greybeard
tag
Köszönöm a tippet. Ilyesmi eszembe sem jutott, de ha otthon leszek kipróbálom. Időközben felbuzdulva beszereztem az aktuális debranded firmware-t is, csak kiderült, hogy nincs otthon USB A-A kábelem, így este elmaradt a produkció. Reggelre pedig megnyugodva ébredtem, hogy jó nekem a B3 nyújtotta sima 4G is, nem fogok én ezen görcsölni, mikor értelmesebb dolgok is vannak az életben
s.k.
-
azbest
félisten
válasz Essentials #67923 üzenetére
Szeritnem jobb lenne, ha bemennél mihamarabb egy értékesítési pontra. A leírás szerint egyébként is személyesen kell csinálni, ott kell leadni a készüléket és tisztázni, hogy ki kinek, mennyit fizet oda vagy vissza. A 14 napos online vásárlást nem árthat mondani, nehogy sima szerződésfelmondásként kezeljék és úgy plusz díjakat számoljanak fel.
[ Szerkesztve ]
-
Hosssszu
őstag
Lett új árlista.
-
tomp
félisten
válasz snooze #67933 üzenetére
Ha nem lenne jó akkor jelezd nekik, hogy rendben semmi baj. Akkor a mai naptól igényt tartasz a kötbérre.
"Hibás szolgáltatás esetén a kötbér összeges a havidíjból számított napidíj négyszerese."
Az NMHH szeretné ezt az ügyet. 4hónapja gyakorlatilag akkor nem csináltak semmit a hiba kijavítása érdekében.
"Adjunk neki korlátlan netet 4hónapra. Hátha nem fogja használni utána az rtl mostot." Hát ez nem nyert. -
Landsmann
addikt
válasz snooze #67940 üzenetére
Nem lehet, hogy van aktiválva valami kiegészítő szolgáltatás, ami felülírja, hogy az ne számítson bele az adatkkeretbe? Nekem beszédhívásoknál volt olyan, hogy hiába lehetett a havi díjat lebeszélni, a vezetékes számok hívását külön kiszámlázták. Kiderült, aktív volt a vezetékeshívó szolgáltatás.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
bopeti98
őstag
Sikerült ügyfélszinten regisztrálni a My Telenorra. Az mennyire normális, hogy a hordozott szám mellett az ideiglenes hívószám is megjelenik a My Telenoron mint megszüntettet előfizetés? Ráadásul hordozott szám esetén még a szerződéses dokumentumokat sem lehet megnézni, mert ha az ideiglenes hívószámot választom ki egyszerűen visszadob a kezdőlapra, a hordozott számot kiválasztva meg nincs semmilyen dokumentum. A másik, nem hordozott számot kiválasztva megjelennek az adott számhoz tartozó dokumentumok.
A Telekomnál hozzá szoktam hogy mindig van valami nyűgje a Telekom fióknak, úgy látszik ez itt sincs másképp.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs